Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

vapot ajuta eu cu resetarea joi seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost asigurat (din nou ) ca zgomotul ar fi datorat faptului ca , cutia la decelerare , cand decupleaza treapta 2 si ramane in ambreaiajul 1 - treapta 1 , toate uzurile cumulate se "fac auzite" prin acel zgomot /soc.

Si mie mi se mai intampla sa aud un zgomot la decelerare cand "apasa ambreiaju" in treapta a doua, dupa parerea mea acel zgomot este preselectarea treptei 1. Mergeam cu geamul deschis intr-o parcare subterana in treapta 2, putin peste ralanti, aproximativ 10km/h. Am oprit foarte calm la o "intersectie"(in parcare). In momentul in care masina s-a oprit complet s-a auzit un "cl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

excelenta descriere, confirm si eu ! si micul zgomot (din cand in cand dar trebuie sa fiu cu urechile ciulite si geamul deschis) si mica "impingere"

predominant cand e rece am impresia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel

in plus

un alt zgomot ciudat , se aude....cand "te joci " adica :

ejt la 70 la ora, si accelerezi f usor si f scurt , iei la fel de usor piciorul de pe acceleratie , iar il apesi usor, iar decelerezi

LA mine se aude si la 30 -40 la ora cand acc scurt si apoi iau piciorul si iar accelerez scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, zgomotul se aude destul de des in situatia asta accelerare scurta , apoi decelerare, pe o plaja de viteze suficient de mare 30 - 40 ...50 - 60 si asa mai departe, la peste 70 nu am avut situatii de drum cu accelerari si decelerari dese si bruste. deja dupa 70 intra si a 6a .

eu va intreb de zgomotul care se aude DOAR cand decelerezi si te aproprii de o oprire completa , dar nu opresti.

"clang-ul" se aude cand cutia ajunge sa schimbe treptele 2 si 1 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TrayPower: cand decelerezi si ai viteza foarte mica cutia nu schimba din 2->1 din cate am vazut o tine in viteza a doua pana cand esti orpit complet si doar atunci schimba in 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu andi.B , am vrut doar sa dau un reper al vitezei . :)

imi cunosc suficient e bine cutia cat sa pot sa fiu un pic alarmat de zgomotul asta, care poate e deacum un pic mai accentuat (ma refer de cateva mii de km incoace) .

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema cu DSG-ul care suna cam asa : la plecarea dintr-o intersesctie spre dreapta sau spre stanga daca accelerez puternic, in momentul cand schimba treapa a 2 a de viteza pentru circa 1-2 secunde cutia merge in "gol" - parca ar fi pe neutru. Daca plec de pe loc in linie dreapta indiferent cat de tare as pleca nu am nici cea mai mica problema. Problema este doar daca la plecarea de pe loc am volanul intrebat spre stanga sau dreapta si accelerez puternic. Stiti cumva care ar fi problema ? Gresesc eu undeva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciomi Daca pur si simplu nu accelereaza, ar putea fi controlul tractiunii care iti taie din acceleratie sa recapete rotile aderenta. Daca virezi la plecare, roata din interiorul virajului are tendinta sa piarda aderenta(forte centrifuge, balans creat), la plecarea fara viraj ambele roti au aceiasi aderenta si fac fata la puterea motorului.

Daca accelereaza in treapta 1, apoi schimba a doua si motorul se duce spre 4500 de ture (tu fiind cu piciorul bagat in acceleratie) masina fiind pe "neutru" pentru 1-2 secunde... sa nu fie vreo problema la cutie... mechatronics (in cazul asta nu stiu ce sa zic)

In orice caz daca rotile rup aderenta, masina o va recapata prin taierea acceleratiei si/sau franarea a 1/2 roti (la ESP). (cu exceptie in cazul in care dezactivezi ESP/TCS)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie vreo problema la cutie... mechatronics (in cazul asta nu stiu ce sa zic)

Parere personala (a mea, evident). Daca ar fi o prblema la mechatronic, ar trebui sa faca si in linie dreapta. Nu vad cum ar putea suferi mechatronic-ul din cauza virajului, altfel decat prin informatiile pe care le primeste...si cum informatiile le primeste de la senzori exteriori (cei interiori nu au treaba in acest caz) :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu vag pe mod. auto trans si vezi ce erori ai si posteaza-le aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara, dupa 8 ore de stat pe capul mecanicilor, am schimbat cutia DSG cea pe care am cumparat-o este fabricatie 07.08.07, 6000 km si masina inmatriculata in anul 2008, tot un golf 5 de 2 litrii. inca se vedea pe ea luciul de nou si m-a costat in final 4000 ron (desi initial pretul a plecat de la 1300 euro). Cea veche a cedat in urma unei lovituri si nu a mai mers sudata, lipita, peticita etc. in afara de faptul ca pe carcasa avea o taietura din care picura ulei, cutia era functionala, mecatronicul mergea absolut normal, discurile cred ca erau putin uzate deoarece am mers putin fara ulei in cutie. au intrat, asa cum era normal 5.2 l de ulei si am ales sa cumpar acea cutie. Am observat aseara ca pleca usor smicita de pe loc (lucru care azi dimineata nu s-a mai intamplat), nu se mai aude niciun fel de zgomot in cutie, viteza maxima a crescut (imi cer iertare daca nu am voie sa scriu lucrul asta aici, dar a trebuit sa vad ce poate aseara). manopera 50 euro. Singura problema, a fost ca s-a rupt un tampon, dar am inteles ca nu e asa scump si o sa il cumpar in curand

Acum urmeaza sa ii fac o resetare cutiei.

o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o curiozitate. Pe Octavia RS, cea din semnatura, am cutie DSG 6. Din pacate nu-mi place schimbatorul, este prea oribil. Credeti ca as putea sa-l schimb cu unul de DSG de pe Golf 5 GTI ? Din cate am observat comenzile sunt amplasate la fel, aceeasi ordine....

post-45741-1257408174_thumb.jpg

post-45741-1257408290_thumb.jpg

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceasi intrebare, doar ca eu am un Passat si-as vrea tot asa, cel de pe Golf V GTI.

Nu stiu daca se potriveste sau nu :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TEFF: ce arati tu in poza e chiar de Edition 30 :) GTI-ul simplu nu are asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic off topic, dar mi se pare muult mai confortabila "mansa" de la skoda deoarece sustine tot podul palmei , am si un SEAT tot cu DSG dar....zici ca pun mana pe o nuca :( la schimbatorul ala...no ofense. In final e chestie de gusturi .

Revenind on topic cred ca trebuie sa il schimbi cu tot cu partea de carcasa , asta inseamna sa se potriveasca in consola , cred.

O sa ma uit in ETKA sa vad, chiar sunt si eu curios daca se poate . S-a putut schimbarea volanului , de la normal la unu cu padele de schimb . De ce nu s-ar putea si asta !? :P

Modificat de TrayPower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dreadfull: am vazut si eu mai tarziu :), nu conteaza, Gti simplu, Gti Ed30, as vrea sa scap de placinta aia de o am pe schimbator

@TrayPower: Ai mare dreptate, e foarte confortabila, numai ca in trafic nu stau cu mana pe ea, o folosesc doar este nevoie sa schimb in R, N, P. Atat. Cum am zis, din punct de vedere al confortului este buna, dar din pdvd estetic, nu-mi place, e oribila. De fapt, parca nu se incadreaza in tema masinii, sportivitate. Are un aspect mai luxos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
@Dreadfull: am vazut si eu mai tarziu :D, nu conteaza, Gti simplu, Gti Ed30, as vrea sa scap de placinta aia de o am pe schimbator

@TrayPower: Ai mare dreptate, e foarte confortabila, numai ca in trafic nu stau cu mana pe ea, o folosesc doar este nevoie sa schimb in R, N, P. Atat. Cum am zis, din punct de vedere al confortului este buna, dar din pdvd estetic, nu-mi place, e oribila. De fapt, parca nu se incadreaza in tema masinii, sportivitate. Are un aspect mai luxos

Si schimbatorul de R36 arata bine :)

Oare de unde-am putea face rost de un cod de piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor, am citit cu atentie acest topic si am cautat si altele in legatura cu schimbul de ulei la cutia automata. De curand sunt posesorul unui Golf V 2.0 TDI cutie DSG si doresc sa fac schimbul uleiului+filtru+garnitura, am sunat la mai multe service pentru informatii insa toti ma indruma spre PBN. Dupa ce am citit ce au patit restul colegilor nu stiu daca mai sunt hotarat sa fac acest schimb, mentionez ca masina merge perfect cutia de viteze schimba foarte bine toate treptele de viteze. Masina are 185.000 km din care 162.000 km efectuati in germania cel putin asa reprezinta din cartea service. Un sfat din parte cunoscatorilor ar fi binevenit, am sa va tin la curent cu eventuala mea hotarare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG se schimba uleiul la 60000km.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B-76-WAR, cum ai ajuns la 185 mii km, daca uleiul s-a schimbat corect, ar fi timpul sa-l schimbi.

Cred ca poti apela si un service care nu e reprezentanta dar iti recomand din inima sa cumperi ulei original VW.

Procedura nu este asa dificila. Poti apela si la un dealer Skoda Seat daca ti se par mai accesibile ca pret sau iti inspira mai multa incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am programare la PBN pentru schimb ulei+filtru+garnitura pretul mare este la manopera. Ulei costa 93 ron 1l, filtrul ulei 80 ron iar manopera din cate a inteles este undeva in jur de 300 ron :blah: asta este am vrut automata o am :blah_: glumeam momentan nu regret nici o clipa chiar daca masina are 185.000 km merge impecabil. Nu am ajuns eu la 185.000 km masina a venit anul trecut din Germania unde acolo se merge cu masina nu ca la noi :blink: iar eu o am de doar 3 saptamani :blah_: de asta sunt si nou pe forum la vw pina acum am fost utilizator clubopel :)

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut schimbul de ulei la PBN costul total 860 ron(6l ulei+filtru+manopera), acum 60.000 km sper sa stau linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!