Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Voinea cum se mai prezinta cutia ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am 21000 km si merge excelent si am alergat-o de numai ea stie cat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32k si DSG e super, Doamne ajuta sa o tina tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

50k si merge super DSG-ul :Driver: , nu cred ca o sa imi mai cumpar masina cu manuala vreodata.

P.S. D-rive m-a fericit cu ea :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul acu cateva zile ; cica s-a simti o oarecare schimbare in bine

in sensul ca ar schimba un pic...mai lin

in rest, nici o problema si sunt la 180 000 km

ceva un pic offtopic da mi se permite: as vrea sa stiu ceva diferente intre DSG si SMG

am inteles ca a scos si BMW ceva gen DSG, dar nu am gasit ceva documentatie nici pentru SMG si

nici pentru M DCT

la geneva a fost prezentata ca fiind cea mai rapida cutie DCT din lume. ar fi interesant de vazut o comparatie

head to head

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DCT sau DKG de la BMW e facuta tot de Borg Warner ca si DSG-ul VW, si softul e facut in-house de BMW. Ca si dotari in plus una o stiu sigur, DCT are auto-blip pe downshift (la M3 cel putin, la 335i nu sunt sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este auto-blip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto-blip ridica turatia in momentul retrogradarii sa elimine socul dat de o frana de motor violenta. E acelasi motiv pentru care se utilizeaza tehnica "heel-and-toe" la cutiile manuale, pentru a egala turatia motorului cu cea pe care o va avea in treapta inferioara.

E o tehnica utila mai mult pe circuit, pentru a evita mutarea masei aparente pe puntea fata la retrogadare, facand puntea spate sa piarda aderenta, mai ales la intrarea intr-un viraj lent.

End of offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il mai prelungesc eu putin, la nissan 370Z au pus pe manuala un dispozitiv care inlocuieste tehnica heel-and-toe. e prima data cand vad asa ceva pe o cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inca putin :(.... rev matching se face pt protejarea componentelor transmisiei de socul produs de cuplarea ambreiajului in treapta inferioara selectata. Transfer de masa oricum se face fiind in deceleratie masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu in urma cu cateva zile readaptarea propusa de Ross-Tech, mai mult de curiozitate.

Simptomele erau de usoara zmuncitura la pornirea de pe loc, la rece, doar daca eram in N, cuplam D, si imediat (adica in maxim o secunda) acceleram. Deoarece nu era un scenariu foarte des intalnit si nici foarte enervant, nu m-am grabit sa fac procedura.

Dupa ce am executat procedura, comportamentul DSG-ului s-a schimbat in bine, oricat as fi incercat sa reproduc scenariul de mai sus, nu am mai reusit.

Masina are 75 mii km, fara probleme la DSG, si ma declar foarte multumit de cutie.

Sincer cred ca majoritate zmuncelilor descrise de voi aici si care s-au soldat prin schimbarea mecatronicului se puteau realizat printr-o readaptare a DSG-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact istef, si din nefericire foarte ptuini dealeri stiu de acest procedeu de readaptare al cutiei eu am intrebat la cativa si habar nu aveau :offtopic:

Super multumit de cutie :P Totusi parca mi se pare mul mai smooth cutia cvt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi parca mi se pare mul mai smooth cutia cvt

Sigur ca e mult mai smooth pentru ca aia nu are trepte de viteza, deci nu are de ce sa nu fie.

Revenind la ideea cu auto-blip, am observat ca atunci cand las cutia pe automat nu apar smucituri, in schimb daca trec pe manual, cand schimb in trepta inferioara face cam urat, se smuceste putin. Daca insa apas usor acceleratia si retrogradez, merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e absolut normal sa faca asa :lol:, la mine mai sunt unele mici smucituri cand shcimba subturat, mai putin de 2000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef: pt readaptare unde pot sa ma duc ? Cat te-a costat ? S-a schimbat comportamentul in ce sens ? Ok, nu mai smuceste, dar cum schimba ? Mai devreme / mai tarziu, mai are tentativele de mers subturat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face cu orice vagcom ti=l pot face eu daca vii la intalniri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, iti trebuie doar un VagCom si un sa copiezi informatiile de pe pagina de la RossTech. Sigur se gaseste vreun coleg forumist care sa te ajute. ANdi B. s-a oferit deja.

Comportamentul este asemanator celui din fabrica. Chiar si din fabrica are o tendinta de mers subturat. Parca stiu ca se poate schimba cumva cu VagCom-ul cand sa schimbe, dar operatiunea este mai dificila si nu recomand sa se recodeze softul DSG-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, cu vagcomul NU AI CUM SA alterezi comportamentul cutiei dsg in vre-un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANdi B. eu sunt prezent aproape zilnic la intalnirile de la CP :question:

Saptamana asta ajung si joi (polivalenta) si duminica, mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva procedura din acest link DSG resetting ?

1. Get in and shut the door

2. Turn key to position right before the start position) DO NOT START THE CAR

3. Press the gas pedal to the floor...

4. Hold the pedal there for 15 - 30seconds

5. After 30 seconds while foot still planted, turn the key off but do not remove it

6. Release gas pedal... and get ready to be bored

7. Wait at least 2 minutes while not touching anything in the car, don't open the door even.

8. After the 2 minutes start the car and drive off normally... you should notice a difference in the shift pattern....

O sa o incerc si eu maine dimineata sa vad daca e vreo schimbare.

Dupa 2 minute s-au auzi "a quiet click sound from under the hood."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai mentionat exact ce ai vrea sa faca aceast proces. Sincer, cred ca nu face nimic. Este mai sus un link catre o procedura de la ross-tech de pe site care cuprinde mai multi pasi de reset ai DSG-ului. Acest procedeu este putin mai complex si putin violent. Prin urmare nu stiu daca s-ar putea reseta DSG-ul fara sa tii apasat destul de serios pedala de frana ca se produc niste zmuncituri deloc de neglijat. Asa ca, fara sa tii piciorul pe frana (ca nu e mentionat in procedeu) ma indoiesc ca se va reseta DSG-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce smucituri istef ?! in primul rand ca nu pornesti masina si in al doilea rand nu o scoti din P(arking).

Nu ca as crede procedeul de mai sus .. dar in conditiile date, n-ai ce smucituri sa produci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile din link am inteles ca ar schimba mai lin si mai sus in ture.

Am facut procedura dimineata asa cum e scrisa in link, s-a auzit un soft click (din instrument cluster) dupa ce am rasucit cheia inapoi si ca schimbari in comportament nu am simtit nimic relevant (mie oricum imi schimba f lin).

Primele 3 viteze in D parca imi schimba mai sus dupa 2000 rpm. Poate sa fie si placebo :huh:

Later edit: In D la DSG si 1,9 TDI din viteza 1 la a 2-a schimba aproape instant (cum ai si plecat de pe loc).

Azi schimba dupa 2000 rpm. Am uitat sa mentionez consumul 8.2 pe BC fata de 9-10 cat imi consuma de obicei dimineata. Traseul Militari-Pipera.

Poate a fost mai liber oricum treaba cu schimbatul mai sus o s-o urmaresc si dupa amiaza just to make sure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull, ma refer la acest link. Aici scrie foarte clar Ignition On, Engine On, asta cred ca inseamna ca motorul e pornit :) . Ai facut vreodata procedeul? Sa-l faci si sa-mi spui si mie ce s-a intamplat. Eu l-am facut si stiu despre ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull se referea la procedura dubioasa descrisa de mine si Istef se refera la procedura adevarata de resetat DSG :)

E doar o mica nelamurire :))

Scuze de confuzie guys :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!