Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

M-au sunat astazi cei de la PBN sa-mi aduca la cunostinta faptul ca mecatronicul nu este pe stoc nici in Germania si ca cel mai probabil va veni saptamana viitoare... Cand le-am spus ca nu pot sa raman fara masina chiar atata timp, mi-au spus sa vin la PBN si sa-mi iau masina pana vine piesa. Sincer sa fiu nici nu stiu ce sa fac.

Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa le ceri o adresa prin care sa-si dea acordul pentru folosinta pana vine piesa. Asa esti si tu acoperit in caz de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat iar cei de la PBN si mi-au recomandat INSISTENT sa las masina acolo pana vine piesa!

Asa ca o s-o las acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt in aceeasi situatie ca pmafletarul, diferenta fiind ca eu sunt a doua oara in decurs de ~8 luni in service pt sschimbat mecatronic. cel putin mie mi-au dat masina la schimb pana cand se rezolva. si acum merg cu un passat de la ei. Oricum eu fac scandal mare daca nu imi schimba cutia pt ca si dupa ce au schimbat prima oara mecatronicul a inceput sa faca la fel. masina iese din garantie in august si atunci normal ca nu or sa mai faca ceva moca. pamfletarul ar trebui sa facem front comun si sa sunam/scriem in germania sa ne plangem ca calitatea proasta a serviciilor/pieselor dar de pretul piperat ale acestora. Auzi tu, calitate germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema este ca masina iese din garantie anul acesta in decembrie. Sper ca esti constient ca daca masina tot face figuri dupa ce schimba mecatronicul direct la protectia consumatorului ma duc.

@dany: Mie mi-au spus ca nu pot sa-mi dea masina pana o rezolva pe a mea, decat contra cost. Mi s-a facut rau cand am auzit. Am zis sa stau putin sa ma linistesc ca altfel cred ca il strangeam de gat pe nenea ala. Sa ma apuc sa fac iures si scandal acolo sa-mi dea masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de dealer daca iti da sau nu. nu este obligat sa iti dea. eu la pbv1 am primit ca aveau masini libere. Si ce face ceva opcul daca masina a iesit din garantie? a mea iese in august din garantie...ce sa mai zic...trebuie doar sa vedem cum facem sa vorbim la fabrica si sa facem scandal acolo...ca fabrica decide daca schimba sau nu cutia. eu ma gandesc f serios sa sun departamentul clienti de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin sa accepte o prelungire a garantiei masinii pe durata de neutilizare a acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic garantia ar trebui extinsa. Ar trebui sa-mi dea garantie la mecatronicul ala dupa ce il schimba, nu?

Cum adica ce sa faca OPC-ul? Sa-i oblige sa schimbe piesa pe garantie... Mecatronicul ar trebui sa aiba 12 luni garantie de cand il monteaza. Se strica iar, tre sa-l schimbe fara sa ma coste niciun ban. Oricum ma gandeam ca daca, doamne fereste, masina mai face figuri dupa ce o scot de la PBN, sa ma duc direct in Germania la garantie acolo si sa fac iuresul suprem.

Sunt convins ca si in Ungaria daca ma duc rezolv povestea mult mai simplu si mai repede decat in Romania noastra cea frumoasa!

Daca vrei sa sunam la Departamentul Clienti din Germania ma bag si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au prelungit perioada de garantie doar cat am stat fara masina. dupa ce mi-au dat masina la schimb au considerat ca am avut cum sa ma misc si ca urmare nu prelungesc perioada. anul trecut am stat 2 luni cu ea in service ca nu ii dadea de cap. am fost primul caz de la pbv.

pai si daca te duci in .de sau .hu la garantie si aia iti opresc masina, ce faci? ramai acolo 2-3-4 saptamani?:(

ma apuc sa caut cum putem lua legatura cu dep clienti de la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba garantia cu faptul ca ti-au dat masina la schimb. Conform legii piesa noua vine cu garantie proprie de minim 12 luni. Masina iese din garantie si nu-ti mai schimba nimic gratis la ea in schimb piesa respectiva trebuie sa fie inca in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca o piesa inloc pe garantie preia perioada celei vechi, si nu o noua perioada.

poti sa ne spui ce lege?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johnny Bravo: cum sa-ti iasa masina din garantie ?! alo ...

singura garantie care se "schimba" este cea asupra pieselor schimbate, dandu-se o noua garantie. restul raman cum erau.

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STOP JOC...problemele de garantie se discuta in alta parte. Haideti sa pastram topic-ul pentru discutii legate de cutie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au sunat dimineata de la PBV si mi-au comunicat ca se inlocuieste doar mecatronicul nu si cutia. Chiar daca s-a gasit span in cutie. Cred ca ma apuc sa compun un mail catre fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud asta. Nu inteleg cum este posibil sa se strice mecatronicul ala chiar asa de usor... si dupa ce a fost schimbat.... Prima oara hai sa zicem ca a fost defect de fabricatie, dar a doua oara ce a fost?! Doar nu e facut din crema de zahar ars, nu?

Intrebare... cand au zis ca iti aduc mecatronicul?!

Sunt curios daca ce ti-au spus ei se pupa cu ce mi-au spus mie cei de la PBN.

Bafta.

PS: ce inseamna "chiar daca s-a gasit span in cutie". Ce e ala span? Imi cer scuze, dar am spus-o si o spun: nu ma pricep la lucruri de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johnny Bravo: cum sa-ti iasa masina din garantie ?! alo ...

singura garantie care se "schimba" este cea asupra pieselor schimbate, dandu-se o noua garantie. restul raman cum erau.

Exprimarea mea nu a fost foarte clara. Voiam sa spun "chiar daca iese masina din garantie...".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e in depozit la budapesta cam o saptamana..daca nu...~2 daca o fi la fabrica...

spanul reprezinta particule sau bucati de fier ce rezulta dintr-un angrenaj de rotiin cazul nostru. sper ca m-am exprimat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum este posibil sa se strice mecatronicul ala chiar asa de usor... si dupa ce a fost schimbat.... Prima oara hai sa zicem ca a fost defect de fabricatie, dar a doua oara ce a fost?

Pai foarte simplu: exista sanse foarte mari ca atunci cind s-a stricat prima data mecatronica sa fi fost de la span. Iar inlocuirea cu alta mecatronica noua s-a soldat cu acelasi rezultat ca si in cazul primei mecatronice (mecanicii care au schimbat mecatronica prima data poate nu si-au dat seama de span existent) Spanul, fiind un material foarte fin, este foarte posibil sa fi patruns prin circuitele hidraulice din mecatronica si sa decalibreze in acest fel actuatoarele hidraulice din mecatronica. Mecatronica in esenta este un regulator / amplificator / distribuitor electro-hidraulic. Uleiul circula in aceasta unitate mecatronica prin canale foarte mici care se decalibreaza in timp daca uleiul contine span (spanul are rolul de smirghel). Filtrul de ulei se pare ca nu a fost suficient...

Acuma, cum a ajuns spanul acolo este alta intrebare. Poate sa fi fost un defect de fabricatie sau poate datorita jocului 'dea Launch Controlul' (fortare mecanica a cutiei DSG)

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spanul poate sa fie si de la faptul ca incerci sa pleci de pe loc fara centura de siguranta(uiti sa decuplezi frana de mana) si atunci el nu iti decupleaza automat frana de mana si rezulta un fel de launch control care nu merge. bine ca nu fortezi ca la launch control ca acolo poate sa fie mai nasol daca incerci si incerci si apesi pe acceleratie. Zic si eu...ca de incercat sincer nu are rost cand stii ca nu ai LC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dai cu pila pe un fier rezulta acel praf fin care de fapt este span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai cu pila, ceea ce rezulta este "pilitura". Span = aschii. So...folosirea termenului de span, in cazul de fata, cred ca este "exagerata"; daca trece spanul prin filtru, atunci de ce au mai pus filtru? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e legatura cu plecarea de pe loc fara sa am centura pusa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passat este frana de mana electronica care se decupleaza singura cand pleci de pe loc si ai centura pusa. daca nu ai centura pusa nu se decupleaza singura si cand accelerezi sa pleci de pe loc logic nu ai cum ca e frana de mana pusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, nu m-am uitat in semnatura sa vad despre ce masina e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!