Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, 

Are cineva o schita cu piesa care se infileteaza in cutie pentru a introduce uleiul ? Intentionez sa o confectionez la strung.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
17 hours ago, gavrochem said:

Buna ziua, 

Are cineva o schita cu piesa care se infileteaza in cutie pentru a introduce uleiul ? Intentionez sa o confectionez la strung.

Multumesc.

O schita tehnica ? Pe bune, crezi ca a scos cineva asa ceva cu cote si dimensiuni ???
Prietene, cumpara un buson de baie pe care il gauresti si sudezi o teava. E acelasi lucru ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu ca e acelasi lucru, asta era si intentia mea daca nu as fi facut rost de acea schita cu cote ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un passat b7 cu dsg6 si am citit ca si cutia stocheaza km parcursi se pot citi cu vcds 18.9 daca da ,cum se face? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Select -> Auto. Trans -> Meas. Blocks -> canal 109

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pus vcds-ul si am citit km din cutie passat 2012 motor CFGB 170 cp dsg6  si am ramas un pic surprins pe bore 231400 iar pe cutie 254500  care or fi reali? cand am luat-0 in vara avea 227 000 pe bord  acum vreau sa schimb uleiul la cutie si as vrea sa schimb si volant intre LUK si SACHS ce ati alege? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o intrebare legata de DSG (cred).

Detin un Passat B6 2.0tdi cod motor BMP cu dsg6. Problema la acest passat apare la plecarile de pe loc D/S/R. Atunci cand plec de pe loc trebuie sa plec cu ea extrem de fin pentru a evita anumite smucituri (precum cele ale unui incepator care pleaca dp loc dar nu prea se descurca cu forfecarea si pleaca in suturi).

Daca plec cat se poate de normal de la stop imi pleaca in suturi. Mult mai accentuate sunt smuciturile/suturile atunci cand plec in R si masina este putin inclinata cu botul la vale.

Aici vreau sa completez ca uleiul si filtrul chiar daca sunt noi se comporta lafel. 

Inca doua simptome "anormale":

1. In mers, pe la 30-40 km/h mers constant, daca iau piciorul dp acceleratie (decelerare/frana de motor) ma arunca putin in fatza, nu stiu daca m-am facut inteles... Completez faptul ca am schimbat suport cutie (cel de sub baterie) si "contrabalansul".

2. In trecerile din D1 in D2 si din D2 in D3 se simt smucituri (ma lipesc putin de scaun).

Ce poate fii?

Ma gandesc oarecum la kit-ul ambreiaj + volant (desi nu patineaza deloc). 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sa-mi zica un cod de piesa pentru "tampon cutie de viteza"? 2.0 TDI CFGC DSG.

Am lasat masina la reprezentanta pentru investigatie si mi-au zis ca in prima faza vor sa schimbe tamponul de la cutie care are uzura insemnata, cost 1200 de lei. Mi se pare un pic mult daca e ceea ce cred eu ca e, adica un banal suport care nu trebuie sa coste mai mult de 400-500 de lei cu tot cu manopera.

Imi cer scuze daca s-a postat deja, dar sunt la serviciu si trebuie sa raspund intr-o ora, nu am timp de lectura.

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic update, oferta de 1200 de lei contine:

- Constatare 300 lei

- Bucsele 480 lei

- Suruburi 170 lei (Ma gandesc ca se schimba cele din jug) 

- Manopera 250 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constatarea de regula nu se plateste daca reparatia are loc in service-ul in care s-a facut.

Chiar si daca nu ar fi asa, pare o suma destul de mare, care este ora de manopera in service-ul respectiv, cum justifica suma aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  De obicei ora de manopera la o reprezentanta este de 160 lei. Daca masina sta o ora in service, poate sa coste 320 lei daca au lucrat 2 oameni la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa iau foarte multe detalii in timpul apelului fiind ocupat la serviciu dar probabil constatarea nu mai e inclusa iar diferenta dintre suma pieselor si total semnifica 3 ore de manopera si oarece materiale ce le mai justifica ei. Pentru schimbarea bucselor din jug cred ca e ok. Daca as alege sa platesc constatarea si sa fac reparatia la un service as iesi tot aproape de 1000 de lei. Macar asa fac tot ce tine de cutie la ei sa nu aiba cum sa arate cu degetul spre lucrarea facuta de altcineva.

La service-ul la care am fost inainte nu au mentionat nimic de bucse, tampon sau cum vreti sa-i ziceti, desi atunci cand intra coasting sau scot din D se simte o "miscare" a cutiei si privind in retrospectiva are sens ca un suport sa fie cauza. Miscarea de care vorbesc a aparut cam tot in acelasi timp cu vibratiile mentionate in postarile trecute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, Shenol89 a scris:

Va salut!

Am si eu o intrebare legata de DSG (cred).

Detin un Passat B6 2.0tdi cod motor BMP cu dsg6. Problema la acest passat apare la plecarile de pe loc D/S/R. Atunci cand plec de pe loc trebuie sa plec cu ea extrem de fin pentru a evita anumite smucituri (precum cele ale unui incepator care pleaca dp loc dar nu prea se descurca cu forfecarea si pleaca in suturi).

Daca plec cat se poate de normal de la stop imi pleaca in suturi. Mult mai accentuate sunt smuciturile/suturile atunci cand plec in R si masina este putin inclinata cu botul la vale.

Aici vreau sa completez ca uleiul si filtrul chiar daca sunt noi se comporta lafel. 

Inca doua simptome "anormale":

1. In mers, pe la 30-40 km/h mers constant, daca iau piciorul dp acceleratie (decelerare/frana de motor) ma arunca putin in fatza, nu stiu daca m-am facut inteles... Completez faptul ca am schimbat suport cutie (cel de sub baterie) si "contrabalansul".

2. In trecerile din D1 in D2 si din D2 in D3 se simt smucituri (ma lipesc putin de scaun).

Ce poate fii?

Ma gandesc oarecum la kit-ul ambreiaj + volant (desi nu patineaza deloc). 

Multumesc anticipat!

Kitul de ambreiaj sau mechatronicul. Mergi și pune testerul. Cel mai bine fa o constatare la o reprezentanta sau la Florin Caractere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eim_mada cred ca arunci cu banii. Ce bucse schimbi? Pare o inselatorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valioglu Am vorbit in dimineata asta cu consultantul si mi-a confirmat ca este vorba de suportul de sub baterie. Deoarece s-au apucat deja de masina o sa le acord prezumtia de nevinovatie si nu-l schimba degeaba, oricum cel vechi mi-l pun in portbagaj. In caz ca nu este nici o diferenta o sa-mi fie invatatura de minte cei 900 de lei dati pe suport si nu mai colaborez cu reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris simptomele pe paginile trecute.

Intre timp am primit un apel de la ei cum ca schimbarea fost facuta dar vibratiile persista, iar ca pas urmator imi recomanda shimbarea ambreiajelor cu tot cu mechatronic, pentru ca aparent ei asa le schimba doar impreuna ca au mai avut cazuti in care mechatronicul nu s-a putut adapta la grosimea ambreiajelor noi, pret scurt 10.000 de lei fara manopera. :))
Perfect zic, m-am lecuit!
Acum va intreb pe voi ca sa nu mai arunc cu banii in reprezentante, am vazut recomandari pentru Bucuresti, am primit si pentru Suceava, dar in zona Clujului sau la maxim 4-5 ore distanta, ce recomandari de persoane pricepute aveti?  Aici ma refer la persoane care se ocupa cu diagnosticare si reparatie de cutii, nu doar service-uri decente care schimba piese.

Am mai spus si pe paginile anterioare, la WOB service am fost, din spusele lor se ocupa si cu reparatii DSG, dar as vrea sa mai cer niste pareri inainte sa aleg unde va avea loc interventia si sa inteleg mai bine la ce sa ma astept.

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal ar trebui sa le ceri sa isi ia suportul sau tamponul inapoi deoarece piesa nu este defecta si a fost schimbata degeaba. Daca refuza te duci la presa, adica ziare si televiziuni. Scrii peste tot pe internet. Te adresezi la ANPC. Ceri daune pentru timpul pierdut in service, imobilizarea inutila a masinii, inselatorie. Piesele alea nu cred ca ajungi sa le schimbi in durata de viata a masinii, deci sunt bani aruncati. 

Probabil o sa platesti, o sa te autoconvingi ca poate piesa era oricum uzata, ca doar are atatia ani si km, iar reprezentanta aia o sa isi bata joc data viitoare de alti clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu  am avut cu cine sa ma cert pentru ca lipsea consultantul si am fost preluat de altul. Desi constatarea lor ma amuza, "Se constata un trepidat usor la plecarea de pe loc. Necesar: Kit ambreiaje + ulei CV si filtru + mechatronik", ma incurajeaza s-o las in pace pana gasesc doctorul potrivit. Total distractie, 1.107 lei, ca bonus am primit si un basic settings si in jur de 65km la bord.

Noi sa fim sanatosi, zic. Intre timp, poate mai primesc recomandari de doctori, nu prea m-as supara. :)

20190214_091531.jpg

20190214_092858.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Al meu passat b6 bmr a ajuns în service, probleme turbina, și mecanicul îmi transmite ca am pierderi ulei cutie viteza.exista cumva o garnitura a mecatronic ului? Ulei separat mecatronic fata de cutie viteze? El asa zice. Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte stiam in Mecatronic nu intra ulei din cutie. Dacă intra se strica. Poate ma înșel.

asteptam

si alte pareri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
59 minutes ago, Ivan Bogdan said:

Salutare. Al meu passat b6 bmr a ajuns în service, probleme turbina, și mecanicul îmi transmite ca am pierderi ulei cutie viteza.exista cumva o garnitura a mecatronic ului? Ulei separat mecatronic fata de cutie viteze? El asa zice. Ms

 

Exista o garnitura la capacul mecatronicului ! Mecanicul ala nu stie nimic de mecatronice/cutii, schimbal !

41 minutes ago, Afumatu said:

Din câte stiam in Mecatronic nu intra ulei din cutie. Dacă intra se strica. Poate ma înșel.

asteptam

si alte pareri

 

Stiai gresit sau mai bine zis le amesteci !!!

DSG 6 / DQ250 lucreaza cu acelasi ulei din cutie/ambreiaje !

DSG 7 / DQ200 are ulei separat in mecatronic si altul in cutie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa? Știam eu ceva...tot de la tine. Eu am dsg6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci exista separat ulei pt mecatronic? Ms Florin. Și despre ce garnitura ar fi vorba. El zice ca pierd ulei pe la o garnitura 

Modificat de Ivan Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tocmai ce v-a zis mai sus. La DSG 6 e acelasi ulei, vreo sapte litri, care unge cutia, ambreiajele (ca sunt de tip umed) si intra in mecatronic. Mecatronicul ala e un bloc de valve pe care le deschide electric un calculator  ca sa treaca uleiul asa cum are nevoie. Dupa ce trece prin valve uleiul actioneaza ambreiajele, schimba vitezele, totul cu ajutorul fortei hidraulice. Bineinteles ca are o pompa care il impinge pe canalele alea.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • BR38FLY
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!