Jump to content

Problema cu incalzirea habitaclu la Fabia


Pitica
 Share

Postare recomandată

ionopot kivanok......asta e ceva in maghiara, cam asta am inteles din ce ai scris, eventual miceste relantiul ca sa nu ai asa mare caldura, (asta ptr. prima [cenzurat]), la a doua , mareste relantiul ca sa fie mai cald.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand accelerez(1300 ture)aerul suflat prin aeratoare este mult mai cald fata de cel suflat la relantiu.

treapta 2 la aeroterma,daca conteaza.

si ce este asa amuzant?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal... ca motorul sa produca caldura mai multa in ture sau in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara frate, stai linistit, mai glumim si noi nitel, stii tu la necaz.... in ceea ce priveste masinuta ta, parerea mea este ca n-are gram de problema, la ceea ce descrii tu, eventual proprietarul, glumesc iar kryss :Driver: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te supara frate, stai linistit, mai glumim si noi nitel, stii tu la necaz.... in ceea ce priveste masinuta ta, parerea mea este ca n-are gram de problema, la ceea ce descrii tu, eventual proprietarul, glumesc iar kryss :Driver: :icon_thumright:

stai linistita ca nu ma supar,dar credeam ca faci misto :blah_: cand eu m-am chinuit sa explic in cuvinte simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da carmina, e normal sa faca asa dar e normal sa bage mai putina caldura de cat baga inainte? asta era a 2a intrebare care a pus-o kryss782001.

si apropo, corect e ralanti, nu relaniu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este dom' profesor ,,ralanti, dar vezi ca la celalat cuvant, ai mancat un ,,t'' :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutari! Nu stiu unde sa postez intrebarea mea, asa ca scuze daca nu-i topicul respectiv. Miros tare a benzina cand pornesc sa sufle aer in masina. Acuma cu vremea rece cand folosesc mai mult sa dea aer cald in masina, am observat. De la ce poate fi? Sau in ce topic sa ma duc? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ai ceva pierderi de benzina pe la motor.la mine baga gaze de esapament si era o fisura mica la racordul flexibil de la esapament iar gazele se stringeau la motor si la admisia de aer si de acolo in habitaclu.verifica si tu

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Postez aici ca nu stiu exact de la ce e problema sau daca e exact o probleme. Spun din capu locului ca nu am avut diesel pe iarna deci nu`i cunosc toate manifestarile inca.

Treaba e in felu urmator pornesc masina o las putin la relanti vreo 2 minute apoi dau drumu la caldura+recirculare. Nu baga caldura chiar de la inceput doar ii rece motorul, normal dar se incalzeste el cei drept mai greu ca un benzinar. Aseara ma opresc cu o prietena sa fumam si inainte sa opresc mtorul apa era aproape pe 90( asa indica acul) dupa ce am fumat si vb 2 min= 5-6minute m-am urcat sa plec si ghiciti pe cat era acul? pe 75. Am observat ca scade foarte repede temperatura apei si nu ma prind de ce. Unii zic ca asa e normal la diesel ca se raceste foarte repede dar eu m-as mira. Masina am cumparato din martie anul asta si vad eu care antigel roz pana peste maxim g12 banuiesc ca ii dar nu i-am calculat punctul de inghet sa vad ce si cum. Eu m-am gandit ca ori antigelu sa fie praf cu multa apa(aia ii rau ca imi rugineste si termostatul) ori senzorul G62? sau chiar termostatul?

Ajutati-ma cu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti face grija ca iti rugineste termostatul sau mai stiu eu ce.Mai de graba sa te gandesti ca se perpeleste pompa de apa,iti corodeaza anumite componente ale sistemului de racire..si punctul culminant...sa nu iti inghete apa in instalatie.Verifica punctul de inghet al antigelului.E destul de frig afara..motorul se raceste destul de repede...din punctul asta de vedere iti faci griji cand nu iti baga caldura sau mergi mult cu masina si nu se ridica acul ceasului sau temperatura indicata de ceas este mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il verific atunci ca oricum ii o operatiune pe care trebuie sa o fac. De incalzit se incalzeste destul de repede deci din punctul asta de vedere e okay dar ma enerveaza ca daca acuma acu o ajuns la 90 de grade si opresc motorul pt 5 minute cand il pornesc inapoi acu ii deja la 75 de grade. De ce se raceste asa repede? E normal la diesel sau ar trebui sa ma speriu si sa ma gandesc la G62/termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cateva probleme la Skoda mea care cred ca se pot rezolva la aceasta sectiune:

1. Ventilatorul nu merge decat la treapta maxima de ventilatie(4).

2. uneori cand vreau aer rece, vine cald la maxim.

3. recircularea aerului nu merge pt mult timp, se stinge becul dupa cateva secunde de functionare.

ma puteti ajuta cu vreun sfat?

Modificat de sory4u2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie modulul de comanda...fa o scanare vag-com pe canalul 08 si pe 09

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cateva probleme la Skoda mea care cred ca se pot rezolva la aceasta sectiune:

1. Ventilatorul nu merge decat la treapta maxima de ventilatie(4).

2. uneori cand vreau aer rece, vine cald la maxim.

3. recircularea aerului nu merge pt mult timp, se stinge becul dupa cateva secunde de functionare.

ma puteti ajuta cu vreun sfat?

1. siguranta termica din grupul de rezistente dusa.

2. motoras V68 cu probleme

2. posibil si cel de recirculare cu probleme.

O diagnoza ar elucida problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. acum 4 ani, am inlocuit siguranta termica cu una obisnuita si m-a tinut pana acum...ce imi recomandati? sa fac la fel sau sa pun una originala?ce tensiune, temperatura maxima trebuie sa aiba?

2.3. cat costa aceste motorase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te pripi pana nu faci o scanare si postez erorile aici...ia-o ca un sfat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10A si 210grade.

Mult costa, vrei 400 lei fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu cateva probleme la Skoda mea care cred ca se pot rezolva la aceasta sectiune:

1. Ventilatorul nu merge decat la treapta maxima de ventilatie(4).

2. uneori cand vreau aer rece, vine cald la maxim.

3. recircularea aerului nu merge pt mult timp, se stinge becul dupa cateva secunde de functionare.

ma puteti ajuta cu vreun sfat?

1. Ventilatorul nu merge decat la treapta maxima de ventilatie(4) - siguranta termica de langa ventilator arsa

2. uneori cand vreau aer rece, vine cald la maxim. - incearca o readaptare a clapetelor

3. recircularea aerului nu merge pt mult timp, se stinge becul dupa cateva secunde de functionare. - daca ai indreptat jetul de aer spre parbriz, e normal sa faca asa ca sa previna aburirea parbrizului.

le: d-abia acuma am vazut ca mai era o pagina cu raspunsuri :D

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare sigurante 3 si 12.

Mi se intimpla des si mie incepand de anul acesta sa-mi ramina clapetele pe pozitia rece.

Merg de 8-10x de la cald la rece si gata...ramin blocate pe rece.

Se opreste motor, scos cheie din contact, resetare sigurantele de mai sus iar clapetele functioneaza din nou.

Nush care e beleaua dar se pare ca e din centrala de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. ce clapete sa readaptez?

clapetele de temperatura si recirculare. cu vag-com-ul se da basic settings la canalul 1 (parca, sau chiar 0) la modulul 08 "auto hvac"

bafta!

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare sigurante 3 si 12.

Mi se intimpla des si mie incepand de anul acesta sa-mi ramina clapetele pe pozitia rece.

Merg de 8-10x de la cald la rece si gata...ramin blocate pe rece.

Se opreste motor, scos cheie din contact, resetare sigurantele de mai sus iar clapetele functioneaza din nou.

Nush care e beleaua dar se pare ca e din centrala de clima.

cum se rseteaza sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai omule...ca doar si pe google scrie ce inseamna reset...

Se scot si se pun la loc. Pornesti motor apoi si merge :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!