Jump to content

Problema cu incalzirea habitaclu la Fabia


Pitica
 Share

Postare recomandată

daca merg numai prin oras, cu stat la semafoare si numai a 2-a si a 3-a ... se ridica la 90 de grade dar daca ies din oras, este ger afara si merg constant 80-90km/h se lasa pe la 60 de grade

ce-i drept imi tot da o eruare de mai multa vreme dar banuiesc ca e clapeta de acceleratie de vina, astept sa vina primavara si o s-o curat, probabil are smoala pe ea :D

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

Sa aiba vreo legatura toate astea si cu termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie de vina termostatul. Daca nu o schimbi, macar s-o ajuti in asa fel, incat sa acoperi o parte a radiatorului cu carton.

Eroarea cu fuel trim am avut-o si eu. Am gasit furtunul de vacuum ce merge la pompa de frana fisurat. Am si postat o poza la momentul respectiv. De atunci nu mai am problema de system too lean.

E probabil ca la tine eroarea sa aibe legatura cu EGR. Ar trebui curatat apoi readaptat.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o schimbi, macar s-o ajuti in asa fel, incat sa acoperi o parte a radiatorului cu carton.

Si eu m-am gandit la faza cu cartonul, pana gasesc termostat potrivit. Dar parca nu-l pun cu inima impacata cand stiu ca la un moment dat se poate incalzi, iar in caz ca pornesc ventilatoarele, se lipeste cartonul de radiatorul de AC si nu mai au ce aer sa traga paletele alea. Oare nu se forteaza, nu se "sufoca"? Intreb si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu acoperi tot radiatorul. Pui in asa fel, incat jumatate din portiunea ce este in fata ventilatorului mare sa ramana liber. Adica acoperi cam 2/3 din suprafata. Pe timp de iarna va trage suficient aer.

Dar sa nu uiti ca termostatul trebuie schimbat.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urechile din plastic buclucase nu se rup chiar intr-o veselie, zic eu. Termostatul meu original a tinut 9 ani. Dar acum nu as mai pune cu urechi din plastic din doua motive:

1. Ai posibilitatea sa schimbi doar termostatul in sine, fara tot corpul din plastic. Si e mai ieftin.

2. Nu mai ai grija ca se rup urechile si se duc bucati mici din plastic pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie de vina termostatul. Daca nu o schimbi, macar s-o ajuti in asa fel, incat sa acoperi o parte a radiatorului cu carton.

Eroarea cu fuel trim am avut-o si eu. Am gasit furtunul de vacuum ce merge la pompa de frana fisurat. Am si postat o poza la momentul respectiv. De atunci nu mai am problema de system too lean.

E probabil ca la tine eroarea sa aibe legatura cu EGR. Ar trebui curatat apoi readaptat.

sper sa nu am probleme, consumul e relativ OK (mixt undeva pe la 7%), caldura baga ... sper sa ma tina pana la primavara mai ales ca ... e mai mult masina de weekend, in timpul saptamanii sta in fata blocului. Cand o da caldura ma apuc de desfacut clapeta de acceleratie, de curatat EGR-ul... etc

am inteles ca nu e buna faza cu cartonul, m-am gandit si eu la asta,

mergea la vechile dacii dar la fabia ... se poate foarte usor supraincalzi si dai de alte belele.

prefer pt inceput sa pornesc incalzirea in scaune pt 5 min pana se ridica apa si apoi sa pornesc caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR System: Excessive Flow - aveam si eu... dupa schimbarea termostatului n-am mai verificat... oricum am schimbat si bujiile (cam de acolo provenea problema) fiindca cele vechi s-au ancrasat mult cu depuneri de calamina probabil din cauza ca motorul era mai mult rece (din cauza termostatului) si amestecul era imbogatit, arderea era incompleta, nu se atingea temperatura optima in camera de ardere constant

ideea e ca acum motorul merge mai rotund iar cu benzina de 95 nu mai face fite in sensul ca nu se mai aprinde martorul evacuare gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

La mine ( fabia 1.4 motor azf 44kw ) acul ce indica temperatura sta la 90 de grade doar in oras; com ies din oras scade la pozitia initiala 0. La skoda mi-au zis ca e bun termostatul si ca sa ii bag caron in fata. Mi-au cerut 380 lei pe termostat si 100 "si ceva" de lei pe manopera. Termostat am gasit la volksman cu 100 lei. Poate sa posteze cineva un tutorial "cum se scimba termostatul 4 dummies", va rog?

Multumesc...

Cineva pe forum spunea ca " se face intr-un sfert de ora cu tot cu sters pe maini".

Modificat de cornel_723
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu desfaci capacul termostatului din surubele, vezi de un patent/cleste mai potrivit pentru coliere la furtune, cauta garnitura O-ring a capacului noua, cea veche va fi tasata, pe mine m-a incurcat putin selectorul de viteze de pe cutie

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o fabia 14 tdi la care in urma unui incendiu i-am schimbat instalatia electrica+aeroterma+bord+ceasuri+comanda climatizare.

Problema este urmatoarea,in vara dupa ce am pus freon aveam racoare si tot ce trebuie fara probleme oricand....functiona numai pe rece ...la vreo 2 saptamani am observat ca aerul functiona pe rece numai cand era racoare afara "dimineata devreme" cand era cald afara nimik...

Acum iarna nu am caldura deloc cred ca nu este setata din calculator..are cineva un sfat o idee...am schimbat 3 comenzi de a/c si nimik.

Este cumva actionata de un cablu mecanic? cum este comanda ce directioneaza aerul catre picioare parbriz samd...

Sau numai de cabluri electrice?

Merci mult!!!

Modificat de oke81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin caloriferul de caldura trece apa calda tot timpul, ar trebui sa vezi circuitul sa nu fie infundat, daca caloriferul e fierbinte sau nu. Clapeta de aer cald-rece e actionata electric de un motoras. Mai e posibil sa fie dus senzorul de temperatura pt aerul din habitaclu, sau un motoras (actuator) de la clapeta. Cel mai bine e sa faci o diagnoza sa vezi daca raporteaza vreo eroare de senzor sau actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Dupa ce am downloadat manualul de service ptr skoda am studiat partea cu climatizarea si am observat ca in acea schenma clapeta pt caldura era actionata de un cablu mecanic (metalic) exact ca cel ce directioneaza aerul . Am desfacut bordul am actionat mecanismul cu mana si baga caldura de nu se mai poate.

Eu am cumparat 2 panouri de comanda ptr ventilati plus cel vechi de la masina care era ok.

Problema este ca toate cele trei panouri comanda arau pt aer climatic sau ceva de genul acesta ...unde setezi (electric) cate grade sa fie in masina .

Acum se poate ca aeroterma pe care am cumparat-o eu sa fie de prin 1999-2000 un model mai vechi la care sa fie nevoie de o altfel de comanda "cu cald /rece fara grade deci efectiv o comanda a/c nu climatic ....

Ce parere aveti ..stiti despre ce e vb ?? exista astfel de comanda??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc, la cele cu AC manual sau fara aer, anumite clapete sunt actionate prin cabluri. Care la Climatronic sunt inlocuite de clapete actionate electric. E un topic pe aici, pe la Vw parca, cu montarea climatronicului pe o masina care a avut AC manual. Subscriu la observatia lui Saboteur, clapeta de rece/cald e comandata electric la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles o sa merg pe la dezmembrari sa vad ce gasesc:)

Merci!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema...nu mi se mai ridica apa, oricat as tura-o...are unele momente , rare, cand se ridica putin , dar imediat scade....in seara m am trezit deodata cu ea la jumatate ... ce sa fie ? vreo sonda de temperatura ceva?

PS: baga rece !!!

PS2: asta se intampla de cateva zile de cand am luat o groapa :)

LA MULTI ANI !

Modificat de mitzaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se ridica acul si pica e posibil sa fie senzorul de temperatura,ori e dus ori nu mai face bine contact (daca zici ca ai luat o groapa si de atunci face probleme) sau poate fi termostatul blocat pe deschis sau stricat, in acest caz ar trebui sa nu mai ai nici caldura in masina.

Modificat de deraiatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Dupa cum se vedea mai sus am avut si eu probleme cu incalzirea. Am schimbat termostatul (100 lei de la volksman +15 lei manopera) si am rezolvat problema. Termostatul am observat ca se schimba foarte usor,data viitoare il schimb singur; se pierde un pic de antigel asa ca e bine sa aveti la indemana pentru completare (1l e deajuns).

Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca cei de la skoda mi-au cerut 380 lei pe o bucata de plastic, un arc si niste cupru sau ce metal o fi si 120 lei pentru a desface 3 suruburi si 2 coliere... ce teapa era sa imi iau.

Modificat de cornel_723
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut-o urat ! am fost azi sa schmib termostatu'....toate bune si frumoase, unu comandat de la Gates ( daca nu ma insel )...problema e ca a venit fara plasticu ala in care sta el. Zice mecanicu' ca nu i problema, desface sa l schimbe si surpriza clemele de prindere ale termostatului erau rupte astfel incat a trebuit sa comand pe original ( sa vina si cu suportul lui cu tot ) ...trebuie sa astept 4 zile si ma costa 205 lei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat termostatul acum cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca puteai sa nu iei original si scapai de clemele de plastic care se rup, si termostatul vechi ar trebui sa fie bun daca zici ca ai alele cleme rupte, un termostat cu capac cu tot aftermarket e rezistent arata ca in poza atasata, poate mai e loc sa te razgandesti...

post-75511-0-95253900-1294183809_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si eu tot asa am patit,la mine o fost problema din termostat.Termostatul original era prins in suport cu niste clem,dar mi so rup si o trebuit sa schimb nu numai termostatul ca si suportul de la termostat.De atunci nu mai am probleme(trebuie verificat si filtru de polei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpar termostat cu tot cu incapere ! daca stiti pe cineva pm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,am o problema legata de incalzirea in habitaclu,adica:

-pe loc(motorul pornit) daca accelerez baga aer mult mai cald fata de relanti,este normal?

-si am impresia ca nu mai baga cald, cum baga inainte,apa se ridica la 90 ,acul nu oscileaza.

Este posibil ca termostatul sa deschida mai devreme?

Cum iti dai seama?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!