Jump to content

Chestii Despre Reconditionarea Motorului Tip 4


jan
 Share

Postare recomandată

Pe mail, da, ca nu-ti pot trimite mesaje, pentru ca ai activat, se pare, o optiune care nu permite sa fii contactat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    130

  • jan

    109

  • KRAKEN

    50

  • MikeRG

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe mail, da, ca nu-ti pot trimite mesaje, pentru ca ai activat, se pare, o optiune care nu permite sa fii contactat.

si eu care credeam ca ma ignori si vroiam sa te enervez cu poza

post-17229-1200313206_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jane ... te rog mai zii ceva despre pompe de ulei... alea de wasser cum sint?? se potrivesc la tip4 ... ce pompa pot pune la o axa cu came nu cu nituri cu suruburi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de wasserboxer e aia de broasca, cu roti de 26, la fel ca la un 1300/1600 dupa '71, asa ca nu.

Poti pune doar pompa pina in '71, la care trebuie oricum facute ceva modificari pentru roata cu nituri, daramite pentru cind ai suruburi. Dar daca polizezi suruburile sa fie cit mai plate, cred ca merge. Pompa poate fi doar cu roti de 26 mm, cu dinti de 30 mm trebuie sa schimbi prezoanele si nu stiu daca nu atinge si capacul ceva pe-acolo, pe-afara: tulumba, jugul, ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astia de la 914 uite cum fac ....link pelicanparts... ce fel de pompa e aia???

post-17229-1200479544_thumb.jpg

post-17229-1200479548_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta tre sa fie exact aia de care zic io, pina in 71 cu dinti de 30 mm, uite ce groasa e flansa care iese din bloc si ce prezoane lungi au pus acolo. Axul cu came e ala "flat", suruburile-s plate iar la pompa se polizeaza nitel p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci poate fi asta de la cip1....numai ca e din fonta... si as mai face un shantzuletz cu oring ca ici

post-17229-1200481902_thumb.jpg

post-17229-1200481908_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si aia, ideal era sa fie din aluminiu. Santulete de oring sint mai exact 2 in poza, cel mai util e ala de linga fund. Dar parca mai vorbiram de astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, are galerie de 10mm la admisie, motorul are mai mare; in plus, s-ar putea sa fie pentru prezoane de 6mm ('61-'67).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare mica, de baraj...daca am ambielaj de 1,6 cu biele poci pune in mot. de 2.o???sau sunt diferite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putem incepe de undeva sa raspundem: stiu ca se face un tip de modificare la motorul de tip 1 in sensul ca se poate folosi unul dintre cuzinetii de palier de tip 4, pentru a "rigidiza" ansamblul si a minimiza tendinta de flexare a arborelui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i chiar ce vrea el, dar oricum, diametrul la palierele 1,2 si 3 e de 55mm la tip 1 si de 60 mm la tip 4. Nu prea merge, poate era altceva. Singurul identic e ala de la fulie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, Bogdane, de stropit in fundul pistonului, 911-style:

post-2697-1200664419_thumb.jpg

post-2697-1200664438_thumb.jpg

Alea au si supapa, stropesc peste o anumita presiune (deci turatie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, Bogdane, de stropit in fundul pistonului, 911-style:

post-2697-1200664419_thumb.jpg

post-2697-1200664438_thumb.jpg

Alea au si supapa, stropesc peste o anumita presiune (deci turatie).

dispozitivul e facut de fabrica ??? ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fabrica de porsche care este, da, de fapt astea-s scuipatoare de porsche in motor de vw. Cum facem d-astea (cu supapa cu biluta, nu simple jicloare)? E mama si tata crestaturii aleia recomandata de vw la biela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fabrica de porsche care este, da, de fapt astea-s scuipatoare de porsche in motor de vw. Cum facem d-astea (cu supapa cu biluta, nu simple jicloare)? E mama si tata crestaturii aleia recomandata de vw la biela.
trebuie socotit bine ...si totul se reduce la arculetele din dispozitiv ....arcul nu mere facut decit tot din alt arc si calculata caracteristica...de acolo forta ...suprafata sectiunii gaurii prin care intra uleiul in speta bilutza impinsa de arc>>presiunea la care deschide..apoi gaurica prin care se arunca uleiul spre piston stiind presiunea din sistem.....presiunea functie de turatie o cunoastem si o consideram o functie liniara...restul realizarea : gauri, filete , scaune , bile sau conuri ......cred ca pentru bus fac chestia cu bielele.. pregatesc asta pentru alt motor.. ideea e ff buna si se retine....asa ceva e la motoare diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce motoare, poate luam d-acolo?
de la motoarele de vw.. de 1.6 1.7 1.9 ... astea nu sint cu supapa de presiune cum ai spus tu .. au numai o duza pentru fiecare piston trasa tot din rampa de ungere a palierelor....totusi din poze nu pare a fi si un arc acolo .. eu zic ca sint numai duze... si daca pompa are debit marit si stim presiunea putem calcula si diametrul diuzelor.. pentru a nu a afecta presiunea pe lagare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic deja sa contractam cu vw, sa ne licentieze patentele motorului, sa tragem niscaiva matrite si sa reincepem productia de motoare, cu imbunatatirile next-next generation... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jane.. am studiat blocul motor.. referitor la poza cu ungerea in "in explozie".....nu am nici o supapa acolo.. deci nu am pozitiile 30-31-32-33 pe blocul meu .. deci sa inteleg ca este de tip mai nou... uite ca am uitat sa ii notez seria .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-s sigur cu anii, da vezi ca undeva intre pantalonii de la cilindrii 1-2 tre sa fie ceva, ori dop, ori capac... Chiar, ce serie-i blocu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!