Jump to content

Chestii Despre Reconditionarea Motorului Tip 4


jan
 Share

Postare recomandată

Interesant servomotorul. De unde pot face si eu rost de citeva ? :icon_bounce: Cit costa ?

Ar fi solutia ideala si pentru comanda (automatizata) a corpului de clapeta (la injectie). Oarece servomotoare si mici electromagneti le-am scos din niste imprimante vechi dar nu ma ajuta cu nimic ... si, desigur daca poti baga si schema, mie nu mai imi trebuie nimic de mos Craciun :beerchug: (ma rog, aproape nimic :P)

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    130

  • jan

    109

  • KRAKEN

    50

  • MikeRG

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma rog, ete ca s-a mai discutat treaba cu bielele. Interesant ce zice unu (Raby) despre cum erau montate original, din fabrica:http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=4652
zii cu guritza, ca nu se deskide linkul....... in legatura cu servo.. tine minte, tine minte fii sigur pentru ca, caracteristica rezistenta temperatura e a unui component pasiv si nu se schimba..... in legatura cu pesutzele ... ele nu trebuie sa stea fix pe motor ele pot sta agatate si linga releul de incarcare (daca nu e pe alternator sau pe dinam) sau undeva pe caroserie.. doua fire sa mearga la ntc si trei fire la servomecanism
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant servomotorul. De unde pot face si eu rost de citeva ? :frigbaitata: Cit costa ?

Ar fi solutia ideala si pentru comanda (automatizata) a corpului de clapeta (la injectie). Oarece servomotoare si mici electromagneti le-am scos din niste imprimante vechi dar nu ma ajuta cu nimic ... si, desigur daca poti baga si schema, mie nu mai imi trebuie nimic de mos Craciun :P (ma rog, aproape nimic :ninja:)

iata site-ul http://sierra.ro/Servo-Futaba-S3003-Standard-p607p.html schema o voi pune zilele urmatoare ptr ca o am la serviciu ... dar nu cred ca miine sau zilele urmatoare ca am treaba multa... dupa sf ion...este oschema in carti dar eu am modificat-o un pic...are un 555 o dioda 1n4148 si citeva componente discrete pasive... mare lucru nu este ... puteti vorbi cu baiatul de la craiova niq care face placutze imprimate...sau sa mergetzi pe site-ul lui si sa invatati sa faceti placute cu circuite imprimate si sa le faceti singuri...piesele cost in jur de 10ron toate.. si gasiti tot ce va trebuie la magazinele de piese electronice....restul.. adica partea mecanica se face dupa imaginatia si dexteritatea fiecaruia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceau ca pun toate bielele cu tab-urile de la cuzineti in jos, deci cu cifrele alea stantate in sus. Unu zicea ca original in fabrica le puneau altfel, ca asa recunoaste el motoarele in care nu s-a mai umblat, dar n-am prea inteles cum, erau unele cu taburile in jos (1 si 3), unele in sus (2 si 4), n-am inteles ce era mai important :icon_thumright: . Vezi ca merge linku, mai incearca, poate intelegi mai bine.

La multi ani!

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceau ca pun toate bielele cu tab-urile de la cuzineti in jos, deci cu cifrele alea stantate in sus. Unu zicea ca original in fabrica le puneau altfel, ca asa recunoaste el motoarele in care nu s-a mai umblat, dar n-am prea inteles cum, erau unele cu taburile in jos (1 si 3), unele in sus (2 si 4), n-am inteles ce era mai important :angry: . Vezi ca merge linku, mai incearca, poate intelegi mai bine.

La multi ani!

multumesc ... multumesc si LA MULTI ANI ! tie si intregii comunitati virtuale aircooled

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deci .. pentru montajul bielelor .. la tipul 1 pana bielelor este in jos la toate patru... si la tipul 4 adica la motorul de 2000 eu voi pune pana cuzinetului tot jos .. sper sa nu gresesc cu nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-ai, ca zice c-ai ales sa nu fi contactat de "board messenger"?Fi=fii, pardon.

Oricum, daca incerci sa corectezi asa ceva, pare sa nu mearga. Parca am fi la lucrare al romana :Driver:. E vreun auto-correct sau ceva?

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-ai, ca zice c-ai ales sa nu fi contactat de "board messenger"?Fi=fii, pardon.

nu in board .. zici ca e ok totul numa ca am avut mai devreme niste "vizitatori" si mi-au cam zapacit sistemul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite jane ce zice cartea ... cum se masoara volumul camerei de ardere .. in alt topic niste "copii" ziceau ca a echilibra din punct de vedere al volumului camerele este un moft......la motorul de 2000 care nu apare camera din chiulasa are 50cc

post-17229-1199708087_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da probabil ca mai are inca 10 in piston, io stiu?

Nu-i un moft, cilindrii trebuie sa fie cit mai asemanatori intre ei.

Io cred ca alea pe care le am sint chiulase de 411? Desi dupa cod ar trebui sa fie tot de bus. Busuri cu motor de 1700 au fost putine, le-au inlocuit cu 1800, parca.

Dupa ce termin cu sistemul de racire si cu incalzitoarele (mai am putin, nimicuri), desfac motorul si iau din nou totul la masurat, oricum mai am de usurat pistoanele, ca 3 sint cu + si unul cu -, chestii de-astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un site care trateaza interpretarea vacumului ...... http://www.therangerstation.com/Magazine/S...VacuumLeaks.htm

un ceas de vacuum nu stiu pe unde se gaseste ... dar un U din furtun transparent pus pe un placaj poate fiecare sa faca...apa e din belsug ... si ro*g*h site oricare a facut liceul.......

post-17229-1199945509_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste si ceas de vacuum, e ca orice ceas.

jane eu am ceas de vacuum de la un stand de reglarea motoarelor cehesc de pe vremuri din service...dar altul nu stiu de unde se poate face rost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.rocketindustries.com.au/descrip...p?partno=AU1472

E un exemplu, exista ceas exclusiv cu vacuum, nu gasesc acuma, era unul de vinzare pe forumul de g1/g2. Nu-i de laborator, da-i probabil ca merge.

da asta e de vacuum si presiune pentru turbo...... am pus chestia asta aici ca pe alt post un tip imi explica mie cum e cu mirosurile si reglarea corecta a motorului... si acum stau crucit si ma gindesc cum face?? coboara cu nasul la teava, sau trage un furtun la "aparatul de masura"..... incercam sa ii explic ca mai sint si alte metode mai exacte si mai putin cancerigene de a regla corect motorul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, nu stiu, am mirosit si io la capatul tevii, mie mi se pare ca miroase cam la fel, oricit ai invirti surubul pe-acolo. Poate cu un ciine dresat special in sensul asta, cu un indicator (cu led-uri) legat in ciine, ca astia au miros mai fin. Pe de alta parte, hai sa fim seriosi, cine sta sa regleze amestecul la ralanti cum zic aia, sa obtii turatia maxima si dup-aia stringi surubul pina scade cu 25 rot/min :huh: sau o prostie d-asta. Io n-am turometru asa precis, am gasit o data turometru/dwellmetru la tancioc si nu l-am cumparat, ca un bou cu ochi ca sint. Asa ca imi folosesc sensibilitatea :icon_thumright: . Rezultatul iese mereu altul, normal, carburatoarele mai trebuie si ele reparate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asta e de vacuum si presiune pentru turbo...... am pus chestia asta aici ca pe alt post un tip imi explica mie cum e cu mirosurile si reglarea corecta a motorului... si acum stau crucit si ma gindesc cum face?? coboara cu nasul la teava, sau trage un furtun la "aparatul de masura"..... incercam sa ii explic ca mai sint si alte metode mai exacte si mai putin cancerigene de a regla corect motorul......

INDIVIDIOSULE! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind la reglarea motorului folosind perceptia extrasenzoriala .... am gasit cu gugalu pe altii care iesplica cum e cu vacuumul...

iar in legatura cu masurarea .. se poate face si un nasuc electronic cu un senzor map de la o masina pe injectie ...nu mai continui cu d'astea ielectronice ca sare niq la mine si eu sint cam sperios

post-17229-1199983554_thumb.jpg

post-17229-1199983569_thumb.jpg

post-17229-1199983578_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, NU pune tacheti hidraulici in bloc de tacheti mecanici. Gaseste, daca ai de unde, un bloc de '79-'83. O sa mearga ca dracu tachetii (nu au ungerea potrivita), blocul cu de-aia e deosebit.

Asteptam aci si cetateni care nu stiu (sau nu vor) sa-si repare motorul boxer racit cu apa (wasserboxer), de fapt apa din radiator e racita tot de aer, nu?

Modificat de jan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!