Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

putere mai mare, consum mai mic, fum mai putin

Asta o fi valabil in cazul boxului pus pe un motor stock, nu peste remapare, cum e cazul meu..... Ca la mine cel putin, puterea a crescut prea putin, ca sa nu zic insesizabil, consum mai mic my ass, cel putin nu in oras (si pe mine aia ma doare), iar fumul.....da, intr-adevar recunosc, fumul lipseste cu desavarsire..... :cool: Nah....o sa ma multumesc si cu atat.....cam scump m-a costat doar eliminarea fumului, dar e bine si-asa rau cum e.....solicit vanzatorului inapoi jumatate din suma :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre P-Box:

A "diesel box" deceives the control system of the car

In a modern car there are complex control systems that cooperate with each other to make everything work perfectly. A "diesel box" manipulates some signals in order to either increase the injection time or fuel pressure (that is the only thing a diesel box can manage to do). Unfortunately this manipulation is done entirely without the control system

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- on board computer shows too low fuel consumption - Depinde de masina, dar plauzibil

- anti skid program (ESP) is disturbed because of incorrect torque value

- automatic gearboxes get incorrect torque value

- torque reduction when shifting gear (for comfort and durability) is not retained

- regeneration (emptying) of particle filter will not be optimal - posibil

- calculation of exhaust temperature is disturbed - posibil

- calculation of service interval is disturbed

- diagnostic system is disturbed

Pentru cele taiate, pot spune doar LOL . Daca o luam logic, cresterea de putere fie ea data de soft sau box, nu influenteaza cu absolut nimic cele mentionate mai sus, eventual intra ESP mai des datorita puterii sportite, in ambele cazuri.

Daca cineva gaseste o explicatie ARGUMENTATA, io'mi donez toate boxurile aflate pe stoc si ma las de masini, ma apuc de sah :cool:

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ajungem la cresterea temepraturii gazelor de esapament... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As indrazni sa spun, cu bun simt, ca in cazul PBox e posibil si "diagnostic system is disturbed".

In cazul PBox, cat si in cazul Chiptuning-ului, motorul functioneaza conform soft-ului de gestiune din ECU. Insa la PBox, in ECU ajunge o informatie falsa, privind temperatura combustibilului. Nu mai reiau de ce asta nu e bine, s-a discutat destul. Dupa umila mea parere, calculatorul nu mai poate face o autodiagnoza a componentelor electronice cu 100% acuratete, din moment ce primeste si informatii false.

Pe cand la chiptuning-ul profesionist(aici inteleg chiptuning facut cu scule profi si soft-uri de provenienta corecta, nu baieti care au pus si ei mana pe o interfata clonata si soft-uri de pe net, si incearca sa programeze de x ori un soft pe masina), soft-ul tunat ce se programeaza pe masina contine KERNEL-ul soft-ului original. Motorul este controlat corect, doar de ECU, NU de un ECU care primeste informatii false de la stimuli externi.

Modificat de nistor@QMT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut eu , GOLF IV AVB cu box care intra in limp mode, where is the problem? Da eroare de Debitmetru, de injector.. Unde anume este eroareA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca o dat criza finaciara in voi asa va agitati :icon_thumright: degeaba va zbateti atata, fiecare face alegerea care i se pare mai convenabila, eu cel putin sunt multumit de box, mi se pare inutil sa dau 250 de euro pe o resoftare.

Daca vand masina, ce ii spun la viitoru client, vezi ca are ciptuning si am tinut-o numai in 4000, un om mai batran se gandeste automat ca masina aia e varza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nistor, de aceea am revenit in discutie (am avut intentia a ma retrag) pentru ca am argumente la ceea ce tocmai s-a zis vis-a-vis de trecerea peste sau nesesizarea unor erori. Repet, s-au gasit limp-mode-uri, debitmetre cu erori, mers neregulat cauzat de EGR, si altele :offtopic: asa ca, in privintza "saririi" erorilor, nu av dau dreptate :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nistor, dupa cum am spus pe PM, imi cer scuze pt confuzia facuta.

Nu era vorba de QMT ci de Superchips..dar din cauza formatului asemanator al nickname-ului..i-am confundat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca modifici "in sus" parametrii motorului nu ti se pare normal sa modifici "in jos" durata de timp/km dintre inspectii?

intr-un fel va functiona uleiul, filtru de aer...plus ca va fi indicata benzina cu cifra octanica mai mare (motorina mai buna, dupa caz)...

adica daca trag mai mult de motor, atunci trebuie sa-l intretin mai bine, de aia exista uleiuri pt curse, uleiuri pt masini normale, uleiuri pt anumite temperaturi...

ca sa duc la extrem comparatia, crezi ca masinile de raliu au intervalul de schimb consumabile la 15 000km ? :icon_thumright:

cand ai cutie automata (nu mai zic de cazu cand masina stock e aproape de cuplu, si punand PBOX ajungi la limita cuplului) ... ai idee cum schimba ea vitezele dupa ce algoritm? stii ca daca intra in avarie (din motive nu doar mecanice legate de cutie, ci si de motor) ea nu mai schimba corect, mai exact poate limita primele 4 trepte?

eu am avut golf TDI Tiptronic si cand aveam probleme cu un injector, nu mai trecea de treapta 4 si intra in sistem de avarie, schimband mai brutal. daca nu simte cuplu corect va schimba aiurea.

da, nu este ceva generalizat, dar daca nu e modificata cu CAP, puterea unui motor poate strica o cutie, fie soft sau box.

eu astept sa te apuci de sah....dar astept degeaba ca oricum esti subiectiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rio, dupa cum ti-am replicat deja si pe PM, no problem. Nu e suparare, noi sa fim sanatosi. Bine ca s-a lamurit confuzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca o dat criza finaciara in voi asa va agitati :icon_cool: degeaba va zbateti atata, fiecare face alegerea care i se pare mai convenabila, eu cel putin sunt multumit de box, mi se pare inutil sa dau 250 de euro pe o resoftare.

Daca vand masina, ce ii spun la viitoru client, vezi ca are ciptuning si am tinut-o numai in 4000, un om mai batran se gandeste automat ca masina aia e varza

repet...poate nu ai citit...softul stock se poate pune inapoi...in 90% din cazuri gratis.

RIO, esti sigur ca e vorba de superchips? totusi sunt o firma care se respecta....

adica au facut destule softuri custom, incat sa am mare incredere in ei (softuri pentur turbine speciale, altele decat cele stock, injectoare marite, alta pompa...adica...destul de multe componente noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac si eu pe nestiutorul:

- am o masina. Standard. Gandita de constructor in felul ala.

- nu ii schimb modul de prelucrare a datelor (softul)

- nu schimb alti parametrii de functionare decat sa o mint, punand-o in sarcina.

Cum crezi tu ca nu are asta un impact asupra masinii? Prin faptul ca au picat toate? Ca au picat doar unele? De ce nu includ din fabrica asa ceva? Hai sa vedem niste argumente tehnice. Dar tehnice sa fie te rog :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai cutie automata (nu mai zic de cazu cand masina stock e aproape de cuplu, si punand PBOX ajungi la limita cuplului) ... ai idee cum schimba ea vitezele dupa ce algoritm? stii ca daca intra in avarie (din motive nu doar mecanice legate de cutie, ci si de motor) ea nu mai schimba corect, mai exact poate limita primele 4 trepte?

eu am avut golf TDI Tiptronic si cand aveam probleme cu un injector, nu mai trecea de treapta 4 si intra in sistem de avarie, schimband mai brutal. daca nu simte cuplu corect va schimba aiurea.

da, nu este ceva generalizat, dar daca nu e modificata cu CAP, puterea unui motor poate strica o cutie, fie soft sau box.

Asa-i Bogdane, asa-i., D Sper sa proiectezi alte ECU-uri minunate precum EDC15, care vad ca stii exact cum functioneaza. :icon_cool: Ajungem de la masini stock , la masini de drag la care, nu am vazut de cand ma stiu un TDI.. Da probabil ai vazut tu. Si oricum de sah m-am apucat dinainte sa ma sfatuiesti tu.

Lasand la o parte glumele, gandeste-te logic la ce ai scris acum 2 randuri.. arata-mi mie un cip-tunner care modifica in cutia de viteze automata "desteptaciuena" sa nu intra in eroare cand simte cuplu mai mare. Ca il cresti prin Box sau resoftare, nu tot este peste limita cutiei de viteze? de unde le culegi ?

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soft-ul tunat ce se programeaza pe masina contine KERNEL-ul soft-ului original. Motorul este controlat corect, doar de ECU, NU de un ECU care primeste informatii false de la stimuli externi.

FYI

Kernel nu este un termen folosit decat pentru sisteme de operare, fiind layer de abstractie.

O masina n-are sistem de operare.

Poti spune core daca vrei, nu kernel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

docman, ma bucur ca ai inteles ideea !!

Red, in caz ca nu stiai, sa le luam pe rand:

masina TDI de drag?

http://www.youtube.com/watch?v=bkBul5IhMOQ

mai vrei? ca mai sunt destule!

ia sa vedem..ca o paranteza, cautam pt DSG ca e mai simplu:

http://www.vr6specialist.nl/tuning/?t=en&a...p;id=1217791855

The DSG gearbox computer(mechatronic) shifts at about 6300rpm. Most performance VW's got maximum horsepower at the redline, around 7000rpm.

We have developed new DSG software completely ourselfs, being one of the first in the world.

Custom software is possible, ask for the options.

Remember that the Engine

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca modifici "in sus" parametrii motorului nu ti se pare normal sa modifici "in jos" durata de timp/km dintre inspectii?

Eu de cand am adus masina din franta, am circulat doar cu box, uleiul l-a avut schimbat la plecare si culmea am notat si km si srpriza mi-a aparut dupa 5 luni servce in 3000 km, mi-a iesit km notati cu aia de pe kilometraj, hai sa nu mai cautam nod in papura, la faza asta ai cam dat-o in bara :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zabin, nu ai inteles. am zis nu ca PACALESTE softul din BC sa iti arate cati km ai facut sau cat mai ai pana la inspectie...ci e o chestie care depinde de fiecare...adica daca modifici masina, atunci mi se pare corect sa scurtezi intervalele intre schimburi de consumabile.

nu stiu cine cauta nod in papura sau citetse printre randuri :icon_cool:

tocmai, la tine inspectia nu se ia dupa un senzor din ulei, ci dupa kilometraj.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cip-tuningul de ce nu afecteaza service-ul? Ca e tot o crestere "fortata" de putere? Citatul lui Andy se referea strict la powerbox.

SAU cu cat mai multi cai, cu atat parcurgi mai repede 1 km, care devine pe bord 800 de mm :( :icon_cool: Haideti sa ne limitam la chestii tehnice care merita discutate mai mult decat aberatiile

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta a fost si demersul meu.

Deci primul punct lamurit: avem un user care credea ca powerboxul nu i-a afectat intervalul de service, luandu-se dupa indicatiile de bord. Neavand senzor de calitate a uleiului. Bun.

Mai departe. Toata lumea e de acord ca afecteaza intervalele de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nistor, dupa cum am spus pe PM, imi cer scuze pt confuzia facuta.

Nu era vorba de QMT ci de Superchips..dar din cauza formatului asemanator al nickname-ului..i-am confundat..

Vezi ca ai mai facut o confuzie. Mai incearca o data.

Merci bogdan pentru link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si softul afecteaza intervalele. asa mi se pare corect. DAAR..tu ai taiat regulile, care erau si generale. ai cerut explicatie DE CE nu sunt corecte, nu de ce nu sunt corect in versusul cip si SOFT.

repet...la baza amandoua au cresteri de putere. depinde CUM fac asta si pt cat timp. si de ce NU E BINE sa combini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FYI

Kernel nu este un termen folosit decat pentru sisteme de operare, fiind layer de abstractie.

O masina n-are sistem de operare.

Poti spune core daca vrei, nu kernel.

Interesanta observatie. Mea culpa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!