Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

Pune o poza te rog pentru ca eu nu am vazut nimic legat de senzorul de temp de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry acum m-am uitat mai atent cred ca e senzorul de temp motorina ,nu am PD si m-am luat dupa poza,din pozitia asta ai impresia ca e pe furtunul de apa

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,oricum nu conteaza,treaba e sa nu ne lasam pacaliti de tot felul de device-uri care mai de care mai performante...

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Pana la urma urmei nimeni nu e obligat sa puna pe masina sau sa faca ceva anume din ceea ce se discuta pe forum, daca modificam ceva o facem pe riscul nostru bineinteles daca exista risc.

Daca i se strica cuiva vre-un motor indiferent daca are chip sau powerbox nu cred ca poate dovedi ca ar fi din cauza la vreuna dintre ele si chiar daca ar putea nu cred ca s-ar duce la tunner sa ii repare motorul.

Nu conteaza ce piese contine un powerbox si ce contine softul pt chip sau chip-ul in sine atata timp cat ambele functioneaza si nu exista probleme, eu consider ca cel mai mare defect ramane in continuare soferul care nu stie sa stapaneasca acei "caluti" in plus pe care ii obtine si isi creeaza singur probleme.

Asta este parerea mea,..chiar daca nu conteaza! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, v-ati blocat la un power box foarte simplu... De ce nu vedeti unu adevarat, care nu contine rezistenta, ci are soft in el, care se poate regla prin USB?

Eu K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema, pe care nu o inteleg unii este ca un power box legat de senzorul de temperatura de combustibil nu face altceva decat sa mareasca cantitatea de motorina injectata.Din cate vad eu,acel Kuberl este mult mai complex si in plus se monteaza,de fapt se intercaleaza in instalatia masinii implicand mai multe fire si automat mai multe componente pe care le controleaza.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca la banii unui Kuberl oamenii prefera o resoftare

ce stie spre deosebire (sau nu stie face) PT-Box PD TDI Easy ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P-box PD tdi stie DOAR sa mareasca cantitatea de motorina injectata.La alte modificari nu are acces dat fiind faptul ca se monteaza in locul unui senzor;senzor care nu face altceva decat sa comunice o SINGURA valoare ecu-ului.Deci modifica o SINGURA valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo spune ca e reglabil...

Acolo,unde?Pune un link sau o poza sa ne lamurim.Si de fap ce poate regla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in postul 230 ne-a dat un link

deschide si tu la preturi si acolo e descrierea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un box nu modifica doar o singura valoare. Modifica o valoare de comanda, dar ECU modifica o gramada de parametri conform noii comenzi. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu niste date cu pauarbocsu' sus :

modul engine

ralanti:

grupul 1:

injection rate 3 mg/s (normal intre 3-9),

fuel delivery duration - set value 5,6 grade KW (normal intre 3-8),

coolant 88 grade

grupul 4:

commencement of injection - set value 1,2 grade ATDC (normal intre 4 BTDC si 2 ATDC),

fuel delivery duration - set value 5,6 grade KW (normal intre 3-8),

synchronizing angle +2,2 grade KW (normal intre -3 si +3)

pe acceleratie sunt logurile postate mai sus

mai studiati si aici legat despre efectele modificarile de avans asupra functionarii si componentelor si sa-mi spuneti la ce concluzie ati ajuns :offtopic: :

http://vwforum.ro/index.php?showto...tdi++fara++bani

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian, ti-a scapat ceva....vezi ca la temperatura motorinii vei vedea valoarea de 120 de grade. De curiozitate intreb....daca chiar ar atinge acea temperatura, nu s-ar aprinde??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-a scapat nimic... :offtopic:

tocmai de aia "reveneam"...

am postat despre alte impresii si modificari in posturile anterioare, inclusiv temperatura motorinei fixa de 119,7 celsius :) - posturile 122 si 201

210 grade celsius e temperatura de autoaprindere a motorinei (dupa altii 260)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca boxul modifica avansul :(

De unde crezi ca vine consumul asta scazut de combustibil? Si e chiar real. Eu am deja vreo 2500 de km cu el.

Efecte negative... eu nu vad. Poate la rece nu prea are putere motorul, chiar primele momente. Dar... nu poti fi cu toate. nu? :P

Parca e mai zgomotos putin motorul, dar... pe mine nu ma deranjeaza.

Asa ca... step on it... dar cu mila totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca scrie pe BC ca e mai mic asta e altceva

eu nu sunt inca convins ca e cu mult mai scazut

cat despre zgomot: se aude un usor cloncanit ca de tacheti fata de functionarea normala

de raspuns la pedala nu ma plang nici chiar pe motor rece...doar un sprit trebuie sa-i dau....:P

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e real, am rog cu o mica marja de eroare pe care o are BC-ul si fara BOX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu sunt inca convins ca e cu mult mai scazut

Nu e mult mai scazut. Doar cat scrie pe BC. Si eu am zis la inceput ca e vrajeala. Dar chiar e mai scazut. Eu vad pe buzunar. :P

Si... nu prea stau masini in fata mea. :(

Asta fata de... inainte, cand mergeam la consum. Si ieseam tot ca si acuma. Poate chiar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu mai putin combustibil, acelasi aer (ati zis ca presiunea in turbo nu se modifica) a rezultat mai multa putere!!

viva la revolucion!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citesc acest topic si incerc sa trag niste concluzii si nu reusesc;ca si exemplu i-au 2 motoare non pd AHU 90cp si AFN de 110cp,diferenta intre cele 2 consta in duze injectoare si turbina.Producatorul da pt AHU urmatorul consum: 90km/h-3,9% , 120km/h-5,4%;pt AFN 90KM/h-3,7% , 120KM/h-4,9%;dupa cum se observa pt un motor mai puternic cu 20 cp si un cuplu in plus de 18nm(AHU-202nm,AFN-220nm) da un consum mai mic.Acuma revenind la oile noastre,din tot ceea ce ma documentez despre tuning box si remapare,in ambele cazuri se da un consum mai scazut cu circa 0,5% in conditiile unei exploatari normale.Acuma,daca conducem sportiv,cum poate sa scada consumul in ambele cazuri?Si pana la urma,cum functioneaza tuning boxul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

powerboxul gen care se pune pe senzorul din rampa de injectie modifica semnalul dat ecu-ului semnalul acel semnal este probabil avansul si cantitatea injectata de motorina...majoritatea powerboxurilor sunt reglabile...asta inseamna ca poti schimba semnalul dat ecu-ului .Cand stii ca ai sarit peste cat trebuie?Cand bordul tau devine pom de craciun ;) )

Dar powerbox+soft este ca si cum ti-ai face la masina un soft mega agresiv dar cu presiune in turbo de soft normal... in cel mai bun caz strici turbina din cauza temperaturii mare pe evacuare(amestecul foarte bogat) in cel mai rau caz si pompa de injectie si/sau injectoarele. Cei care au facut asta au dat banii degeaba pe powerbox pentru ca acelasi lucru poti face din soft di chiar mult mai bine si cu mai putine riscuri

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut ieri consumul la pompa, si este cat arata pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cu mai putin combustibil, acelasi aer (ati zis ca presiunea in turbo nu se modifica) a rezultat mai multa putere!!
Acuma revenind la oile noastre,din tot ceea ce ma documentez despre tuning box si remapare,in ambele cazuri se da un consum mai scazut cu circa 0,5% in conditiile unei exploatari normale.Acuma,daca conducem sportiv,cum poate sa scada consumul in ambele cazuri?Si pana la urma,cum functioneaza tuning boxul?

Absolut corect. Motivul este modificarea avansului la injectie. Implicatia - pe care nu o vad des explicata insa este cresterea emisiilor de NOx (oxizi de azot). Explicatia e f. simpla - cerintele E4 fata de E3 au impus o crestere semnificativa a consumului. Aceasta se datoreaza faptului ca temperaturile max din camera de ardere sunt limitate (ca sa nu apara NOx). Ceea ce duce la scaderea randamentului motorului. Catalizatorul arde excesul de combustibil (C nears si CO) reducandu-l la CO2.

Practic, intre un E3 si un E4, exista un decalaj de cca 0.5-0.7l/100Km, datorat exclusiv cerintelor de emisii. Tuningul modifica parametrii, astfel incat motorul devine mai poluant dar mai eficient.

Pe partea cealalta, un avans prea mare (si aici vorbim de 1-2 grade prea mult) poate insemna o biela indoita, cuzineti morti prematur si alte astfel de bunatati. De aceea, este foarte important CUM - SI CAT se modifica avansul. Mai sunt MULTI alti parametri - cantitate injectata, temp lichid racire, RPM si sarcina care impun limite asupra avansului... nici nu i-am enumerat pe toti. Acesta e motivul pt care:

1. Remapul tb sa fie facut de cineva cu cunostinte bune (altfel poate face multe probleme)

2. Power-boxurile sunt o idee proasta (ele mint motorul, asa ca nu se mai aplica corectiile corect). PB impun o corectie la corectie, de multe ori statica. Solutia e anacronica pt un motor gestionat pe calculator... singurul avantaj este ca sunt plung-n-play.

Sper sa va fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare am inteles cum functioneaza boxul;acuma revin cu alta intrebare,care e diferenta dintr-un box simplu cu tranzistor de 150ohm parca si cel cu cipuri(a atasat cineva o poza un box desfacut care avea tot felul de integrate si cipuri,pare destul de elaborat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!