Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Intrebare . Debitmetrul nu l-am verificat. Poate sa faca asa din cauza lui??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Turbina da permanent presiunea maxima si sistemul de control al presiunii ar trebui sa inchida vanele geometriei, dar asta nu se vede de aici ...

De asta v-am cerut proba de mai sus. Cand porneste motorul, geometria se duce in maxim, apoi ecu in functie de presiunea specificata la turatia si cererea de cuplu trebuie sa limiteze presiunea prin actionarea geometriei ...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata = n75 blocat  . Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Deși am citit mult, recunosc că nu am putut citi tot. Să vă spun și eu problema mea.

Passat AWX intra in limp mode.

Prima dată am patit-o in urma cu cca 2 luni. Era blocată geometria variabilă. Când am dat jos turbina, avea urme de pilitură și un joc mare al axului așa că am reconditionat-o. Apoi am pus un furtun de vacuum greșit și nu aveam suficientă putere. Am schimbat și debitmetrul că avea un prieten "pe stoc".

Am mers doar prin oraș și drumuri scurte. Azi m-am scăpat puțin în accelerație și mi-a tăiat puterea pe la 3500-4000. Am oprit motorul si mergea bine. Am ieșit din oraș și tot pe la 4000 am rămas fără putere. Am oprit motorul in mers și apoi am chinuit-o ca pe hoții de cai, 5000 de ture in I, II, III și IV dar nu a mai făcut.

Mă gândesc să schimb si furtunele de vacuum sa îmi iasă din grijă. Cele de silicon ar fi in regulă?

In urma acestor simptome mă puteți ajuta cu vreo părere?

 

Modificat de CAdrian
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea log -ului pentru a gasi solutia la problema limp modului cand e motorul rece si ajunge pe la 3000 rpm? Dupa restart trage iar o perioada. La inceput eroarea aparea foarte rar(1-2 an), acum apare de fiecare data cand e motorul rece si incerc sa urc un deal. Ieri a  aparut si dupa ce a ajuns la 90C temperatura. Am un passat AVB 101CP.

Sunt binevenite si eventualele sugestii de diagnoza pt a identifica problema.

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi aici cum se face logul. Dupa ce faceti logul salvati si erorile gasite pe ''01-Engine'' , apoi postati aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor. Am in curte 2 audi, unul a6avant din 2001 ajm 1.9 si unul a6 sedan 2001 avf 1.9tdi. La ambele am avut de n oti probleme du limp mode, ba turbo murdat ba n75 ba debitmeteul, si mereu cu ajutorul acestui forum si cu putin ajutor din partea club audi, acolo cam greu cu intrebarile,, mereu e ceva de mofificat din partea moderatorilor, am rezolvat problemele, numai ca de doua zile am in garaj um passat b5 1.9 tdi avf 2003care nu e in limp mode permanent si nu gasesc nici o explicatie de ce, va spun acum ce am facut pana acum in urma la ce am gasit pe forum, am verificat pompa de tandem acolo unde stutul acela se misca, e ok, am verificat debitmetrul, inlocuit cu altul de pe a6 c5 1.9, si aceasi problema, la audi a6 c5 merge ok cu debitmeteul de pe passat, inlocuit n75 cu cel. De pe a6, la fel nici o schimbare, verificat toata schema furtunelor de vacuum, verificat cu presiune de aer circuitul de admisie in motor adica de la conducta metalica de sub bara pana la egr... Presurizat la 1bar nu pierde pe nicaieri. Masina e in limp. Mode de cum pornesti, adica nu trage neam de la inceput, nu se plafoneaza pe parcurs, dar culmea cand accelerezi tija la vnt se misca ok, mam gandit ca are ceva turbina in interior,, am desfacuto si in ea e totul ok... Absolut totul megw super usor nu agata,am facut log on in treapta a 3 a si acolo tot arata ceva de presiune negativa la debitmetru dar asa cum am zis am pus unul bun si nimic. Am citit forumul la limp mod total si nu gasesc ceva asemanatot, nu inteleg ce as putea sa mai verific, mai ales ca cu aceasta problema mam confruntat de cateva ori pe audi si mereu am gasit o cauza a defectiunii, e acum nu dau de cap la situatie. Masina are cutie automata si M citit pe un forum extern ca limp modul ar putea sa fie cauzat si de cutie dar sincer ni vad nici o avarie pe vcds si nici simptome de cutie cu probleme. Va rog un sfat ce as putea sa mai verific. 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am ajuns si eu in situatia sa caut sfat aici. Nici nu stiu daca sint bine aici sau nu sau daca e vorba de acelasi "limp mode" sau aceeasi turbina. 
Am citit jumatate din topic si vad ca majoritatea care sint aici au masini pe motorina si multi au eroarea "Positive Deviation". Majoritatea se plangeau doar ca nu mai trage masina si doar vreo 2 au mentionat ca in paralel cu asta mai si tremura masina de zici ca merge in 2 pistoane, lucru care mi se mai intampla si mie.

 

Eu am un Passat 2003 cu motor 1.6 ALZ 101cp, 144.000 km. Acum 1 an a inceput distractia. Vin de la Craiova-Voluntari, pe soseaua de centura dupa Mogosoaia, hr hr hr, nu mai trage si trepideaza. Opresc, las vreo 15 minute plec mai departe. Dupa inca vreo 15km, la vreo 400m inainte sa ajung in fata portii, se repeta povestea.
In iulie ma duc iar la Craiova, a doua zi de la Craiova ma duc la Herculane, intr-un satuc pe langa Drobeta hr hr hr, de data asta chiar se opreste masina fiind in viteza mica. Ieri vin iar de la Craiova, fix dupa intersectia de la Mogosoaia pe soseaua de centura si fix 400m inainte de casa iar belele. Adica, cat de mare sa fie coincidenta!! In afara de astea 3 incidente, mi s-a mai intamplat de vreo 3 ori dar atunci nu a tremurat masina ci doar nu mai tragea, de obicei si-a revenit singura in timpul mersului dupa vreo 200m. In paralel cu acest fenomen se aprinde/stinge si robinetul de la check engine. Mersul prin Bucuresti si pe distante scurte nu provoaca nicio problema.


Avand si niste probleme cu pornitul, am schimbat bujii, debitmetru aer, senzor G62, s-a facut si distributia acum 4000k dar fenomenul acesta inca mai persista si ma dispera. Nici nu pot sa dau masina la remat ca... nu e veche indeajuns!!!! In rest masina zboara, gaz-benzina, deal-vale, nu consuma 1 gram de ulei intre 2 schimburi (atata timp cat nu sar de 4000rpm), nu scoate fum, consumul este normal.

 

Mai jos sint erorile citite ieri. Aia cu xx e de cand am luat masina, aia cu X e si ea de mult timp dar masina a mers, am facut Europa cu fuel trim bank 1. Restu erorilor, am fost la vreo 2 cu testere si interpretari si m-au luat cu garnituri, dat jos motor, rasufla pe nu stiu unde, segmenti. Nu ma pricep la motoare dar ... din moment ce masina merge 99% din cazuri fara probleme...  

 

Ce vreau sa mai intreb, ca sa fac testul acela in mers, log-ul, trebuie sa fie fenomenul prezent sau il poti face oricand? Acum dupa ce i-am sters erorile cine stie cand mai apare, poate doar sa mai fac un drum la Craiova si retur. Ieri dupa aia 400m am oprit motorul in fata portii. Dupa vreo ora abia am am reusit sa o bag in curte, tot asa "in 2 pistoane".

 

Cu cea mai mare placere ma deplasez si in Bucuresti la mecanici care s-au mai confruntat cu astfel de probleme si le-au dat de cap. Atata timp cat reparatiile nu duc la sume cu 4 cifre, ma mai bag la un schimb de senzori, furtune, curatat turbina. Poate poate. Asta nu e masina de dat la remat, dar nici bani de una noua nu am.

 

8 Faults Found:
X 16556 - Fuel Trim; Bank 1 
            P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
XX 16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Carabas Costel
On 22.01.2007 at 14:01, barbut a scris:

salut cipos!

am avut probleme inainte cu furtunul in forma de S care intra in turbo mi s-a spart, dar l-am inlocuit.

oke, curat turbina, dar mirosul de ars (de fire incinse) care se simtea bine atunci cand am mai mers circa 2km desi imi dadusem seama ca masina nu mai tragea......si in cei 2 km am avut 0.5 km de panta???

asta de la ce-o mai fii??

unii zic ca ar fi debimetru de aer!!! ca nu-si mai faced treaba cum trebuie.....nu stiu ce sa zic.....o sa merg cu ia la mecanic zilele astea.

ciudat e faptul ca daca nu-i dau peste 2000/rpm masina merge normal (adica are vana, trage).

si azi am plecat cu ia la munca si a mers fara probleme.....insa nu mai mult de 2000/rpm.

Eu am recondiționat turbina, este mai performanta acum, am un golf 5 1.9 TDI de 105 cp cu soft de 139 cp dar tot îmi intra in limp mode și nu se accelerează , un lucru este bun, merg doar cu 115 la ora pe autostrada și consuma sub 5% dar este enervant ca nu poți depăși nici un camion. Dacă cineva A rezolvat deja problema, rog sa ma contacteze și pe mine, pe forum sau in privat. Sunt din Constanta, numărul meu este zero șapte trei trei zero cinci doi doi cinci zero, asta in cazul in care nu avem voie sa dam numerele pe site !!! Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa un log in mers cu vcds, sa ne uitam la valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un Passat Variant din 2003, 131 de cai, 1.9 . 

Am petrecut cateva ore bune citind posturile din urma, inca nu  am terminat de citit subiectul 'Limp mode'.

 

Am vazut ca au fost destui cu simptome similare cu ale mele. Masina trage bine pana in 2600 de ture, dupa oprire pornire se sterge eroarea si merge iar. 

La scanare a iesit acel positive deviation,  adica valva N75 sau geometrie blocata. 

 

Intrebarea mea - care este suma corecta pentru o curatare a turbinei. 

Am primit raspuns de la un service undeva pe la 2500 reconditionarea turbinei. 

 

Sunt din Brasov, cunoasteti pe cineva priceput la asa ceva?

Multumesc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ultima data la masina mea (B6 2.0 BKP) am platit 300 ron pentru curatarea geometriei, la o firma in Craiova care le si sableaza, ca multi fac curatirea intr-un mod superficial. Oricum o data demontata trebuie verificat si daca are joc, si in ce stare se afla turbina per total. La mine a avut nevoie doar de curatirea geometriei. Cei de la centru de reconditionari mi-au testat si functionarea N75 (au conectat-o la un aparat) si mi-au recomandat sa o schimb cu una noua. Au trecut 5 luni si nu am mai avut probleme. 2500 ron mi se pare mult oricum chiar si  pentru reconditionare totala, din ce stiu undeva pe la 1500 ron se invarte (+/-).

 

La masina mea a fost scumpa manopera pentru demontarea turbinei, vine cu tot cu galerie si e motorul transversal, la masina ta cred ca e mult mai usor de demontat.

 

Mai sunt si cateva garnituri de schimbat, parca si conducta de alimentare cu ulei se schimba.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am fost la service, pus pe tester, presiune de 2.9 cu motorul oprit, scos mufa de la senzorul de presiune turbo  aceeasi presiune cu motoru oprit. 

Mine merg sa testam alt senzor, O sa revin cu rezultatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn

cred ca acei 2500 includ si ulei + filtre si alte piese, parca imi amintesc de o conducta

 

Am schimbat senzorul de presiune, SH, acum masoara presiunea. 

Vacum are, mecanicul a facut vacum pe actuator si zicea ca nu actioneaza tija. 

Am facut log uri in mers concluzia - turbina care agata. 

 

Ieri pe ocolitoare dat forja pana la 4800 de ture, acasa am lasat o 10 minute sa se raceasca. 

Azi dimineata pana la munca , 20 km, nu a mai intrat in limp. 

 

Nu scap de o interventie clar, dar macar pot sa sper ca scap cu o curatare. 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o mai forja, risti sa rupi ax / topesti pale, si nu mai scapi decat cu turbina reconditionata complet.

Dupa forja intradevar nu mai iei limp, fiindca isi mai da drumul geometria, dar din experienta mea cu 2 masini (Golf si Passat) la care am avut problema asta, nu scapi fara demontare si curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

Am fost pana acum la 2 mecanici fiecare cu diverse raspunsuri, inca ezit sa dau turbina jos deoarece am primit raspunsuri contradictorii. 

 

Limp am mai luat cam de 2 ori pe saptamana, destul de rar.  Daca conduc pana in 2400 rpm cand e rece si cand e calda peste 3000 , e ok. 

Urmeaza sa desfac sa vad daca are axul joc mare si sa vad daca pot misca geometria cu mana din exteriror. 

Revin cand am un raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut azi furtunul de pe trubina, admisie, sa vad daca are axul joc.

- are doar radial, axial nu am reusit sa il misc 

- din cate vad pe carcasa nu exista urme 

vedem ce mai urmeaza 

 

 

1.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina necesita reconditionare/inlocuire (pare ca ai mers fara filtru de aer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am urmatoarea problema.

Eroare p3130 regulation range exceeded, nu am avut eroarea asta inainte dar aveam eroarea cu turbo overboost, am dat egr jos(electronic) , racitorul de gaze sa pot scoate si turbina, am reparato, am montat la loc tot, si apare pe tester eroArea p3130, m am uitat pe tester si am vazut ca am peste limita cu 120 mg,e ok sa fie asa? sa dau egr jos sa il curat iar? Ce ma sfatuiti sa fac si cum? Va multumesc! 

20211112_164740.jpg

20211112_164711.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de pe EGR nu dă limp mode la maşina asta, numai cea de pe turbină.

Valoarea aia este justificată de faptul că EGR este închis şi nu recirculă gaze (în printscreen-ul prezentat de tine se observă că Duty cycle este 0%). Cel mai probabil că eroarea a apărut într-un moment de sarcină parţială (dacă nu ai şters eroarea vezi că în partea a doua a Freeze Frame care nu apare în poză sunt condiţiile în care a apărut eroarea)când EGR este comandat să fie mai mult sau mai puţin închis, dar el nu a fost ascultător. Bănuiala mea este că membrana actuatorului este spartă, dar pentru a lămuri problema trebuie să faci nişte loguri.

Citeşte aici ce şi cum

Apoi postează logurile aici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Eroarea de pe EGR nu dă limp mode la maşina asta, numai cea de pe turbină.

Valoarea aia este justificată de faptul că EGR este închis şi nu recirculă gaze (în printscreen-ul prezentat de tine se observă că Duty cycle este 0%). Cel mai probabil că eroarea a apărut într-un moment de sarcină parţială (dacă nu ai şters eroarea vezi că în partea a doua a Freeze Frame care nu apare în poză sunt condiţiile în care a apărut eroarea)când EGR este comandat să fie mai mult sau mai puţin închis, dar el nu a fost ascultător. Bănuiala mea este că membrana actuatorului este spartă, dar pentru a lămuri problema trebuie să faci nişte loguri.

Citeşte aici ce şi cum

Apoi postează logurile aici

 

Actuatorul egr ului? Sau a turbinei? Cel al turbinei a fost verificat pe banc si regrat cu tot cu turbina, chestia e ca orice as vrea sa dau jos sunt incalcite si tre sa mai dau 2 3 piese jos la cat de ingramadit e b6 bkp u asta, pozele sunt de la aceiasi eroare dar de ieri, masina trage si nu are nicio problema 

20211111_173648.jpg

20211111_173708.jpg

Modificat de HalfdeadWolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote/nu mai cita postarea anterioară pentru că este inutil şi neregulamentar în acelaşi timp.

În al doilea este cam off topic discuţia aici din două motive: unul că ne întindem la discuţii despre EGR fără legătură cu limp mode-ul care este subiectul topicului şi apoi este vorba despre un B6 (nu am fost atent la label-ul din poza pusă de tine şi am crezut că este vb de un B5) şi aici se discută despre B5.

Aşa că fie cauţi un topic mai potrivit pe aria de B6, fie urmezi sfatul de mai sus

Deci aici discuţia nu mai poate continua.

3 hours ago, HalfdeadWolf said:

Actuatorul egr ului? Sau a turbinei?

Al EGR-ului fireşte, doar că nu ştiu acum dacă la BKP este vacuumatic sau electronic. Dacă este electronic nu mai este valabil ce am zis. Dar problemele trebuie discutate aşa cum am spus pe un topic mai potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Am avut eroare pe MAP și l-am schimbat. A mers motorul de a rupt. M-a surprins. O zi. Astazi cand pornesc, apare iar spirala in bord si intra in limitare. Opresc motorul si il pornesc si masina isi revine (nu cred ca 100%).  Ce log sa fac? Unde sa intru? Cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!