Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Daca turbina a fost asamblata corect....banuiesc ca nu au fost conectate corect, furtunasele de vacuum.

Daca jocul axial al turbinei este mare, necesita reconditionarea turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, laudragos said:

Buna ziua. Turbina imi intra in limp mode. Dupa un log am vazut ca baga presiune prea mare, a fost curatata geometria iar acum nu mai baga presiune deloc. Nu trage deloc. Turbina are joc in ax, credeti ca trebuie inlocuita turbina?

nu o mai forta in loguri,o sa se rupa axul...schimb o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau reconditioneaza-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Am un passat B5.5 1.9 Avf/2002 si in urma cu trei luni am primit cadou un limpe mode.Primul mecanic la care am fost aici in germania,a pus testerul pe masina si nu a gasit nimic,insa mi-a verificat toate furtunurile de vacum si a schimbat ce a considerat,implicit si Egr-ul care era foarte murdar de ulei.Totodata,a gresat si tija actuatorului care la spusele lui era intepenita.Dupa toate acestea masina a functionat in parametri circa 1000 km dupa care a revenit la limpe mode care,precizez ca apare numai in rampa(la deal)in vitezele 3 si patru la turati de peste 2200.Am trecut la nivelul doi,alt mecanic alt tester alte verificari ,alti bani,alte piese noi.Am schimbat la sugestia celui de al doilea mecanic electrovalvele N75,N18,N239 si debitmetrul de aer toate noi achizitionate de aici din germania.Bucuria a fost imensa!! doua zile mi-a fost mai mare dragul de masina mea mergea extraordinar de bine atat in plan orizontal cat si in rampa asta circa 500 km,dupa care la urcarea aceluiasi deal am am avut dinou limpe mode.Nervii crize injuraturi!!!Am trecut la nivelul trei,la alt mecanic de data aceasta cel putin roman cu care ma pot intelege.Constatarea lui dupa al treilea tester turbo si senzor presiune galerie admisie.Alti bani ,turbo nou Garret si senzor nou.....si in sfarsit am crezut ca ajung la spital.....iarasi limpe mode de data acesta undeva intre 3000-4000 turati..pe tester nicio eroare....nu imi apare limpe mode decat in vitezele 3,4,5,6.....

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri !!

.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Acum vreo 2 saptamani a inceput masina sa se comporte ciudat (Passat 1.9 TDI). Practic, fara nici un semn oarecare, intr-o dimineata m-am suit in masina si am observat ca nu mai tragea cum trebuie, adica ce sa intamplat e ca turbo-ul intra intarziat rau si parca crestea liniar, nu tragea cum actionam eu pedala, ci urca liniar inspre viteza necesare. M-am tot jucat cu pedala pana cand a intrat in limp mode. La service eroara a fost ceva gen CHARGE PRESS EXCEEDS LIMIT, ceea ce eu inteleg ca presiune prea mare in turbina. Ideea este urmatoarea: nu e constant. Niciodata nu o pornesc si e in limp mode. Daca este turbo-ul care creste liniar, undeva la 80-100km/h intra in limp mode no matter what. Mai are si momente in care turbina merge exceptional si n-am nici o problema, dar se poate schimba de la o oprire la alta. Am avut turbo, am oprit-o un minut, am pornit-o si deja problema cu crestea liniara si eventual limp mode.

Acum mi s-a spus sa schimb electrovala, dupaia senzorul de presiune si daca nici atunci nu s-a rezolvat problema, e turbina in sine, insa comportamentul masinii in general (in principal faptul ca uneori am turbo si merge exceptional) ma face sa cred ca nu e turbina in sine.

Sunt alte chestii care ar putea fi? La inceput am zis senzor 100%100, insa incep sa am dubii dupa comportament. Sa fie electrovalva? Sa fie nevoie de o curatare doar? Am vrut sa testez cu deconectatul senzorului cand face figuri, insa se pune ceva risc daca fac aia?

Ah da, tin sa mentionez ca masina mai intra RAR (am masina de 2 ani si am patit inafara de acum recent de vreo 2-3 ori sa intre in limp mode, si la viteze mult mai mari)) in limp mode dar dupa ce opream si reporneam motorul problema disparea

Multumesc!

Modificat de nsnro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa vedem valorile. Altfel, cam greu sa te putem ajuta

De obicei, aceea eroare are la baza o turbina cu geometrie imbacsita - necesita curatare/inlocuire geometrie variabila

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/6/2018 at 18:17, Adi Bican a scris:

Buna ziua,

Am un passat B5.5 1.9 Avf/2002 si in urma cu trei luni am primit cadou un limpe mode.Primul mecanic la care am fost aici in germania,a pus testerul pe masina si nu a gasit nimic,insa mi-a verificat toate furtunurile de vacum si a schimbat ce a considerat,implicit si Egr-ul care era foarte murdar de ulei.Totodata,a gresat si tija actuatorului care la spusele lui era intepenita.Dupa toate acestea masina a functionat in parametri circa 1000 km dupa care a revenit la limpe mode care,precizez ca apare numai in rampa(la deal)in vitezele 3 si patru la turati de peste 2200.Am trecut la nivelul doi,alt mecanic alt tester alte verificari ,alti bani,alte piese noi.Am schimbat la sugestia celui de al doilea mecanic electrovalvele N75,N18,N239 si debitmetrul de aer toate noi achizitionate de aici din germania.Bucuria a fost imensa!! doua zile mi-a fost mai mare dragul de masina mea mergea extraordinar de bine atat in plan orizontal cat si in rampa asta circa 500 km,dupa care la urcarea aceluiasi deal am am avut dinou limpe mode.Nervii crize injuraturi!!!Am trecut la nivelul trei,la alt mecanic de data aceasta cel putin roman cu care ma pot intelege.Constatarea lui dupa al treilea tester turbo si senzor presiune galerie admisie.Alti bani ,turbo nou Garret si senzor nou.....si in sfarsit am crezut ca ajung la spital.....iarasi limpe mode de data acesta undeva intre 3000-4000 turati..pe tester nicio eroare....nu imi apare limpe mode decat in vitezele 3,4,5,6.....

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri !!

.

 

 

 

Log-Log 11.txt

Log-Log PE LOC.txt

Log-Log SARCINA.txt

Log-Log1.txt

TR 05 PVZ.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Adrian Florin

Salut! Astazi in timpul mersului in treapta a 3-a pur si simplu nu a mai accelerat mai mult de 3300 rpm,iar in a 4-a nu trecea de 2000.Am oprit-o repornit-o totul normal ~10 15 km,dupa aceea fix intr-o depasire aceeasi problema.Treapta 1,2 fara probleme in schimb in a 3-a nu mai tragea,se accelera progresiv si nu trecea de 3000 rpm.Am oprit-o,repornit-o si am ajuns acasa in cele in urma.Sa inteleg ca de vina ar putea fi turbina? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

S-a spus de atatea si de atatea ori... fara citirea erorilor, despre ce sa discutam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Florin

Am revenit cu rezultatul in urma unui tester!

P0234 TURBO OVERBOOST FAULT .

 

Astazi am mers cu ea la drum lung fara nicio problema,dar cum intru in oras si "leneveste" imediat iarasi apar problemele!

Joi am programare la un mecanic.

Modificat de Adrian Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Teoretic iti ramane geometria blocata. Trebuie cel putin curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Passat AWX repetate limp mode-uri la accelerare brusca.

log 03-010-011.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica geometria turbinei si senzorul MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. am un passat b5 1.9 avb si imi intra in limp mode in trepetele 3.4.5 dupa 3000turatii , turbina a fost curatata si tot imi intra . in urma unui test a dat eroarea p1557 . cear putea fi? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai presiune mare in turbina. Posibil cine a curatat turbina sa fi umblat la reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau a curatat-o prost. N-ar fi prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

In seara asta venind spre casa mi s-a aprins spirala si masina nu mai tragea ,am oprit motorul totul ok pana am redus viteza si s-a aprins din nou.

Ulterior mi s-a aprins si check-ul in bord,am oprit iar motorul ,spirala s-a stins (pe moment probabil) iar masina tragea normal .

Aveti idee spre ce ma orientez ? Maine oricum urmeaza diagnoza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum,geometrie murdara, actuator, etc. Vezi ce da la diagnoza, acolo te lamuresti cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Nyke said:

Va salut.

In seara asta venind spre casa mi s-a aprins spirala si masina nu mai tragea ,am oprit motorul totul ok pana am redus viteza si s-a aprins din nou.

Ulterior mi s-a aprins si check-ul in bord,am oprit iar motorul ,spirala s-a stins (pe moment probabil) iar masina tragea normal .

Aveti idee spre ce ma orientez ? Maine oricum urmeaza diagnoza .

sa faci si un log in mers, sa vedem valorile obtinute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii .

In urma testarii reiese ca este egr-ul , si azi a inceput sa se auda un carait metalic dupa pornire care dureaza cam 10 secunde apoi nu se mai aude nimic . Zgomotul vine din zona egr-ului .

Aveti idee daca egr-ul de 2.0 este la fel cu cel de 1.6 tdi euro 5 ? 

Multumesc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cffb este .

O recomandare intre egr pe ERA vs OE ? 

codul oe este 3c0127400d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
VladCiprian93

Va salut pe toti.

Am cumparat acum cateva luni un Passat model 2004,AVF ,s-a comportat foarte bine până când am constatat că am ceva probleme legate de turbina bănuiesc,mai exact:

Cand trec de 2600 rotatii/min intra in safe mode si apare in bord senzorul MOTOR "ABGASS WERKSTAT " si ramane vreo 2 zile in bord dupa care dispare până la următoarea "cădere de pedala"

Sunt zile cand chiar dacă nu trec de 2100 turatii si o las incet ca sa nu fiu nevoit sa opresc si sa repornesc ca e foarte stresant. Inainte de astea turbina a fost curățată,egr respectiv galeria de admisie curatate si mare diferenta nu am observat.Am refăcut astăzi testul si am facut o filmare în care dupa sfaturile voastre au fost înregistrate câmpurile 003,010,011.Nu folosesc aproape deloc astfel de forumuri si nu stiu exact regulamentul dar sper sa am.voie sa uploadez o poza si un scurt video,cu absolut nici-o intentie de a face reclama nicăieri.

Astept sfaturile voastre,va multumesc.

Poza

Video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred c-o sa stea cineva pe dos  sa urmareasca valorile ...

Trebuie sa faci un log  in mers, adica dai clik pe tasta log in fereastra pe care ai facut video. Cam asa :

''Reguli:
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti accelera fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa “descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6. Cand ajunge la 3800-4000 rpm da-i save (done, close) si … gata.
7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm) insa nu e obligatoriu sa se efectueze LOG-ul si in treapta 4.
8. Log-ul se va salva in format .csv

Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.
Pentru aranjarea in pagina trebuie sa:
- Deschizi fisierul .csv cu excel;
- Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand);
- Click pe meniul Data
- Click submeniul “Text to columns”;
- Bifezi “delimited” > Next;
- Bifezi DOAR “comma” > Next;
- Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar in fereastra mica; > Finish.''

Apoi postezi aici logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!