Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Am si eu o problema, nu trage motorul. am citit multe postari dar tot nu imi dau exact seama care e problema la mine. Daca ma poate ajuta cineva, raman dator :D. Atasez un log facut in mers. Eroarea pe tester este  17964  Control de supra-incarcare, deviatie negativa-intermitent

39913584_228437144685066_8279023799228170240_n.png

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ramane dator. Citeste in topic ce inseamna negative deviation. Au intamptinat destul problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am un passat 1.9 tdi PD din 2001,cod motor AVF,130 cp ,6trepte.Problema la ea este ca de fiecare data cand apa nu are 89 grade,imi apar martorii abs+esp si imi intra limp mode.Odata ce apa s-a incalzit,daca opresc motorul si-l repornesc dispar martorii si trage normal.Am citit cateva zile pe forum si am inteles ca este de la senzorul de temperatura combustibil.Voi ce credeti?

Pe tester nu a iesit nimic..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi credem ca ar trebui sa scanezi erorile inainte sa intrebi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Poate reuseste sa ma lamureasca si pe mine cineva.Deci am un passat 1.9 tdi -motor avf,2001,130cp.

Am dat masina unui prieten care abia si-a luat permisul si a oprit masina de cateva ori la niste sensuri giratorii(Inainte sa-i facem schimb de locuri ,am mers cu 160-170 kmh).Problema este ca a doua zi masina a intrat in limp mode,am zis ca sigur s-a ars debitmetrul sau a prins praf.MAF-ul l-am curatat cu spray de contacte...dupa curatat,masina inca avea limp mode.Am vazut ca daca deconectez debitmetrul in timp ce masina merge la relanti nu se intampla nimic.Precizez ca la relanti cu debitmetrul conectat sau deconectat,accelerand turatia trece foarte usor de 4000 rotatii.Si inca ceva foarte important,mufa care se introduce in debitmetru(cea care duce la ECU) are decat 4 pini,al 5-lea e rupt.Pana in treapta a 3-a ,uneori si in a 4-a,intra turbina(se aude sunetul specific si te baga in scaun) dupa aceea pierde de tot putere,nu pot sa trec de 120 km/h.

Ce parere aveti? E normal sa nu se intample nimic cand deconectez mufa de la Debitmetru?Oare s-a ars deoarece s-a oprit de 3 ori fara sa aibe timp sa se raceasca turbina? O fii de la pinul lipsa?

Multumesc!

Ps: Chiar nu am cum s-o pun pe tester deoarece locuiesc la tara,iar singurul loc unde pot sa fac este la reprezentanta de la oras,unde trebuie sa fac programare.O sa incerc sa cumpar zilele astea o  diagnoza de pe net.

Modificat de Dactyls
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va deranjez si eu cu urmatoarea problema:masina VW Sharan din 2001 motor 1.9 TDi cod AUY;pornesc de pe loc merge bine aproximativ 1 km,apoi trepideaza toata,motorul merge intrerupt.

Daca iau contact si il pun iar,trage iar normal 1 km,apoi intra iar in limp mode si tot asa.De curand am schimbat oringuri la injectoare,facut test,totul ok.

Pompa electrica din rezervor baga motorina.Mentionez ca merg cu rezervorul mereu plin.

Multumesc anticipat.

Modificat de Golfizz2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica valorile compensatiilor injectoarelor la rece

2. fa un log in mers

3. verifica valori senzori temperatura motorina si lichid racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin un injector defect. Sau mufele de pe cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este o posibilitate, cu tot respectul pentru greii de mai sus.

Verifica contactul electric al valvei solenoid, eu am patit asa la ambele masini pe la 200.000 km s-a slabit si mergea in 3.

Desfaci capacul de plastic deasupra axului cu came, scoti pe rand contactele injectoarelor, le strangi un pic cu un cleste si apoi le conectezi din nou.

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica am efectuat operatiunea de mai sus...am pus si motorina de o calitate superioara,iar acum vad ca am mai scapat de problemele cu tremuratul.Se recomanda un aditiv gen curatat injectoare de la Liqui Molly?A pus cineva?A avut efect?Sau doar efect placebo?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum se regleaza tija la turbo, a schimbat turbo la un Passat din 2005 b5.5 motor de 2.0 si acum tot da limp mode 16618 - Reglare presiune turbo depasita
            P0234 - 000 

ce ma sfatuiti sa fac si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza tija prin infiletare/desfiletare. Actuatorul este prins de suportul lui cu doua suruburi de fi 6. Cand actuatorul este desprins fata de suport, acesta trebuie sa aibe circa 5 mm distanta intre ele. Atunci este reglat ok. Mai trebuie doar sa-l prinzi de suport cu cele doua suruburi. Furtunele vacumatice sunt ok? N75 este ok? Turbina este sigur in mintile ei? MAF-ul este ok? 

Mai verifica stutul pompei tandem. Daca joaca tare, pierzi vacum pe acolo si N75 nu va avea vacum pt menegement. Deci nici turbina nu o sa descarce presiunea. 

Stutul il lipesti cu Epoxi Metal. Motorul sa fie rece. 

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

sper sa ma adresez unde trebuie,am o problema cu un golf 5 1.6fsi din 2004 si poate ma puteti ajuta. am facut o decarbonizare la motor iar acum nu imi mai trage,se simte ca nu mai are putere si accelereaza greu.pe tester au aparut 2 erori :19490-senzor temperatura 2 aer admisie-G299-semnalprea mare P3034-002 intermitent si 16575=Senzor presiune combustibil-G247-semnal neplauzibil P0191-004 intermitent- MIL aprins, care se sterg si au momente cand reapar. am schimbat senzorii si aceeasi problema. mecanicul respectiv mi-a sugerat sa o duc la un electrician si sa verific instalatia electrica. ce parerei aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       

5 hours ago, Borisake said:

Se regleaza tija prin infiletare/desfiletare. Actuatorul este prins de suportul lui cu doua suruburi de fi 6. Cand actuatorul este desprins fata de suport, acesta trebuie sa aibe circa 5 mm distanta intre ele. Atunci este reglat ok. Mai trebuie doar sa-l prinzi de suport cu cele doua suruburi. Furtunele vacumatice sunt ok? N75 este ok? Turbina este sigur in mintile ei? MAF-ul este ok? 

Mai verifica stutul pompei tandem. Daca joaca tare, pierzi vacum pe acolo si N75 nu va avea vacum pt menegement. Deci nici turbina nu o sa descarce presiunea. 

Stutul il lipesti cu Epoxi Metal. Motorul sa fie rece. 

Aceasta este eroarea 

16618 - Reglare presiune turbo 
            P0234 - 000 - limita superioarã depãºitã în sus
             împrejurari cod:
                    RPM: 2478 /min
                    cuplu: 350.0 Nm
                    viteza: 127.0 km/h
                    sarcina: 83.5 %
                    tensiune: 13.68 V
                    valori binare: 00001000
                    pres.absoluta: 2386.8 mbar
                    pres.absoluta: 2590.8 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa vina de la reconditionat turbo dereglat? sau cei de la service au umblat acolo?

daca o lungesc se deschide mai mult geometria variabila si elimina presiunea?

Modificat de marius_priti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asa a venit de la reconditionat.....trebuie sa o trimiti inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.02.2018 at 14:52, F l o r i n a scris:

Daca turbina a fost asamblata corect....banuiesc ca nu au fost conectate corect, furtunasele de vacuum.

Daca jocul axial al turbinei este mare, necesita reconditionarea turbinei

Am si eu o eroare p 0299,am fost la cativa mecani si imi spun direct ca e tirbina dusa.recomandati.mi si mie pe cineva in masura sa imi verifice reteaua vacuum si ce mai e pana in turbina,ca sa nu trimit turbina la reparat degeaba.ms ,scuze daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina o schimbi doar daca e axul dus,in rest daca e geometria se curata ,daca e de la actuator se inlocuieste...cauta in aria prestari servicii...este un coleg in zona ta @mario20vest

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti . Am si eu o problema cu vestitul limp mode. Pe loc nu pot sa turez masina peste 2000 de rotatii , si cand revine la relanti se balbaie turbo si motorul tremura rau. 

In mers se tureaza pe la 3000 dar tot asa balbait

Am schimbat  electrovalva n75 , senzor map  si senzor lichid racire. Si tot asa face  . Am bagat masina pe tester si nu am nici o eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare, etc? Ce valori au? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele lucreaza foarte bine. Furtunele de vacum sunt ok,Tubina are un mic joc si un fluierat .Acum am o eroare 

Egr system P3130 35-10 Regulation range exceeded -intermintent

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat eu eroarea pt tine.... posteaza pe viitor. Verifica EGR-ul sa nu fie defect, verifica vacuum-uri, N18, curata EGR daca nu e efect. Oricum, treaba ca nu se tureaza pe loc, nu e de aici.....

19586/P3130/012592 - EGR System: Regulation Range Exceeded

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

Possible Solutions

Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Am schimbat  Turbina si egr . Supapa nu tinea aer cand revenea cuiul de recirculare gaze.   Celalalt tine si cand deschide si cand inchide. N18 cand lucreaza ?? Pentru ca daca suflu pe furtune pierde aer. Este cea de pe filtru de aer nu?? Masina merge ok. Dar daca trec de 120 la 3000rpm  intra in limp mode . Pe bord nu am nici o eroare acum

Modificat de Jiloveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!