Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Treapta 3 pornesti de la 1700 ture pana la 4000 cu pedala calcata 100% pe grupurile 003/010/011.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m am enervat și am luat la control iar tot traseul de vacum și am găsit supapa aia unisens din fata înfundata ,și era noua abia o schimbasem ,mecanici dacă au schimbat o nu au controlat și dacă funcționează, mulțumesc de ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara domnilor..revin dupa o lunga pauza ..cu o problema din pacate...de ceva vreme se pare ca masina ia limp mode....cel mai des in treapta 4 si 5 undeva intre 2800-300rpm..

Nu am eroare stocata pentru ca cel mai probabil am DTC off in urma resoftarii...si inca o chestie interesanta..de ceva timp se aude turbo cum fluiera chiar daca e la relanti,accelerez sau opresc motorul si motorul se pare ca vibreaza mai tare, cel putin eu simt o diferenta in interior unde se simt vibratii mult mai puternice decat inainte..de curand am schimbat supapa N75 desi nu era nevoie(am schimbat-o preventiv).

atasez un log..ma poate ajuta cineva in interpretarea lui va rog?

va multumesc anticipat

print log.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face pe canalele 3/10/11 pedala apasata 100% de la 1700rpm pana pe la 4000rpm in treptele 3 si 4...

Pe langa asta faci si BS 003 si BS011 si le postezi pe topicul dedicat

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar inainte sa faci logul, rezolvi vacumul, ca nu este ok de cand ai schimbat N75. Altfel faci logul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,cum/unde vezi tu ca nu are vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a umblat la N75 tremura motorul la ralanti si la oprire, ori are furtune puse aiurea ori n75 prost. Este scris in primul lui post.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK....conform gr 11 nu ar parea sa nu aibe vaccum la turbo...el ia limp pe presiune pozitiva....eu as merge pe o geometriei ancrasata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut ca are 2.0, logica mea este gresita, imi cer scuze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna!

Am nevoie de ajutorul vostru. In ultima perioada mi se taie  acceleratia destul de des, doar daca accelerez lin. Azi am luat limp in vit. a 4-a, pe la100-120 km/h.

Eroarea stocata: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

                                P1557 - 35-10 - Intermittent

Turbina mi-a fost curatata in vara, si merg destul de agresiv de obicei cu masina, sub 2500-3000 de ture nu prea schimb, doar cu motorul rece.

Atunci turbina mi-a fost demontata, dezasamblata, curatata, fara a i se face planeitatea, aici in Ungaria e greu sa dai cu parerea la maistri.

Am mai observat in ultima vreme, cand motorul e rece, turbina imi fluiera, dupa ce se incalzeste, nu se mai aude acel fluierat.

Daca accelerez agresiv, in ture, nu intra in limp, accelereaza frumos.

M-am uitat azi la furtunasele de vacuum, par in regula.

Miercuri am fost cu masina la service, mi-au verificat turbina cu o pompa de vacuum, mi-au zis ca vanele nu agata, totul e ok, si azi am luat din nou limp, deci ceva nu e ok.

Dupa parerea voastra acel fluierat are vreo legatura cu limp mode-ul?

M-am mai gandit ca ar fi careva din cele 3 valve de vina (N18, N75, N239), dar atunci as avea alta eroare, care contine valva defecta, nu?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca geometria agata, nu ar agata si la accelerari bruste?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da citat la mesajul anterior. Foloseste fereastra "Reply to this topic"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea asta poate sa-ti raspunda cei care au facut constatarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, m-ai lamurit.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da citat la mesajul anterior. Foloseste fereastra "Reply to this topic"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria agata/e ingreunata tot timpul chiar daca nu iei limp mereu....tot face suprapresiune de 200-300mbari peste ce cere ecu si nu e bine

Ideal ar fi sa faci un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am fost seara cu masina, si nu a mai intrat in limp, am incercat sa reproduc timpul de acceleratie. Cu fluieratul turbinei pana la urma cum e, ca am citit pareri pro si contra, cum ca nu ar fi vreo problema daca fluiera, altii spun ca nu e bine. Cert ca la mine nu fluiera, dupa curatare a inceput parca sa fluiere.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da citat la mesajul anterior. Foloseste fereastra "Reply to this topic"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand log in mers sa vedem daca face suprapresiune mereu sau numai cand intra in limp mode 

Verificat jocul in axul turbinei,daca nu are joc se poate utiliza si asa dar trebuie resolvata cauza limpului

Si nu mai da quote la postul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am un vw  Sharan 1.9 AUY La o scanare am gasit 

Saturday,30,December,2017,12:47:05:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 J
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0200SG  1254
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00020  
                      VCID: 1E39C0A19AACF49
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X 
 

 In data de 08/01 2017 am plecat catre Sinaia si am facut un test in mers.


                Address 01: Engine  (038 906 019 J)

11:44:58 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  882 /min  Engine speed 820-900
  250.0 mg/str  MAF (specified) 230-420
  264.6 mg/str  MAF (actual) 230-420
  84.5 %  EGR duty cycle 10-95%

11:44:58 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  274.4 mg/str  MAF 850-1050
  1009.8 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1030.2 mbar  Intake air press. 2000-2200
  0.0 %  Throttle 100%

11:44:58 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  882 /min  Engine speed 2850-3150
  1009.8 mbar  Spec. intake press. 2000-2150
  1030.2 mbar  Actual intake press. 2000-2200
  19.9 %  D.cycle MAP 40-95%

 Cum pare testul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina necesita verificare/curatare/reconditionare .

Log-urile la turbina se fac in mers .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE valorile sunt citite in mers.

image.thumb.png.3a5fc8945563874add0e0f9c7ab49e89.pngMonday8January201812:05:42:32264VCDS Version: Release 11.11.3Data version: 20120401

038 906 019 J 1.9l R4 EDC 0200SG  1254

Group A:'003Group B:'010Group C:'011

Engine speedMAF (specified)MAF (actual)EGR duty cycleMAFAtmos. pressureIntake air press.ThrottleEngine speedSpec. intake press.Actual intake press.D.cycle MAP

TIME820-900230-420230-42010-95%TIME850-1050sensor -f96-2000-2200100%TIME2850-31502000-21502000-220040-95%

MarkerSTAMP /min mg/str mg/str %STAMP mg/str mbar mbar %STAMP /min mbar mbar %

0.74210033029468.10.01303.81009.81132.216.10.36210011731132.243.8

1.872121325308.759.81.12303.81009.81132.216.11.4921211183.21132.244.2

2.982142325308.758.22.25313.61009.81132.216.12.6221211183.21132.244.6

4.122163330318.559.43.37318.51009.81132.216.13.7521631183.21132.245

5.252268850872.24.84.48529.21009.81142.420.84.8622051744.2122425.5

6.3525418501249.54.85.621205.41009.8193898624362223.62366.480.5

7.4527938501249.54.86.711249.51009.82550987.09270921932560.287.7

8.6130248501249.54.87.841249.51009.82560.2988.229612162.42560.294.4

9.7132348501249.54.88.971249.51009.82560.21009.36317121422560.294.4

10.8434448501249.54.810.081249.51009.82560.210010.4633602131.82560.294.4

11.9936338501249.54.811.221249.51009.82560.210011.635702121.62560.294.4

13.1337178501097.64.812.361249.51009.8255010012.7536962121.62539.892.4

14.2737388501073.14.813.51073.11009.82284.810013.9137382121.6224492.4

15.4437808501038.84.814.681063.31009.82223.610015.0537592121.62213.492.4

16.5137808501019.24.815.791043.71009.82182.810016.1637802121.62172.692.4

17.6138018501014.34.816.871014.31009.8214210017.2438012121.6214292.4

18.7738228501048.64.818.0310291009.82172.610018.438222121.6219392.4

19.8838648501053.54.819.131058.41009.82203.210019.5138432121.62203.292.4

21386485010294.820.251043.71009.82203.210020.6338852121.6219392.4

22.0839068501024.14.821.3510291009.8219310021.7138852121.6219392.4

23.1939278501038.84.822.441038.81009.82203.210022.8139062121.62203.292.4

24.33394885010294.823.5810291009.82203.210023.9639482121.62203.292.4

25.4739488501024.14.824.7110291009.82203.210025.0939482121.6219392.4

26.5939698501019.24.825.861014.31009.8219310026.2339692121.6219392.4

27.74399085010294.826.971024.11009.8219310027.3739902121.6219392.4

28.8939908501009.44.828.1210291009.8219310028.5239902121.6219392.4

30.0339908501019.24.829.281014.31009.8219310029.6439902121.6219392.4

31.1739908501019.24.830.410291009.8219310030.7739902121.6219392.4

132.340118501009.44.831.551024.11009.8219310031.9340112121.6219392.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina necesita verificare/curatare/reconditionare/inlocuire

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria defapt, axul doar daca are joc sau a fost deteriorat de presiunea / egt ridicate. Nu o mai forta, si in niciun caz nu incerca sa o curati prin "forja" :)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan sunt in Sinaia. Luni merg catre Bucuresti si apoi voi trece la demontare.Trebuie dat jos scutul si planetara pentru demontare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua. Turbina imi intra in limp mode. Dupa un log am vazut ca baga presiune prea mare, a fost curatata geometria iar acum nu mai baga presiune deloc. Nu trage deloc. Turbina are joc in ax, credeti ca trebuie inlocuita turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!