Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

n18 este electrovalva EGR. Langa filtru este n239

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) scuze . Astazi schimb senzorul map  sa vad daca mai imi intra in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema . A fost egrul. 

Dar am dat de alta :((

20190131_200009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum jos turbina si curatat geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(( imi vine sa plang . Dupa ce am montat tot mam gandit la asta.. ma gandesc sa nu am probleme cu electrovalva care duce la egr . Pentru ca am vazut ca are ulei pe furtunul acela.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea actuala nu este de la n18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se refera la furtun de vacuum, daca are ulei pe el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am  dat jos turbina si am curatat geometria. Am mers prin oras cu ea si cand iam dat talpa iar mia aparut acea eroare ce mai poate fi?? N75 nu este sigur ( este de pe masina tatalui meu si nu face  probleme)

în urmă cu 2 ore, 42miticutza a scris:

Poate se refera la furtun de vacuum, daca are ulei pe el ...

Da... pe furtunul care intra in egr am ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o proba cu un senzor de presiune de pe admisie de la o masina fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Jiloveanu said:

Astazi am  dat jos turbina si am curatat geometria...

Da... pe furtunul care intra in egr am ulei

Ati curatat-o personal sau ati fost undeva ?

Daca egr-ul a avut membrana din capsula sparta este normal sa fie ulei acolo. Si da, electrovalvele merg cu aer si nu cu ulei, deci in timp se va duce N18. Numai sa fie sigur furtunul din capsula egr si nu capsula clapetei de shout off.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, kosmyn_aurel89 a scris:

fa o proba cu un senzor de presiune de pe admisie de la o masina fara probleme

Am facut si asta

în urmă cu 13 ore, 42miticutza a scris:

Ati curatat-o personal sau ati fost undeva ?

Daca egr-ul a avut membrana din capsula sparta este normal sa fie ulei acolo. Si da, electrovalvele merg cu aer si nu cu ulei, deci in timp se va duce N18. Numai sa fie sigur furtunul din capsula egr si nu capsula clapetei de shout off.

Am curatato personal . Sa schimb electrovalva care duce la egr??? Dar mie imi da eroare de presiune prea mare. Am schimbat turbo,egr,n75,senzor map , verificat furtune . Si tot am problema asta

Modificat de Jiloveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificați stutzul de vacuum al pompei tandem, sa nu aiba joc, si daca este actionata imediat la pornire tija actuatorului de la turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat  stutul si are joc  . Ce pot sa ii fac?  Tija este actionata imediat cum pornesc motorul

Modificat de Jiloveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt soluti discutate in topicul asta , sau inlocuire pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat stutul cu un tub de solutie de tip A+B, dat cu grija de jur imprejur, asteptat sa se usuce bine. Poate ai sansa sa gasesti kit de reparatie( eu la momentul acela nu am gasit in RO, era decat pe un site din Germania)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si credeti ca din cauza asta imi face presiune mare turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie puse toate la punct si sa faceti un log in mers.

Geometria ati dat-o cu vaselina ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dato . Sunteti primul care spune de vaselina. Am lipit stutul cu poxy universal . Sa vad dupa ce se usuca cum stau cu vacuumul si frana de picior ,si pe urma ii fac un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am spus ca trebuia data, mi-era teama ca-ti dat-o. Asteptam logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea, se da start log înainte de a călca pedala. Dar chiar asa fiind din scurt se vede presiunea  prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti pe cineva s--o tureze pe loc in reprize scurte. Actuatorul trebuie sa actioneze la varful de turatie. Daca nu se intampla nu-i legata corect N75 ori nu-i comandata din ecu/cablaj/contacte intrerupte... considerand ca tot ce ati schimbat sunt ok.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La  N75 nu prea ai cum sa gresesti furtunele. Contactele sunt  perfecte.

Pot sa am presiune mare si din cauza electrocalvei care duce  la egr???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Exista un manunchi de cabluri care se pot intrerupe de vechime+vibratii undeva langa filtrul de ulei, dar nu-mi aduc aminte daca firele de comanda N75 trec p-acolo. Incercati proba de mai sus.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc . O sa revin in cel mai scurt timp cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!