Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Scuze, dar nu mi-a spus nimeni care ar fi riscul daca mai merg o perioada cu supapa asta fara sa o schimb (momentan lipsa de fonduri).

Se mai poate strica ceva?

Modificat de andreicosminus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar, nici tu nu ai raspuns daca "s-a incercat si procedura de adaptare?"...sau, poate tu raspunzi doar unora :lol: . In plus, daca dupa stergerea erorii nu s-a mai aprins martorul (parca asa spuneai) care ar fi problema?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu raspund numai unora.

Am intrebat ce se intampla daca mai merg cu ea cum este acum pentru doua motive:

1) Am inteles ca resetandu-l din calculator nu inseamna ca s-a rezolvat problema ci decat e mascata. Sau nu am inteles eu bine ? Daca nu s-a mai aprins inseamna ca totul e K? M-as bucura.

2) Mi s-a scris ca procedura de adaptare (presupun ca la curatarea supapei se refera) e cam apa de ploaie si nu prea stiu ce sa fac. O sa incerc sa o curat mai intai dar a fost mai greu in perioada sarbatorilor cu mecanicii.

De aceea, daca puteti sa-mi dati mai multe detalii referitoare la riscurile de a mai merge cu ea asa cum este...

:icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles bine. Procedura de adaptare/setare de baza, nu inseamna curtare. Se face cu Vag-Com/VAS si presupune adaptarea/setarea de baza a potentiometrului EGR (din supapa EGR). Este adevarat faptul ca, daca supapa este "murdara", ar trebui mai intai curatata.

Daca motorul se comporta normal si nu mai apare nicio semnalizare in bord, poti sa mergi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreicosminus

Motorul pare sa se comporte normal (cu exceptia consum un pic cam mare si mi se pare ca nu mai trage ca la inceput - desi avand in vedere si vremea de afara) dar asa cum am spus mai sus, mi s-a resetat din Vag Com - martorul aprins de la bord.

Intrebarea mea este: chiar cu el stins prin VAG COM, daca problema ar persista ar trebui sa mi se reaprinda din nou indicatorul de gaze esapare (in conditiile in care nu i-am facut nimic la supapa, nici macar curatata)?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca problema nu s-a rezolvat martorul trebuie sa se reaprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreicosminus
daca problema nu s-a rezolvat martorul trebuie sa se reaprinda.

Deocamdata nu s-a reaprins dar repet, deocamdata nu i-am facut nici o interventie la supapa.

Nu inteleg: cum ar fi putut sa se rezolve problema in conditiile in care nu am facut nici o interventie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

andreicosminus

NU MAI DA QUOTE LA POSTUL ANTERIOR !

Este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

De 3-4 posturi incoace un moderator te roaga la fiecare post al tau , sa nu mai dai quote la postul anterior :

" Te rog nu mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul! "

E chiar atat de greu sa respecti regulamentul ?

Sau vrei sa ai o vacanta in care sa ai posibilitatea doar de a citi si nu de a mai si posta ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu s-a reaprins dar repet, deocamdata nu i-am facut nici o interventie la supapa.

Nu inteleg: cum ar fi putut sa se rezolve problema in conditiile in care nu am facut nici o interventie?

Depinde de eroare...daca avea carcter INTERMITENT, este posibil sa reapara sau, nu.

Si tu poti stranuta o data dar, asta nu inseamna neaparat ca ai racit sau, ca ai vreo alergie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am cam aceeasi problema, am fost la mecanic a pus vag-com si a zis ca e supapa EGR si ca e intrerupta comunicatia.

Am dat cu spray contact si sa aprins din nou dupa 5 km de la resetare, din cand in cand se mai stinge dar foarte rar si foarte putin ramane stins.

Ce parere aveti am vreo sansa sa dau jos supapa si sa o curat (va reamintesc softul zice ca e o problema de comunicare); parerea mea umila este ca nu prea am ce sa ii fac decat sa o schimb.

Am dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa o schimbi, mai fa o scanare si adaptarea/setarea de baza. Dupa curatarea contactelor si stergerea erorii, in service/la mecanic, s-a facut si setarea de baza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa facut deoarece mecanicul a zis ca exista o problema de comunicare cu supapa EGR. Nu exista aici pe forum cineva cu cablu si VAG din timisoara, care sa ma ajute sa ne jucam un pic poate merge asa cum zie colegul antevorbitor xxnelu, ca e cam deranjant sa dau de fiecare data 60Ron pt diagnosticare la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cere diagnoza, vezi ACEST TOPIC. Chiar daca in lista exista un singur membru in Tm, cu siguranta mai sunt si altii....ia legatura cu colegii Timisoreni. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o indicatie din asta cu curatarea valvei EGR m-ar interesa si pe mine...... daca ar putea sa ne ajute cineva ar fi super :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza si su pune in decanol cateva ore. Mai radeti si voi cu surebelnita pe zonele care nu s-au curatat dupa operatia cu decanolul dar cu grija sa nu faceti ceva partii macanice a supapei. Eu asa am facut si intr-adevar becul s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza cu aceasta supapa si unde e amplasata are cineva sa vedem si noi astia mai incepatori despre ce e vorba? :offtopic:

Modificat de villy_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

poate sa imi spuna simie cineva unde se afla valva sau sonda egr la motor 1,6 16 valve benzina golf 4.

mise aprinde martorul check l-am resetat si la fel se aprinde dupa cativa km

defect cu vag com egr excesive flow

vreau sa incerc sa o curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: este adevarat ce scrie andrei l postul #9?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sal.am si eu o intrebare.stie cineva unde se afla valva EGR la motorul de 2.0L?as vrea sa o curat si eu pt ca am un mers neregulat la ralanti.variatii de aprox 50 rpm.pe VAG-COM nu imi da eroare dar totusi as vrea sa vad daca problema vine de acolo :icon_thumright: .mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate da si mie cineva un site unde pot afla mai multe despre motorul de 2.0L?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!