Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Servus,

Merci de raspunsuri, maine ma pun pe verificat.

Ma refer la motorul pe benzina din semnatura.

Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj daca ii scoti mufa de la EGR,dar sa fie cu motorul oprit,acea supapa din EGR ramane inchisa si nu iti mai baga gaze nearse in admisie.

Unii zic ca ar merge mai bine motorul,dar la mine e functional si de mers merge super bine,mai ales cu sonda lambda noua.

Oricum daca adaptarea EGR-ului reuseste inseamna ca inca mai este bun.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus!

Ieri am testat un EGR care nu a fost nici odata pe masina ca sa vad cum comuta.

Acesta este putin diferit structural decat ce am eu pe benzinar.

Pistonasul este impins in jos(consider sus partea cu mufa mufa) cand aplic 12V pe pinul 5 si masa pe pinul 1.

De asmenea, se aude cum comuta.

Azi l-am dar jos pe al meu. Am masurat intre pinii 5 si 1 - are 11 ohmi, deci nu e arsa bobina.

L-am pus la baterie si nu face nimic. Pistonasul este inpins la maximum si blocat acolo.

Este blocat in asa fel incat nu circula gaze spre clapeta de acceleratie.

Am pus WD40 in el si am reusit sa deblochez doar bucata de teava din jurul axului pistonasului.

Din pacate s-a rupt o bucatica mica din ea :(

Pistonasul nu am reusit nici cum sa il deblochez. Este foarte dificil de impins pentru ca nu este o pozitie buna.

L-am lasat pana maine in WD40 si incerc iar sa il deblochez.

Pareri?

Poze:

http://s11.postimage.org/k8x9cq5hf/IMG_7076.jpg

http://s15.postimage.org/s0znwi01n/IMG_7078.jpg

http://s15.postimage.org/kasvrcxq3/IMG_7079.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa-l in WD-40 si vezi dupa aia daca isi revine.

Nu inteleg ce sa rupt din el.Ce bucatica?

E posibil EGR-ul sa fie "decedat" si sa trebuiasca altul

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

L-am lasat peste noapte in WD40 si tot nu misca.

Am plecat cu el la un prieten si el si-a dat seama ca il fortam sa se miste in partea in care nu trebuie. Vedeti poza.

I-am dat cu spray degrupant WURTH si s-a miscat putin.

Repede cu el in circuit electric si surpriza! a inceput sa sa miste.

Iarasi cu spray si cu un cleste subtire am prins de pistonas si l-am tot miscat.

La fel l-am tot facut sa comute in circuit electric.

In final are cursa de ~3 mm.

L-am pus pe masina, momentan doar test drive prin curte pentru ca nu am VAG-COM functionabil(a "scapat" pe net :tuktuk: )

Masina a pornit bine si motorul toarce normal.

Maine sper sa ii fac o adaptare sa vad ce zice(pana acum dadea eroare pe buna dreptate din moment ce era intepenit).

A mai fost dat jos de 2 ori de pe masina, lasat in diluant si carbunol, dar atunci nu stiam cum sa il testez.

Martorul de check engine imi aparea in bord dupa ~100 de km de la stergerea erorii.

Va tin la curent cu adaptarea.

Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi! :icon_thumleft:

post-77394-0-75060200-1353261387_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-l cureti de tot vad ca este imbacsit in interior si nu va tine mult cumpara un spray de curatat carburatoare se ia instant toata negreala din interior si sa vezi dupa aia ce usor culiseaza tija.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a curatat cu carbulitor. Mecanic am reusit destepenirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, porneste bine dimineata masina mea,precizez seat leon 1,6 bcb, dar dupa pornire la rece parca merge in rateuri si parca ar merge motorul in 3 asta pana se incalzeste,precizez am schimbat bujiile,filtrele,bobinele de inductie,senzorul de temperatura....ce sa mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagoza ce zice?!

Modificat de alexandruuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Tot posesor de BCB aici. Ai aruncat banii pe geam aiurea cu Bobine care nu sunt ieftine deloc, bujii, senzorul etc. Diagnoza e posibil sa nu iti afiseze nimic si atunci e posibil sa ai asa:

- Clapeta murdara, EGR murdar(mai rar cu EGR la benzina)

- Clapeta adaptata aiurea, ia vezi fluctueaza relanti-ul?

- Sonda lambda, amestec aiurit, dar aparea pe diagnoza

Da-mi un apel si poate descoperim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ce sa zica diagnoza zice ca totul e k dar ea nu merge...porneste k dimineata dar dupa 10 sec. parca merge in 3 atunci imi apare check aprins nu stiu ce sa mai fac...merge atat de prost incat te enerveaza...merg cu ea 20-30 min o opresc dupa care merge perfect toata ziua se stinge singur check-ul.....

lasa-mi nr. dl.bogdan sa te sun....

specific am curatat si egr,clapeta+ adaptare vag si tot asa face

sonda lambda am verificat mufa atat dar nu apare in testare nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut david, pateam si eu la golf asta cu pornitul in 3 pistoane si palpaitul de cel. s-a rezolvat schimband bateria. incearca si tu cu bateria unui amic.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma domnii :)) numarul il ai in profilul meu cel cu 102 in coada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si mie mi sa aprins check engine.P 0401 egr flow insuficient detected.am fost la mecanic si mi-a curatat egr+intake manifold si a resetat check engine.dupa 100 de km a aparut iar check engine.acelasi cod p0401.mecanicu a verificat si valva egr cu pistolu de vacum si e buna.stie cineva ce dracu are ca mecanicu nu stie.poate e pe aici pe forum vreun "GURU" TDI.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si furtunele de vacum si sunt ok.am verificat si daca face vacum furtunul care merge la clapeta egr si e ok.am lasat sa mearga motorul la relanti si am observat ca dupa un anumit timp incepe sa bazaie solenoid valve block si dispare vacumul de pe furtunul care merge le egr.daca accelerez dispare bazaitul si apare iar vacumul.si daca scot mufa de la debitmetru incepe sa,bazaie solenoid valve block.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut azi un output test in engine iar la egr imi da short to ground, apoi am luat un multimetru si am masurat tensiunea si imi da 8.4 e normal asa ?! dar curios ca nu imi da nici o eroare in leg cu valva in sine. Niste sfaturi ar fi bine venite ...mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu probleme cu Egr-ul si vreau sa-l schimb cu unul nou (VDO-Siemens 408-265-001-002Z) cod VW: 06F 131 503 B; am auzit ca daca fac acest schimb cu borna de la baterie data jos nu mai e necesara adaptare ulterioara cu VAG-COM-ul, cei care ati mai facut lucrul acesta, ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Servus!

Ieri am testat un EGR care nu a fost nici odata pe masina ca sa vad cum comuta.

Acesta este putin diferit structural decat ce am eu pe benzinar.

Pistonasul este impins in jos(consider sus partea cu mufa mufa) cand aplic 12V pe pinul 5 si masa pe pinul 1.

De asmenea, se aude cum comuta.

Azi l-am dar jos pe al meu. Am masurat intre pinii 5 si 1 - are 11 ohmi, deci nu e arsa bobina.

L-am pus la baterie si nu face nimic. Pistonasul este inpins la maximum si blocat acolo.

Este blocat in asa fel incat nu circula gaze spre clapeta de acceleratie.

Am pus WD40 in el si am reusit sa deblochez doar bucata de teava din jurul axului pistonasului.

Din pacate s-a rupt o bucatica mica din ea :(

Pistonasul nu am reusit nici cum sa il deblochez. Este foarte dificil de impins pentru ca nu este o pozitie buna.

L-am lasat pana maine in WD40 si incerc iar sa il deblochez.

Pareri?

Poze:

http://s11.postimage.org/k8x9cq5hf/IMG_7076.jpg

http://s15.postimage.org/s0znwi01n/IMG_7078.jpg

http://s15.postimage.org/kasvrcxq3/IMG_7079.jpg

 

Salut, ai reusit pana urma sa faci ceva cu EGR ? Merge bine cu cursa aia de 3mm ?

La fel am patit si eu, azi am dat jos EGR, am pus 12v pe pinii 1 si 5 si nimic, e chiar mort, se poate sa se fi ars bobina din el ? Mentionez ca inainte cu 3-4 sapt am curatat clapeta, teava si EGR cu diluant apoi cu WD40 insa nu testasem functionalitatea EGR. Am sters eroarea dar dupa cativa km primesc Excessive flow, deci EGR blocat pe deschis dn cate imi dau eu seama.

In poza atasata de mine, vad un capat de pistonas chiar in partea dinspre mufa, care nu coboara in jos, si cred ca default ar trebui sa fie pe inchis, nu ? Iar pe cealalta parte acel cilindru mic e chiar in partea de sus.

Am facut odata o miscare sa blochez EGR cu o placa de metal pusa chiar DUPA EGR, dar dupa cativa km primeam eroarea Insuficient Flow. 

Momentan, ca sa nu merg cu EGR deschis si sa bag jeg pe clapeta intr-una, am preferat sa pun iarasi o placa dar de data asta INAINTE de EGR(citisem ca posibil as putea evita check engineul, EGR fiind neatins de gaze) , apoi am calibrat EGR, sters erori ca sa fie toate pe zero si mai vedem.

As prefera metoda cu resoftare ECU si delete EGR din soft, dar nu stiu cine face asa ceva pe Ecu marelli. 600 lei pe o valva nou deocamdata nu dau.

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat valva noua si tot Excessive Flow am eroare...nu pot sa imi dau seama din ce cauza...

Din cate stiu pe Marelli ..nu se poate face nimic din soft ...

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat valva noua si tot Excessive Flow am eroare...nu pot sa imi dau seama din ce cauza...

Din cate stiu pe Marelli ..nu se poate face nimic din soft ...

Dar aveai valva stricata 100% ? Ai incercat sa pui pe ea 12V ? Eu din ce video-uri am vazut, daca pun 12v pe pinii 1 si 5, trebuie sa se miste pistonul in ea, si iarasi, la calibrarea cu VCDS trebuie sa se auda un tocanit, la mine nimic nimic.

Ai incercat sa blochezi teava EGR ? Ar trebui sa primesti Insuficient flow, altfel e alta problema, se poate la MAF senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..era gata, nu facea nimic sub tensiune sau la calibrare..senzorul MAP nu ar trebui sa dea o eroare de sine statatoare, daca ar avea probleme? Am sa incerc sa umblu si acolo..eventual sa-l inlocuiesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar EGR nou functioneaza ? L-ai calibrat? Se aude la calibrare, ai sters erorile ? Ciudat , teoretic doar de la EGR poate fi eroarea respectiva, alte cauze personal nu cunosc.

Eu deocamdata merg cu EGR blocat cu o tablita, nu stiu sigur daca fac alegerea buna, sau ar trebui sa cumpar alt EGR :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza...culmea e ca ..acum cu eroare respectiva motorul merge bine..daca o sterg si recalibrez EGR...o cam ia razna la relanti o perioada...eu nu am blocat nimic, voi merge sa-i dau de capat, ca nu e normal sa faca asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

am curatat si eu valva egr(motor 1.4 16v AXP) si am incercat sa o adaptez cu vag-com dar da eroare! aveti idee din ce cauza?

trebuie sa pun 12v pe pinii 1 si 5? sa masor cu aparatul de masina rezistenta(ohmi) dintre pinii 1 si 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am curatat si eu valva egr(motor 1.4 16v AXP) si am incercat sa o adaptez cu vag-com dar da eroare! aveti idee din ce cauza?

trebuie sa pun 12v pe pinii 1 si 5? sa masor cu aparatul de masina rezistenta(ohmi) dintre pinii 1 si 5?

Exact nebunia asta o patesc si eu, eroare la adaptare si am cumparat EGR nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!