Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Din postul tau nu reiese daca EGR inlocuit este nou sau SH. Verifica conexiunile la mufa si incearca iar procedura de adaptare. Daca tot nu merge verifica/schimba EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Va rog sa ma ajutati intr-o problema am un vw lupo an 2001 si am probleme cu EGR,Am schmbat-o si acum pe tester imi da eroarea 17812 setarile de baza sistem EGR(vas5054a).Am intrat in setari am introdus grupul 74 pt.adaptarea EGR ,a inceput sa faca adaptarea ,dupa afisarea a trei parametri de voltaj mi-a dat error.ce as putea face??Multumesc

Am uitat sa precizez ca am un VW Lupo cu motor 999cm AUC ANUL 2001

 

Motorul tau NU are EGR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-mi si mie te rog unde vezi EGR ?

post-75511-0-10580800-1428183890_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa schimbare EGR si adaptare de ce da insuficient flow in frana de motor si asta se intampla exact cand ajunge turatia la 3000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi membrana de la servo sparta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi membrana de la servo sparta nu ar insemna sa nu mai am frane?

Ma gandesc sa nu fie de la senzorul MAP.Prin ce grupa il gasesc sa vad daca ii ok?

Modificat de Hellgate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie infundata intrarea in galerie sub clapeta, ai un stut acolo cu 2 gaurele, daca nu ma insel la modelul tau de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza lipsei de timp nu am mai apucat sa postez.

Dar miercuri am dat jos EGR-ul si am curatat teava de face legatura intre EGR si corpul clapetei de legatura, dar si intrarea in corp.

Pe teava de abia puteam sufla, deci va da-ti seama ce depunere era acolo, iar la intrarea in corp am avut putin de lucru deoarece riscam sa imping toata calamina in interiorul galeriei. Cu rabdare am reusit sa desfund intrarea in corpul clapetei, iar teava in momentul de fata este ca noua. Cu toate acestea sunt dezamagit ca cei din service cand au schimbat EGR-ul nu au curatat teava si intrarea in clapeta :ceuameni: .

Momentan am facuti vreo 70 km si nu a revenit eroarea indiferent de stilul de condus :D .

Urmeaza maine un drum mai lung si voi reveni cu noi informatii.

Va multumesc pt sfaturile oferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa mai bine de 700 de km eroarea nu a mai aparut  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca tine de kilometrii! posibil sa tina si de numarul de porniri! mie mi-a aparut dupa 400 km de mers in oras dupa ce intr-o zi cand am pornit-o a ramas putin turata pe la 1200. La urmatoarea pornire dupa cativa kilometrii a aparut! Plus ca nu doar EGR-ul poate sa fie problema- daca motorul iti mananca si ulei poti sa schimbi si sonde si egr degeaba-doar amani!

Modificat de tzontzolino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

la un motor 1.6. 16V AZD pe un golf 4 din 2001.5 se poate verifica starea valvei egr inchisa sau deschisa pe undeva prin measuring blocks? Similar cum se poate pentru clapeta de acceleratie?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Pun si eu o intrebare poate s-a mai lovit cineva de problema mea.Am un Polo 6n2 cu motor AUC de 1.0 . De ceva timp imi sta martorul check engine aprins si am eroare EGR Regulation Deviation .Am sters eroare dar dupa ceva timp a reaparut.Am incercat adaptarea EGR-ului din canalul 074.Inainte de adaptare in primele 2 casute apareau valori ale votajului , iar dupa adaptare care s-a termintat de fiecare data cu mesajul eroare acele 2 campuri nu mai contin decat valoarea 0 si am ramas cu eroare ca EGR-ul nu si-a facut setarea. Ce este de facut in acest caz ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schimbat EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns.Acum ramane sa gasesc un pret ok pentru al cumpara.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti 

Am si eu o problema la un golf 1.6 16 v 2002 am errorile 17851(am scos mufa si am mers fara ea cred ca daia mi a dat erroarea asta) si 17848 egr valve n18. Imi trepideaza la relanti si imi da emision workshop , am cyratat egr-ul de doua ori pana acum o data in cherosen cu diluant si benzina si a durat cam o saptamana fericirea sa nu mai dea eroarea . A doua oara in baie cu ultrasunete ...a iesit ca nou de acolo ...dar tot da erroarea. Mi a mai dat si o erroare miss fire pe cilindrul doi ...imi intrerupe in mers am inteles ca ar fi bobina am comandato ...sa fie din cauza egr ului si sa fi comandat bobina degeaba ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

 

Am un Golf IV motor AXP care are valva EGR din imagine

http://vwforum.ro/uploads/monthly_04_2014/post-75511-0-75802300-1396504545.jpg

 

Valva mi se contamineaza sistematic cu un gen de zgura din evacuare impiedicand inchiderea ei in pozitia neactionata si altfel generand un semnal neplauzibil catre ECU. Am desfacut-o deja de doua ori si am eliminat zgura, insa nu-i asta solutia.

Ce imi recomandati sa fac, inafara de demontarea si curatarea chiulasei?

Care este motivul aparitiei zgurii?

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solved!

Catalizator topit, particule din el ajungeau inapoi prin chiulasa si contaminau valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am pus pe tester masina in week-end (G4 1.4 AXP) si mi-a dat eroarea atasata. Este EGR-ul?

post-112510-0-23157200-1450911191_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este potentiometrul din interiorul egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba tot. Nu se poate repara numai acel porentiometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Am curatat si eu EGR-ul si am facut o belea. La montaj  s-a rupt un surub care fixeaza teava ce pleaca de la egr sub clapeta de acceleratie (unul din alea doua de 10). Nu stiu cum, ca nu am strans exagerat de tare. Oare este vreo problema daca o prind intr-un singur surub? Prinde aer fals sau ceva? Vreo idee despre cum as putea sa-l scot? A rasmas tot surubul inauntru si am ramas cu capul surubului in cheie. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pf....aiurea....cel mai bine da admisia jos sa vezi exact ce s'a intamplat si apoi sa vezi cum extragi restul...Nu cred ca etanseaza doar cu 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu ca sunt mester la rupt suruburi...

iei un burbhiu cu diametru mai mic decat surubul tau si dai gaura cu filetanta...

apoi iti trebuie un exctractor pt suruburi ...

si il scoti f repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!