Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Revin, pana la urma am inlocuit supapa EGR si tot degeaba, apare mereu aceeasi eroare. Chiar nu stiu ce as putea sa ii mai fac, ar putea fi vorba despre vreo neetanseitate pe undeva sau de pozitionare gresita a vreunei garnituri ? 

Intre capatul tevii si supapa exista cumva vreo garnitura ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.05.2016 at 11:51 AM, dragos124 said:

Am verificat din nou eroarea si acum imi apare concomitent cu asta 

17560/P1152/004434 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

Cat la suta era valoarea?  motorul cum merge?...Ai putea adăuga combustibil (spray de pornire) sa vezi dacă sistemul reacționează cu citire pe sonda O2.....Sau creaza o intrare de aer și vezi dacă moare motorul și ce valoare da pe sonda de O2.   E important de știut dacă senzorul de O2 raportează corect situația. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de nu mi-a trecut prin cap, am intrat acum pe el cu motorul pornit si nu indica nimic pe grupul 075 testul fiind pe off. Daca este defect n-ar trebui sa apara martorul de defect in bord? 

Modificat de dragos124
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testare se face cu motorul cald.senzorul raportează după ce ajunge la temperatura de funcționare....Dacă poți da jos...Și cu o lampa de gaz îl încălzești dar nu ți pe el direct mai mult de 2-3 secunde si cu voltmetru citești valoarea ..Ar trebui sa fie intre 0,1 și 0,9 V cu fluctuații când iei lampa și când apropii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca pana acum problema a fost din senzorul de presiune de aer din galeria de admisie. L-am demontat si era acoperit cu foarte multa mizerie. L-am curatat, am facut din nou toate adaptarile (clapeta acc. + supapa EGR) si de cateva zile n-am mai avut probleme. Totul pare sa functioneze normal. Pe viitor sper sa am timp sa dau jos galeria si injectoarele sa le curat si pe ele la ce depuneri am vazut ca sunt pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/18/2011 at 20:16, george.o a scris:

salut! am un golf 4 1.6 16v cod motor AUS si mi-am dat egr-ul jos sa il curat dar teava care face legatura intre el si clapeta de acceleratie nu am reusit nici in ruptul capului sa o scot de acolo! as fi putut sa o scot doar daca demontam multe alte furtune! cum se poate scoate mai simplu?

E veche inrebarea dar poate ajuta,teava la axp am scos-o inspre radiator/ventilator cu rasucire putin,gen electromotor dacia.Vreau sa il blindez de proba...tablita pun intre clapeta si teava si una intre bloc si egr.Mufa egr o las bagata.Daca simpt ceva in bine ramine asa. dragos 124-3 tablite/garnituri metalice de etansare sunt la mine.bloc-egr,egr-teava si teava-gaura de sub clapeta.Credeti ca imi fac de lucru inutil cu egr off ? Sa scot si mufa lui ? Asa arata dupa aprox.5000km de la curatare.Nu am probl. cu egr.

Imag008.jpg

Imag009.jpg

Imag010.jpg

Imag006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin pt cei interesati.Am facut o tura si dupa 30 km s-a aprins check engine.De cind am facut lambda 2-off cu reductie nu s-a mai aprins,cam 35k.Ii mai vioaie ascutitoarea putin dar se pare ca trebuie sa revin.Pareri ?

Si ma bucuram ca merge aproape ca 1,6 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2010 euro 4, 1.4 TSI 122cp singlecharged, cod CAXA are EGR?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2016 at 0:02 AM, Marius-Dan said:

Revin pt cei interesati.Am facut o tura si dupa 30 km s-a aprins check engine.De cind am facut lambda 2-off cu reductie nu s-a mai aprins,cam 35k.Ii mai vioaie ascutitoarea putin dar se pare ca trebuie sa revin.Pareri ?

Si ma bucuram ca merge aproape ca 1,6 ...

Salut,ce inseamna lambda 2 off?

Am si eu probleme cu egr-ul,imi da eroarea 17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal .Totul a inceput dupa ce am decis sa curat egr si clapeta de acceleratie.Culmea e ca pot face adaptarea egr-ului fara probleme.Banuiesc ca in mers se pierde semnalul de la potentiometru,odata ce face adaptarea cu siguranta isi face cursa cap coada actuatorul.

In acest caz consider egr-ul defect?Se mai poate resurcita?

de asemenea ,cand am curatat clapeta si egr-ul am schimbat si sonda lambda BS1,de atunci consumul a crescut cu cel putin 1 litru.In acest moment banuiesc ca sonda lambda ar fi decalibrata,egr-ul intra si el in discutie pt consum marit?

Imi da si avarie pe sonda lambda BS2,e decedata de mult timp,am ezitat sa o schimb deoarece catalizatorul este dus si din informatiile culese,ea doar monitorizeaza catalizatorul si nu intra in calculul consumului.Totusi daca se poate dezactiva as vrea sa o fac.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul de sub frina de mina l-am curatat de ceramica ca zdranganea,intre el si sonda lui am pus reductie-totul ok.Am scos blindajele ca aprinde check-ul.Cu egr blindat creste putin consumul,se incalzeste mai greu iarna,merge mai bine(probat),nu murdareste clapeta,asa stiu eu.La ocazii festive(itp) se pune totul la loc.Schema reductiei e pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

Ieri, in timp ce mergeam linistit, s-a auzit dinspe compartimentul motor un huruit ca si cum as fi avut masina pregatita pentru curse de raliu...dar stiu sigur ca nu e asa... 

Intru in primul service pe care il gasesc sa se uite la motor...intre timp m-am tot holbat pe la motor ..pe sub masina sa vad daca nu cumva o fi iesit teava de evacuare sau mai stiu eu ce se putea intampla... in fine... au descoperit o gaura de 1cm pe 3 cm pe conduta ce pleaca sau vine la EGR ...Ei nu si-au putut explica cum si in ce fel a aparut acea gaura...de parca era taiat cu laser-ul...

Au zis ca nu pot sa remedieze si nici sa gaseasca conducta si ca pot sa conduc asa pana ce ajung acasa...

Are careva vreo idee de la ce anume sa apara?... nu am avut nici un martor si nici un simptom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

de ceva timp incerc sa fac adaptare EGR-ului (Golf 5 1.4 16v BCA) dupa ce s-a aprins check-ul 

eroare: basic setting not performed

am incercat pe canalul  074 si nu merge

multumesc

egr.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o dilema, de cateva zile mi se memoreaza  in ecu eroare la egr 17811 mai exact,in grup 74 da error la adaptare, am luat un egr  de la un coleg de pe vw 1.4 16v eu avand skoda 1.6 8v, si am bagat mufa in el ,egr lui se adapteaza imediat. inca nu l-am dat jos pe al meu dar oricum cred ca nu am ce-i face intrebarea este se potriveste egr lui la mine chiar daca arata la fel si au si coduri de acelasi producator diferite?? el nu-l foloseste pe asta de rezerva al lui, ar fi probleme in mers la mine deoarece am alta motorizare??

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sper că postez unde trebuie.Am citit toate posturile dar nu sunt lămurit.ma poate ajuta cineva?Dețin un golf 5 motor 1.4 16v cod motor bca și am o problemă cu egr bănuiesc eu...A fost pusă pe Vcds și egr nu mai mergea adaptat și nici eroarea ștearsă.am curățat acum egr dar nu am mișcat acea tija.exista posibilitatea să fie mort de tot egr?Că acum după ce l-am montat Masina tot nu sta la relanti.daca scot mufa de la egr merge normal.După curatarea egr trebuie neapărat să încercăm îl adaptez cu Vcds?E cineva în Galați care se pricepe și mă poate ajuta?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenţie la un aspect: maşinile echipate cu ECU Bosch Motronic ME 7.5  cum sunt cele cu motor BCA sau AXP nu pot face adaptarea EGR decât dacă temperatura  lichidului de răcire este între 10-50 grade.

Sursa

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Exhaust_Gas_Recirculation_(EGR)_Valve_Adaptation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc pentru răspuns.

Am rezolvat cu egr.Masina funcționează ok,dar acum dacă tot am curățat egr am zis să curăț și clapeta de acceleratie,și vin cu o întrebare la cei care au cod motor bca.Din clapeta de acceleratie iese un furtun(la mine este un capăt de furtun cu un șurub băgat în el,ca și cum ar fi anulat)am scos șurubul acela și motorul incepe să tragă aer și să nu mai meargă ok.Îmi poate spune va rog cineva ce rol are acel furtun și unde ar trebui el de fapt sa duca?Sunt convins că a fost anulat de cel de la care am luat masina dar totuși aș vrea să știu unde ar trebui normal el să ducă.Va mulțumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie furtunaşul de la canistra de vapori. Fă o poză şi posteaz-o pe un topic mai potrivit (de exemplu aici sau cel mai bine pe topicul dedicat motoarelor de 1.4). Este normal să meargă aiurea motorul dacă trage aer fals pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca am reusit sa fac adaptarea in vag com dupa curatare, inseamna ca EGR -ul functioneaza normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema egr golf 1.4 16v AXP.

Am citit ceva pe aici dar nu m-am lamurit 100%

Mi-a dat eroarea asta pe test, am dat jos egr, l-am curatat dar degeaba, check engine nu se stinge.

Mai am cumva cum sa-l resuscitez sau tre sa dau bani pe unul nou?

Daca se gaseste vreun coleg pe aici din zona Bacau care ma poate ajuta cu un egr de proba, nu de alta dar nu as vrea sa-l cumpar degeaba.

Multumesc de raspunsuri.

egr.jpg

Modificat de danu_banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegii,

Mai nou tot imi apare pe tester .


16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 35-00 -  -
16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
        P0172 - 35-10 -  -  - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation
        P1403 - 35-10 -  -  - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation
        P1403 - 35-00 -  -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 35-10 -  -  - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Deviation
        P1403 - 35-10 -  -  - Intermitten

 

Trebuie schimbat EGR sau doar pentru ca mananca niste ulei masina apare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am urmarit acest topic inca de la inceput si am observat de cateva ori inceputul unei discutii care ma interesa in special, care nu a mai ajuns la vreo finalitate, subiectul schimbandu-se mereu. 
Mai exact: am avut probleme cu EGR-ul (EPC aprins in mers si acceleratie taiata), fiind electronic pe motorizarea mea (1.6 FSI) a trebuit sa il schimb. L-am schimbat cu Siemens VDO (Continental) - 1000 lei apoi a inceput distractia cu Check Engine - Insufficient Flow. Am dus masina de 2 ori inapoi in service-ul unde am schimbat EGR si au verificat galeria de admisie cu un spray + flacara pentru "a vedea daca trage aer fals pe undeva" insa nu au gasit nimic. Concluzia a fost din partea loc ca trebuie "desfacuta galeria de admisie bucata cu bucata si inlocuite toate garniturile ca sa nu mai traga aer fals". Mie deja imi suna ilogic:  Insufficient Flow inseamna ca nu are destul aer... (ramane inchis EGR-ul?) ori ei imi zic ca trage aer fals pe undeva (asta nu ar trebui sa fie Excessive Flow in cazul asta?).
Aveti experiente cu asa ceva? E corecta solutia lor - sa schimb garniturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia curateniei de primavara am ajuns iar la egr.Anul trecut l.am blindat si aprindea check-ul.Acum am lasat o gaura mica si sper sa nu se mai murdareasca rau traseul lui.Nu aprinde nimic in bord.Ma mir ca ma mai suporta golful asta...

Imag007.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am urmarit acest topic inca de la inceput si am observat de cateva ori inceputul unei discutii care ma interesa in special, care nu a mai ajuns la vreo finalitate, subiectul schimbandu-se mereu. 
Mai exact: am avut probleme cu EGR-ul (EPC aprins in mers si acceleratie taiata), fiind electronic pe motorizarea mea (1.6 FSI) a trebuit sa il schimb. L-am schimbat cu Siemens VDO (Continental) - 1000 lei apoi a inceput distractia cu Check Engine - Insufficient Flow. Am dus masina de 2 ori inapoi in service-ul unde am schimbat EGR si au verificat galeria de admisie cu un spray + flacara pentru "a vedea daca trage aer fals pe undeva" insa nu au gasit nimic. Concluzia a fost din partea loc ca trebuie "desfacuta galeria de admisie bucata cu bucata si inlocuite toate garniturile ca sa nu mai traga aer fals". Mie deja imi suna ilogic:  Insufficient Flow inseamna ca nu are destul aer... (ramane inchis EGR-ul?) ori ei imi zic ca trage aer fals pe undeva (asta nu ar trebui sa fie Excessive Flow in cazul asta?).
Aveti experiente cu asa ceva? E corecta solutia lor - sa schimb garniturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!