Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Ce ai zice daca i-ai zambi clientului ''dificil'' ,l-ai injura in gand in tim ce i-ai '' scutura praful de pe epoleti '',i-ai repara si masina iar el la plecare complet nestiutor de ce gandesti matale despre el ,ti-ar strecura 100 in buzunar ?

5 clienti din acestia ''dispensabili'' pe zi si intr-o luna mai scoti un salariu !Hm ,si ti-ar da suta din pura placere,pentru simplul motiv ca i-ai tratat cu respect si i-ai bagat in seama !

Oare?Sa fie asa de adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred ce citesc aici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am crezut ca fiind companie privata 100%, are si, macar o schita, de mentalitate realmente capitalista, profesionista. Dar vad ca vechile metehne proaste nu au disparut deloc, doar camuflate.

" Pt Barbato: Prefer ca un client sa-mi dea 100 ca i-am reparat masina si nu ca i-am gidilat orgoliul , masina raminind in starea in care a venit. " - Ninos

Eu daca as fi in structura actionariatului Avia, as concedia imediat orice angajat al firmei care are astfel de idei sau un astfel de mod de gandire.

Adica pentru ce mai plateste clientul ? Clientul, domnilor, plateste pentru serviciile de care beneficiaza, sau ar trebui sa beneficieze. Asadar in mod normal este complet exclusa orice alta plata catre unul sau altul dintre angajatii acelei firme.

Altfel spus incercati din rasputerile voastre sa renuntati la ideea de SPAGA, ATENTIE, etc. Nu va convin conditiile de munca (inclusiv salariul) incercati sa obtineti altele mai bune ,daca nu la respectiva firma atunci in alta parte. Daca nu puteti prin propriile forte atunci sunt convins ca s-ar putea gasii cineva care sa va ajute, intr-o maniera profesionala.

Sunt revoltat si dezgustat ca INCA avem probleme de genul acesta. In acest mod nu are sa sa faca treaba buna, profesionist in veci.

Si mai important este ca, dupa cum spune @Ninos :

" masina raminind in starea in care a venit. "

Adica si cu banii luati de 2 ori (la caserie pe factura, si spaga la "meserias") si cu problema nerezolvata. NO COMMENT

Nu am avut nevoie niciodata, nici nu am si nici nu voi avea vreodata nevoie ca cineva sa-mi faca pantofii sau sa-mi scuture epoletii de praf. Detest linguseala si atitudinile inrudite. Daca voi dorii sa-mi fac cineva pantofii sau sa-mi scuture epoletii de praf, la propriu, atunci voi platii expres pentru acele servicii.

" Ce ai zice daca i-ai zambi clientului ''dificil'' ,l-ai injura in gand in tim ce i-ai '' scutura praful de pe epoleti '',i-ai repara si masina iar el la plecare complet nestiutor de ce gandesti matale despre el ,ti-ar strecura 100 in buzunar ?

5 clienti din acestia ''dispensabili'' pe zi si intr-o luna mai scoti un salariu !Hm ,si ti-ar da suta din pura placere,pentru simplul motiv ca i-ai tratat cu respect si i-ai bagat in seama ! " - Barbato Mihail

D-nule Barbato aveam o alta impresie despre dumneavoastra ca si persoana, mod de gandire, mentalitate. Nu credeam ca puteti da un astfel de sfat sau formula o astfel de opinie. Ma dezamagiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firma Avia Motors chiar are o atitudine profesionista legata de asemenea chestiuni . Si trebuie sa intelegi (chiar daca nu ai Skoda sau cel putin nu vad eu in semnatura ) , ca Avia isi face treaba asa cum trebuie . Departe de izbucnirea de orgolii a celor doi angajati care posteaza pe forum (NINOS si barbato), Avia este o firma care are un stil de lucru oarecum consacrat.Au fost destui clienti nemultumiti de serviciile Avia , insa cei care au plecat de la Avia , aceea au fost clienti pentru care nu exista servicii de mentenanta auto care sa-i satisfaca . Totusi majoritatea clientilor sunt multumiti de servicii si de atitudinea acestei firme.

De aceea v-as ruga pe toti sa ignorati acel mesaj al D-lui Barbato , si sa aveti toata increderea in serviciile oferite de aceasta firma.

Iar referitor la faptul ca tu ai da afara ORICE angajat mai gandeste-te . Daca acel ORICE angajati iti aduce bani cu toptanul si stie cel mai bine sa se comporte cu un client, crede-ma nu l-ai concedia.Cel mult i-ai zice vreo doua si l-ai lasa sa-si faca treaba . Daca sunt pe forum clienti care au fost refuzati sau tratati incorect de Dl Barbato ,ia0-s ruga foarte frumos sa iti scrie exact ce i-a nemultumit.Si vei vedea ca sunt clienti care , intr-adevar , nu pot fi multumiti cu nici un chip .

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred ce citesc aici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am crezut ca fiind companie privata 100%, are si, macar o schita, de mentalitate realmente capitalista, profesionista. Dar vad ca vechile metehne proaste nu au disparut deloc, doar camuflate.

Sad but true... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ARDEI_IUTE : chestiunea cu concedierea viza replica lui @Ninos, deci el era cel "incriminat". O astfel de atitudine, precum cea la care am facut eu referire in postul meu anterior, nu poate sa aduca companiei " bani cu toptanul " - dar aceasta chestiune este off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Dl Spadasin la curtea regelui Frantei :

Tata , tu scrii si de Avia si de Brady . NU te supara pe mine dar din semnatura nu reiese ca ai avea Skoda.Ai vreo treaba cu Skoda sau care -i treaba?

@ ARDEI_IUTE : chestiunea cu concedierea viza replica lui @Ninos, deci el era cel "incriminat". O astfel de atitudine, precum cea la care am facut eu referire in postul meu anterior, nu poate sa aduca companiei " bani cu toptanul " - dar aceasta chestiune este off topic.

Am crezut ca te-ai referit la Barbato --- scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ARDEI_IUTE : chestiunea cu concedierea viza replica lui @Ninos, deci el era cel "incriminat". O astfel de atitudine, precum cea la care am facut eu referire in postul meu anterior, nu poate sa aduca companiei " bani cu toptanul " - dar aceasta chestiune este off topic.

Fiindca am "ingropat securea razboiului" iti zic doar atit :n-ai inteles nimic din ce am vrut sa spun :) si apropo, masinile nu se repara cu vorbe dulci, sint insensibile la asfel de tratatii.

Ps L-am citat pe Ardei Iute dar ma refer la replica lui Aer Curat

Modificat de NINOS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Fratilor ... ma tot minunez (negativ) de ce citesc aici ... pana la urma, fiecare e liber sa aiba propria opinie atat timp cat nu contravine regulilor de pe forum si nu ofenseaza alti useri .. oricum, daca cele 3 persoane de la AVIA au ceva de discutat in contradictoriu, ar putea s-o faca frumos .. intr-o pauza, la o cafea chiar la AVIA in curte, si nu neaparat pe forum ..

E adevarat ca intr-un service masina e pe primul loc, si reparatiile aferente .. insa, care dintre noi toti cei de aici ne-am mai intoarce intr-un loc in care am simtit lipsa de respect, in orice forma ar fi fost ea ?! Daca eu as sti sa-mi repar masina in intregime, si as avea un atelier acasa .. mai mult ca sigur ca mi-as face reviziile singur, dar nu stiu si nici nu am .. de aceea apelez la service, logic. Acolo, pe langa serviciile tehnice de care beneficiez, normal ca astept si o oarecare atentie (nu neaparat speciala), dar totusi sunt un client si voi contribui la venitul net al firmei, intr-o masura mai mica sau mai mare.

Totodata e de inteles ca angajat al unei firme ce are contact permanent cu diferiti clienti, sa imi pierd rabdarea dupa 4 clienti dificili, iar al 5-lea sa aiba de suferit din cauza asta .. insa asta poate insemna diferenta dintre un profesionist si doar un mecanic oarecare. Fiti putin atenti la departamentele de marketing de la diferite firme, ne vand niste imagini/produse/servicii cu atat profesionalism incat cumparam de multe ori fara sa stim despre ce e exact vorba (Vezi unele optionale din grupul VAG, etc. etc.).

Sa nu ma mai lungesc .. de la inceputul acestui topic am avut o deosebita consideratie ptr Dl. Barbato, si datorita unui raspuns ce mi l-a dat unei solicitari imi pastrez parerea in continuare, si tin sa subliniez faptul ca nu AVIA posteaza aici, ci domnii respectivi in timpul dumnealor liber (cred) .. asa ca, la fel ca si mine sau oricare dintre noi .. au dreptul sa spuna ce cred si ce gandesc .. iar in momentul cand mergem la service si ii intampinam, trebuie sa isi pastreze profesionalismul necesar unui service autorizat SKODA, chiar daca asta ar presupune sa aplice ceea ce spun aici, sau nu.

Ultima mentiune ar fi aceea ca Dl. Barbato se ocupa cu consilierea pentru serviciile de : mecanica, electrica, accesorii si garantii oferite prin intermediul AVIA, asadar atitudinea orientata spre client pentru pastrarea unei bune relatii cu acesta, nu poate decat sa ma bucure .. iar in momentul cand voi merge la AVIA, il voi contacta cu siguranta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca adevarul e pe undeva pe la mijloc, dar vreau sa punctez scurt niste probleme.

1. lucratorii din service nu sunt PR. ei sunt platiti ca sa se ocupe de masini nu de oameni.

2. clientii nu au ce cauta in service. faptul ca unele companii le permit clientilor sa stea pe langa masini, inseamna ca va acorda o favoare. daca tot esti lasat langa masina nu cred ca e nevoie sa-l si inveti pe mecanic tot ce stii tu despre depanarea masinilor.

el este platit ca sa lucreze la masina. nu este obligat sa discute cu voi, nu este obligat sa va dea explicatii, nu este obligat sa va tina companie in timp ce dumneavoastra asteptati.

daca aveti alta parere decat cel care lucreaza la masina, incercati sa discutati cu cineva de la receptie sau cu seful de atelier.

daca eu sunt angajat ca sa fac un lucru in mod sigur nu sunt de acord sa vina niste indivizi si sa ma tina de vorba sau sa-mi explice mie cum se face.

exista oameni in service care se ocupa de masini si exista oameni in service care se ocupa de clienti. incercati sa sesizati diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti, un mecanic este obligat sa vorbeasca cu clientul si eventual sa dea sfaturi etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea v-as ruga pe toti sa ignorati acel mesaj al D-lui Barbato , si sa aveti toata increderea in serviciile oferite de aceasta firma.
Intai am sa-l rog pe ardei iute sa nu mai strecoare si porumbei in ceea ce posteaza aici.

@Ardei Iute

Poate ca ar trebui sa va dati un telefon si sa va puneti de acord asupra chestiunilor pe care le disputati...acum ca e weekend...sau vorba vrajitului de fabia, sa le discutati intr-o pauza la o cafea...

Dl. Barbato nu poate fi incriminat pentru ca a incercat sa gaseasca o metoda prin care sa-l convinga pe Ninel ca e cel mai bine pentru toata lumea (personal, firma, client) sa ai o relatie buna cu un client chiar si atunci cand nu e convins ca clientul are dreptate. Repet, sa ai o relatie buna...

Poate ca nu a folosit cea mai adecvata metoda, insa a folosit-o pe cea care o putea intelege Dl. Ninel aka Ninos: (motivatia financiara)...

De fapt, un electrician (mecanic, sau ce-o fi) nu prea ar avea motive de discutie cu un client pt ca, conform regulilor stabilite deja, clientul trebuie sa discute doar cu consilierul de service... care e abilitat pentru acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bluehunt " gura ta adevar graieste"

@ D"Artagan cred ca te recunosc (scuze ca nu am folosit pers. a-II-a plural dar pe forum sintem oarecum egali), cu tine am avut o discutie cordiala , iar daca vine vorba de sfaturi ( unele bune altele mai proaste)se pot obtine relativ usor de la un mecanic sau alt angajat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aer curat

stimati colegi forumisti,

va rog eu frumos nu va lasati pacaliti de retorica, d-nul Barbato are o atitudine impecabila iar in cazul in care este lovit pe la spate nu l-as condamna daca i se face lehamite, iar noi ramanem cu sfaturile binevoitoare ale lui Ninel & co

imi iau permisiunea sa ii cer scuze d-lui Barbato in numele colegilor care au interpretat gresit si incerc sa explic cele spuse de d-nul Barbato fiindca vad ca au fost rastalmacite: daca vrei sa indrepti o atitudine, un rationament deviant nu vei reusi prin mijloace ortodoxe, ci tot printr-un rationament deviant pe care sa il insuseasca cel care e "in greseala", astfel prin 2 deturnari succesive atitudinea ar trebui sa ajunga pe calea corecta.

sincer nu am vrut sa intervin, consider ca anumite atitudini tin cel putin de domeniul psihanalitic (ori aici e un forum tehnic, nu?) dar nu este corect sa atacam un om care ajuta, si la care ii spun bravo, daca o face fiindca asa ii este firea, sau de doua ori bravo daca o face din profesionalism

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am programat vineri revizia anuala la AVIA si totul a mers nemteste (deci se poate) pana cand trebuia sa platesc dar nu sosea Contractul de Reparatie (masina fusese scoasa afara de 30 minute).

Parerea mea este ca la interfata cu beneficiarii serviciilor pe care le presteaza (consilierii service, dl. Sapera in cazul meu) mai este de lucrat.

In fond nu m-am dus sa cersesc o masina, ci sa platesc ceea ce se efectueaza la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca unele din cele scrise de mine au fost intelese altfel decat ceea ce am intentionat eu sa exprim. Astfel nemultumirea mea si atitudinea mea complet opusa / contrara, se refera la cele scrise de @Ninos.

Probabil ca datorita faptului citatul meu din textul scris de @Ninos incepea cu " Pt Barbato:........ " a indus in eroare.

In ceea ce-l priveste de d-nul Barbato, de data aceasta nu am facut decat sa-mi exprim dezamagirea fata de sfatul pe care l-a gandit si l-a dat colegului dumnealui (adica lui @Ninos).

@ volksman : Chestiunea cu dubla negatie functioneaza f. bine in logica (de unde de fapt si provine), sau in diverse alte domenii teoretice. Permite-mi sa am mari rezerve in ceea ce ar privii buna functionare a acestei cand vine vorba de comprotamentul uman propriu zis.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca adevarul e pe undeva pe la mijloc, dar vreau sa punctez scurt niste probleme.

1. lucratorii din service nu sunt PR. ei sunt platiti ca sa se ocupe de masini nu de oameni.

2. clientii nu au ce cauta in service. faptul ca unele companii le permit clientilor sa stea pe langa masini, inseamna ca va acorda o favoare. daca tot esti lasat langa masina nu cred ca e nevoie sa-l si inveti pe mecanic tot ce stii tu despre depanarea masinilor.

el este platit ca sa lucreze la masina. nu este obligat sa discute cu voi, nu este obligat sa va dea explicatii, nu este obligat sa va tina companie in timp ce dumneavoastra asteptati.

daca aveti alta parere decat cel care lucreaza la masina, incercati sa discutati cu cineva de la receptie sau cu seful de atelier.

daca eu sunt angajat ca sa fac un lucru in mod sigur nu sunt de acord sa vina niste indivizi si sa ma tina de vorba sau sa-mi explice mie cum se face.

exista oameni in service care se ocupa de masini si exista oameni in service care se ocupa de clienti. incercati sa sesizati diferenta.

@bluehunt, cred ca ai postat cu vreo...20 de ani in avans; ar fi frumos sa ajungem la acest nivel. Cu o floare (a se citi - Barbato si inca cativa) nu se face primavara! Cat despre pct. 2, nu ai dreptate sub nici o forma. Masina de care se ocupa mecanicul, este bunul/proprietatea clientului. In ce alt domeniu ai mai pomenit ca o lucrare pe/la o proprietate, sa se faca interzicand prezenta proprietarului. Daca iti zugravesti casa, ai de facut diverse reparatii la anumite bunuri din casa, esti trimis cumva la plimbare pe durata lucararii?! hmm...Favorul cred ca vine din partea clientului daca nu sta langa mecanic si ii acorda acestuia toata increderea; iar asta se va intampla dupa ce mecanicul/meseriasul va convinge prin profesionalism, corectitudine, etc. Multe ar fi de discutat pe aceasta tema!

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot respectul pt D-ul Barbato care incearca sa impace si capra si varza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. clientii nu au ce cauta in service. faptul ca unele companii le permit clientilor sa stea pe langa masini, inseamna ca va acorda o favoare. daca tot esti lasat langa masina nu cred ca e nevoie sa-l si inveti pe mecanic tot ce stii tu despre depanarea masinilor.

As zice ca fie lucrezi ca mecanic in service, fie ai o incredere oarba in mecanici si/sau nu te intereseaza ce se repara la masina ta.

Eu personal n-am incercat niciodata sa-l invat pe un mecanic ce stiu eu despre depanarea masinilor, sint sigur ca n-am cum, chiar si numai datorita faptului ca un mecanic vede 3-4 masini diferite pe zi, pe cand eu ajung in service o data sau de 2 ori pe an.

In plus e dreptul meu -client- sa vad ce se repara la masina mea. Faptul ca pot sa stau langa masina in service e unul din motivele pentru care ma duc la Avia si nu la Porsche. Si daca vrei sa-ti dau doar un exemplu de ce vreau sa fiu langa masina atunci cand intra in service - propun sa facem un poll: sa intrebam din reviziile la care a fost fiecare dintre noi - la cate din ele a primit acea jumatate de litru de ulei inapoi FARA SA O CEARA. Sau daca vrei -in cazul in care tu nu stai langa masina cand se lucreaza la ea- de cate ori a gasit fiecare dintre noi 1/2 litru de ulei intr-un bidon in portbagaj. Si ma refer doar la ulei, nu si la alte piese. Sa vedem rezultatele la poll, si discutam dupa aceea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce-l priveste de d-nul Barbato, de data aceasta nu am facut decat sa-mi exprim dezamagirea fata de sfatul pe care l-a gandit si l-a dat colegului dumnealui (adica lui @Ninos).

Din pura curiozitate, ii intreb pe toti cei revoltati de ideea cu suta de mii: cand mergeti la restaurant, platiti intotdeauna fix? Daca da, imi permit sa va sugerez sa nu mancati prea des la un acelasi restaurant.

Cat despre mecanici, una e sa dai tot timpul sau sa ti se pretinda/conditioneze buna reparatie de datul unui "bonus" (ceea ce e gresit) si alta este sa lasi ocazional, din proprie initiativa (ceea ce eu practic atunci cand merg in service si nu consider gresit). Cred ca Barbato la asta s-a referit si nu inteleg de ce faceti atata caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot respectul pt D-ul Barbato care incearca sa impace si capra si varza!

De acord,dar fara cei 100 lei-spaga trebuie exclusa pentru orice serviciu-este de ajuns un "multumesc"politicos

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fac o precizare absolut necesara pt calmarea spiritelor.Barbato atunci cind spunea 100 se referea CU SIGURANTA la 100.000 lei Vechi :D SI IN NICI UN CAZ la 100 lei Noi adica 1.000.000 lei VECHI :o . Stati linistiti nu o sa va ceara nimeni spaga, pt rezolvarea unei probleme este necesara doar o comanda de reparatie (contract de reparatie) lucru care , iertat sa-mi fie se cam uita prin Militari pt reparatii mai mici ( Dom Petrica este cam galanton si probabil asta este una din cauze pt care uni il indragesc).

@s_c ai dreptate dar vezi nu toti gindesc asa ca tine, poate nu au posibilitati materiale dar asta nu inseamna ca de masina lor cineva isi va bate joc , v-a beneficia de aceiasi tratatie si cu si fara spaga. Daca "atentia" lasata de clientii generosi ajunge si unde trebuie (adica la cel care efectiv lucreaza la masina) este discutabil si in nici un caz nu v-a fi dezbatuta pe forum, este un lucru de toata jena.

Se pare ca nu prea reusesc sa ma fac inteles nici eu si nici Barbato pe aici pe forum posturile fiind intelese de fiecare cum ii convine.

:D PS Nici eu , nici Barbato si nici Ardei Iute nu ne ascundem in spatele unor useri anonimi in comparatie cu voi care la adapostul anonimatului scrieti ce vreti .Eu cel putin, imi asum raspunderea pt cele afirmate si le mentin (ce credeti? Sa ma mai duc luni la servici :D ?) Fiindca ziua se apropie de sfirsit (conform sfatului :D este ultima in care pot posta in cadrul acestui topic ) va las dragilor sa va plingeti in liniste iar Barbato sa va convinga de contrariu si sa va "stearga praful de pe epoletii fara insemne de grad" (la dracu, iar am aruncat cu gaz pe foc :D ), valabil nu pt toti ci numai pt aceea vesnic nemultumiti.Dealtfel sint sigur ca majoritatea dintre voi sinteti persoane inteligente cu care sigur as putea purta o discutie civilizata din care ambele parti ar iesi in cistig (am scris la modul serios asa ca intelegeti ca atare).Miine decretam ZIUA PACI? Ce ziceti? Salutare si weekend placut la toata lumea (cea mai ramas din el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ s_c : Departe de mine intentia de a porni vreo polemica, sau de a purta vreuna inceputa deja. Dar chestiunea cu bacsisul la restaurant este diferita; pt a-ti raspunde pot spune ca in functie de servirea respectiva (indiferent de restaurant) variaza de la clasicul 10% la mai mult sau nu. In acest caz ideea este daca iti face placere si doresti acest lucru (de multe ori salariul ospatarului este constituit doar din ceea ce primeste), un caz diferit este atunci cand duci masina pentru revizie la service.

Eu sunt un sustinator al ideii " Nu da spaga " . Nu am nici un gram de intelegere pt cei care primesc spaga, chiar si nesolicitata direct.

Sunt de acord ca toti trebuie sa platim un pret corect pt bunurile si serviciile de care beneficiem, dar sa fie oficial, cu acte.

P.S.: regret participarea mea la acest off topic, insa sper sa se rezolve realmente si pozitiv aceste aspecte, spre binele tuturor (cel putin al clientilor/beneficiarilor intr-o prima faza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am programat vineri revizia anuala la AVIA si totul a mers nemteste (deci se poate) pana cand trebuia sa platesc dar nu sosea Contractul de Reparatie (masina fusese scoasa afara de 30 minute).

Parerea mea este ca la interfata cu beneficiarii serviciilor pe care le presteaza (consilierii service, dl. Sapera in cazul meu) mai este de lucrat.

In fond nu m-am dus sa cersesc o masina, ci sa platesc ceea ce se efectueaza la masina mea.

stai linistitit ca nu esti primul sau ultimul...din pacate..tot cu el am avut si eu astfel de "probleme" cu putin timp in urma.chiar am postat aici pe forum....chiar d-l barbato zicea ca o sa vb cu el si o sa ii arate ce se scrie despre persoana dumnealui aici. dar se pare ca a uitat sa ii zica sau l-a durut undeva de ce anume zic "aia" de acolo numiti clienti. sunt curios cand(daca) se va lua o masura clara asupra acestor "incidente".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca adevarul e pe undeva pe la mijloc, dar vreau sa punctez scurt niste probleme.

1. lucratorii din service nu sunt PR. ei sunt platiti ca sa se ocupe de masini nu de oameni.

Corect! Mai lipseste ceva? Da! SA REPARE MASINA!

SA va mai povestesc de pataniile mele cu ba bucsele ba tampoanela ba ambreiajul, ba alt ambreiaj, ba avansul, ba iar ambreiajul intinse pe 1 luna jumatate????

2. clientii nu au ce cauta in service. faptul ca unele companii le permit clientilor sa stea pe langa masini, inseamna ca va acorda o favoare. daca tot esti lasat langa masina nu cred ca e nevoie sa-l si inveti pe mecanic tot ce stii tu despre depanarea masinilor.

el este platit ca sa lucreze la masina. nu este obligat sa discute cu voi, nu este obligat sa va dea explicatii, nu este obligat sa va tina companie in timp ce dumneavoastra asteptati.

daca aveti alta parere decat cel care lucreaza la masina, incercati sa discutati cu cineva de la receptie sau cu seful de atelier.

Zau matale?

Daca nu eram langa masina nu vedeam cum domnii mecanici care nu sunt PR imi monteaza ACELEASI suruburi vechi de la volant desi in carte, cartea aia scrisa de nemtii aia maniaci si profesionisti scrie REPLACE??? Poate ca domnii mecanici cand citesc REPLACE se gandesc la LEPLACE si zambesc! OK! Hai sa lamurim: PIESA LANGA CARE SCRIE REPLACE SAU RENEW SE INLOCUIESTE CU ALTA NOUA!

NOUA!

DIN CUTIE!

Nu cum am umblat eu 3 saptamani cu tampoane sh ca nu aveati pe stoc..

Cat nu am stat langa masina a uitat inteligentul ala de mecanic care nu e PR carpa imbibata in motorina in scut!

Cat nu am stat langa masina nu mi-au montat TOATE suruburile de la aparatorile de noroi pe fata...le-am platit dar....nu le pot folosi!

Cat nu am stat langa masina au montat parbrizul in asa fel incat capitonajul la deschis la culoare de pe plafon a primit 2 dungi de mizerie..

Sa mai continui?

Zau ca ma apuca si dracii..adica noi de tampiti stam pe langa domnii mecanici care sunt doctori docenti, MBA in VAG, si sustin si masterul in motoare termice..

NU DOMNU NINOS..stam pentru ca domnii mecanici, in 90% din cazuri sunt aceeasi si la Avia, si la Porsche si la Dacia si la nea Gogu din coltul strazii...adica oameni care desfac suruburi si strang suruburi.

Rar cu cheia dinamometrica

SI e dreptul meu de proprietar al unui bun si de cocontractant (pen ca acea "comanda" e un contract de reparatii) sa verific MODUL in care service-ul isi face treaba si merita banii.

IN realitate gaselnita cu neprimitul in service e doar o manevra ca sa nu se vada ce se intampla cu masina

In service la Porsche SUD la Porsche Lewers in Viena te intreaba: unde vreti sa stati, in sala de asteptare sau langa masina?

A, ca nu ai ce cauta SUB masina sau cu mana pe scule..de acord

daca eu sunt angajat ca sa fac un lucru in mod sigur nu sunt de acord sa vina niste indivizi si sa ma tina de vorba sau sa-mi explice mie cum se face.

exista oameni in service care se ocupa de masini si exista oameni in service care se ocupa de clienti. incercati sa sesizati diferenta.

Iar dintre cei care se ocupa de masini exista unii care se pricep sa repare si altii care nu!

Cu ce imi garantati ca ala care a primit masina mea in lucru e unul care se pricepe???

Iar faza cu daca nu va convine...plecati la altii..

Hm..

luati legatura cu colegii de la PoRo...

s-ar putea sa fiti socati de numarul mare de bucuresteni care fac revizii si reparatii la vw+uri la Ploiesti, la Pitesti..

Intrebati ce firma mare si-a retras flota de la reparatii la PoRo tocmai din cauza acestei idei..

Intrebati-va de ce proprietarii de flote prefera Militari decat Pantelimon...

Altfel spus: SUnt client si te platesc! Tre sa ma scuturi pe epoleti, tre sa-mi suporti sfaturile, bune sau rele, tre sa faci ORICE sa ma pastrezi!

Pentru ca a doua masina o vinde service-ul!

Si eu unul...daca se desfiinteaza Avia Militari nu numai ca nu imi mai iau Skoda, dar o vand si pe actuala!

Tineti cont de 2007, de intratul pe piata a coreenilor si japonezilor cu 3 sau 5 ani garantie COMPLETA nu cu 30.000 km la bucsaraie si 5000 la directie...

tineti cont ca va dispare si acciza de 30%,...vin vremuri grele..Reno acorda 4 ani garantie, la fel si Ford..chiar nu va permiteti sa pierdeti nici un leut...

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja lucrurile incep sa degenereze aici. In caz ca ati uitat aici nu e o discutie generala despre service-urile din Romania.

Reamintesc ideea topicului (desi s-a mai facut o data)

Am deschis topicul cu scopul de a avea un loc unde sa comunicam cu userul barbato_mihail, angajat al Avia Motors.

Dialogul trebuie sa fie civilizat si constructiv, astfel incat toata lumea sa castige ceva aici:

- clientii incredere in service, servicii mai bune

- service-ul sa inteleaga ce vrea clientul si sa aiba un drept la replica.

Gentlemen, start your engines!!! :colors:

Voi muta in zilele urmatoarele o parte din discutii in topicul referitor la service-uri (atat cat se poate) si in acelasi timp am rugamintea sa va abtineti de la rautati si sa purtati o discutie civilizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!