Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Sincer dupa ce am citit acest topic imi pare rau ca nu am skoda sa o duc la revizii la avia... Poate vine un prieten cu o fabia noua insa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agentu care lucreaza la biroul din mijloc... sunt 3 agenti.

exact...e mai inchis la ten(sa nu zic altfel). vezi www.aviamotors.ro , meniul service parca si acolo au pozele si numele tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o intrebare : Pana la urma si la coada ,concret ,ce va nemultumeste la Avia ? Eu nu vad nimic rau si nepoliticos in a vi se face o programare. Chiar va rog sa-mi spuneti ,daca nu doriti aici puteti la pm , pentru ca daca constat ca e vina vreunui coleg voi lua masuri. Faptul ca o masina este in garantie nu inseamna ca se opreste lucrul in atelier si toata lumea da navala pe ea. Nu de alta dar mai sunt si alte masini in garantie...O urgenta se trateaza ca atare ,dar o etansare de chedere nu este un defect care sa reprezinte o urgenta ,si pentru ca masina este in garantie nu va programau mai tarziu de 3 zile . De ce ? Pentru ca lucrarea ajungea la mine , si asta insemna ca au trecut peste regulile stabilite de sefi, si de aici mai departe se luau masuri. Nu este nimeni de capul lui.

cand mi s-a stricat radio-cd-ul am fost in service la avia direct fara programare. mi s-a zis ca trebuia programare. Mi s-a stricat la ora 19-20 seara. La 20.000E care ii platesc pe masina nu ma intereseaza ca trebuia facuta programare. nu mai pun faptul ca a 2-a zi plecam din tara si nu puteam sa merg fara cd. nu mai tin minte cine a luat comanda dar a rezolvat-o..parca dl Andrei. i-am zis ca imi scartaie si geamurile fata la ridicare/coborare+vajait la viteza mai mare a zis ca trebuie programare la tinichigerie si uite asa te plimbi la toti ca sa rezolvi 2 probleme relativ minore desi in garantie. asta ma deranjeaza enorm. sa fac 5 programari in zile diferite cred ca asa vrea service-ul avia. daca as fi patron nu era o asa mare problema. daca nu vroiam seriozitate luam logan la 6000 euroi si nu mai aveam astfel de pretentii.

si daca ziua urmatoare sau hai sa zicem a 2-a zi plec din tara? trebuie sa suport zgomotul produs prin neetansietatea unui cheder 3500km de ex.? pt ca am fost programat peste 3 zile ? va inteleg ca nu e o singura skoda in bucuresti, atunci mai faceti un service...ca masini o sa tot aveti. nu ca ar tine de dl barbato. doar o idee.

Sesizez in posturile dvs ca faceti loby pentru Brady . Pagina asta ca sa zic asa se refera la Avia ! Eu am lucrat si la Brady , 2 ani ! Am avut acolo colegi cu adevarat deosebiti si f buni meseriasi ,dar solutiile comerciale care mereu vor multumi clientul (ex cazul dvs cand v-au primit fara programare) nu le ofera decat un sef ,un factor decizional , un simplu receptioner nu poate trece peste procedurile de lucru stabilite.

Cam asa merg lucrurile intr-o companie serioasa si organizata. Modelul este cel din occident...

Preturile ? Va spun eu ca la piese este acelasi la oricare dealer ,discountul maxim care il ofera un dealer este acelasi pentru toti ,vorbim de piese originale... Manopera ? Avia are 550.000 lei ftva/ora si nu am cunostinta sa fie cineva mai ieftin in Bucuresti intre dealerii Skoda !

cu toate ca nu am fost decat o singura data la brady la revizie au o bila negra si una alba. nu mai repet aici povestea. dar acolo am remarcat atitudinea receptionerului de service mult mai ok fata de cei veniti la ei..fie ca am luat masina de la avia sau de la brady. cu faptul ca ai voie in hala la brady nu prea sunt de acord, dar la noi in tara din pacate trebuie.

la capitolul preturi nu ma pot pronunta ca nu am avut nevoie si sper sa nu am. nu ma astept sa fie mici si sa cer calitate maxima. ci calitatea sa reflecte pretul.

Va rog sa nu mi-o luati in nume de rau si sa va supere ce am scris eu mai sus ,dar sincer v-as ruga sa dezbatem subiectul acesta,daca cineva de la avia a gresit fata de dvs voi indrepta aceasta situatie.

Nicolas imi este coleg ,il voi ruga sa citeasca posturile de aici ,si cu siguranta isi va recunoaste greseala daca a facut vreuna !

Va multumesc pentru atentie si va doresc o zi cat mai buna !

nu o i-au in nume de rau. apreciez faptul ca raspundeti si avem un feedback pt majoritatea posturilor. la capitolul nicolas din ce am avut eu de a face cu el e un tip care nu prea are chef de nimeni, nu se implica mai deloc. am avut o comanda la el deschisa, am vazut ca a iesit masina din service(pe camere) si dupa aprox 15 min m-am dus sa il intreb daca e gata si mi-a zis ca da...si mi-a inchis comanda...sa zicem ca 5 min a durat sa ii aduca mecanicul fisa. si nu prea era lume sa zic ca e ocupat...sau ca facea cea la calculator. ma intreb daca nu ma duceam, mai stateam oare mult acolo? pt unii timpul e f important. cam asta in mare. in schimb nota 10 tipului de la accesorii auto care i-am aruncat doar o intrebare si nu ma lasa sa plec pana nu cumparam ce l-am intrebat, mi-a aratat cataloage, mi-a explicat etc...

cam astea sunt in mare....

o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! Programarea pt ei este obligatorie dar in aceeasi masura daca au preluat un client trebuie sa-i ofere solutii la toate problemele nu sa arunce pisica de la unul la altul.Adica receptionerul care v-a deschis comanda trebuia sa va dea raspuns la toate solicitarile si sa va faca toate programarile !Intr-o singura zi !

Aveti dreptate !

In particular fie vorba intre noi , nu are avia nici o vina ca masina se strica cu trei zile inainte de plecatul din tara... atat putea sa va ofere la acel moment : o programare ,dar intr-un mod profesionist.Nu cred ca la dvs chiar se punea problema plecarii ,ci mai degraba tinea de nerabdare ,tinind cont cat dati pe aceasta masina...

Deaceea exista concurenta... deaceea si eu pe cei care vin nemultumiti de alt dealer le acord prioritate la prima intrare pentru a putea sa ii agat pe viitor! Scopul e afacerea in sine ! Asta este adevarul!

Alt adevar este ca nu ai cum sa faci totul deodata si la toata lumea !Toti dealerii Skoda se confrunta cu aceasta problema ,inclusiv Brady . Va respect optiunea si am inteles unde a gresit nicolas .Voi vorbi cu el!

Sa auzim numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avia nu are nici o vina ca s-a stricat ceva la masina. nu ei fabrica masina acolo. chiar plecam a 2-a zi dupa ce mi s-au rezolvat problemele. deci programarea se putea face maxim sa zicem maine ca poimaine dimineata plecam. si nu am inventat, chiar asa a si fost. nu ma intelegeti gresit si anume ca ma uit dupa nod in papura. ati presupus gresit zicand ca e nerabdare. putem compara data efectuarii comenzii si viza de iesire din tara de pe pasaportul meu. in bucuresti nu cred ca sar de 80km/h sa apara acel zgomot.

stiu ca nu poate sa fie toata lumea rezolvata in aceeasi zi, de aceea existand programari. daca nu iti convine incerci la alt dealer skoda, poate are o programare mai devreme decat celalalt dealer.

Doamne Ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avia nu are nici o vina ca s-a stricat ceva la masina. nu ei fabrica masina acolo. chiar plecam a 2-a zi dupa ce mi s-au rezolvat problemele. deci programarea se putea face maxim sa zicem maine ca poimaine dimineata plecam. si nu am inventat, chiar asa a si fost. nu ma intelegeti gresit si anume ca ma uit dupa nod in papura. ati presupus gresit zicand ca e nerabdare. putem compara data efectuarii comenzii si viza de iesire din tara de pe pasaportul meu. in bucuresti nu cred ca sar de 80km/h sa apara acel zgomot.

stiu ca nu poate sa fie toata lumea rezolvata in aceeasi zi, de aceea existand programari. daca nu iti convine incerci la alt dealer skoda, poate are o programare mai devreme decat celalalt dealer.

Doamne Ajuta!

Salut Dany, m-a costat 440 de lei cu reducerea de pe card care este 5% la piese si 10% la manopera, sau invers. Mi-au schimbat uleiul, filtru de polen si de ulei si din ce am vazut eu au dat cu ceva pe la usi si au verificat sistemele. Ce m-a mirat a fost ca erau facturatzi 5L de ulei si parca zic eu ca la benzina incap doar 4, dar s-ar putea sa gresesc. De asemenea pe card spunea ca mi se da un schimb de ulei gratuit pe an(manopera) ceea ce nu mi s-a parut pe manopera, adica daca ar fi asa ar insemna ca factura ar fi fost mai mare.

Am nimerit si eu tot la baiatul ala mai negricios de care zici, a incercat sa fie politicos si dragutz numai ca nu i se potriveste :) are priverea aia impertinenta; ceilaltzi 2 sunt super OK.

Oricum sa stii ca nu mai dau pe la Florentina Maxim cata viatza oi avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu e cel mai potrivit cadru, dar vreau sa va impartasesc si eu o experienta avuta in Austria in urma cu cca. 10 zile.

Inainte de a pleca din tara am trecut pe la Avia Aviatiei pentru a-mi schimba filtrul de polen dat fiin faptul ca nu prea mai aveam caldura in masina. A doua zi plecand din tara nu aveam timp de programare iar cei de la receptie mi-au spus ca manopera dureaza jumatate de ora si nu au cum sa-mi schimbe ei filtrul fiind foarte aglomerati. Nu am comentat absolut de loc dat fiind faptul ca am fost chiar in trecere pe acolo fara nici un fel de programare si mi-am luat filtrul cu mine in masina. Ajuns in Austria am fost la un service Skoda de acolo cu rugamintea de a-mi schimba si mie acel filtru. Chiar daca atelierul era plin de masini si toti mecanicii munceau, a venit un mecanic si mi-a schimbat filtrul fara nici un fel de problema. Cand sa ajung la plata, surpriza: NU ma costa nimic. Totusi i-am dat tipului respectiv 5 Euro. Toata afacerea a durat 15 minute din momentul in care am intrat pe poarta service-ului pana am iesit.

Concluziile le trageti singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudutz: Concluzia ? Austria nu-i ca Romania ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa ajungem macar ca ungurii mai e ceva vreme....nu zic austrieci, nemti, olandezi etc.. concluzia e ca se poate chiar si cu hala full.

itintea: coane am 2 amici care au vrut skoda. i-am indreptate spre brady..am zis no way la avia. si se duc la brady. unul a fost deja. d-soara F. Maxim este un subiect de mult inchis pt mine. nici acum nu am card avia si nici polita casco in original. asta e avia la departamentul vanzari. asa se comporta cu un client dupa ce a decantat banu'. Romania!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..se pare ca toata lumea...a remarcat pe un anume Consilier de Service..:D!!

Si cand..te gandesti..ca ti se pare doar..!!

Pacat..pt ca la AVIA sunt o gramada de oameni draguti si saritori..dar mai exista si exceptii! :)

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca de aceea avea acel service Skoda din Austria curtea plina de masini (garajele), pentru ca stiau sa se poarte cu oamenii si masinile lor (nu ca la AVIA nu s-ar sti), inca nu am fost pus in fatza faptului de a ajunge in situatiile amintite de voi, dar sper sa nu ajung ..

Cred ca in tarile (mai) civilizate, economia de piata chiar lucreaza .. n-ai multumit un client, l-ai pierdut .. la noi e cam aiurea ptr ca se merge pe "nu-ti convine, mergi in alta parte" .. si unii dintre noi nu avem timp ptr asta ;) iar 3 dealeri intr-o capitala chiar nu inseamna concurenta ..

Poate ca e mai bine sa faci un efort financiar si sa faci reviziile in garantie in afara, stii ca manopera e de (buna) calitate si oamenii aceia chiar apreciaza ca vii la ei ..

Si mai departe despre AVIA, eu inca ii simpatizez :) .. datorita d-lui Barbato si un domn de la marketing, care au fost prompti si mi-au raspuns la mesaje, iar acel domn de la marketing chiar mi-a facut placere sa vorbesc cu el, aratandu-se interesat sa ma ajute in problema ptr care l-am sunat .. cand o fi despre masina, mai vedem ;)

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu 5 l ulei la motor benzina nu e in regula. daca nu ati gasit un bidon in portbagaj in care sa aveti macar 1/2l va rog sa-mi comunicati la pm seria de sasiu a masinii. am promis ca pe primul care il prind il dau afara.

su gratuit o data pe an ,manopera, inseamna ca daca vi se face aceasta facilitate ,tot anul respectiv nu mai beneficiati de reducerea de 5% si 10% la urmatoarele intrari in service . a fost in interesul dvs ,zic eu ,sa va factureze asa. iesit mai ieftin . daca stiti sigur ca intr-un an nu aveti decat o singura intrare in service si asta pt revizie anuala ,atunci optati pentru manopera gratuita. Cititi cu atentie regulamentul si alegeti sa faceti cum credeti ca este mai convenabil pt dvs.

filtru polen : spuneti-mi si mie cine e desteptul care a zis ca dureaza 1/2 ore? Scrieti despre acest lucru la petrinel.stanciu@aviamotors.ro.

despre fl maxim scrieti la vanzari@aviamotors.ro ,despre ..... de la vanzari degeba scrieti ca degeaba o faceti ,e ca si cum eu m-as duce la dumnezeu sa-l reclam pe isus!

multumesc!

Daca vreti povesti din Austria va zic eu ca suntem mai priceputi si mai buni ca ei. Stiu eu una cu un dealer Skoda din Austria de-ti vine sa te sinucizi. Pt un filtru de motorina a platit omu 1700 eur ca sa aduca masina in tara ferm convins de austrieci ca injection -distribution caput!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee...lasati domnu' ca mai stiu eu pe unu care a schimbat> bucse, tampoane, kit ambreiaj, modificat distributie..si era o amarata de garnitura la cilindrul receptor de la ambreiaj..

java script:add_smilie(":D","smid_7")

:D

Noroc ca era in garantie...

Si nuuu..nu in Austria!

Intrebare> asa prosti cum sunt aia din Austria credeti ca uita carpe in masini? Ca refolosesc suruburi care trebuie inlocuite?

E o diferenta intre prost diagnostician si prost mecanic.java script:add_smilie(":drunken:","smid_61")

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu 5 l ulei la motor benzina nu e in regula. daca nu ati gasit un bidon in portbagaj in care sa aveti macar 1/2l va rog sa-mi comunicati la pm seria de sasiu a masinii. am promis ca pe primul care il prind il dau afara.

su gratuit o data pe an ,manopera, inseamna ca daca vi se face aceasta facilitate ,tot anul respectiv nu mai beneficiati de reducerea de 5% si 10% la urmatoarele intrari in service . a fost in interesul dvs ,zic eu ,sa va factureze asa. iesit mai ieftin . daca stiti sigur ca intr-un an nu aveti decat o singura intrare in service si asta pt revizie anuala ,atunci optati pentru manopera gratuita. Cititi cu atentie regulamentul si alegeti sa faceti cum credeti ca este mai convenabil pt dvs.

filtru polen : spuneti-mi si mie cine e desteptul care a zis ca dureaza 1/2 ore? Scrieti despre acest lucru la petrinel.stanciu@aviamotors.ro.

despre fl maxim scrieti la vanzari@aviamotors.ro ,despre ..... de la vanzari degeba scrieti ca degeaba o faceti ,e ca si cum eu m-as duce la dumnezeu sa-l reclam pe isus!

multumesc!

Daca vreti povesti din Austria va zic eu ca suntem mai priceputi si mai buni ca ei. Stiu eu una cu un dealer Skoda din Austria de-ti vine sa te sinucizi. Pt un filtru de motorina a platit omu 1700 eur ca sa aduca masina in tara ferm convins de austrieci ca injection -distribution caput!

Domnu Barbato, nu am acuzat pe nimeni cu schimbul de ulei gratuit, chiar am precizat ca nu stiu daca am intzeles corect. Una peste alta eu sunt foarte multzumit de service-ul din Pantelimon mai ales dupa ce mi-am reparat masina in Dreptatzii unde pentru o mica zgarietura la aripa au vopsit aripa si nu au dat cu chit. Adica bataie de joc totala. Prefer sa traversez tot Bucurestiul decat sa ma duc la dreptatzii. De asemenea am avut de pus un geam (cel mic de pe spate lateral) si domnul de la Avia Pantelimon, Bogdan si nu mai stiu cum m-a rezolvat intr-o zi fara programare, fara nimic. Tot respectul.

Cat despre 1/2 l de ulei in portbagaj, nu pot spune ca am gasit-o. Poate data viitoare :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In atenti D-lui Barbato; sunt "clientul", cu Octavia2 1,6 Mpi care nu are "vana"(acceleratie). Astazi am avut ocazia sa-i dau masina unui alt posesor de 1,6 Mpi care a confirmat faptul ca a mea nu are putere. Din pacate nu am avut timp s-o vad si eu pe a lui cum merge. Urmeaza sa vad si eu alte 1,6mpi in acest week end si daca voi avea aceleasi confirmari, inseamna ca : fie mai "sapam" la a mea fie o sa....nu stiu, mai vedem:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru polen : spuneti-mi si mie cine e desteptul care a zis ca dureaza 1/2 ore? Scrieti despre acest lucru la petrinel.stanciu@aviamotors.ro.

Stati, stati Dl. Barbato. La faza asta chiar nu a gresit nici un coleg de-al Dvs. de la Avia Pantelimon. Era vorba de Avia din Baneasa (de langa fostul sediu al PBN). Stiu ca aici se discuta doar de Avia Pantelimon, dar am considerat ca nu este necesar sa deschid un nou topic doar pentru chestia asta.

In alta ordine de idei azi am facut revizia de 34.000 Km in Pantelimon. Oamenii de acolo parca incep sa-si schimbe atitudinea fata de clienti ceea ce mi se pare un lucru minunat. Daca pana acum de cate ori am fost era cel putin un client nemultumit, azi in patru ore cat am stat la revizie nu am vazut pe nimeni nemultumit.

Dupa cum am mai spus sunt si oameni gata sa sara in ajutor printre colegii Dvs. si nu ma sfiesc sa recunosc acest lucru. E foarte adevarat ca partile pozitive sunt mult mai putin discutate decat cele negative.

Si putin off-topic: cati litri de ulei intra intr-un motor de 1.9 TDI? Va intreb acest lucru dat fiind faptul ca la revizia trecuta bidonul de ulei era cca. trei sferturi plin, iar azi bidonul era cca. trei sferturi gol.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu ceva pozitiv (sper) de spus de Aviamotors din Pantelimon dupa Cora.

Am luat o masina Octavia 2 la drive testing iar domnul care m-a insotit m-a intrebat daca accesez acest forum si daca stiu ca Aviamotors este implicata in discutii cu clientii (poate fii doar reclama) insa am observat pe fata dansului sinceritate, si chiar mi-a dat de inteles ca service-ul pt. clienti este intr-un continuu proces de imbunatatire. Speram ca asa este si cu Dumnezeu inainte :(

Liviu

(P.S., nu, nu sunt actionar la Aviamotors, doar poate viitor client)

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil!

Posesorii de logan urasc VAG-urile pe care le depasesc numai dar numai "usor" la orice viteza, considera ca loganu e mai bun decat passat-ul ca e mai ieftin si are aceleasi dotari si in general sunt pasionati de alte intrebari existentiale ca de exemplu daca praful se pune mai repede pe logan sau daca mustele care se lipesc de radiator afecteaza racirea.

Si in general loganul (ZKR) e dumnezeul masinilor. Iar noi astialalti niste fraieri care aruncam cu banii

Pentru cei care nu cred le trimit linkurile spre un forum de dacia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil!

Posesorii de logan urasc VAG-urile pe care le depasesc numai dar numai "usor" la orice viteza, considera ca loganu e mai bun decat passat-ul ca e mai ieftin si are aceleasi dotari si in general sunt pasionati de alte intrebari existentiale ca de exemplu daca praful se pune mai repede pe logan sau daca mustele care se lipesc de radiator afecteaza racirea.

Si in general loganul (ZKR) e dumnezeul masinilor. Iar noi astialalti niste fraieri care aruncam cu banii

Pentru cei care nu cred le trimit linkurile spre un forum de dacia..

nu fi rautacios... nu cred ca e cazul sa fii :D pe acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati, stati Dl. Barbato. La faza asta chiar nu a gresit nici un coleg de-al Dvs. de la Avia Pantelimon. Era vorba de Avia din Baneasa (de langa fostul sediu al PBN).

Ma scuzati...o avea Avia multe pacate dar sediu in BANEASA NU!

Cred ca e o confuzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in baneasa e porsche bucuresti aviatiei,alt dealer alta mancare de peste !

intr-o zi ,cand nu voi mai fi conditionat de faptul ca lucrez in bransa ,am sa-i zic d-lui asarban aici pe forum si parerea mea personala despre ambreiajul dansului .Deocamdata nu pot . Ma oftic ,dar asta e !Pana una alta dansul stie ca in viata chiar si cei mai buni o mai dau in bara din cand in cand !

spuneti-mi la pm nr masinii la care nu vi-s-a pus uleiul in portbagaj ! scrie intr-una din carticelele din mapa cati litri de ulei intra !

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o bila foarte alba pentru Avia Militari. :P

Probleme cu aeroterma azi dimineata (se auzea un huruit foarte deranjant). Am ajuns in Avia Militari (fara programare). Ionut de la receptie mi-a preluat masina imediat iar baiatul de la electric mi-a rezolvat problema (intrase o frunza in aeroterma si descentrase rotorul). Totul a durat cam o jumatate de ora.

Cand am intrebat cat e de plata mi s-a urat drum bun.

Multumesc Ionut, Nea Petre si electricianul Avia (din pacate nu ii stiu numele). Atitudine de nota 10, rezolvarea problemei de nota 10. Se pare ca Avia chiar vrea sa ajunga un service cu standarde vestice.

Asa cum au mai precizat si altii, nu am actiuni la Avia :P .

Luca.

Modificat de Luca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am intrebat cat e de plata mi s-a urat drum bun.

Foarte frumos ca nu ti-au cerut bani, dar cred ca e mult mai importanta calitatea si promptitudinea. Eu unul prefer sa dau un ban, dar sa stiu ca e de calitate produsul/serviciul.

Am trecut si eu pe acolo o data si mi-a placut cum s-au purtat oamenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am intrebat cat e de plata mi s-a urat drum bun.

Luca.

Asa asa..baga-i in rahat cu sefii....oamenii te-au ajutat, belea si-au capatat...giizaaaz....

Oare unii nu constientizeaza adevarul zicalei "iadul e pavat cu intentii bune?"

Data viitoare cand vreti sa evidentiati pe cineva incercati sa o faceti in asa fel incat ala sa mai aiba servici si maine, ca mai avem si noi nevoie de ei!

CU FACTURA!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!