Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Pai nu cred sa fie,am citit in paginile anterioare ca cei care si-au montat scut metalic sustin ca acesta coboara garda la sol,(care oricum e cam mica),cam 2cm si de aceea folosesc niste inaltatoare pentru a compensa asta.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are de cand am cumparat-o doar lateralele din plastic. Se poate prinde de astea un scut metalic sau sa merg pe unul din plastic?

Ce rezistenta mecanica ofera un scut metalic prins de lateralel de plastic?

Dupa ce m-am uitat pe sub masina am vazut ca ar fi prinderi cu surub doar in 6 locuri parca, cate trei gauri in fiecare supot lateral, iar in fata vine cumva sustinut in treger, de lonjeroane nici vorba sa fie prins astea fiind mult mai sus.

Poate imi scapa ceva, dar asta e tot ce-am putu observa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am montat scutul a si sudat mecanicul 2 chestii in partea opusa radiatorului ca sa-l prinda mai bine. Inspre radiator vine cu 2 urechi sa le zic asa...n-am poza, dar oricum se da si se pune la loc foarte usor, mai mult dureaza cel de plastic sa-l demontez si montez la loc.

Inaltatoarele sunt aproape moka si sunt necesare cand iti pui scut metalic, eu nu mi-am pus de capul meu, am intrebat destui oameni, iar la noi in oras e plin de Golf 4, doar suntem renumiti in VW de cand cu fundatiile :lol:

Ce pot sa va zic, masina se comporta foarte bine la drum,nici o diferenta cu inaltatoare si fara referitor la stabilitate, iar acum de cand si cu zapada ce bine ma simt ca am scutul metalic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este aici:

Inaltatoare

Multumesc.

Informatii utile,de stiut,dar eu sunt pentru contra ridicarii masinii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,dar daca prin montarea scutului coboara garda la sol trebuie ridicata macar cat a coborat?As vrea sa stiu daca are cineva scut metalic si nu a inaltat masina,daca a avut ceva probleme.Acuma daca coboara doar 2 cm.mie mi se pare putin,dar vad ca multi zic ca conteaza.Nici eu nu m-as complica daca nu e necesar poate are totusi careva scut metalic fara inaltatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandind logic ,pui scut metalic ti se lasa masina,pui inaltatoare isi revine la inaltimea initiala,acuma problema e ca masina e mai rigida si scutura mai tare cea ce nu-mi doresc ,cunosc senzatia.Tin sa cred ca cu timpul se vor rupe si arcurile dar asta nu stiu sigur.eventual poti incerca,pui prima data scutul,vezi cum se comporta si daca nu ageti mai des pe jos ca inainte,poti sa te lipsesti de inaltatoare,pana la urma ai scut din metal si iti permiti cate o julitura de asfalt, motivul inaltatoarelor e sa nu ageti mai des cu cele 2cm mai jos,ca cine stie de cate ori ai trecut cu 1 sau 2 cm distanta intre scut si piatra,sau ce mai intalnim pe drumurile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ceea ce spui este logic,dar as fi vrut inainte de a achizitiona scutul,sa aflu daca este sau nu nevoie,din experienta altora.Acuma si ce zici tu e interesant sa vad cum merge,daca agat ceva.Pina acuma n-am agatat,dar nici n-am de gand de-acuma,doar ca masura de prevenire ar fi scutul,in caz ca nu pot evita ceva sau nu pot aprecia exact daca trece sau nu pe sub masina fara sa atinga baia de ulei in special.Eu tot mai astept de la cei care au scuturi made in Cehia si made in Ucraina sa-mi zica parerile,care ar fi alegerea mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.Si eu am motorul 1,6 AZDsi nu am avut scut nici eu, dar vazind cit e de scump mi-am confectionat de de unul singur,unul din tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ti-a iesit scutul ? Poti face o poza? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 1 an si vreo cateva luni, mai precis inainte de revelion 2008 am avut ghinionul sa dau cu masina intr'un bolovan care era in zapada si am spart baia. am decis sa adopt un scut metalic, aveam de plastic, dar nu s-a dovedit a fi eficient pentru romania. pentru prindere ai nevoie de niste urechiuse care se fac usor la strung..sa aiba filet pe interior, pe care sa le sudezi cu autogen in 2 sau 3 gauri inspre partea centrala a masinii. in fata iti trebuie alte 2 suporturi, in forma de T, cu filet spre partea de jos. pe acel T poti pune o bucata de teava care sa-l rigidizeze in cazul unui impact. dupa aceea cauta o foaie de tabla de aluminiu, cat crezi tu ca ar fi necesar. In general lumea foloseste de 3mm. eu am folosit de 5 mm si poti sa suspenzi masina in ea. intentionat am lasat 1 cm intre baia de ulei si scut in cazul unui impact si a lovirii scutului, eventuala deformare sa nu atinga si baia. de atunci, merg linistit pe orice drum, stabilitatea e aceeasi, mentionez ca nu am pus inaltatoare. daca dai intr-o groapa, acel cm care eventual l'ai pierdut din garda la sol oricum nu mai este vital, pentru ca vei lovi cu scutul, nu cu baia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as avea unde sa fac,un atelier si scule m-as baga si eu sa fac da asa...trebuie sa iau gata facut,eu doar sa-l montez as putea.Sau stii pe cineva care face si pune la pret rezonabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pt AZD am gasit la un forumist, dar nu mi-a convenit pretul. 700 lei. Scut metalic. Daca vrei iti pot da un PM cu link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei te pot ajuta cu schite si cam tot ce tine de partea tehnica..eu l-am facut in judetul hunedoara, la un prieten la atelier, tabla am primit-o..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant daca zici ca sta bine si-si face treaba,dar trebuie sa vad cam cat costa materialele si manopera(ca eu n-am unde sa-l fac),numai sa gasesc pe cineva cu atelier si dispus sa faca;daca zici ca ai schite poate o sa te contactez sa vad despre ce e vorba;dar pe masina ai facut ceva modificare sau are locurile de prindere si numai ai adaptat (confectionat)scutul dupa locurile de prindere?Vad ca ai Bora,nu diferea prinderea pe masina(locurile)?eu am Golf.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum ii la benzina, sa nu fie diferit, de fapt platforma e la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Salut, pot sa vic ca e acelasi scut atat pentru diesel cat si pt benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Scuze pt. intirziere,dar poze acuma nu prea am unde,cum sa fac,in schimb iti pot da niste indicatii pt. a ti-l confectiona chiar tu singur.Iti faci prima data un sablon exact dupa forma lacasului de la imbinarea cu scutul cel din lateral,se vede f. clar ,sub motor(bineinteles pe o groapa sa fie masina)acel loc de imbiare intre cele doua scuturi(lateral si central),unde sunt si niste gauri de prindere.Dupa ce ai facut sablonul tai din tabla de0,5-1 mm acea forma,faci gauri in acelasi loc ca cele existente in scutul lateral.in partea din fata eu l-am indoit inspre sus cam vreo 10 cm,ca sa se uneasca cu cel frontal ,iar in partea din spate l-am taiat cu 1 cm mai lung,iar acel cm l-am indoit la 90 de grade pt. a se intari scutul. Pe interiorul scutului sub baia de ulei am lipit ceva cauciuc de 1 cm ca sa fie scutul mai elastic. L-am prins cu suruburi de tabla folosind si cleme tot de tabla pt. acele suruburi pe care le-am cumparat de la magazin de piese pt. dacia.In partea din spate vine prins in cele doua suruburi cu care este prins si scutul lateral din plastic.Vin si cu alte lamuriri daca doreste careva .Spor la treaba!

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu eram /sunt in mare dilema,sa pun scut metalic? sa pun dupa aia inaltatoare?dupa care sa reglez directia?voi mai avea aceasi directie/stabilitate?si cat de sigur ma va proteja scutul metalic?pana la urma am ramas la scutul original din plastic la care am mai facut ceva intaritura in zona baii de ulei ,si anume:precizez faptul ca in zona baii de ulei nu ex.pernite,doar dublu strat de plastic ,nu stiu de ce lipsesc pernitele in zona respectiva, care ar trebui sa fie poate cea mai protejata,am aplicat in zona respectiva mai mute straturi de silicon in forma de zig-zag(ca si plasa de sarma folosit pt.garduri) am lasat sa se intareasca, si peste care am lipit si o buc.de caciuc gros de 5-6mm.o sa vad ce rezultate voi avea ,daca voi sparge baia ,atunci poate voi monta scut metalic.Ca idee mi se pare o metoda buna ,decat deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar tu la diesel ai scut de plastic,la cele pe benzina nu este nimic,asa ca daca e sa aleg intre a da banii pe plastic sau metal...pentru o diferenta asa alege metal.E cam neplacut daca trebuie sa pui inaltatoare si sa reglezi directia.Eu totusi astept pareri de le cai care au scut metalic si nu au pus inaltatoare,daca sunt multumiti si nu necesita inaltarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ciudata decizia inginerilor de la VW. Sa nu puna ei niciun scut la benzinare! Chiar nu inteleg de ce.

La mine de exemplu din cauza lipsei scutului sunt nevoit sa schimb timoneria, e terminata din cauza prafului a mizeriei cumulate.

Macar de praf si tot era bun de ceva un scut de plastic.

Modificat de ionut_ionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor,pentru un golf de 1,6 motor bad ce scut miati recomanda?am spart baia de ulei si scutul central cit si cele laterale de care vine prins cel central ,sint rupte pe la colturi si sint nevoit sa le schimb...ce sfat imi dati? sint bune cele de la autokarma? se potrivesc la masina mea?dar cele laterale?....multumesc astept sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel este pus scutul de plastic si pentru a reduce din vibratiile existente, iar la benzinare zgomotul este mai redus, deci nu este neaparat nevoie,dar pentru o protectie cat de cat(impotriva intemperiilor) eu spun ca ajunge unul de plastic original(pretul este undeva la 150 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca colegul avand scut de plastic si-a spart baia de ulei,se pare ca nu ajunge de plastic.Daca e pus pt. a reduce vibratiile asa si tine.La noi se pare ca trebuie pachet de drumuri grele si asta inseamna scut metalic.Sau colegul nu si-a spart cutia avand scutul de plastic montat!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba reduce zgomotul,nu vad cum ar putea reduce vibratiile,

eu am mai cumparat si scuturile laterale(originale sa nu crape la prima piatra zburata)+alte cheltuieli ce am mai avut anul asta si nu mi-am mai permis sa dau bani si pe scut din metal care mi se par exagerat de scumpe si nu sunt sigur daca prind vreo piatra/groapa la viteza si nu sparg baia.Ar fi bine sa dea garantie "pe baia de ulei"cand montezi scut din metal :(

Si cum am mai spus ca daca pui scut din metal e recomandat sa pui si inaltatoare dupa care trebuie sa reglezi unghiul de fuga,si parerea mea trebuie lasata asa cum a proiectat-o neamtu.cand vine din fabrica cu optiunea drumuri grele se tine cont si de alte lucruri ,deci niciodata nu va fi modificarile noastre la fel cu cea iesita din fabrica.

Am spus doar parerea mea,cu toate astea poate ca e o solutie foarte buna si after scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!