Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Sunt proaspatul posesor al golfului din semnatura si inca de cand l-am cumparat ma tot roade o intrebare: De unde pot sa cumpar un scut motor metalic si cat costa??

E care dintre voi care a gasit si poate sa-mi dea ceva date?? Eu am tot cautat pe forum si nu am gasit nimic lamuritor si de asta am deschis acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am scut care sa acopere tot motorul. E un scut mic de plastic (chiar sub radiator) mai mult pe margini. Cineva care avea cunostinte in cauza a spus ca e normal, masinile pe benzina nu au acel scut sub motor din cauza temperaturilor mult mai mari ale esapamentului (fata de un diesel) care ar topi acel plastic. Iar la diesel acel scut are mai mult rolul de a izola fonic motorul. Avea sau nu dreptate?

Cauta pe forum - pe un topic gasesti informatii despre o firma din Covasna-Harghita care importa scuturi metalice pentru G4 si distribuia in toata tara. Anul trecut prin toamna un scut metalic era undeva in jurul a 5 milioane lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost azi la dealerul PoRo din Iasi sa intreb de scut pt masina mea (tot cod AZD) si mi-au spus ca ele din fabrica nu au scut dar se poate cumpara optional si costa 350 ron, scut din plastic. O sa intreb daca exista pericolul de topire, dar nu cred, pe moment ce se poate monta optional. Exista reper din fabrica, deci nu cred ca ar dauna masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand sa cumperi scuturile (central - metalic, si doua laterale - plastic) de la PoRo. Te costa destul de mult. Eu am dat comanda pentru un scut metalic fabricat in Rusia, si a venit la un pret de 400-500 ron, nu mai stiu exact. Oricum, e mult mai solid decat cel de la VW. Apoi am cumparat si cele doua aparatori de plastic, laterale. Am observat ca s-a atenuat si zgomotul produs de motor.

Scutul a fost cumparat de la Crystal Car. Service-ul e in spatele benzinariei MOL de pe Sos. Virtutii, sector 6.

PS: Nu am intampinat probleme la montajul scutului. Doar cand am adaugat aparatorile laterale, de plastic, a trebuit sa fac o adaptare (am mai dat o gaura in cele de plastic). Eu spun ca merita.

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scut de plastic la masina insa doresc metalic deorece o piatra sarita din roata sau "o umflatura" in asfalt luata noaptea mi-e frica ca ma lasa cu baia sparta.

Ce sa fac daca vreau sa ma plimb cu ea pe drumurile din Romania, si nu in Germania acolo unde a fost ea proiectata?!!...

Oricum multumesc frumos de informatii.

Eu nu am scut care sa acopere tot motorul. E un scut mic de plastic (chiar sub radiator) mai mult pe margini. Cineva care avea cunostinte in cauza a spus ca e normal, masinile pe benzina nu au acel scut sub motor din cauza temperaturilor mult mai mari ale esapamentului (fata de un diesel) care ar topi acel plastic. Iar la diesel acel scut are mai mult rolul de a izola fonic motorul. Avea sau nu dreptate?

Cauta pe forum - pe un topic gasesti informatii despre o firma din Covasna-Harghita care importa scuturi metalice pentru G4 si distribuia in toata tara. Anul trecut prin toamna un scut metalic era undeva in jurul a 5 milioane lei.

Poti cumva sa-mi dai mai multe indicii despre unde anume pe forum sa caut. Eu am mai cautat deja cu search si nu am gasit nimic interesant.

Daca asi gasi in tara la 5 mil ar fi OK. Din Rusia nu stiu cat de sigur mi se intoarce marfa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Va dau niste informatii legate de scutul metalic de la firma din Odorheiul Seciuesc.

Se da jos eventualul scut mic de plastic pe care unii il mai avem. Se lasa plasticele lateralele la locul lor.

Montarea e relativ simpla, eu l-am montat fara rampa si desi m-am cam chinuit tarandu-ma pe dedesubt am reusit.

Se prinde jugul in doua suruburi aflate sub grilele de plastic laterale din bara (celelalte doua picioare a jugului doar se sprijina pe lonjeron. Apoi se prinde scutul in trei suruburi pe jug si in doua suruburi in spate. Nu aveti de dat nici o gaura, toate exista, si (culmea!) se potrivesc.

Am platit 460 RON obtinand de la ei o reducere de 10% (atata am propus eu). Sunt foarte amabili, ceea ce pana la urma m-a facut sa le fac reclama aici, recomandandu-i catre voi.

Contacte:

- la Odorhei: Tamas Ervin, Tel.0745 306 420.

- http://www.karter.ru/en/home.php - site-ul producatorului, pozele sunt ale unui model mai vechi de scut dar in principiu sunt la fel.

Am mai scris despre scut si in postul in care imi vindeam scutul de plastic (scuze de repetare, dar am vrut sa fie aici informatia cat mai completa).

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=16112&hl=scut

Pun si niste poze cu el inainte si dupa montare (din pacate nu si din timpul montarii cand treaba mea era alta decat de a face poze).

Succes.

Modificat de Cristian_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca eu tocmai am sudat baia de ulei dupa ce am crapat-o zdravan, ma gandeam la un scut metalic.

Ce-ar fi sa ne strangem mai multi doritori, eventual pe grupe cu acelasi tip de masina si sa facem o comanda mai mare, poate in felul acesta discountul este mai avantajos.

Eventual facem un nou topic, daca e cazul.

Astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Cristian. Super informatia data de tine.

De asemenea subscriu la propunerea facuta de seba. personal consider ca un pret de 100 euro ar fi super daca reusim sa scoatem insa e ok si ceva in jur de 4 mil.

Deci eu asi fi primul:

vladixus - golfIV

continuati lista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai prieteni, credeti ca degeaba cei de la VW au pus scut din plastic - acesta se potriveste mai bine unui motor diesel datorita vibratiilor. Vibratiile se propaga altfel prin cel de plastic asa incat sa nu le simtim nici noi si nici motorul sa nu aibe de suferit, pe cand cel de tabla .............. E adevarat ca nu s-au gandit la gropile din Romania dar cred ca scutul de tabla nu ii face bine motorului. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Sunt interesat si eu de un scut pentru motor la un golf IV(1,4 16v), dar nu stiu exact de care imi trebuie :) ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce s azic dar si io asi fi interesat de un scut metalic dar momentan prioritate are chipu-l tuning pe care vreau sa il pun pe masinutza mea ... pe la anu in primavara o sa imi iau si io scut metalic....si cred ca are dreptate cand o zis colegul forumist ca vibratiile se transmit altfel pe un scut de plastic decat pe 1 de metal...io am pe un var care are pe o bora si sa va zic ca nevastasa TOT O REUSIT SA SPARGA BAIA DE ULEI :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa tineti minte ca veti ingreuna si masina, lucru care se va vedea un pic la performante, mai ales pentru motoarele mai slabe (cum ar fi 1,4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crsitake dar voi unde conduceti..?in transee, sariti borduri ca saracele masini?

se stie ca un motor diesel e mai greu decat unul pe benzina si daca mia atarni si scutul ala incepi sa schimbi bucse si alte nebunii. si cum la diesel din fabrica scutul de plastic acopera tot motorul va asigur ca protejeaza destul de mult si pt ca are acele patratele de burete pe interiorul lui antifoneaza mult mai bine decat unul de metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca n-am facut niste poze la baia de ulei sparta sa vezi cat de bine protejeaza scutul de plastic.

Sunt de acord ca antifoneaza mai bine cel de plastic, dar daca mai ai nevoie sa mai faci si cate un traseu offroad, asa cum am facut eu atunci cand s-a intamplat...

Citisem undeva pe forum ca sunt scuturi metalice care au si stratul cu rol de antifonare. Nu stiu daca cele de la Odorhei au. Poate ne spune Cristian_F.

Atunci ar ramane doar problema greutatii scutului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cat te-a costat Seba sa schimbi baia de ulei, garnitura, ulei si manopera? sa-mi fac o idee daca tot esti patit.

intreb asta ca sa stim de ce cheltuieli ne scuteste scutul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu e asa simplu de pus doar un scut de metal. Ar trebui schimbate si traversele laterale care sunt din plastic, pt ca acestea nu pot sustine un scut de metal. In consecinta scutul de metal va fi prins direct pe motor. Prin urmare orice soc in scut va fi resimtit direct de motor si de amortizoarele acestuia care nu este chiar bine dupa parerea mea. S-a mai discutat pe undeva pe aici pe forum despre faptul ca aceste socuri pot avea consecinte grave asupra motorului. Credeti ca degeaba pachetul de Drumuri grele de la Golf 5 sau Octavia costa cat costa si acesta implica si alte modificari pe langa un simplu scut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Simt nevoia sa mai dau niste detalii: la modelul de scut pe care vi l-am prezentat, lateralele de plastic nu au nici un rol de sustinere a scutului. Ele au doar rol de a impiedica murdaria sa intre in compartimentul motor, daca ele nu exista nu e o problema tehnica. Eu nici macar nu le-am prins de scut cu suruburi.

Scutul se sprijina excusiv pe jugul sau (in fata) si pe sasiul masinii (in spate).

Ca si greutate, cei de unde l-am luat spuneau ca are 9 kg. Nu am verificat.

Mai este un aspect de care inca nu s-a discutat aici: coborarea reala a garzii la sol. Nu este ceva dramatic, dar realist vorbind sigur mai pierzi cel putin 1 cm. Eu am tinut cont si de asta si am optat pt el.

Modificat de Cristian_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian_F si dupa montarea acestui scut metalic masina devine mai galagioasa si se simt mai tare vibratiile in masina ??? asa mai ziceau baietii forumisti mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul de plastic n-are aproape nici un rol protector, e trecut ca "sound-absorbant"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian_F si dupa montarea acestui scut metalic masina devine mai galagioasa si se simt mai tare vibratiile in masina ??? asa mai ziceau baietii forumisti mai sus.

Raspuns hotarat: nu au aparut nici un fel de vibratii sau alte reactii negative. Cat despre "mai galagioasa" as afirma ca e mai degraba mai silentioasa (desi oricum nu e ea prea galagioasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul de plastic are rolul de a absorbi din zgomot, dar are si rol de a proteja motorul de praf care intra la greu daca ii lipseste acel scut. Spun din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cat te-a costat Seba sa schimbi baia de ulei, garnitura, ulei si manopera? sa-mi fac o idee daca tot esti patit.

intreb asta ca sa stim de ce cheltuieli ne scuteste scutul

Nu am schimbat baia de ulei. Am gasit pe cineva care facea sudura in aluminiu, m-a costat 30 lei. Plus 80 lei la service pt montat-demontat scut + baie. M-am scos destul de ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!