Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

19 ___ SCUT MOTOR CENTRAL - benzina ; cutie manuala

- PRODUCATOR KLOKKERHOLM 100.72

Adica doar atat ? 100 ron scut central , lateralele la mine se pare ca sunt , partea centrala lipseste cu desavarsire . De ce ? nu stiu , asa am adus-o :)

http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...5&filtru=60

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,doar atat , si te mai costa 40 ron parca prinderile . l am cumparat eu de la ei acum 2 saptamani, nu pot spune ca sunt foarte multumit de el, avand in vedere ca a trebuit putin sa transpir ca sa l prind de laterale,deci nu cade tocmai perfect, dar macar e acolo un plus de protectie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O merge scutul asta si pe un benzinar de 1.6 16V, cod AZD ? Am fost sambata pe un drum de tara si mi-a stat inima de ce zgomote se auzeau pe sub masina, stiu ca e protectie minima, dar ma gandesc ca decat deloc e bine si atat macar. Plasticul cum ti s-a parut, pare cat de cat solid acolo. Vreau sa dau comanda la autokarma, e musai sa iau si prinderile nu?

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
O merge scutul asta si pe un benzinar de 1.6 16V, cod AZD ?

Vezi in link-ul de mai sus, la pozitia 19 - SCUT MOTOR CENTRAL - benzina ; cutie manuala - PRODUCATOR KLOKKERHOLM 100.72 ron.

E mai ieftin decat cel pt diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreti sa va spun ceva in legatura cu scuturile celor care spuneti ca nu treb sa le puneti? Punetile fratilor ca nustiu unde aveti voi parcate masinile dar rozatoarele bintuie peste tot ...am un prieten caruia ia intrat un soarece sau sobolan pe sub masina la motor si sa apucat sai roada firele de la instalatia electrica ,,,rezultatu citeva saptamini de munca si o gramada de bani cheltuiti pina a rezolvat situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL. Mersi pentru link. Nu mi se pare scump tot kitul (Scut central + cele laterale + Elemente de prindere). Aproape 100 $

Cred ca ma inscriu si eu la unu, dar inca nu am cont. Cer prea multe date astia :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cand am fost in service cu masina mi-au zis sa nu pun scut, pentru ca nu a fost gandita cu scut. Si daca nemii au lasat-o asa, atunci asa e cel mai bine sa o las.

Pana acum nu am pus, dar de cand tot ploua afara si sunt balti am inceput sa ma enervez: sare apa la distributie, se uda cureaua si rolele si scot un sunet ciudat, ca un fel de scartait... Numai pentru asta as vrea o solutie, va rog.

M-am gandit la un scut de metal, dar se ingreuneaza masina si se mai lasa, probabil, cu cativa centimetri pe fata. Atunci poate unul din plastic ar fi mai potrivit, in felul asta nu mai sare apa pe curea, nu mai scoate sunetel alea si nici nu se mai uzeaza inainte de vreme.

Ce ziceti?

Dar tu compari drumurile de la nemti cu ale noastre ? Si pardon, Golful meu are scut de plastic peste care optional am pus si unul metalic + inaltatoare ca e joasa fata tare la Golf 4 :D Puneti-va "fratilor" scut metalic ca nu se stie niciodata ce poti agata, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z a c te rog sa observi ca colegul mihai01 are motor pe benzina.

Scutul pentru motoarele pe benzina este mult mai mic si nu acopera tot motorul ca la diesel.

Am atasat o captura de ecran de pe site-ul autokarma.ro in care se pot vedea cele doua tipuri de scut.

mihai01 iti recomand sa-ti achizitionezi un astfel de scut.

Eu de cand mi-am montat scutul nu mai am asa de mult praf la motor.

z a c eu sunt de parere ca scutul de metal ingreuneaza si mai mult puntea fata, mai ales ca masina e intr-adevar foarte joasa precum spui.

Daca va fi sa fie vei sparge baia de ulei si cu un scut de metal. Exceptand cazul in care scutul are vreo 5 cm grosime si vreo 20 kg +.

post-31051-1234337691_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu e asa simplu de pus doar un scut de metal. Ar trebui schimbate si traversele laterale care sunt din plastic, pt ca acestea nu pot sustine un scut de metal. In consecinta scutul de metal va fi prins direct pe motor. Prin urmare orice soc in scut va fi resimtit direct de motor si de amortizoarele acestuia care nu este chiar bine dupa parerea mea. S-a mai discutat pe undeva pe aici pe forum despre faptul ca aceste socuri pot avea consecinte grave asupra motorului. Credeti ca degeaba pachetul de Drumuri grele de la Golf 5 sau Octavia costa cat costa si acesta implica si alte modificari pe langa un simplu scut?

Mai este valabila afirmatia?sau intre timp s-au mai schimbat lucrurile,odata cu apratia unor produse mai recente?(adica ceva prinderi care am inteles ca amortizeaza socurile?)

Buna ziua,

Simt nevoia sa mai dau niste detalii: la modelul de scut pe care vi l-am prezentat, lateralele de plastic nu au nici un rol de sustinere a scutului. Ele au doar rol de a impiedica murdaria sa intre in compartimentul motor, daca ele nu exista nu e o problema tehnica. Eu nici macar nu le-am prins de scut cu suruburi.

Scutul se sprijina excusiv pe jugul sau (in fata) si pe sasiul masinii (in spate).

Ca si greutate, cei de unde l-am luat spuneau ca are 9 kg. Nu am verificat.

Mai este un aspect de care inca nu s-a discutat aici: coborarea reala a garzii la sol. Nu este ceva dramatic, dar realist vorbind sigur mai pierzi cel putin 1 cm. Eu am tinut cont si de asta si am optat pt el.

Acum dupa atata timp ce concluzii ai tras?multumit? cu racirea motorului au fost probleme?

:blah_: am scut de fier/otel/tabla...ce o fi ..pe ea de cand am luat-o si nu o simt mai greoaie in depasiri fata de altele,nici motorul nu urla si nici nu zdrangane scutul.. iar de incins, nu sa incins nici macar asta vara motorul cand erau afata 47gr C.

intr-un cuvant; _sunteti in Romania oameni buni = tara gropilor si a damburilor...renuntati la fantezii cu folii de plastic pe sub motor si alte prostii anti praf si puneti-va scuturi de metal daca tineti la motor si la cutie.

scutul asta de metal mi-a salvat motorul si cutia de cateva ori :)

ce nu imi convine? ; garda destul de mica la sol

ce imi convine? ; mai bine o garda mai mica decat cutia si baia sparte.. :D

PS

vad multe persoane pe forumul asta care nu au/nu au avut scut de metal..dar isi exprima opinia contra lor derutandu-i asttfel si pe cei care ar fi inclinat spre un astfel de scut :)

Cu garda la sol ai avut probleme?Ai mai inaltat-o?

scutul ala de metal Ucrainian, dintr-o foaie mare de tabla, pentru modelul de la golf 4 are in fata fante de admisie aer.Un alt avantaj fata de cel fabricat in cehia pentru skoda si se potriveste la golf 4, este modul de prindere.La cel din cehia in fata se prinde cu un suport in forma de T iar la cel din ucraina se prinde cu un suport in forma de V, ambele vazute din laterala masini.La impact opune rezistenta mai mare cel din ucraina deci protejeaza mai bine.Un alt avantaj ar mai fii grosimea tablei care este mai mare la cel din Ucraina. Ca avantaje la cel din Cehia as spune ca este mai usor datorita faptului ca tabla este mai subtire si ambutisata. Acoperirea cu tabla la motor ca suprafata este cam la fel.
am pus si eu la benzinarul meu un scut metalic. Am lovit odata baia, dar se pare ca am avut noroc si nu s-a spart. A trebuit sa pun si 2 inaltatoare caci mi-a coborat garda la sol cu circa 2 cm. Oricum merita investitia.

Am facut un fel de review al unor posturi relevante pentru montarea unui scut metalic ca sa pot trage unele concluzii,deoarece doresc si eu sa montez un scut metalic.Pina acum am constatat la deficiente:1)se spune ca ar reduce racirea motorului (in cazul motoarelor pe benzina,cum am eu)

2)reduce garda la,sol care oricum este cam redusa

3)creste greutatea masinii,dar asta nu stiu daca e semnificativ

+ ce scria 'istef' in postul#19

Am tras concluzia ca ar fi doua variante de luat in considerare:scutul acela rusesc de la Odorheiul Secuiesc si cel facut in Cehia care se poate lua de la Volksman.Se pare ca pentru racirea mai buna ar fi indicat primul.(Nu e de neglijat nici diferenta de pret).Montarea as vrea sa o fac eu,ca sa mai reduc costurile si m-ar interesa si daca este necesara inaltarea masinii,asta nu stiu daca o pot face eu(si scria cineva din Cluj,ca inaltarea costa aproape de 50% din pretul scutului.As ruga din cei care au montat pe benzinare (eventual chiar pe Variant,care e ceva mai greu dacat hatchback) cele doua modele de scut,daca pot da niste informatii despre ele,(pareri pro/contra,acum dupa ceva timp de la montare,cand au o parere concludenta) ca sa ma pot decide ce sa iau.

@IoneLL

Vad ca ai masina ca a mea si zici ca ai pus scut metalic cu 300lei!? cu montare inclusa...Nu ai ceva poze?Nu stii,are prinderea rigida?sau cum am inteles ca ar fi la celelalte cu ceva amortizoare?M-ar interesa si varianta asta ca este ieftina!

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si pe mine ma intereseaza daca a pus cineva scut pentru benzinar de la autokarma.ro ?

Ma mananca degetul sa dau un click pentru comanda, dar mi-e ca nu se potrivesc.

Astept un raspuns concret si urgent.

Stima :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeoB... nu stiu ce se intampla, dar cred ca masinile noastre au fost surori in alta viata... :D De la autokarma mi am luat eu si e foarte ok, am dat si un mic feedback cu ceva timp in urma.

Ti l recomand pe acele scurt evident, pentru ca acela o sa l poti monta. Verifica totusi daca nu ai scuturile laterlale, pentru ca eu , ma rog, mai aveam unu, ca sa nu dai banii degeaba pe tot setul. De recomandat este sa le ceri si piulitele si toate surubelele, acelea mai costa vreo 39 de lei, nu sunt sigur. Putem vorbi pe PM daca mai doresti detalii ! Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avolkswaganoaiei

eu mi-am facut din aluminiu unul. mi-am schimbat lichidul de cutie automata si cu ocazia aia am folosit ca sablon pe o placa de aluminiu de 2 mm scutul din plastic. Taiat, gaurit etc. si l-am montat peste cel din plastic cu aceleasi suruburi, practic am doua scuturi. Nu stiu cat de eficient este, (o sa ziceti ca este din aluminiu) insa dupa o escapada la tara, printre bolovanio si gropi, cand l-am dat jos cu ocazia unei reparatii am observat ca avea, chiar in dreptul scurgerii baii, o lovitura zdravana. Nu stiu daca a aparat, daca fara el o spargeam, insa sunt mai linistit. Si ca sa fiu si mai linistit, o sa-l intaresc doar in zona baii cu o tabla prinsa cu nituri. Am doua neamuri cu Golf si Bora care pe drumul ala si-au spart baia iar taica-meu cu Ford si-a fisurat cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la revizie si am intrebat de scuturi. Nu am absolut niciun scut pe masina. O sa cumpar piesele de plastic, cele 2 laterale si partea centrala sa le montez. Mie imi este mai mult sa nu mai arunce apa si toate mizeriile la distributie decat de spart (Doamne fereste!) baia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere necesitatea racirii uleiului(in primul rand)si al motorului,eu am "fabricat" un scut metalic din tabla neagra de fier de 3.5mm,am ambutisat cu un ciocan mare si o contrapiesa unde a fost nevoie,dar atentie am traversat numai baia de ulei si am prins scutul de sasiu cu o piulita in fata si doua suruburi in spate.

Am considerat ca,cutia de viteze este mai sus si nu necesita protectie.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: exact asta am sa fac si eu odata cu incalzirea vremii,idee buna e si scutul de Al.dar si mai eficient este un scut din tabla de fier groasa doar in zona baii de ulei,asa nu-mi mai fac grij de greutatea scutului(ca cel din Odorheiu) care ar reduce inaltimea de sol,si nici vorba sa mai pun inaltatoare in urma careia sa scuture masina si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca unii v-ati confectionat,da cum nu toti avem unde...mai trebuie sa si cumparam.Sunt si pareri ale celor care au montat cele din Cehia?sau Odorhei?ma intereseaza in special daca trebuie neaparat inaltata masina si ce efect are aceasta inaltare.Se pare ca la cele confectionate nu e cazul.

@cristian ionut

ti-ai montat cumva vreunul?

Rog si pe ceilalti citati mai sus daca pot,sa posteze impresii acum la ceva mai mult timp de la montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DerGolf in alta viata nu cred, dar acum sunt sigur surori :P

Pai nu stiu sigur daca le am si pe alea laterale, dar o sa le cumpar pe toate sa fie noi.

La suruburi, te referi la o comanda din meniul lor "Elemente prindere scut motor" ? Pai oricum le iau si pe astea.

Maine aveam treaba cu mecanicul si aici ninge de rupe... de 2 zile ploua, acum ninge :( :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am preferat sa l las pe cel lateral pentru ca era original, celalalt nu este dar e la fel. oricum ar fi cele de la autokarma se potrivesc , si da "Elemente prindere scut motor" sunt cele despre care vorbeam, este posibil sa nu le aiba pe stoc, dar e de preferat sa iei exact acele prinderi si sa nu prinzi cu alte inventii. anyway, good luck, eu un mare + pentru masina scutul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mhm :))

Bine domne. O sa-mi comand si eu un astfel de scut ;) Dar cred ca mai astept sa se indrepte vremea asta, ca m-am saturat de frig si ploi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridicare garda la sol= ridicare centru greutate masina >nu mai iei virajele cu 120km/ora le iei cu 100-110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg,dar vad ca nimeni inca nu zice nimic daca e necesara inaltarea masinii in cazul unui scut metal din cele amintite.Conteaza chiar atat de mult 1-2 cm?cu cat am inteles ca scade garda?Adica ce se poate intampla,daca i s-a intamplat cuiva,daca nu inalta masina,(asta creste costurile)

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inaltat masina de doua degete, nesemnificativ, dar acum pot urca si o bordura :icon_thumright: Acum depinde si pe ce drumuri circulati, daca mergeti numai pe autostrada nu va trebuie nici un scut, cel mult cel de plastic care apara de noroi motorul. Eu mi-am pus scut original (550 lei la negru luat). Nu stiu cum e la masinile pe benzina, dar banuiesc ca si pentru ele s-au fabricat scuturi, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scut metal ai pus cu 550?Nu circul pe autostrada,circul in Romania si asta spune tot.Am si rulota si va fi nevoie sa mai intru cu ea sa o parchez pe teren cu iarba,etc,asa ca vreau un scut de metal.da n-as mai da bani in plus pentru inaltare daca nu e foarte necesar.Pot urca si acum borduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreun topic cu ridicarea garzii la sol?

Ca eu nu l-am vazut,oricum eu sunt impotriva ridicarii garzii la sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!