Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Nu e problema, va da jos scutul la fiecare schimb de ulei. In felul acesta nu vor rugini (intepeni, etc) suruburile de prindere.

Arata foarte bine. :)

O intrebare: Ce greutate are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am uitat, intentionat nu am facut gaura pentru busonul de ulei, pentru ca schimbul il fac pe sus.

are aproximativ 6 kg,

Modificat de zenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si eu am patito cu scutul.... aseara am luat o bordura si aproape ca mam urcat pe ea.. era pe mijlocul parcari de langa sosea.. .cand am intrat am intrat cu maxim dreapta si nu am apucat sa o vad... in fine nu am spart baia de ulei( a trecut la 3 mm de ea) dar in schimb am distrus scutul.... mar interesa cam cat costa partile laterale ale scutului pt ca alea trebuie schimbate neaparat...

Modificat de Cama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Cama: sunt doua variante, depinde cat de mult esti dispus sa platesti.

Varianta 1: piese originale, pret 152 si 167 RON (stanga si dreapta), le gasesti la Augsburg. http://www.augsburg.ro/index.php/online/contact

Varianta 2: piese aftermarket

- de la volksman http://www.volksparts.ro

- sau de la Autokarma http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...5&filtru=60.

Dupa ce le montezi te rog sa-mi spui si mie cat te-a costat montajul si cine l-a facut, ca si eu am nevoie.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic poarta titlul "Scut motor la Golf IV" .

Pentru inaltatoare exista acest topic.

Multumesc pentru intelegere! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms boogie... am fost la un service si am luat la pret de 200... leam montat cu un prieten care se pricepe cat de cat la masini si piese.... ma costat o bere si 1 h de vb :unsure:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cama 200 RON ambele laterale? De unde le-ai luat si cum se numeste producatorul?

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu persoana care mi la si pus, la niste relati de ale lui la un service prin Colentina.. am fost leam vaz.. a zis ca sunt bune leam cumparat si lea montat el.... Sunt exact ca celelalte si sunt bucuros ca am rezolvat treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam astea sunt dimensiunile (dar nu sunt la milimetru), se decupeaza tabla, apoi se ridica masina sus pe cric, se masoara si se da forma la tabla- pentru a nu atinge baia si esapamentul , dupa care se dau gaurile in tabla pentru prindere.

Nu crezi ca ar fi necesare oarece prize de aer? Motorul trebuie sa respire si el, cat de cat............

Eu le-am practicat aceste prize de aer si ma gandesc serios sa le mai maresc nitel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am golf 1,4 benzina si are scut de plastic, cu care ating cam orice denivelare mai mare, fapt ce ma enerveaza,

Este adevarat ca in dreptul unde se continua galeria spre spatele masinii, este decupat sa nu se topeasca dar in rest este peste tot sub motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tibie

Cam ciudat ca atingi orice denivelare . Daca ajungi sa atingi pana si cele montate pe sosea pentru limitarea vitezei inseamna ca nu este prins bine , e posibil sa fi cedat un surub de la o denivelare mai "mare" pe care ai luat-o in trecut si scutul sa fie putin mai jos. Daca urci si pe borduri mi se pare normal sa atingi acel scut :wacko: Asa ca fereste-te de ele si verifica daca este prins bine scutul :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am un mecanic la care am fost sa schimb filtru benzina si ulei, plus ulei motor.

La al nostru G4 1,4 benzina motor axp nu exista scut. El a vazut, a cautat prin garaj si a gasit unul pe care l-a probat si a zis ca se potriveste doar ca nu mai are nu stiu ce sistem de prindere dar ca se rezolva.

Intrebarea este, merita sa-l cumpar cu 50 ron cu tot cu montaj?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scut nou de plastic original este 170 de rom eu zic ca merita Probabail nu are clemele in care intra suruburile dar se gasesc si nu is scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ,de orientare,

eu am cumparat un scut metalic, pt golful meu acum 2 saptamani. Scutul nu este original este facut de un mecanic de la mine din oras dupa un tipar al unui original. Se potriveste perfect. E din tabla zincata striata de 2mm.

Am dat pe el 300 de LEI cu tot cu montaj-a durat cam o juma de ora, ca am stat langa el pana l-a pus sus.

Imi place ca nu coboara aproape deloc garda la sol si asa destul de mica. Aunt mult mai linistit cand dau peste un obstacol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este de plastic. Deci merita.

De unde pot cumpara acele cleme de prindere undeva in Bucuresti sau Ploiesti stie cineva?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija ca multi va vand doar partea de jos si poate voi aveti nevoie si de cele laterale, eu pentru tot scutul (partea de jos plus doua laterale) am primit pretul de 100euro comandate de pe SOTE

Modificat de DjHojd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect!

Eu am partile laterale, 50 ron era doar cel mare (central)

Tot e ok la cost nu?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca scut de metal + inaltatoare ar trebui la Golf 4. E joasa tare fata, eu nici nu puteam urca o bordura ca aingeam cu spoilerul. Plus protectia la baia de ulei...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele bule sunt umplute cu aer pentru amortizarea sunetul motorului Daca scutul este original eu zic ca merita Am intrebat acum 3 luni la reprezentanta si pretul unui scut era de 170 lei Clemele acelea in care intra surubul sunt din tabla si le gasesti tot la reprezentanta pretul unei cleme nu cred ca e mai mare de 2 lei si cred ca ai nevoie de 10 nu mai retin exact + suruburi cu cap torx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scutul de plastic ca sa prinzi partea centrala pe masina ai nevoie neaparat de cele 2 laterale (cam 75 ron /buc). Poti sa pui si fara dar e ca si cum ai intinde un cerceaf sub motor. Rezistenta este data de cele 2 laterale, fapt pt care acestea sunt cele care cedeaza in cazul unui impact. In cele mai multe cazuri partea centrala nu pateste absolut nimic. De aceea gasesti f usor sa cumperi partea centrala dar fara laterale. Am si eu una de dat, dar din cauza ca mi-am pus scut metalic. Lateralele (usor avariate) le-am pastrat pe masina pt protectie impotriva mizeriei. Scutul metalic are propria structura de prindere si rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Scutul respectiv are acele "patratele cu aer" ca le-am vazut si cu siguranta este original vw. Acum nu stiu daca este chiar de Golf.

Ideea este ca la 50 ron tot zic ca merita.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru CipB: Daca scutul se potriveste la masina ta, atunci merita sa-l cumperi mai ales ca are si acele "patratele cu aer".

Pentru IoneLL: Daca scutul de metal (partea centrala) este putin flexibil si Doamne fereste te infigi in ceva "strong" ai sanse mari sa spargi baia de ulei. Masina, a mea cel putin, mi se pare prea joasa, iar un scut de metal ar face-o si mai joasa. Ideea cu inaltatoarele mi se pare potrivita.

Revin cu completari la postul meu din trecut, #144, poate vrea cineva sa monteze un scut de plastic, nou, la un diesel.

In primul rand eu am identificat doua tipuri de scuturi de plastic (vorbesc de kit complet, laterale + centru):

a) original (zic ei) ~ 650 RON (www.augsburg.ro)

b) aftermarket ~ 250 RON (www.volksparts.ro SAU www.autokarma.ro)

In al doilea rand am ales varianta low-cost, scut aftermarket, dar nu am reusit sa gasesc prinderile. Iata impresiile:

- partea centrala este absolut jalnica, e dintr-un plastic subtire, cam 1 cm grosime, foarte flexibil si nu are acele "patratele cu aer".

- lateralele sunt rigide asa cum ar trebui sa fie.

- lateralele si partea centrala au niste locuri (gauri) in care se imbina si se prind prin intermediul prinderilor. Doar in teorie! In practica sunt decalaje de cativa centimetri.

- scutul mi l-a montat, intr-un service, un mecanic priceput. Zic priceput pt ca a reusit sa prinda partea centrala de laterale, in conditiile enuntate la punctul c) si avand in vedere ca nu gasisem prinderile.

Am scris toate astea ca sa se stie ce probleme pot aparea la cumpararea si montarea unui scut aftermarket.

Poate am avut eu ghinion si nu sunt toate la fel. Am dat un mail la Midocar sa cer o oferta de pret pentru achizitie si montare scut, dar nu am primit nici un raspuns, desi au trecut aproape 4 luni.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am dat si eu de o denivelare zdravana.... cand am pus pe rampa masina am vazut am avut un noroc mare ! Am "rata" cu 2-3 cm baia de ulei.... asa ca m-am decis rapid: SCUT METALIC... asta ne trebuie pe drumurile noastre. A costat 550RON dar zici ca e blindaj :Driver: (m-am interesat baia de ulei costa aproximativ tot atat...asa ca merita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cand am fost in service cu masina mi-au zis sa nu pun scut, pentru ca nu a fost gandita cu scut. Si daca nemii au lasat-o asa, atunci asa e cel mai bine sa o las.

Pana acum nu am pus, dar de cand tot ploua afara si sunt balti am inceput sa ma enervez: sare apa la distributie, se uda cureaua si rolele si scot un sunet ciudat, ca un fel de scartait... Numai pentru asta as vrea o solutie, va rog.

M-am gandit la un scut de metal, dar se ingreuneaza masina si se mai lasa, probabil, cu cativa centimetri pe fata. Atunci poate unul din plastic ar fi mai potrivit, in felul asta nu mai sare apa pe curea, nu mai scoate sunetel alea si nici nu se mai uzeaza inainte de vreme.

Ce ziceti?

Modificat de mihai01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!