Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

pai vezi ca trebuie mai intai desfacuta conducta de gaze care duce in jos...si asa ai acces mai usor la surubul de jos...incearca cu niste spray pentru suruburi blocate...bafta

Are vreo garnitura conducta aceea de gaze ca sa nu o scap in scut ca asta imi mai trebuie .Stiu ca Egr are o garnitura care se poate folosi la loc dupa ce cureti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu, corpul EGR are o garnitura subtire la partea cu conducta de gaze, dar era lipita de EGR, cred ca din cauza temperaturilor foarte mari. Asa ca eu zic sa nu-ti faci griji cand dai jos piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri am facut si eu aceasta operatiune a EGRului.masina are 200000Km.se simte foarte mare diferenta,dar trebuie sa schimb furtunul de la turbina ca e spart.

as vrea sa pun si niste poze dar nu prea stiu cum.am incercat eu cumva dar imi zice ca pozele sunt prea mari si nu am spatiu.

Am uitat sa intreb daca dupa aceasta operatiune trebuie facuta o scanare si stearsa eroarea.

multumesc

file:///C:/Users/Administrator/Desktop/100_0837.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Am curatat si eu egr-ul la golful meu 5, 1.9 tdi. Problema e ca dupa ce am facut treaba asta, am parcurs un drum de 100 km, iar consumul a fost cam mare(13.7).Dupa curatare trebuie cumva resetat,adaptat egr-ul cu vag-com? Ce trebuie sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As dori sa demontez galeria de admisie, pentru a o curata, la VW Golf 4, 1,9TDI PD, motor AXR.

Dupa ce dau jos calpeta de aer pentru oprirea motorului si apoi EGR-ul, ca sa demontez galeria de admisie de ce scule am nevoie ?

Se poate lucra numai pe deasupra motorului ?

Galeria se fixeaza cu piulite sau suruburi, iar acestea se pot observa cu ochiul liber sau numai pe pipaite ?

Se mai demonteaza si altceva pe linga, sau este loc doar cu clapeta de aer si EGR-ul demontate ?

Preventiv mi-am comandat azi la reprezentanta, garniturile dintre clapteta, EGR, galerie admisie si chiulasa, pentru a le monta noi.

Mentionez ca am la dispozitie o trusa de chei tubulare 10-32, precum si o gama diversa de chei fixe,inelare si imbus. Imi sunt suficiente ?

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. un ALH, daca stii engleza... N-am facut operatia asta niciodata, dar din ce vad din linkul asta se poate face doar pe sus, eventual sa ai la tine si o oglinda.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/clean-intake-manifold-VW-TDI-carbon.htm

Am si eu o intrebare aici, daca mi-a crescut putin consumul instant la relantiu, de la 0,3 l/h la 0,5 l/h, e un semn ca galeria de admisie are depuneri de calamina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Americani idioti ! Cum sa bagi flacara cu presiune in galeria de admisie ? :lol:

Sa nu faceti asa ceva ! Cel mai elegant si practic este cu solutie de curatat aragaze " Triumf" de la Farmec. Trebuie un lighean mai mare din plastic, o sursa de apa si manusi din cauciuc de uz casnic. Iese super. :icon_thumright:

Modificat de teko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai simtit vreo schimbare in comportamentul masinii dupa ce ai curatat galeria de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei carora le creste consumul dupa curatarea EGR, care este explicatia? cum se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Americani idioti ! Cum sa bagi flacara cu presiune in galeria de admisie ? :lol:

Sa nu faceti asa ceva ! Cel mai elegant si practic este cu solutie de curatat aragaze " Triumf" de la Farmec. Trebuie un lighean mai mare din plastic, o sursa de apa si manusi din cauciuc de uz casnic. Iese super. :icon_thumright:

Nu-s chiar asa idioti americanii. Citeste postul #76 pe pagina 4. Fiecare cu metodele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

as dori sa-mi curat si eu egr-ul personal,pot deteriora ceva cand il curat,merita sa fac eu aceasta treaba sau mai bine sa ma duc la service,cat as dori sa curat si turbina,unde pot gasi informati?cat costa o curatare a turbinei si egr-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul poti sa-l cureti singur linistit, daca ai mai folosit chei sa desfaci una alta la motor. Nu ai ce sa strici la el. Calamina aia e destul de intarita, sa folosesti totusi cu grija surubelnita sa nu zgarii foarte tare corpul egr-ului. Dar inainte sa te apuci sa-l dai jos ca sa-l cureti, il poti inspecta vizual dand jos furtunul de plastic ce intra in el si vezi cata calamina s-a depus si daca necesita curatare.

Daca egr e foarte infundat, atunci cu siguranta trebuie sa cureti si galeria de admisie, altfel n-ai facut mare lucru. In cazul asta, performanta masinii este mult afectata, putand merge (in cazurile grave) pana la o eroare de presiune cu negative deviation, adica nu se mai atinge minimul de presiune acceptat in admisie si masina intra in limp mode.

Cred ca la service se cere undeva pe la 50 RON pt. o curatire de egr, oricum nu dureaza mai mult de-o ora. Cu turbina esti cam off-topic aici.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat furtunul jos si are un strat de mizerie de 2 milimetri,merita sa dau egr jos.daca da cum desfac surubul de jos cu cap de imbus,e cam greu de ajuns la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 mm de calamina nu iti influenteaza cu nimic performanta masinii, mai mult ca sigur atata ai si pe galeria de admisie dar e ok, nu merita sa le dai jos si sa le cureti, parerea mea

ca sa dai jos al treilea surub ascuns, trebuie intai sa dai jos teava ce vine din evacuare; atunci o sa ai acces bun si la al treilea surub din corpul egr

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am curatat azi EGR-ul si am gasit ulei pe tubulatura de admisie de la intercooler.Mecanicul a zis ca ma lasa turbina.Masina nu da nici un semn ca n-ar mai avea putere,dar nu stiu ce sa mai zic.Voi v-ati lovit de asa ceva?Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Depinde de cat de mult ulei ai gasit:daca o doar murdar de ulei,e un lucru normal,uleiul fiind adus pe la epurator o data cu gazele recirculate,plus ca si turbina are pierderile ei normale de ulei,fiind racita de acesta.Daca e mult ulei,atunci da,ai o problema;uite o poza cum era la mine si turbina e sanatoasa tun,dupa cum vezi,e doar murdar

IMAG0298.jpg

image hosting

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o pelicula,nush cat sa zic ca era de groasa,oricum,se lua pe deget si era ulei ulei,fara praf.In poza atasata de tine e ulei cu praf,exact asa aveam si eu pe galeria aceea,dar uleiul era pe furtunele din cauciuc,alea groase.Ca grosime,ca sa dau totusi un raspuns,ar fi cam jumatate de milimetru,asa ca idee.Oricum,mersi mult de raspuns.Parca m-am mai linistit.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Desfa furtunul care pleaca din turbo spre tubulatura intercoolerului si vezi ce ulei ai acolo;pe de alta parte,atunci cand turbina pierde ulei,scoate fum alb in functie de cat de mult ulei pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina scoate un pic albastru la pornire si un damf negru cand o calc.Fum alb n-am vazut niciodata.O sa ma uit unde mi-a spus.Mersi mult.Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o calci mai des nu mai scoate asa mult fum negru, pt ca se curata turbo si catalizatorul, fumul abastru inseamna ca papa ulei, fumul al poate sa fie condens mai ales dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina,oricat de curat ar fi,tot scoate un damf.Albastru tot asa,putin,doar la pornire.Nu completez mai mult de 500 grame de ulei de la schimb la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti. A folosit careva dintre voi sprayul EGR 3 de la wynn's ptr.curatarea EGR, admisie si valve? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am folosit inca nimic, dar ma bate gandul sa curat cumva supapele. Totusi, galeria am s-o dau jos si o curat manual. Dupa aceea, pt. supape vreau sa fac ceva in genul filmului de mai jos. Scot senzorul MAP si pe acolo sa aspire solutia. Ce ziceti, se poate strica ceva in urma procedurii din film? (ma gandesc ca in loc de seafoam se poate folosi orice solutie pt. asa ceva, wynn, liquiMoli etc.) Apoi o sa revin cu impresii vis a vis de performanta, dar nu vreau sa distrug ceva...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca galeria de admisie poti sa o cureti linistit ca ie murdara dar supapele ce au?daca ele functioneaza bine lasa-le in pace ,se poate depune mizerie pe scaun si apoi sa vezi distractie,sa demontezi chiulasa ...toata mizeria aia care se dizolva se aspira in motor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia intrebam, ca tipul din filmul postat de mine exact asta face. Isi inmoaie toata calamina din admisie si motorul o arde. Ai vazut ce fum scoate masina dupa tratament!!!

Si in comentarii baietii spun ca la injectia directa carburantul nu curata supapele de admisie, pe cand la injectia indirecta carburantul vine in contact cu supapele si le curata.

Un film ce arata starea supapelor de admisie la un MINI Coopr S din 2009 dupa 80.000 km (cel ce a postat imaginile spune ca a si facut de doua ori tratamentul cu seafoam ce ma face sa cred ca sprayul EGR3 ar putea fi apa de ploaie):

Dar vorba ta, poate e mai bine sa las in pace supapele...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!