Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

Oooo aici e clubul  iubitorilor de natura....bravo voua ca faceti ceva ptr natura.

 

Am citit putin pe aici si am vazut ca  sunt nelamuriri la cuplu de strandgere al suruburilor..

 

Suruburile  de la EGR  10 Nm

 

Suruburile de la conducta  EGR  25 Nm

 

Galerie 25 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...am si eu o intrebare mai ciudata... :))

Cu ce cheie ai desfacut suruburile de aici?

post-14266-0-38696400-1394535398_thumb.j

Am incercat diferite chei...tubulare...dar parca nu se potrivesc la fix...10/13 nu este...sa fie 11 sau 12?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la suruburile de la tubul ce vine de la turbo la egr sunt  suruburi M8 cu cap imbus  si merge cheia imbus de 6mm

 

Intre turbo si  tub , deci la prima imbinare  sunt prezoane de M8  cu piulita M8 hexagon de 12, deci se desfac cu cheia de 12.

 

Cu placere

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Fix la astea ma refer :)

post-14266-0-73571000-1394545436_thumb.j

Deci...WD40...tubulara de 12 dupa care altele noi nu? :))

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest tip de piulite nu sunt din otel deoarece ruginesc si nu le mai demontezi decat cu autogen, de aceea sunt dintr.un aliaj ceva cu cupru , sau cam asa ceva, oricum ceva ce protejeaza contra ruginei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merg un pic mai greu alea, dar WD40-ul ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare 


povestea mea incepe asa ... mi-am cumparat un golf 5 1.9 tdi tip motor BKE cu martorul luminos aprins in bord cel de la motor :-?? ( emissions control) 


am fost sa fac o testare la vw si mi-au zis ca e de la clapeta de acceleratie! BUNNNN


dupa un timp m-am gandit sa o schimb m-am interesat si am aflat ca una noua e injur la 800 900 ron :| m-am dat batut si am ales sa cumpar una la dezmemrari,(un prieten bun se ocupa cu comenzi la un service ) mi-am comandat-o am montat-o si degeaba, a doua zi am primit o alta clapeta tot second dar degeaba ! nu se stingea marorul! EROAREA pe teste-rul ala de duzina era ceva de genul "senzor unghi 2 pentru clapeta acceleratie" ....nu mai stiam ce sa facem ....


Azi am fost la un meserias care are nu stiu ce tester profii si sa aflu ca lui nu ii citeste mufa care intra il clapeta deci nu este alimentat si ca se poate sa fie firele intrerupte de la mufa pana in calculatoru masinii ! sau siguranta 


Acum intrebarea mea este ....unde se afla calculatorul ala sa pot suna firele din mufa si cum ajung la el  , si daca aceasta clapeta de acceleratie   are o siguranta ceva ,unde o gasesc 


VA ROG AJUTATI-MA si pe mine orice informatie imi este de ajutor de 3 zile imi tot bat capu cu aceasta clapeta !!!!!


o schema electrica ceva !


Expicati-mi si treaba cu adaptarea aia 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sigurantele din compartimentul motor-posibil sa ai o siguranta de 10 arsa. Pana nu faci o scanare cu un vcds e greu de spus ce cod de eroare ai. Masina se scutura la oprire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scutura de zici ca se rupe :)) 

Eu cand am fost la meseriasu cu teste-rul mi-a zis ca e posibil sa fie un fir ars care merge in computerul de bord ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se scutura mai mult ca sigur ca s-a dus clapta de cut off. Verifica sigurantele din compartimentul motor. Schimb-o pe cea arsa daca e cazul si decupleaza mufa de la clapeta. Pe acea siguranta ai si clapeta si bujiile si ventilatoarele. So take care. Fa-i o scanare cu vcds si spune-mi ce erori ai stocate pe 01-engine. Daca esti din Bucuresti da-mi un tel si te ajut sau eventual iti recomand alt coleg de forum-in cazul in care nu sunt disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am verificat toate sunt bune 

In mufa care intra in clapeta nu am tensiune,asa a zis tipu cu testerul .... din cate am auzit mufa aia ajunge in  calculatorul de bord 

Pacat ca nu sunt din buc...sigur era o provocare si pentru tine .... am fost la 3 4 mecanici si nimeni nu a stiut ce sa imi zica ce am la ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danielmihaila

Buna !  din cauza depunerilor pe evacuare se poate tura motorul singur?

Modificat de danielmihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu. posibil senzor de temp antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Pronet ...

aceste 2 erori le-am am eu daca scrii pe google despre ele gasesti ceva dar nu prea inteleg eu ...

 

P2100 - powertrain

Throttle Actuator Control Motor Circuit /Open

 

P2102 - powertrain

Throttle Actuator Control Motor Circuit /Low

 

Am verificat mufa si am 12 V pe pinul 1 si 2 

Am verificat si sigurantele!

 

Ce zici ! poate stii tu mai multe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur clapeta (daca nu sunt ceva fire interupte, dar la cablajul clapetei nu prea am intalnit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua clapete am pus si nu merge niciuna ( cumparate SH ) 

Doua fire nu sunt intrerupte sigur pt. ca am 12 V pe ele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta trebuie adaptata ? Cum o adaptez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se adapteaza cu vcds-ul. pe engine in output test sau basic setting .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
T.R.C. PASSAT 2006

Salut la toata lumea, am o rugaminte la voi care a demontat galeria de admisie pentru curatare la passat b 6, se poate demonta pe deasupra masini sau trebuie elevator? 

Am demontat EGR  l-am curatat dar pe galerie de admisie este mizerie mare si vreau sa o curat.Masina are aproape 200 000 km.

Am cumparat garnitura pentru admisie se pune doar ea (este metalica) sau trebuie si ceva silicon?

Daca aveti ceva sfaturi va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galeria de admisie poate demonta fara elevator. Pe garnitura nu se pune nimic.Strange cu dinamometrica la cuplu macar ce tine de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T.R.C. PASSAT 2006

Am montat la loc EGR curat se simte putin mai sprintena masina dar se aude urat tare un zgomot metalic si nu urca mai sus de 3000 rpm, sigur e sparta membrana trebuie altul nou, atunci voi demonta si admisia pentru curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut la toata lumea.

 

Problema mea suna cam asa:cand am dus masina la curatat EGR ( la mecanic), in urma demontarii galeriei de admisie s-a constatat ca am joc mare la axul clapetelor si ca ar fi indicat sa schimb galeria cu totul.Bunn. O galerie noua se gaseste doar pe original , costa undeva la 2500 lei. Am inceput sa caut pe la dezmembrari, si am auzit ca s-ar putea pune in loc una de fonta, care nu mai are acele clapete in interior( acele clapete s-ar folosi doar la pornirea masinii si cand motorul e rece). Ati auzit vreodata de aceasta inlocuire? Ce fac acele clapete mai exact?

 

Multumesc, orice raspuns mi-ar fi de ajutor:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele clapete au rol in modificarea curgerii aerului pentru a imbunatati randamentul motorului in anumite momente, prin modificarea traseelor.

teoretic ai putea sa pui alta galerie fara clapete, ai noroc ca e pe vacuum si nu este urmarita de calc ca la cele electronice.

 

PS initial la modelul asta galeriile erau de metal, pe urma le-au facut de plastic.

 

codul de metal era 03G129711G - dar si acesta avea clapete. 

a fost inlocuit cu cel de plastic  03G129711AP si pe urma 03G129711AS

Deci poti cauta galerii pe masini mai vechi de 2007, poate gasesti de metal

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.

 

Dar este adevarat ca , in momentul regenerarii filtrului de particule, acele clapete sunt inchise pentru a asigura o temp mai ridicata la regenerare? In mom de fata, capsula de vacum o am sparta, deci clapetele nu se mai misca, stau pe deschis tot timpul(in mod normal uzura nu mai apara din mom ce nu mai se misca).

 

Ideea  e ca vreau sa imi fac o imagine de ansamblu daca merita sa dau 2500 lei pe una noua, sau merge si o "improvizatie"  mai ieftina. Nu prea sunt adeptul improvizatiilor, insa ..

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!