Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

Buna,am o problema destul de dubioasa la 215456Km am curatat supapa egr(la service) actual masina are 234500,intro dimineatza cand sa o pornesc o inceput sa invarta un pic dupa care motorul nu a mai vrut porni,dupa lungi incercari de a porni nu am reusit,am chemat mecanicul,i-am dat cheie o auzit cum suna o apsat ceva pe la egr dupa care o pornit iar din cate am observat eu o apasat ce am marcat cu sageata in poza,iar ieri diminetza a masinutza mea a facut acelasii lucru de data asta eu am apasat chestia aia,dupa care masina a pornit.Care ar fi rezolvarea?a mai patit cineva asta?

post-43313-1262417821_thumb.jpg

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o curatare destul de violenta cu un cutitas mis pe zona unde calca clapeta din interiorul egr... adica peretii pe unde calca clapeta de oprire motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aia este o clapeta care opreste motorul?si din cate am inteles eu ai se blocheaza din cauza mizerie?

care parte trebuie curatata?am pus o poza cu 2 zone,daca ai putea atasa un mic tutorial cu se demonteaza EGR ul complet,si clapeta respectiva,si daca mi-ai si spune cu ce sa le curat mai bine as fii foarte recunoscator.Mersi mult

post-43313-1262491366_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am curatat egr-u si admisia ieri si primu lucru care l-am observat e ca la relati consumu a crescut de la 0.6 chiar 0.5 pentru perioade scurte, la 0.7 l/h am gresit eu cu ceva? mentionez ca am schimbat si filtru de aer desi nu cred ca aer vreo legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor!Am citit pe forum despre EGR si am zis sa arunc si eu un ochi la a mea!Am desfacut furtunul clapeta era pe pozitia deschis,dar pe furtun am gasit o pelicula fina de ulei si particule de nisip!Uleiul e cat de cat ok dar nisipul nu prea cred...oare de unde provine nisipul,aveti idee?ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici ulei nu prea are de unde să fie pe acolo, (adică nu are deloc) poate dacă nu cumva ai TDI ALH de nouăj' de cai şi ai scris greşit. Chiar, cum e dus SDI - ul la 90 de cai? Praf sau nisip ar fi doar dacă ai vreo neetanşeitate pe traseul de la filtrul de aer la admisie şi trage aer direct din atmosferă. Sau poate nu ai filtrul pus, doar carcasa :Driver: . Verifică. Clapeta aşa stă ea, pe deschis, c

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, tot caut care este EGR ul ca sa il curat la GOLF IV benzina1390 am ceva banuieli dar nu sunt sigur . Atasez o poza pe care am incercuit eu ceva cu rosu dar nu sunt sigur ca ala e EGR poate imi zice cineva care a mai umlat la asa ceva. Multzam

post-62048-1268128998_thumb.jpg

post-62048-1268128998_thumb.jpg

post-62048-1268128998_thumb.jpg

Modificat de SHARPShooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El e. Dar nu vad de ce l-ai curata la un benzinar. In plus, nu e aria potrivita pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , am curatat si eu egr-ul . avea depunerile de aprox 0,7mm . am observat ca si pe admisie (dupa egr pana in motor) tot asa depuneri are . acolo nu am curatat pt ca nu eram pregatit sa demontez toata admisia . acolo voi curata cand voi demonta si galeria de evacuare pt curatirea turbinei ... cam asa arata la mine

( masina are 217k km )

post-12723-1268250516_thumb.jpg

post-12723-1268250522_thumb.jpg

post-12723-1268250516_thumb.jpg

post-12723-1268250522_thumb.jpg

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am mult ulei curs pe langa egr oare sa fie de bai infundarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura, nu infundarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms mult :) atunci trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e o discutie lunga. Vina in sine apartine nu atat EGR-ului cat turbinei si motorului. Pentru mai multe detalii, iti recomand cu caldura acest topic.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la afn a facut cineva treaba asta ?

m-ar interesa si pe mine sa ma apuc..

offtopic-majoritatea ap foto au functie macro - e util sa o folositi.. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul indicat de mine, postul 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat jos EGR ul,lam curatat tot era destul de murdara :blah_:, sa vedem daca o sa mai curga ceva ,am avut multe belele pana ce lam montat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In weekend am curatat si eu EGR-ul dar la service. Manopera nu m-a costat asa ca am scapat de o cheltuiala si putina munca :icon_thumright:. Acum vreau sa curat si admisia. In cei 145.000km si 9 ani de cand am masina sigur e ceva de curatat in interiorul ei. Sincer nu imi vine sa ma bag la munca asta titanica de a indeparta calamina cu perii, periute si alte accesorii. Am inteles ca in service-uri se foloseste o anumita solutie degripanta. Se scufunda admisia aprox 30 min si cand ai scos-o este ca noua, indeparteaza toata calamina. Este clar ca trebuie sa foloseasca ceva substante speciale numai ca sa nu tina un om ocupat 6 ore :huh:. La cat ajunge manopera pentru o curatare a admisiei in service? Daca are cineva idee, il rog sa posteze. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat un raspuns legat de manopera. Curatat EGR + admisie 100RON in Bucuresti, pentru cei care nu vor sa se murdareasca si nu prea isi baga nasul la mecanica :)). O sa fac si eu treaba asta zilele ce urmeaza si voi reveni cu impresii!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu EGR-ul si consumul la relanti mi-a ramas 0,4l/h. Apoi am folosit si o solutie de tip "Injector Cleaner" la un rezervor si 2500+ turatii la drum lung, si ieri am vazut consum de 0.3 l/h constant la relanti. Constant adica nu fluctua 0.3-0.4. Am 110k km la bord. Sa vedem si de azi incolo :offtopic:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si ieri, la un singur stop 0.3 l/h constant la relanti :D. Cred totusi ca e de la EGR curatat, dar si de la faptul ca am schimbat uleiul de la Magnatec 5w40 la Mobil 3000 5W40 full sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

revin eu cu impresii in locul lui Circoloco

l-am intrebat unde a auzit de aceasta metoda si am fost eu acolo....este pe cat se poate de adevarata treaba...se lasa la "inmuiat" admisia cam juma de ora dupa care se curata cu jetul de apa...si nu mai vezi urme de calamina...daca nu ai vedea procedeaul ai putea zice ca este noua:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Atasez o pzoa de la o lucrare de acum 2 zile:

Skoda Octavia I , 2005, motor ALH< 225 000 km reali!

post-13364-1280013337_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ajutati-ma si pe mine cu demontarea EGR-ului la masina din semnatura .Cele doua suruburi care se vad de deasupra am reusit sa le desfac dar cel de dedesubt e f incomod de desfacut si nu reusesc in nici un fel .

Daca aveti vreo solutie sau niste poze cred ca m-as descurca. Am curat EGR -ul fara sa-l demontez si m-am ingrozit de ce am putut sa scot din el dar daca il demontez sigur gasesc mult mai multa calamina.

Modificat de Cristopher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai vezi ca trebuie mai intai desfacuta conducta de gaze care duce in jos...si asa ai acces mai usor la surubul de jos...incearca cu niste spray pentru suruburi blocate...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!