Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

@ Circoloco raspunsul cautat de tine este " solutie de kaliumhydroxid" sau kalilauge cum spun nemtii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea nevoie de putin ajutor va rog. Poate a mai demontat cineva galeria admisie la Golf 5 TDI si ma poate ajuta.

Am incercat sa dau jos galeria de admisie la masina din semnatura, dar m-am confruntat cu problema urmatoare. Trebuie sa demontez si racitorul EGR care e in fata galeriei. Am scos suruburile notate cu 20 (2 buc) in poza si am incercat sa scot si suruburile 21 sa mai fac spatiu pe acolo. Piesa face legatura intre galeria de evacuare si racitor. Dar am reusit sa scot doar un surub din doua, cel spre habitaclu (ma refer la suruburile notate cu 21). La celalalt e mult prea mic spatiul, acolo e un cot al galeriei de evacuare plus catalizatorul.

Intrebarea mea, daca scot suruburile 15 (3 la numar) si avand suruburile 20 scoase, pot impinge racitorul ala atat cat sa scot apoi galeria? Asta presupune ca racitorul ar ramane corp comun cu piesa 17 si cu 18. Sau trebuie scos neaparat si al doilea surub 21, daca da, cum naiba pot face asta?

post-27283-0-56611900-1306621737_thumb.j

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu poti sa scoti galeria de admisie cu tot cu racitor?din desen vad io ca ai putea daca ai desface legatura intre evacuare si racitor [de surubu 21 zic].dar nu stiu daca poti de el sa ajungi la suruburile care prinde galeria de chiulasa.si cine a mai demontat un axr stie ca ie la fel.hremus a mai desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu oglinda am reusit sa vizualizez doar 3 suruburi ale galeriei din 6, cele de sub racitor. In partea dreapta, sub clapeta egr (piesa 17 care e legata de racitor) nu le-am vazut, e cam aglomerat pe acolo :) Sa vad ce mai pot face azi, ma gandesc sa desfac racitorul si sa imping putin inainte tot ansamblul (cum am scos suruburile 20 cred ca o sa se desprinda de galeria de evacuare), asa poate o sa am loc sa desfac galeria si s-o scot.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In elsa te-ai uitat ca sa stiu daca mai caut? daca nu te-ai uitat ma uit acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza cu schita e din ETKA. Nu am ELSA. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu cred ca e vreo diferenta fata de vechile 1.9tdi.

Suruburile galeriei de admisie sunt in linie si in numar de 6. Nu am o poza mai clara la indemana sa-ti arat...

post-8441-0-75967000-1306739095_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind - Asta e partea de evacuare cu turbina. Pe mine ma intereseaza ce e deasupra ei, admisia.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a aratat bine el galeria numai ca aia de ie de motor fara racitor de gaze gen atd tot de 101 cp.normal zic ca trebuie sa cureti si racitorul de gaze ,iti dai seama ca ie si ala imbicsit.io zic ca daca ajungi la suruburile care tine galeria de chiulosa poti scoate tot afara.bineinteles desfaci tubulatura de la filtru aer la turbo sa ai loc pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e de evacuare 100%, in poza e trecut si codul motorului meu BXE "Engine codes AVQ BJB, BKC, BRU, BXE and BXF". Daca te uiti cu atentie vei vedea ca nu se prinde in 6 suruburi ci in 8. Uita-te si la gaurile de pe garnitura, are si sus si jos. Garnitura de pe galeria de admisie are gauri numai pe o parte (jos), 6 la numar.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: stai ca io ziceam de poza lui cosmin...aia din pdf da ie de evacuare.daca mai stai putin o sa iti zic io cum se desface acolo ca am de gind sa ma apuc...numai sa am timp.ai cautat pe tdi club,peste tot si nu ai gasit nimic?daca gasesc te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am rezolvat-o. Acum am loc berechet la galeria de admisie :cool:

La Golf 5 cand se scoate racitorul nu trebuie desfacute suruburile 21 la care m-am impotmolit eu. Se tine de galeria de admisie in 5 suruburi. Trei dintre ele (din poza2 notate cu patrate rosii) se desfac usor. In poza 3 sunt celelalte doua care se scot mai greu. La un surub trebuie o cheie imbus de 5 dar cu L-ul mai scurt decat normal. Celalalt in poza e mascat de aparatoarea aia, la ala trebuie prelungitor.

Sa nu uit, trebuie scoase si doua piulite de pe galeria de evacuare (sunt stranse destul de tare), care tin teava aia care alimenteaza racitorul cu gaze arse.

Bineinteles trebuie scoase si 4 furtune de apa. Eu am tinut un pahar de plastic sub furtunul gros si s-a umplut cu antigel. Furtunele au cleme elastice, deci trebuie cleste special. Am detasat si furtunul de vacuum ce merge la actuatorul ala micut. Cam atat ar fi.

post-27283-0-20830900-1306914166_thumb.j post-27283-0-73149900-1306914176_thumb.j post-27283-0-94052200-1306914187_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa zici daca merita efortul,adica daca la relantiu o sa observi scadera consumului si mai ales zgomotul la motor care trebuie sa fie altul....mie imi placea cum se auzea, asa ca un motor electric.a si daca era multe depunere pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am gasit multa mizerie, mult mai putina decat ma asteptam, masina are 57.000 km, condus aprox. 75% in oras, primii 25.000 km condusi subturat (pana am inceput sa mai citesc una alta pe vwforum)

In schimb am gasit ulei pe garnitura galeriei de admisie, va rog sa-mi spuneti cat de normala e treaba asta?

post-27283-0-87252200-1306998968_thumb.j post-27283-0-51310200-1306998987_thumb.j post-27283-0-14767300-1306999023_thumb.j

By the way, iese foarte greu mizeria aia neagra, grosul l-am luat cu o surubelnita, insa mai e drum lung pana sa ajungi la metal (folosesc triumf de la farmec si un spray carburator cleaner)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca uleiul ala a curs in jos pe la garnitura capacului culbutori.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in timp ce destrangeam suruburile galeriei de admisie s-a infiltrat acolo uleiul venit de sus sau in timpul mersului? Pozele sunt facute imediat ce am detasat-o. Masina a stat nepornita vreo patru zile inainte sa ajung la faza asta, dar o sa ma uit cu oglinda si in zona de care spui.Dar in mod normal garnitura aia trebuia sa fie uscata, nu?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am si eu o intrebare tangentiala cu topicul.

Am motor AXR si vream sa va intreb de o chestie: dupa ce opresc si iau contactul se aude imediat un zgomot ca o tabla care se aseaza pe alta tabla de genul tac-tac-tac.

Daca pun contactul si il iau iarasi se aude ...

Nu-mi aduc aminte sa fi avut zgomotul asta cand am luat masina, dar poate ca nu eram atent.

E posibil sa fie clapeta care inchide aerul de la motor se dezamorseaza cand iau contactul sau care e sursa zgomotului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect normal sunetul,sa-ti faci griji daca nu se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

@Ch33sus

Merci mult! Ma bucur daca este ok zgomotul...desi parca la un coleg care are tot AXR dar din 2008 nu se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: La astea ale noastre euro 3 la cate am ascultat la toate se aude.

Modificat de Ch33sus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Stiu ca exista topic separat dar nu ar fi utila si o curatare a furtunului de la CCV cel prin care se condenseaza gazele de carter si care duce tot in admisie si EGR?

Am inteles ca infundarea acestuia poate cauza diferite probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce sa se infunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asa am vazut pe topicul dedicat ca oamenii au avut probleme din cauza acelui furtun nevinovat :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul il face clapeta de acceleratie care inchide aerul in admisie.el este electric si la fiecare luare de contact se actioneaza clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!