Jump to content

Atestarea Vehiculelor Istorice


tonic
 Share

Postare recomandată

Gresit! Cu niste scaune recaro si niste ledulete albastre iese o masina grozava! Si daca se mai pune si un motor de broasca cu bailagare si doua carburatoare de dacia e chiar masina sport.... a si nu are frane disc fata? si nici spate? Grav dar se poate rezolva, ce daca masina nu merge nici cu 60 Km/h in siguranta, trebuie sa aiba frane disc! Sa nu uitati sa puneti si GPS sa nu se piarda masina in neantul prostiei umane .......... :D ...

Si neaparat trebuie primita in RCR, merita! Inglobeaza intreaga istorie auto :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AUTOMOBILIA

    36

  • tonic

    26

  • MikeRG

    12

  • sergiup

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa spun o chestie ref cluburi, care m-a intristat, un bun amic, mare pasionat de broaste, fondator de club , mi-a spus ca atunci cand a vazut DUPA MAI MULTI ANI ca aproape nimeni nu e interesat sa-si aduca masina la lumina, ca anula f putine masini ajunfg la nivelul pe care-l visa el, s-a plictisit sa se mai lupte singur cu morile de vant si s-a retras. Trist dar adevarat, nu pot sa-l contrazic, e doar tristul adevar. Din pacate in loc sa schimbam lucrurile incercam sa eutanasiem capra vecinului, ca nu raspunde la salut si da lapte mai dulce.

Modificat de RETROMOBIL e si broscuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea, dar nu pot :D . O astfel de masina consuma mult timp, multi bani si spatiu. Din pacate nu am nimic din cele enumerate. ;) Din acest motiv am ales varianta 1/18 pt toate fanteziile si dorintele mele. Chiar daca ar costa 1 milion de ROL tot nu as cumpara masina, pt. ca nu m-as indura sa o vand si nici nu as putea sa o fac. Visez sa gasesc un kubell intr-un sopron uitat ..... :) .

Ma Bogdan aci te contrazic. Fieru'i fier iar omu are doar o viatza. Daca e placerea ta si ti'ai permite , de ce nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bonjur!

dupa cate tastaturi ati tocit aici, nu va voi plictisi si eu cu ditirambe sau catilinare

am avut ocazia saptamana trecuta sa ma plimb pe strazile Parisului - foarte frumos, fara masini care polueaza, fara masini vechi, fara prea multe masini istorice - cateva mini-uri si vreo doua fiat-uri 500...

fiat_westin_01.jpg

fiat_westin_02.jpg

aaa - si o singura broscuta, verde cu jante empi cromate in cinci prezoane - parcata in aeroport

concidenta sau nu, cautand ultimul numar din super vw magazine am devalizat cam tot raionul de auto retro

reviste_franta.jpg

ref. tot ce s-a discutat pana acum, daca aveti nevoie de un "expert", un ochi avizat care sa poata distinge o masina originala de una pe care s-au pus cu furca repere dubioase, puteti conta pe mine - aaa, sa nu injurati daca nu vor trece prea multe broaste... dar eu nu sunt mare bautor de bere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot vorbeai de reviste, pai cele monomarca ce sa scrie lunar decat sa prezinte o noua masina modificata. altfel ar fi monoton ? Asa e si la VW si la MINI asta nu inseamna ca ce apare in revistele respective e si masina istorica, sper sa-mi dai dreptate. Chiar si in restul revistelor pe care le-ai prezentat mai scapa si masini modficate, e greu sa apari lunar in zeci de pagini. Ref atestari orice parere e f buna, sunteti invitati toti in masura timpului disponibil sa participati la aceste sesiuni, de aceea sunt publice, rugamintea e sa ne spunem parerea fara patos si cat mai civilizat, amical, fara urme de repros sau rautate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot vorbeai de reviste, pai cele monomarca ce sa scrie lunar decat sa prezinte o noua masina modificata. altfel ar fi monoton ? Asa e si la VW si la MINI asta nu inseamna ca ce apare in revistele respective e si masina istorica, sper sa-mi dai dreptate. Chiar si in restul revistelor pe care le-ai prezentat mai scapa si masini modficate, e greu sa apari lunar in zeci de pagini. Ref atestari orice parere e f buna, sunteti invitati toti in masura timpului disponibil sa participati la aceste sesiuni, de aceea sunt publice, rugamintea e sa ne spunem parerea fara patos si cat mai civilizat, amical, fara urme de repros sau rautate.

:) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu injurati daca nu vor trece prea multe broaste... dar eu nu sunt mare bautor de bere :)

Asta nu e din filmul ala "The untouchables"? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e din filmul ala "The untouchables"? :)

I'm gonna tell you something. Somebody messes with me, I'm gonna mess with him. (Capone)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atestarea vehiculelor istorice

RETROMOBIL CLUB ROMANIA, Autorititate Nationala F.I.V.A., organizeaza sambata 24 februarie la ora 11:00 la Brasov, a doua sesiune de atestare a vehiculelor istorice din 2007.

Inspectia vehiculelor la avea loc in parcajul de la intrarea in uzina de autocamioane Roman Brasov , Str. Poienelor 5 (zona de iesire din oras, directia de mers spre Bucuresti - DN1, la semaforul de la Mc Donald's virati la dreapta) , in intervalul 11:00-12:00.

Posesorii de vehicule istorice care doresc obtinerea Atestatului de Vehicul Istoric (AVI) sunt rugati sa se prezinte cu automobilele in locatia amintita avand asupra lor o copie fata-verso a Cartii de Identitate a Vehiculului (CIV) precum si declaratia pe proprie rapundere care va putea fi descarcata din 19 februarie de pe site-ul RCR http://www.retromobil.ro/stiri/stiri.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema din punctul meu de vedere se pune asa:

ce o sa facem noi care avem broaste 70-80 % originale, cam aici cred ca ne incadram cei mai multi, cand desteptii care ne conduc o sa dea lege sa nu mai circule nicio masina mai veche de 1980 sau cine mai stie poate mai vechi de 10 ani?

o sa fie vreun club care sa ne primeasca si pe noi sau vom infiinta noi unul(noi toate masinile vechi, nu numai broscutele, care vom vrea sa circulam cu ele dar nu indeplinim conditiile sa intram in retromobil?)

Modificat de prepeleac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema din punctul meu de vedere se pune asa:

ce o sa facem noi care avem broaste 70-80 % originale, cam aici cred ca ne incadram cei mai multi, cand desteptii care ne conduc o sa dea lege sa nu mai circule nicio masina mai veche de 1980 sau cine mai stie poate mai vechi de 10 ani?

o sa fie vreun club care sa ne primeasca si pe noi sau vom infiinta noi unul(noi toate masinile vechi, nu numai broscutele, care vom vrea sa circulam cu ele dar nu indeplinim conditiile sa intram in retromobil?)

cred ca deja discutia e confuzata si ar fi cazul sa facem un pic de ordine:

a) atestarea ca autovehicul istoric - iti da dreptul - sa importi autoturisme din afara care pot fi incadrate ca atare, fiind scutit de taxa de prima inmatriculare; - sa scutesti masina de impozit la fisc; din cate stiu eventualele facilitati la RCA/ITP ca membru RCR nu sunt legate de aceasta atestare - e drept ca indirect tinzi spre o masina "corecta" dpdv al originalitatii ca sa fie acceptata in RCR

b ) atat timp cat ai masina in proprietatea ta, daca nu vrei sa o instrainezi, nu vad cu ce te-ar afecta o taxa propusa de M.F. asupra transferurilor de proprietate ale autoturismelor s/h DEJA inmatriculate in Ro - nu zic ca sunt de acord cu aceasta taxa, ea este neconstitutionala, limiteaza dreptul liber de dispozitie asupra proprietatii private - insa in ultima instanta descurajeaza v/c de astfel de autoturisme, ajungandu-se la situatia in care masina iti "moare" in ograda proprie, nimeni nu mai e interesat sa o cumpere si vei fi nevoit sa o dai la remat (prin exceptie, o readuci in parametri, o califici ca vehicul istoric si o conservi, beneficiind de facilitatile de mai sus - doar o digresiune de rationament)

c) orice hobby, orice pasiune cere sacrificii - nu poti face din rahat bici si sa mai si pocneasca - eu cred ca nu ne putem baza in mod obiectiv pe un argument ca cel de mai sus; o broasca poate deveni originala 100% (exista surse de piese, informatie - e cu totul alta situatie decat sa zicem la nivelul anului 2000) daca vrei sa beneficiezi de facilitatile de mai sus; altfel ramai la liber, platesti impozit la capacitatea cilindrica, vreo eventuala taxa pe gradul de poluare - se poate concluziona ca vrei sa folosesti masina zi cu zi, or, calitatea de autovehicul istoric, cel putin la nivelul actual de reglementare internationala, este incompatibila cu cea de "Daily driver"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate n-am auzit sa existe vreun club al masinilor vechi , non euro , modificate, infiintat de cei care doresc sa le foloseasca zilnic, care sa obtina scutirea de taxe sau aceleasi taxe ca in cazut masinilor euro, sa nu aiba restrictii de circulatie in marile metropole sau in zonele centrale, ma refer la tarile din UE. In toate tarile se pun taxe mari pentru masini non euro pt a determina oamenii sa renunte la ele (faptul ca l anoi depasesc posibilitatile oamenilor de plata e o discutie in care prefer sa nu intram). Cele mai vechi de 20 de ani si care obtin certificat de vehicul istoric beneficiaza de anumite facilitati. La noi fiind ffff multe masini vechi limita a fost stabilita la 30 de ani, nu de vechime ci , si mai restrictiv, de la iesirea din fabricatie. A fost tot ce s-a putut face, sa nu credeti ca n-am incercat, nu cu 20 ci cu 25 , si vechime nu oprirea fabricatiei. Nu a fost acceptata variata asta si ne-am multumit cu ce s-a putut, e ceva fata de nimic. Daca chiar iubiti masinile vechi, si nu le utilizati doar ca o solutie ieftina pentru a avea o masina, cre dca nu e tarziu sa ganditi lucrurile din perspectiva, ca in timp, aceasta sa devina cat mai originala, as aincat atunci cand o sa fie probleme, sa aveti o alternativa la REMAT. E doar o sugestie, nu as vrea ca la momentul respectiv sa aratati cu degetul inpre cluburile de vehicule istorice, consider ca ne-am facut datoria de a va informa, ramane numai sa va intereseze subiectul si sa constientizati in ce directie merg lucrurile, nu e o gluma, iar Romania a demonstrat in multe cazuri ca e prima care aplica lucruri care in vest inca sunt in stadiul de proiect. Va puteti asuma riscul de a folosi aceste masini pana in ziua in care se va spune stop sau puteti sa le acordati o sansa, cea de a nu ajunge la fier vechi sau banca de organe. E decizia voastra. nu puteti insa pretinde celor care se zbat sa tinda spre original 100% sa coboare stacheta, si chiar daca prin absurd lucrul asta ar fi posibil, va asigur ca ar aparea imediat cineva care ar spune ca totul e un paravan , in spatele caruia s-au ascuns un mare nr de rable si doar f putine piese de colectie, si atunci totul se va prabusiu ca un castel din carti de joc. Ori asta nu vrem sa se intample, cu riscul de a fi antipatici unora. Niciodata nu am reprosat cuiva ca nu investeste in masina, poate omul chiar nu poate, insa am combatut in permanenta cei care nu investesc in refacerea masinilor dar in schimb cheltuiesc pe modificari inutile, un singur exemplu, am vazut masini ale caror jante valorau mai mult decat masina in sine, in loc de o tinichigerie si o vopsea decenta masina primise niste jante supra dimensionate, noi noute, care contrastau atat de rau cu starea jalnica a masinii , incat daca ar fi putut, aceasta ar fi afisat pe parbriz, " NU-TI MAI BATE JOC DE MINE !!!"

Modificat de RETROMOBIL e si broscuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

retromobil: ai perfecta dreptate, sunt de aceeasi parere. si din pacate, cei care ar vrea sa le aduca la forma originala nu au bani, iar cei ce au bani baga motoare smechere, jante si praguri cromate... no offence, dar...asta e realitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cred ca ar trebui facut acest topic lipicios...observ ca inca este lume care nu stie despre ce este vorba si care doreste sa fie atestat....(exemplu clar : navarone)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Programul sesiunilor de atestare a vehiculelor istorice organizate in anul 2007

Pe tot parcursul anului 2007 RETROMOBIL CLUB ROMANIA va organiza la Bucuresti sesiuni de atestare a vehiculelor istorice, cu ocazia unora din evenimentele din calendarul competitional 2007, in datele de 14.03, 05.05, 26.05, 02.06, 16.06, 28.07, 18.08, 29.09, 13.10.

Sesiunile se vor desfasura in locatiile prezentate pe site-ul R.C.R.

http://www.retromobil.ro/evenimente/Calendar_RCR_2007.htm

Pentru colectionarii de vehicule istorice din tara vor fi organizate sesiuni de atestare speciale in functie de zonele din care vor veni solicitarile majoritare.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati exclusiv prin email retromobil@yahoo.com insotind cererea de fotografii digitale ale vehiculelor si a Cartii de Identitate

Modificat de RETROMOBIL e si broscuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ORDIN nr. 2132 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7

extras

CAPITOLUL I: Metodologia de omologare individuala si eliberare a CIV

3.Omologarea se acorda pentru:

3.1.vehiculele noi, fabricate, importate sau introduse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bai MODERATORILOR!!!!!!!!

nu credeti ca acest topic ar trebui sa fie "lipicios" ca sa il vada si cei mai nou inscrisi pe forum si care incep sa intrebe pe pm ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unei atestari/inregistrari ca vehicul istoric se obtine si o reducere din costul rovignetei ? Mai sint alte avantaje in afara de scutirea de la impozit si taxa pe prima inmatriculare ? (sper ca inca nu se gindesc astia si la o taxa pt automobilele deja inmatriculate in Ro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista alte avantaje materiale din cate stiu eu. doar cel de ordin subiectiv al mandriei personale de a avea un vehicul atestat oficial ca istoric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindeam sa zic ca masinile vechi nu trebuie sa stea mai mult prin garaje, ci trebuie sprijinite spre a fi admirate mai des pe drumurile nationale.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata 9 iunie incepand cu ora 8:30 in parcajul din fata Strandului Tineretului (Str. Starndului - zona Arcul de Triumf - Bucuresti) ) RETROMOBIL CLUB ROMANIA organizeaza o noua sesiune de atestare a vehiculelor istorice. Posesorii de automobile care doresc obtinerea Atestatului de Vehicul Istoric sunt rugati sa aduca o copie a Cartii de Identitate si a talonului. Cei interesati pot obtine informatii suplimentare de la Presedintele Comisiei Tehnice R.C.R., dl. ing. Cristian Stoian 0722.209.166

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Vreau sa cumpar un VW T2 din 1974, se mai gasesc piese noi la acest midel? Poate fi un vehicul istoric? Multumesc, astept cu nerabdare opiniile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La una din intrebari, ai raspunsul 6 posturi mai sus. Piese gasesti.

Modificat de Fane2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..la cealalta, raspund io :D : se gasesc piese, garla, vechi-noi-NOS,-dezmembrari... :P ..pt. detalii, SUNA! :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • MikeRG pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!