Jump to content
Sign in to follow this  
tonic

Atestarea Vehiculelor Istorice

Recommended Posts

AUTOMOBILIA

Victor, pe dl R il informezi degeaba , repet, nu facea parte din comisie, s-a bagat aiurea in discutie. Nici Toni nu facea parte din comisie insa a venit inarmat cu o descriere a modelelor . E o diferenta de abordare a momentului, Toni se bucura sa vada si alte broscute atestate, incerca sa ajute, R cauta sa-si verse supararea ca multi modifica masini, din pacate a gresit si locul si momentul si , mai grav, tinta. Dupa sesiune ne-am strans la biroul expertului, a venit si KG, am discutat civilizat, calm , cu ceva materiale in fata, fiecare si-a spus punctul de vedere, ne-am strans mana la final, cam asa trebuie abordata problema, nu facand procese de atestare interactive. R a spus niste aberatii, noi l-am combatut cu argumente, parerea mea e ca s-a facut de kko, nu vad de ce trebuie sa se supere cei care aveau dreptate sau sa te superi pe un club din cauza unui membru. Sa nu-mi spuneti ca exista vreun club romanesc fara vreun Gica Contra ca nu prea cred, doar daca e o gashca de cativa prieteni, cum imi place sa cred ca sunt cei cu antelelicele si cum cred ca sunt si cateva nuclee de broscari, ambele reunite din pasiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dihorul

Domnule Retromobil e si broscuta (schimba o data nick-ul asta, te rog!), imi cer scuze ca am putut sa compar miscarea dumneavoastra cu RAR-ul.

Se pare ca aici avem de a face cu oameni pasionati de masini si nu de spaga si de pus bete in roate. (au si cei de la RAR scuza lor, multi vor sa treaca cu masina in batista si apoi injura RAR-ul).

Citind posturile dumneavoastra am realizat ca singura problema a fost informarea/intelegerea celor examinati cat si lipsa unui evaluator cu experienta. Acum ca vin niste chibiti carev isi dau cu parerea pe langa masini, sa fim seriosi, chiar trebuie luati in seama!?!?

Ma bucur ca luati lucrurile in serios si nu e cum s-a spus ori cum am comentat eu in mod rautacios.

PS: Jaguarul SS a fost modificat exclusiv de proprietar, modificari care cu ajutorul datelor tehnice primite de la fabrica a reusit sa fie cel mai performant Jaguar SS de pe fata pamantului. Primul proprietar, cel care a facut tot acest "tuning", era un inginer la caile ferate britanice care isi dorea o masina mai rapida cu care sa se poata deplasa unde ii cerea serviciul. Mie unul mi-a placut povestea....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergiup

fara a avea ceva personal cu toni cu care de altfel am vorbit in cateva randuri si mi se pare un om super ok, un iubitor de broaste si nu numai si nici cu masina lui pe care sincer o admir pentru felul in care arata si a fost lucrata ma vad nevoit sa subliniez urmatoarele:

nu doar capota masinii este schimbata. si spun asta pentru ca modelul de capota din 1967 a fost fabricata doar 2 ani(pt modelele 1966-1967 daca nu ma insel), este un model intermediar iar pentru montarea acestui model de capota este necesara si modificarea sau schimbarea fustei spate din pacate. daca cumva gresesc in afirmatiile mele rog sa fiu corectat. deci iata inca un reper care nu e in conformitate cu originalul.

am convingerea ca in viitor modificarea fustei va si indreptata iar aceasta capota va fi schimbata cu atat mai mult cu cat capota originala are un farmec aparte.

repet nu doresc nici intr-un caz prin ceea ce am scris mai sus sa il atac pe toni sau masina sa care este intr-adevar o masina frumoasa indiferent de firma restauratoare, la cheie sau nu si alte amanunte ale restaurarii masinii iar masina merita la fel ca si altele atestatul in ciuda aspectului legat de capota... dar cine imi spune ca masina lui neneavictor nu este o masina demna de acest atestat inseamna ca nu stie ce vorbeste si merita sa ii fie contestat dreptul de a face parte dintr-o astfel de comisie indiferent de satutul, experienta, etc ale acelei persoane. mi se pare un gest cel putin reprobabil afirmatia conform careia aceasta masina nu poate primi acest atestat. nu sunt eu membru al acestei comisii dar vazand aceasta masina nu pot sa nu imi pun semne de intrebare atunci cand cineva refuza sa dea un astfel de atestat acestei masini.

LE: am mai spus si o mai spun: RCR sunt convins ca este o initiativa mai mult decat laudabila si sper sincer ca aceste probleme vor fi rezovlate pana la urma. am incredere ca RCR va face mai face multe in viitor pentru toate "bunicile" din tara si aici nu ma refer la scutiri de taxe nici intr-un caz si ca ceea ce se intampla acum este doar un incident regretabil si situatia se va indrepta pe viitor. va doresc succes tuturor.

Edited by sergiup

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA
M-am dus la pol sa-mi schimb permisul si stand la coada vad si citesc pe pereti - taxe de prima inmatriculare- alela, alea, si "sunt scutite de taxe masinile istorice" fug si intreb la rar ces alea si cum aflam care sunt socotite mas ist RASPUNS cele a carei fabricatie a incetat de minimum 20 de ani: unde gasim cataloagele si aceasta asociatie ( ca este) condusa de Rgele Mihai ??? :)

Mai mult de 30 de ani de la iesirea din fabricatie, in stare originala detalii puteti solicita la retromobil@yahoo.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA

Sergiu,

Normal ca si fusta e modificata ca altfel capota nu cadea bine, modificarea a fost facuta de niste specialisti, asa ca nu a atras atentia, daca era sudat electric si umplut cu 3 degete de chit sarea in ochi, treaba presupun ca a fost fin facuta asa ca a trecut neobservata. Cand Toni o sa aiba chef o poate modifica la loc, repet insa , nu se compara cu modificarile care din pacate distrug masini recuperabile. Sunt convins ca firma respectiva il poate ajuta pe Toni sa repare greseala, cel putin cu o capota si cu fusta daca nu cu intreaga operatiune, dar consider ca astea sunt probleme private care sunt confidentiale, sa-i lasam sa-si rezolve singuri cazul. Iar erorile de atestare daca vor fi vor fi umane, n-are nimeni nici un interes material, si noi ca si voi dorim salvarea cator mai multe masini. Credeti-ma pe cuvant ca masina primea atestatul si in cazul in care nu apartinea unui membru al clubului , si daca venea de afara sau aera facuta de un pasionat din orasul x, si daca nu era luata de la firma x, nu mai faceti scenarii pentru ca riscati sa jigniti, situatie in care intrati in rand cu dl. R.

Ref incident poate s-a pierdut raspunsul meu printre randuri, omul cu pricina era in chestiunea respectiva un simplu chibit, parerea lui nu e luata ca litera de lege de comisia de evaluare.

Masina lui Victor e super ok si eu i-am spua asta din 2005 cand am vazut prima oara fierul , el intre timp a modificat 100 de chestii IN BINE si de fiecare data ma suprinde cata atentie da detaliilor, si detaliile costa cel mai mult, TIMP SI BANI. In timp ce eu ma duelez pe forum cu un interlocutor ref MP3 si boxe el si-a cumparat un radio original restaurat, e drept ca are medii si scurte si ca bazaie cand treci pe sub firele de tramvai (sau poate ma insel, o fi avand filtre moderne care-l scapa de pacatul asta) , dar ce conteaza, a platit pe el cat costa o masina de piese, dar e fericit, altii se gandesc daca se pacalesc platind atat pe o masina intreaga, nu neaparat broscuta .....

Chiar nu intelegeti ca a fost o contra nefericita, niste vorbe spuse la nervi, din pacate acumulati in viata cotidiana care e cum e ? Chiar credeti ca un astfel de exemplar rar nu ne starneste interesul ? Zau asa hai sa inchidem subiectul, timpul o sa dovedeasca ca masina lui Victor o sa fie corect apreciata, mai destainui inca un secret poate asa va linistiti definitiv, pe langa propunerea ca el si Pac sa se ocupe de evaluarea broscutelor, daca revopseste masina pana la SIAB si o sa mai avem stand (prin bunavointa organizatorilor), am fi onorati s-o expunem la loc de cinste. Pe mine nu ma intereseaza parerile dlui R si in fapt ale nici unei persoane care derapeaza din realitate, fluiera, ameninta, striga huo, jigneste, isi da cu parerea aiurea, etc. Astea nu sunt argumente de luat in seama.

Dihorule ref nick nu stiu ce ai cu el, lumea il cunoaste, ideea era sa sugereze ca orice masina are potential de vehicul istoric, cu conditia sa vrea si posesorul ei asta, il schimb daca vreti , dar nu prea stiu cum

Edited by RETROMOBIL e si broscuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergiup

@ RETROMOBIL e si broscuta - veti primi PM cu ce i-am scris si lui neneavictor tocmai pentru a nu da nastere la diverse discutii legate de pm-uri. mie asa mi se pare corect. si am trimis pm tocmai pentru a nu da nastere din nou la falme-uri pe forum. si asa situatia e destul de tensionata.

Edited by sergiup

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA

La mine situatia e f calma, tocmai facem planuri de demarare a unui nou proiect de restaurare

post-1197-1171378444_thumb.jpg

post-1197-1171378522_thumb.jpg

post-1197-1171378614_thumb.jpg

post-1197-1171378621_thumb.jpg

Edited by RETROMOBIL e si broscuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergiup
La mine situatia e f calma, tocmai facem planuri de demarare a unui nou proiect de restaurare

Cine o sa castige razboiul (nev)rozelor ma intereseaza mai putin, si cred ca majoritatea au alte lucruri mai bune de facut decat discutiile interminabile.

Eu zic sa discutam de masini si mai putin de x si o.

corect. asa e. fiecare avem ceva mai bun de faut. dar e normal sa te revolti cand intalnesti o astfel de situatie. cu asta cred ca am incetat si cu postatul aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
neneavictor
victor

poti sa pui poze cu interiorul masinii: policioara de bambus, scaunele etc????

Uite Vali si pozele promise de ieri

inca

s

si inca

si certificatul

2

a

post-3644-1171385126_thumb.jpg

post-3644-1171385277_thumb.jpg

post-3644-1171385409_thumb.jpg

post-3644-1171385448_thumb.jpg

post-3644-1171385575_thumb.jpg

post-3644-1171385636_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
wbg_1000
La mine situatia e f calma, tocmai facem planuri de demarare a unui nou proiect de restaurare

2 takt. Very nice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
neneavictor

x

post-3644-1171385681_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
wbg_1000
La mine situatia e f calma, tocmai facem planuri de demarare a unui nou proiect de restaurare

2 takt. Very nice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan
La mine situatia e f calma, tocmai facem planuri de demarare a unui nou proiect de restaurare

Ce masina e? Poti sa dai mai mullte detalii? Cu steyr-ul ce ai mai facut? Cred ca ai putea pune aici intreaga lui poveste cu tot cu pozele, mie mi-a placut tare mult cand am citit-o pe forumul de fiat . Orice masina restaurata are o poveste frumoasa ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonic
Ce masina e? Poti sa dai mai mullte detalii? Cu steyr-ul ce ai mai facut? Cred ca ai putea pune aici intreaga lui poveste cu tot cu pozele, mie mi-a placut tare mult cand am citit-o pe forumul de fiat . Orice masina restaurata are o poveste frumoasa ......

va rog sa pastram acest topic strict pt. atestarea vehiculelor istorice. Se pot deschide topic-uri cate vreti si se pot intitula proiect de restaurare Aero sau Steyer etc.

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan

Cand am zis "aici" ma refeream la VWForum :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonic

ok...se intelegea ca in acest topic...care oricum este cam varza facut dupa discutiile fara rost zic eu...

MODERATORUL..MISHULEEE da cu mopul te rog....aloooooooooooo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Unde sa dau? Ca e o varza generala... shterg tot? Sau ashteptam mozii aia noi, poate au ei rabdare si chef? Am zis doar ca m-a sastisit subiectul... :) Oricum, citind in diagonala, am intzeles ca acel Rossi s-a bagat si el ca musca'n c**u' calului, fara nicio treaba, sa se dea cu parerea si el, ca romanu'. Am obiceiul ca acestor oameni sa le arat usha cu cel de-al 3-lea deget, indiferent din ce parte numeri :D . Imi aminteshte de tzaranoii de la moshie care asta-vara, cand sapam o fundatzie la adancimea corecta, faceau mishto: "Ce faci nene, ingropi pe careva???" :D Urasc tzoapele care fac pe deshteptzii fara sa aiba habar de problema in cauza. Iar Bogdan trebuia sa-l ia pe ala de turu' pantalonilor si sa-i faca vant de acolo, nu sa-si ceara scuze intre 4-6-8 ochi, la o berica.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA

A avut loc si mult asteptata reunire a comisiei de atestare, cu titlu informativ, ref cele 4 masini VW prezente la sesiunea de atestare , in unanimitate (3) comisia a considerat ca pot fi considerate vehicul istoric, cu exceptia KG care a fost considerata un proiect extrem de interesant, numai ca, asa cum spunea si proprietarul ei, masina are nevoie de un make up. In cazul KG s-a hotarat inceperea unei documentari amanuntite, LA CARE SPER SA PARTICIPE SI DETINATORUL, daca in epoca au existat si masini fara bare, masina va fi acceptata ca VI. Este in fapt ce am discutat inca de atunci cu detinatorul masinii caruia ii multumesc pentru calmul cu care a abordat problema, sunt convins ca masina o sa iasa f bine pentru ca e o baza excelenta. La discutii a asistat si dl R , pe care l-am rugat pe viitor sa discute in particular daca doreste sa puna intrebari sau sa faca unele comentarii. Membri comisiei cu exceptia mea, nici nu au habar de discutiile noastre aprinse, cred ca nu mai e nimic de adaugat, n-a fost nevoie de nimic in plus decat de o analiza atenta a masinilor, cu bune si eventual lucruri care mai sunt de facut, o sa afle fiecare in parte recomandarile noastre, mai departe depinde de proprioetari ce fac cu masinile, e responsabilitatea lor cum le intretin si le utilizeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonic

bravo. Felicitari RCR si felicitari noilor propietari de vehicule istorice...le vor uda la proxima "broscariada" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Mi se pare OK...

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA

Ce am uitat sa scriu din graba, ieri am vrut sa verific cum gandesc colegii mei, nu le-am pomenit nimic de toata furtuna asta ca sa nu-i influentez in nici un fel, si rezultatul a fost cel de care v-am spus. Cristi care e pres com tehnice si totodata expert auto autorizat chiar imi spunea ca a ramas impresionat de cele 2 broscute cat si de pasiunea posesorului de TL (nr Bogdan). Discutia de ca s-a facut atat tam tam nici n-a fost amintita, s-a verificat doar informatia ref perioada de modificare a lunei si cu asta basta. Ref KG o sa contactam un comisar FIVA de la un club extern sa vedem si parerea lui, sincer nu cred ca sunt probleme. Masian e f valoroasa asa ca nu trebuie sa aveti emotii pentru ea. Proprietarul ne-a convins ca stie ce are de facut asa ca perspectivele sunt bune. Pe 24 februarie ne-am propus sa mergem la Brasov pentru o noua sesiune de atestare, cred ca o sa fie multe broscute asa incat daca Pacman sau Victor, de ce nu amandoi, doresc sa ne insoteasca ne-ar fi de folos experienta lor. Daca nu facem poze , cerem oamenilor informatii, dupa care ne intoarcem la baza sa ne documentam. Pana la sfarsitul saptamanii o sa avem atestatele tiparite si trimise on copie la RAR, dupa asta in 60 de zile trebuie facuta o vizita in Grivita cu 78 lei pentru inscrierea mentiunii in CIV, apoi tb mers la Financiar cu cererea de scutire.

Scuze daca am postat ceva aiurea pe aici , puteti sterge sau le puteti muta la "Fara broscute dar interesant ..."

Edited by RETROMOBIL e si broscuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman

ma bag si io in seama... daca tot mi s-a pomenit numele p-aici...

1. nu stiu daca noi (victor si cu mine) suntem cei mai in masura sa dam verdicte asupra atestatelor... daca lumea zice ca da.. no problem ... oricum... e clar ca daca ar fi cineva dintre noi n-ar mai exista paginile astea multe de discutii.

2. Poate ar fi frumos ca "sesiunile de atestari" sa se desfasoare in felul urmator:

1. venit comisie

2.pozat auto (fatza/spate/profil/motor/interior/blabla)

3. verificat (cu lista in mina) anumite aspecte absolut necesare la oricare automobil (bare, roti, motor, chestii principale - aici stiti voi mai bine) pentru ca acesta sa fie incadrat la AI (automobil istoric)

4."colectat" hirtiile de la proprietar (hirtzoagele mashinii, hirtzoage despre istoria ei sau a modelului in cauza etc)

5."colectat" info despre proprietar si auto (ce face cu ea, in ce conditii o tine, citi km face pe an... maruntzishuri)

6. multzumit proprietar pt prezentza, la revedere.

7. mers acasa studiat, acordat note pe baza punctelor de mai sus, livrat la proprietar verdictul, cu posibilitatea de "recurs" :(

In felul asta cred ca se evita absolut toate discutiile care btw sunt bune doar sa agite spiritele...

Si ... la fiecare auto specificat modificarile si de ce au fost/nu au fost acceptate...

Pentru ca nu cred ca ar fi deranjat pe cineva capota lui Toni daca dl R mai sus pomenit nu aducea in discutie luneta lui victor.

(Acu' stind si gindindu-te cu mintea unui neprofesionist (nu zic profesionist sau cunoscator)... cum pana mea sa-ti treaca prin cap ca ala a taiat bucata din mashina doar ca sa puna o luneta pe care o are toata lumea???? Gata. nu mai discutam despre asta... Hai sa vedem daca putem face ceva pozititv... daca putem ajuta Retromobil sa fie si broscutza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AUTOMOBILIA

Pac, nu v-am invitat sa dati verdicte asupra atestatelor, cred ca e util sa inspectam impreuna broscutele , experienta voastra e utila, puneti voi toate intrebarile si nu mai e nici o discutie, sper, de fapt toata zarva a pornit de la 2 intrebari, ref luneta si ref bare, desigur ca totul face muzica , am recunoascut si regretat momentul neplacut la care s-a ajuns, dar pe fond se solicitasera niste informatii. E normal ca atunci cand semnezi un act sa vrei sa o faci incredintat ca nu gresesti. Deco comisia, si chiar cei din public, pot pune intrebari, desigur politicos, fara insinuari si rautati, amenintari, presiuni, caterinca, sau ca se afle in treaba etc. Atestarea s-a desfasurat aproape identic cu lista, numai ca solicitantii nu prea au adus documentatii, de fapt nu au adus nimic in afara de civ, iar la un moment dat ne-am dat la barfe. Ref multumiri, cred ca le merita atat participantii cat si comisia de evaluare, care munceste la treaba asta, eu la final am multumit . Cu capota sau fara lunete, personal mi se pare lipsit de fair play sa te legi de un pasionat sau masina lui, introducerea lui Toni in discutia asata cred ca nu e tocmai potrivita, el nu are nici o vina, nici ca a luat masina asta nici ca a primit certificatul, brusc insa a ajuns material didactic. Masinile nu se evalueaza comparandu-le intre ele ci cu o referinta, masina in prima zi de viata. Sa fim putini sinceri cu noi , fiecare cand cumpara o masina noua nu e 100% pus la punct dpdv al informatiei, de fapt, personal cred ca in fiecare zi poti invata ceva, e valabil in primul rand pentru comisia de evaluare care are o responsabilitate.

Edited by RETROMOBIL e si broscuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdan

Uraaaaa s-a votat :P !!! Si mai departe ca sa ajung membru in RCR ?

P.S. Masina mea e Variant :o nu TL :P , TL e aia mica de sta in vitrina :P . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri