Jump to content

Atestarea Vehiculelor Istorice


Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AUTOMOBILIA

    36

  • tonic

    26

  • MikeRG

    12

  • sergiup

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu care credeam ca am un "rating" bun....

Ia sa ma duc si la altii, nu numai la "prieteni"

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Nu vreau sa fiu rau si foarte offtopic, daar: eu am bonus-malus B3 iar pe jumate de an cea mai buna oferta este Carpatica 524lei iar urmatoarea Uniqua 656lei. Pe 6 luni!

Doar ca-s student trebuie sa platesc de 4-5 ori mai mult?  Deci tare buna ar fi o asigurare pe 3 luni, asa de vara...

Link to post
Share on other sites

un golf 1 , an 1983  se poate atesta ca masina de epoca?  (evident original ) exceptie facand vopseaua

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Masina trebuie sa aiba cel putin 30 de ani !! asa ca....

Mai exact, trebuie sa fi trecut cel putin 30 de ani, de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv.

Link to post
Share on other sites

si golful mk1 in germania a fost fabricat pana in 1983. acum suntem in 2014. restul e aritmetica.

 

PS: cabriolet-ul a fost fabricat pana in 93 si citi golful pana in 2009.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Vreau sa cumpar un mk1 de la cineva dar taxa ma pune pe ganduri. Daca masina o avut candva motor pe benzina, acum avand 1.6d, iar eu daca o iau voi pune 1.6td, se poate inmatricula ca vehicul de epoca daca masina nu o iesit din fabrica cu 1.6td? Asta presupunand ca se indeplinesc toate celelalte conditii. Dupa mine motorul e piesa de schimb asa ca nu am de gand sa arunc 1000e pe geam.

Link to post
Share on other sites

Scrie undeva-- sa fie ORIGINALA- cum a iesit din fabrica, adica. :icon_confused:

 

,,Piesa de schimb''- conteaza la aia la itepeu, nu la V.I... Si bordul daca-l schimbi, sau culoarea masinii- daca pui altceva, NU mai e originala.. :dry:

Link to post
Share on other sites

Da, ... din pacate raspunsul e nu.

Link to post
Share on other sites

Am inteles. Totusi se mai poate recupera taxa in instanta ca pe vremuri? Nu mai sunt la curent cu stirile din domeniu.

Link to post
Share on other sites

Din pacate nu.

Dar sincer, mai ales la preturile care sunt acum la carburanti nu merita mai degraba fie sa-i pui un motor pe benzina original, fie sa cauti unul cu motor pe benzina cat mai original ? ...

Nu uita ca un diesel vechi poate sa iti dea mari batai de cap, mai ales pe sezonul rece, (dar nu numai ) - si diesel-urile VW din perioada aia sunt renumite pt. probleme cu garnit. de chiulasa, cu crapaturi in chiulasa, plus ce pot sa apara pe la injectoare si pompa.

Link to post
Share on other sites

Cat am cautat informatii despre 1.6d/td numai cuvinte de lauda am auzit. Din pacate pretul carburantilor nu e nimic sigur in romania iar lipsa turbinei si posibilitatile de crestere a puterii ma imping catre un diesel.

Link to post
Share on other sites

Pai depinde - un 1.6 D si TD era un motor foarte bun la vremea lui, destul de fiabil si f economic,(daca prinzi unul bun) insa majoritatea motoarelor de genul asta din Romania, pe care le-am vazut personal au avut problemele de care mentionam.  Realitatea e ca au avu o viata foarte grea in tara, cu mentenanta proasta sau inexistenta, exploatare abuziva etc. Pot sa iti dau exemple de minim 6 motoare 1.6 D si TD intalnite de mine personal cu probleme de "rasu-plansu".

 

Legat de putere, ce sa zic?   Un 1.5/1.6 benzina este mai vanos decat un 1.6 D fara turbina.  Cu turbina se schimba problema la diesel, dar pe de alta parte, benzinarul se preteaza la up-grade-uri, e drept ca cu ceva banuti.

Cum ar fi o baterie de carburatoare duble - cauta pe cu google images  "VW Golf 1 Weber DCOE" .

De asemenea, se poate pune motorul de 1.8 benzina care transforma masina intr-un "pocket rocket" .

 

Oricum ai decide,mult succes :)

Edited by Komissar
Link to post
Share on other sites

Masina o iau cu tot cu un 1.6td adus din germania ca rezerva, dar care inca nu o ajuns sa fie montat. Sunt curios daca stiti cam cat m-ar ajunge o segmentare daca e nevoie la TD. In principiu piesele ca manopera difera de la un mecanic la altul. Daca il pot face cat mai "ca nou" cu bani putini ma tenteaza, avand in vedere ca o masina ca asta as incerca sa o tin foarte mult timp.

Link to post
Share on other sites

Pe aici nu prea ai cum sa afli info din astea.. Aici intrebi de broaste/busuri, racituri pe aer adica.. :icon_geek:

 

..ca sa nu mai zic ca asta e topic de ,,atestare''.. nu de tehnic.. :sly:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie privind atestarea istorica a unei broasete?

 

"Problema" e cam asa:

 

Am doua broaste, una din '67 si una din '69. Motorul de pe broasca din '67 a fost montat pe broasca din '69. Ma rog, doar blocul, intrucat restul pieselor sunt noi.

Se poate obtine atestare de vechicul istoric pt. broasca din '69 cu motorul din '67? Detin acte si numere noi pentru ambele masini.

 

Multumesc anticipat pentru raspuns.

 

Spor la "broscarit" ! 

Link to post
Share on other sites

Da, daca restul masinii este in stare buna, originala, etc. - motoarele 67 si 69 sunt foarte similare. Difera mici detalii. Chiar si seriile lor daca sunt de aceiasi cilindree sunt similare.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

ATENTIE! Scutirile sau reducerile de la plata impozitului/taxei pe cladiri, a impozitului/taxei pe teren, a impozitului pe mijloacele de transport prevazute la art. 456, 464 si 469 se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2016 persoanelor care detin documente justificative emise pana la data de 31 ianuarie 2015 si care sunt depuse la compartimentele de specialitate ale autoritatilor publice locale, pana la data de 29 februarie 2016. Scutirea de impozit pentru autovehicule istorice la care se depune cerere dupa aceasta data intra in viguare de la 01 ianuarie 2017. Da nu avem noi COD FISCAL.....

Link to post
Share on other sites
  • MikeRG pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri