Jump to content

Schimb Ulei Tiptronic


DanielL
 Share

Postare recomandată

astazi am schimbat uleiul si filtrul:

nu s-a schimbat nimic; la fel de tare zvagneste masina; uleiul nu avea nici impuritati si nici miros de disc ars: deloc.

chiar nu stiu ce poate sa fie;

asteptam pe cineva sa ne dea un sfat;

cind ai schimbat uleiul.... ai curatzat si blocul de valve?

magnetul din baie... avea chestii depuse pe el? uleiul era transparent sau "meduzos"? :D

cum era nivelul? cum este acum?

oricum.. nu mie separe o chestie de mecanica... adica paote fi de la presiune, blocul de valve.... p-aici pe undeva...

incearca s-o resetezi... si vezi cum se comporta dupa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind ai schimbat uleiul.... ai curatzat si blocul de valve?

magnetul din baie... avea chestii depuse pe el? uleiul era transparent sau "meduzos"? :rolleyes:

cum era nivelul? cum este acum?

oricum.. nu mie separe o chestie de mecanica... adica paote fi de la presiune, blocul de valve.... p-aici pe undeva...

incearca s-o resetezi... si vezi cum se comporta dupa :)

din pacate nu....

pur si simplu am schimbat filtru si uleiul, altceva nu am facut nimic;pt. ca nu am stiut ce sa-i fac;poate imi dai niste sfaturi;

care magnet:??????in baie nu avea nici un magnet;unde ar fi trebuit sa fie???

cat despre ulei, si chiar si baia erau curate-curate;fara depuneri, fara miros de disc, sau chestii de genul asta;oricum nu pot sa spun ca uleiul era rosu cum este initial...avea o culoare un pic mai inchisa;ca ulei nu stiu sa-ti spun cum era innainte, dar stiu ca dupa ce am schimbat si filtru, mi-au intrat aprope 4L, cu amorsare cu tot;prima data au intrat cam 2.5-3 L, am pornit si am trecut un pic prin toate "treptele", si pe urma a mai intrat cam 1L;

si este o treaba: nu face asa rau cand rece, si nu face chiar mereu;

astept un sfat....

multumesc frumos;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in baia de ulei (tava aia pe care o dai jos) tre' sa fie lipit un magnet.. care aduna impuritatile..

pe fundul baii era o chestie gelatinoasa? daca nu.... poate a mai fost schimbat uleiul :blink:

pai cind e rece e presiunea mai mare...de-aia n-ai aceleashi probleme... ar fi trebuit curatzat si blocul de valve...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal

imi poate spune si mie cineva care este rolul convertorului, si cum functioneaza acesta pe scurt.....veau sa stiu daca probleme de zvagnire cand bag in D pot aparea si de la acest converotr si nu numai de la blocul de valve; mai nou de 2 zile, cand reduc viteza sa opresc, mi s-a intamplat sa mi se opreasca si motorul, ca si cand nu ar fi debraiat cum trebuie;

de asemenea vreau sa stiu ce inseamna acest mesaj si la ce se refera...

18265 P1857 Load Signal Error Message from Engine Control

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am si eu o problema cu masinuta mea. am un golt 4 cu tiptronic si imi face ceva figuri cand merg cu ea. dupa ce se incalzeste motorul imi face cutia de viteze figuri. cand schimba din treapta a 2 a in a 3 a smuceste numai cand e cald motorul. nu stiu ce sa fac cum as putea sa rezolv aceasta problema. poate stiti careva care e problema si si ma puteti ajuta. schimbul de ulei si filtru poate rezolva problema cutiei mele?

multumesc mult de tot....

Salut,

sant nou pe forum si am joined citind discutiile astea pentru ca am aceleasi probleme. Putine locuri pe net unde se discuta despre aceste vw cutii de viteze.

Cand au inceput simptomele, am crezut ca daca schimb uleiul se rezolva. Zis si facut cam 1 luna in urma l-am schimbat. A fost OK pana recent. A inceput din nou. Numai cand se incalzeste cutia, deci daca o frec prin oras, incepe sa smuceasca violent dintr-a 2 to a 3-a. Plus cand lasi piciorul de pe frana masina se misca adica smuceste un pic.....ca si cum relantiul ar fi mai mare....dar nu e. De parca ar prea mare presiune in cutie. Si asta numai cand se incalzeste cutia. Am mai observat ca daca iau curbe, deci fac "valuri" laterale in cutie parca se mai amelioreaza pe moment. Stiu ca o sa ziceti ca am nivelul scazut.....oare?....adica CUM AFLU!!!

Cand mi-a schimbat uleiul, doar a golit pe jos, a umplut pompa manuala cu 5 L si a bagat tot pe acolo. Nivelul?....."Stiu eu cat tebuie bagat in aceste cutii" a zis mecanicul "....daca e prea mult no problem! ca il arunca afara....doar sa nu fie mai putin"

Cristiseven7......tipu de care vorbesc e pe Cetatii. Este acelasi mecanic specializat de care vorbeai mai sus?

Cutia mea e dinaia "sigilata"...nu are "baie de ulei" jos ci lateral....binenteles nu are joja.....si nici scurgere laterala pe unde sa arunce uleiul cand nivelul e ok....deci cum aflu nivelul? Sau cum schimb filtrul? Pe carte scrie: LA5G AJ (masina din avatar)

Vreau sa iau un passat 2003-2004 tdi cu 131 cp. Dar am o retinere pentru automata....pentru prima oara dupa 14 ai de masini automate.....Japonezele si americanele aveau schimb de ulei pe la 40k....De ce vag le face "sealed" ....este clar ca nu pot fi "for life".....oare sa fie pentru ca ei vor sa inlocuiesti cutia cand pica in loc sa-i faci schimburi regulate de ulei....no thanks!......o gramada de bani.....mai bine "invart" in benzina sau cumpar altceva.

Cum e passatu in aceasta privinta?....sau cum are cutia? se poate da baia jos si schimba uleiu si filtrul ? hmmm....Ce prostie! sa te impiedice sa nu poti schimba atf si filtrul doar sa inlocuiesti 5000Eu transmisie.....VAG :icon_cheesygrin:

p.s. Scuze ca in primul meu post am criticat VAG..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,tipul care mi-a schimbat mie asta este de pe cetatii.

eu am fost multumit,si pina sa ajung la el m-am interesat si eu si toti il recomandau ca fiind bun.Unde mai pui ca avea si niste masini adevarate in fata garajului unde tot el umbla la cutii.Ai schimbat doar uleiul sau si filtrul?

Dimineata dupa prima cheie dai pe D si pleci,sau dupa porniore stai si tu vreo 5 minute cu motorul pornit sa se unga totul prin motor si cutie cu ulei?

Citi km ORIGINALI are masina?

A mea a a vut vreo 220.000 cind am luat-o,implicit si cutia,masina a mers in regim taxi(a facut taxi in germa) si nu am avut nici un fel de probleme cu cutia.

Si ar mai fi ceva.

Cum folosesti cutia,ca ziceai undeva ca atunci cind mesteci in ea.........

Adica umbli non stop la ea de pe regim automatic pe manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi l-au recomandat toti pe acest tip. Totusi ar putea fi putin mai curat. Murdaria e dusmanul nr 1 pr cutii automate. In timp ce eram acolo repara o cutie....piese peste tot, improvizatii, murdaria groasade 1 palma.....din aceasta cauza as avea rezervatii daca as face un rebuilt....altfel parea ca se pricepe bine....si da, are un renume cu clienti din toata tara.

Anyway, masina mea 2001 am luat-o de aproape un an cu 116.000km.....acum are vreo 140.000. Deci ORIGINALI sant astia care i-am facut eu. Nu garantez pentru restul.

Cum am zis, nici nu stiu cum se ajunge la filtru....deci nu l-am schimbat.....baia de ulei care ar trebui sa fie orizontala sub cutie, este verticala in spate. de asemenea nu are nici "gaura" de nivel. Deci am dubii si acum daca 5 L sant OK. Si eu stiam ca temp sa fie verificata de VAG si e important nivelul...

Uleiul, (ATF) mi l-a pus dintr-un bidon mare fara nici o inscriptie pe el. Am dat vreo 25EU/L, dar preferam sa vina in bidoane marcate si sigilate....Zicea ca asta merge pentru cutiile tiptronice. A folosit pluralul si a dat de inteles ca daca mergeam cu orice golf, Passat sau Audi, tot din acelasi bidon baga. Aici aud ca sant o gramada de uleiuri specifice pe cutii diferite....

Dimineata nu o incalzesc. Dar o iau usor pana se incalzeste. Deci acceleratii usoare. Se unge mai bine daca se invarte...zic eu. Cat despre Tiptronic manual, nu o folosesc niciodata.

Cu invartitu in benzina ziceam ca, sant pe cale sa iau un passat (02/04) dar din cauza acestor probleme dar fara solutii concrete de la VW, (in afara de schimbatul cutiei) ma bate gandu sa o iau manuala, si deci sa "invart in motorina" dar stiu ca nu mai strang din c*r cand schimb viteze.....

Tu ce masina ai? banuiesc ca nu e aia din avatar....adica Lupo... taxi ..sau...

As prefera o cutie cum are A6 2.5, tiptronic. Adica are baie de ulei jos. Scoti suruburile, schimbi filtrul, cureti murdaria adunata, garnitura ATF si gata, esti bun pentru 60.000km.

Stii cum o are passatu de 130 de cai din anii 2002 -2004? E mai "friendly" la intretinere sau nenorocita ca a mea care trebuie schimbata cand "tuseste" :somnmare:

Modificat de ViaRail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu lungesc discutia...in cazul in care nu ai nici o eroare stocata, singura explicatie ramane MIZERIA. In timp pot aparea depuneri pe diverse componente (de ex. valvele modulatoare). Solutia ?! O curatire temeinica.

La acest tip de cutie (probabil si altele), unitatea de control a cutiei comunica cu ECU - via CAN-bus - folosind astfel informatii de genul: turatie motor, sarcina si avans aprindere (unde este cazul). O comunicare defectuoasa poate duce la "bruscari" in timpul schimbarii vitezelor dar, putin probabil in cazul tau avand in vedere ca aceste "bruscari" apar (daca bine am retinut)doar la treptele 2-3.

Cat despre asteptat n minute sa se incalzeasca...unga...etc. daca era necesar asa ceva, ar fi fost specificat de catre producator. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe cartea tehnica scrie doar AJ. De unde pot afla codul? Sau esti sigur de 09A/09B.

De scos a scos totul, adica ridicata sus, orizontal, desfacut singurul imbus in partea cea mai de jos a cutiei. A pus cam 5....a mai curs un pic cand a pus surubul la loc...

Despre curatenie: cum se face asta? demontat cutia? flush?. Cum am mai mentioant si poate stii, aceasta cutie nu are baia jos...deci?

Comunicarea ar putea fi de asemenea.....sau nu neaparat comunicarea ci motorul dupa ce se incalzeste nu mai se sincronizeaza cu cutia. Am mai patit eu la alte masini ca facea "fite" transmisia si de fapt motorul nu mai tragea. Sau nu mai tragea asa cum trebuia la rpm respectivi. Desi VAG-ul nu mi-a descopertit nimic nici la motor si nici la transmisie....??! Sau poate acel "cablu" care sincronizeaza acceleratia cu cutia. Nu stiu daca VW e pe acelasi principiu dar am avut probleme si cu dereglajul acelui cablu....e drept pe masini automate mai vechi si americane, pe benzina....?

Si eu cred ca e mizerie. De ce? pentru ca in momentele de frustrare din cauza zmuciturilor, o mai iau la "goana", sau folosesc Tptronicu pe manual la max. turatii.....de dracu o ia....stiu, stiu, ca nu e bine dar parca i-si dadea drumul. E drept n-am mai facut asta in ultimul timp. Aceste simptome sant declansate sau ameliorate si de curbe violente.....adica valuri laterale in transmisie....o cauza ar fi nivel ATF scazut sau mizerie care infunda sutele de orificii...

Cand am dus-o la schimb de ulei mechanicul specialist, a zis ca e inutil si ca e problema mechanica, Si ca ori o inlocuiesc cu una noua (avea el una cu 2500Eu)sau un "rebuild", care e minimum 1250Eu (parca)....

mai mult ca sigur ca el o curata si spunea ca a rebuild-uit-o....

in sfarsit, dupa schimbul de ATF a mers bine cam o luna....iar acum incepe sa se pronunte tot mai rau....

si inca ceva: desi s-a intamplat doar rar, cand stau la semafor cu piciorul pe frana, transmisia mai "agata", adica incearca sa se cupleze....fara variatii la rpm...

Inca o data, cum o curat?....e nevoie de specialist si dat jos sau o pot face daca dau jos capacul lateral.....si daca da, ajung la filtru pe acolo sa-l pot schimba sau spala?

Multumesc tie si tuturor care pot ajuta. Se pare ca nu sant singurul cu aceasta problema :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

mda eu momentan am acest lupo.

Dar inainte de el ,ca masina personala am avut un passat 2003 cu cutia tiptronic.

Inca odata spun masina avea km multi cind am luat-o si cind am vindut-o avea 300.000 fra vreo 200 km.

Mie greu sa cred ca cei 116.000 km ai tai la o masina din 2001 ar putea fi originali,se poate dar mie greu sa cred.

Plecind de la aceasta idee as sugera u istoric al masinii,care sa iti dea o imagine "buna " a masinii,adica daca avea la ultimul service 300.000,ala a dat-o "inapoi" al 116.000 ,tu ai lut-o,atunci altfel sta problema.

Dar cred ca tot omul de care tu zici,asta cu schimbul de ulei te poate ajuta.

Inainte sa ajung la el am auzit la o masa a unor prieteni de ai mei de unul cu un A8(masina luata de noua,imdeiat dupa lansare,adica sa spun ca omul avea bani),model 2001,deci nu ultimul,care la o problema tot la asta a ajuns si tot asta a reparat-o.Acuma ma gindesc ca omul cu A8,nu se zgircea la bani sa o repare in Ungaria,e foarte aproape de TM,si cred ca si el la rindul lui tot prin recomandare a ajuns la acest tip.

Adica pe mine personal m-a lasat mut "garajul" lui,ca daca tusesti prea tare crezi ca pica "tavanul" pe tine,dar daca omul e meserias, cu M si iti face treaba,treaba pe care astia la Vw habar nu au sa o faca,eu cred ca este ok.

Prefer un garaj "rustic" :lol: si cu un bun cunoscator decit unul curat cu habarnisti.

Colegul rudolf sau bogdan wrc(nu stiu exact) au fost sa intrebe la reprezentanta cum pot verifica nivelul uleiului la cutie si li sa comunicat :CU JOJA!

Dupa ce au cercatat pe cale propie,au mers inapoi si au spus:"bai omule ce joja,ca asta nu are!!!!!!!!!!".

La care aia :"da ,am aflat si noi".

De ce zic sa afli km reali.

Pt.ca neamtul,care nu este forumist,sau care nu cerceteaza de unul singur,stie ca uleiul este lifetime,ceea ce ste 100% fals.

Si atunci daca masina nu are acesti km,are mai multi,e normal ca uleiul poate nefiind schimbat niciodata sa apara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViaRail - daca stiam cat costa o curatare = "rebuild-ul" de care vorbesti = il rupeam pe nashu :vaidecapulmeu: ; asa...m-am ales doar cu felicitari :P.

Sa revenim.

Daca este cutia de care-ti pomeneam mai devreme, vorbeste si cu @theo; el are aceeasi cutie si din ce s-a interesat, se pare ca exista si filtru de ulei la ea. Daca este asa, sincer, eu as fi schimbat in primul rand filtrul, in sensul ca ii acord acestuia o mai mare importanta decat uleiului. Pana sa te apuci de demontat si curatat, schimba-i filtrul si vezi dupa aceea cum este. Nu amana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce zic sa afli km reali.

Salut,

pai in primul rad nu stiu cum sa caut km reali. Si eu cred ca masina are mai multi. Sincer, at this point, nici nu vreau sa stiu....m-as oftica sa aflu ca avut 300.000.....si mai mult, l-as suna pe tipul ca mi-a adus-o ca sa-i dau s##t.....etc.. :vaidecapulmeu: ..n-am chef.

Nu mai conteaza, eu am schimbat uleiul. Cert este ca masina a mers bine de cand am luat-o pana acum. Deci s-a stricat la mine si nu neaparat am luat-o stricata..

"Omul" cu pricina se pare ca se pricepe la automate....mai putin la curatenie :P ....si mi-a propus sa o desfacem. E un minim de 1250Eu cu o estimare de 1500Eu.Dar o data ce e desfacuta in bucati pe masa lui te mai tocmesti, daca cere 2000Eu? Speram sa pun banii aia pentru a doua masina si sa rezolv golful pe cai mai putin costisitoare.....naturiste :P

Astept de la xxleeus niste sfaturi cum sa curat cutia. As incerca si varianta asta...

p.s. Faptul ca ai dat passatu cu atatia km, i-mi mai da curaj sa iau urmatorul passat tot cu automatic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViaRail - daca stiam cat costa o curatare = "rebuild-ul" de care vorbesti = il rupeam pe nashu :vaidecapulmeu: ; asa...m-am ales doar cu felicitari :P.
????

Cred ca cei diff pana la 9l, a ramas pe acolo.....deci nu am "stors" cutia sau inclinat masina...decat busonul de golire....la ochiometru meu mi s-a parut proportional cantitatile iesite si bagate in cutie(5l)....pacat ca n-am masurat totusi.

Am sa incerc s-l caut pe @theo. Ma gandesc si eu ca are filtru cutia. Problema e cum dau de el (filtru)! O sa fac niste poze cand o mai ridic sa vedeti ca baia aia de ulei nu e jos....e la naiba in spate pe verticala

HELP!!....cum schimb filtrul sau (si) curat cutia asta nenorocita

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai un ajutor profi iti recomand sa stai pe c****** tau.

Eu cind am mers sa schimb uleiul,tipu m-a intrebat"dar filtrul nu il schimbam"?.

Si mi-a explicat de ce este important sa schimbi si uleiul si filtrul!!!!!

Cit despre km,nimic mai simplu caci vad ca esti din TM.

Te duci pe Lugojului la VW,cu cartea si talonul masinii,de unde sa rezulte ca esti propietar.

Iti faci o programare in vederea aflarii istoricului.

Masina va intra in service pt.o cititire ECU(ti se va da si erorile care au fost gasite) si vei primi un teanc de hirtii.

Platesti la caserie(ultima oara a fost 900.000) si pleci cu hirtiile.

Acasa pui pe birou cartea de service si istoricul de la ei si compari.

eu unul as pune pariu ca are peste 200.000,dar nu doresc sa te supar,dar cum spuneam mai sus mie greu sa cred ca re ,sa u a avut din 2001 doar 116.000,in conditiile in care masinile passat au fost foarte cauatate de firme.

Plus ca sigur nu a fost unui UNCHI ,BATRIN ce mergea cu ea doar la cumparaturi,vezi Doamne de aici si km puitni.

Pe linga nervii tai sa sti ca aflarea km masinii originali sa zic asa,poate da raspunsuri si la posibile alte viitoare prbleme,asa ca dute frumos acolo si rezolva problema.

Noi,cei din TM avem avantajul ca putem afla,pe cind in BUC,din cite vad si inteleg eu,colegii nostri nu au acces la semenea info.

Asta odata.

Pe de alta parte daca afli ca masina este masluita ,a doua oara nu mai cumperi de la ala,nu?

Si mai este altceva.Se poate ca km masinii sa fi fost trecuti si pe factura din Germania,dar daca tu masina ai luat-o gata inmatriculata in RO,nu aveai cum sa dai cu ochii de acest act.

Spun doar ca se poate,nu ca este si obligatoriu.

Dar inca odata,dute si vezi,este mai bine,macar nu traiesti cu o impresie falsa.

Unde mai pui ca sti exact cum s-a facut schimbul de ulei,cind s-a schimbat distibutia(100%),daca nu cumva a fost si lovita.

E bine de stiut,oricum banii nu ii mai vezi in cazul in care afli ca ai luat teapa,nu?

A,sa nu uit,si mie tot 5 l au intrat,si am schimbat atunci si filtrul.

Modificat de cristiseven7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViaRail - Nu mai fi asa suparat ; vorbesti urat despre ea si nu-i frumos, poti sa o superi :)

Poza am retras-o! Se pare ca nu este utila. (unora) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViaRail - pana faci tu poza, spune daca nu asta este cutia! :angry:

Da, ea e! Multumesc :)

O sa postez mai multe, dupa ce incep "disectia"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ViaRail, daca nu ai schimbat si filtrul....nu ai facut mai nimic. Obligatoriu schimba si filtrul.

Si vezi ca trebuie data cutia jos si desfacuta, altfel nu poti schimba si filtrul (asta e, majoritatea au baia lateral, cum privesti dinspre fata masinii, trebuie s-o vezi).

Daca tot e desfacuta cutia de viteze, pt. schimb de filtru, musai desfunda si valvele, sigur au impuritati si chiar span. Numai asa poti spune ca ai facut o treaba buna. Succes!

Intra 9l numai daca schimbi filtrul si golesti convertizorul, altfel, intre 5 si 6l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) deci pana la urma...la Golf IV tiptronic...de care cutie e? cu baia laterala sau nu? am luat deja 5 l de ulei si vreu sa il schimb cat de curand am luat si filtru.... mai trebuie ulei? trebuie data jos cutia la Golf IV? cristiseven, se pare ca la Passat si Audi e altfel decat la Golf. de la tine stiu ce vrei sa zici, de la pacman la fel...dar voi aveti fie Passat fie automata simpla. vad ca cei cu tiptronic (rudolf.s, theo zic altceva...)

theo, tu stiu ca zici ca e lateral, si stiu ca zici ca sursa e de incredere.... dar vreau sa ma aflu si alte pareri..ca pana acum eu stiam altceva...

acum, cand sunt asa aproape nu mai vreau sa dau inapoi. il voi schimba, dar nu vreau sa fiu tras in piept si sa imi para rau sa dau cutia jos degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic, acum am aflat si eu cum e cu baia pozitionata pe verticala (la Golf).

Am raspunsul din trei surse, una fiind eu, care am si vazut ca asa arata.

Acum stau si-mi amintesc ca parca cineva a sunat la Po Ro, si raspunsul a fost : pt. schimb de ulei si filtru, trebuie sa dea jos cutia.

La vremea aia, le-am cam sarit in cap, dar vad ca lucrurile chiar asa stau. Atentie, vorbim doar despre Golf si numai despre tiptronic.

Poate mai intervine cineva care are tiptronic pe Golf.

Sau cineva care stie sigur (sau a vazut), sa mai iesim din ceata asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp, mai cautand ceva pe net despre cutie..am gasit si se pare o adaptare catre schimbarea mai sport a trepteleor:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3096625

legat de schimb, se pare ca pe golf sunt ambele tipuri de cutie. si cele care se schimba usor si cele care se schimba doar dand jos cutia... trebuie verificat exact codul cutiei..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la pbv1 cu A6-le meu pt schimbul de ulei la cv tiptronic. Operatia a durat aprox. 3 ore, in cv au intrat 6l ulei ATF G 052 162 A2 cu tot cu filtru. "Intristarea" a fost 921.7 ron, dar meritat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu atentie ce scris in acest thread pentru ca as vrea sa fac si eu un schimb de ulei si filtru in cutie - am inteles ca daca iau ulei si filtru de la volksman ma ajunge max 300 RON , dar nu am gasit nici un service recomandat care face asta - poate cineva sa spuna niste locuri pe unde a fost si a facut respectiva operatiune cu succes ?

Eu stau in Bucuresti - deci daca e prin zona e foarte bine - m-ar interesa sa accepte cu uleiul si filtrul adus de mine , sa nu dureze foarte mult si sa aiba un pret rezonabil nu umflat ca la dealer - evident sa faca treaba buna . Multumesc anticipat.

PS Daca e in contradictie cu vreo regula sa postati aici imi puteti trimite pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!