Jump to content

Schimb Ulei Tiptronic


DanielL
 Share

Postare recomandată

Da... este logitudinal (despre amplasarea lui era vorba) si cutia este (are codul) 01V.

Ca sa revenim la subiect... cum spuneam, mi se pare ciudat sa functioneze o cutie cu mai putin de 1/2 din cantitatea de ulei.

Probabil ca facea ca toate alea... smucituri la greu, schimbari intarziate,etc. Dar, semnul de intrebare tot imi ramane in cap :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu esti lamurit unde a disparut uleiu :icon_thumright: ? si unde am bagat 7l ?

Modificat de razvantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De intrat...intra 7l; ideea ciudata mi se pare aceea ca, a functionat cutia cu asa putin ulei. Ori cantitatea scursa nu a fost bine masurata. Zic si eu...prea ciudat. :icon_thumright:

Admitand faptul ca a fost atat de putin ulei in cutie si nu cred ca neamtul a bagat ulei mai putin, poate ar fi bine sa stai cu ochii pe ea sa nu piarda totusi pe undeva. Ai verificat si circuitul de racire al cutiei? Nu se vede nimic nici pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact cat ulei a curs dar ochiometric baietii ziceau ca nu sunt mai mult de 3,5 . De vazut jos nu am vazut ca era pe groapa dar servicul la care am fost e a lu 1 arab care e specialist pe cutii automate in TM , na si de-aia am incredere in el ca toi l-au recomandat. De restu baietii zic ca nu am nimic . O sa vad sigur cand ajung in SPANIA in 15 iulie ca-i fac o verificare completa acolo . A si cutia merge bine si inainte de schimb , singurul lucru ce ma enerva era ca la semafoare cand mutam de pe N pe D smucea 1 pic dar atat , acum merge brici din toate punctele parca schimba si mai repede vitezele sau poate mi se pare mie dar na eu sunt mulumit de masina :(

Modificat de razvantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

Va deranjez si eu cu o intrebare....cutia tiptronic la o bora din 2002 motor ASZ 1,9tdi 130cp are joja de ulei ?....sau cum se verifica uleiu daca mai trebuie completat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este joja, ci doar un buson in partea inferioara a cutiei. Operatiunea de verificare al nivelului nu e chiar banala, trebuie facuta la service.

Trebuie conectat un tester si asteptat cu masina oprita (cu schimbatorul in pozitia P) pana temperatura uleiului scade la 30 de grade sau mai jos.

Pe urma trebuie pornit motorul, ridicata masina si asteptat pana creste temperatura uleiului la valoarea de test intre 35-40 grade.

Apoi se scoate busonul, se ateapta scurgerea cantitati de ulei din teava de refulare.

Daca uleiul continua sa curga, nu e nevoie de completare.

Daca se opreste curgerea, uleiul trebuie completat.

Dupa verificare intotdeauna trebuie inlocuita garnitura de la buson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Este extraordinar cat s-a discutat pe topicul asta si nu prea s-au pus pe tapet lucrurile esentiale. Eu vreau sa schimb zilele astea uleiul din cutie si tot nu sunt lamurit cum sa fac, mai mult sunt in ceata.

Mai exact: -unde se poate schimba uleiul in Bucuresti? Unde si-a schimbat cineva si a fost multumit si aveau preturi decente, daca se gasesc acolo filtrul, si uleiul, sau sa le iau separat? Si unde ma uit exact sa aflu si eu ce tip de cutie am? Si cum se numeste mai exact uleiul pe care tre sa-l iau ca sa stiu ce sa cer la magazin?

-cati litri de ulei intra la golf 4 tiptronic ca sa nu cumpar aiurea mai mult ulei si apoi sa stau sa ma uit la el?

-poate imi spune si mie cineva cu golf 4 tiptronic cat l-a costat toata operatiunea si unde?

Multumesc pentru raspunsurile care sper ca vor urma ca am mare nevoie de ajutor si nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Am intrebat azi la 2 firme specializate pe reparatii cutii automate si mi-au spus ca la golf 4 nu trebuie sa desfaca cutia ca sa schimbe uleiul si filtrul cum se scria pe-aici ca cica doar la Passat ar fi asa, apoi am sunat inca o firma si aia mi-au spus ca cica nu se poate schimba filtrul doar daca desface cutia in 2 si doar uleiul il schimba fara sa dea jos cutia....NU MAI STIU CE SA CRED SAU PE CINE SA CRED FRATILOR !!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat azi la 2 firme specializate pe reparatii cutii automate si mi-au spus ca la golf 4 nu trebuie sa desfaca cutia ca sa schimbe uleiul si filtrul cum se scria pe-aici ca cica doar la Passat ar fi asa, apoi am sunat inca o firma si aia mi-au spus ca cica nu se poate schimba filtrul doar daca desface cutia in 2 si doar uleiul il schimba fara sa dea jos cutia....NU MAI STIU CE SA CRED SAU PE CINE SA CRED FRATILOR !!!!!!!!!

Raspuns e destul de evaziv.

Poti schimba si uleiul fara s-o dai jos dar nu e schimb, ca poti scoate doar 4L asa ca...nu mai zic ca nu schimbi nici filtrul.

Sau sa ai cutia de pe Passat dar sincer nu am vazut pana acum (la Passat schimbul e facut direct pe jos si bomboana de pe coliva- filtrul tot pe acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 2001

Ii multumesc foarte mult lui Theo pentru sfaturi si indrumari (pr care le-am purtat si telefonic) m-a lamurit cu toata treaba si m-a si indrumat spre niste buni meseriasi si ieftini. Saptamana asta sigur o voi rezolva si voi posta aici rezultatele... Multumiri lui Theo baiat super de treaba!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam rezulvatele :icon_thumright:

Modificat de xxleeus
Te rog sa nu mai qoute la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutia automata schimbul de ulei se numeste reinprospatare de ulei, pt ca la schimb nu se poate goli intreaga cantitate de ulei din cauza ca nu se poate scoate uleiul din convertizor (piesa dintre cutie si motor )

La golf, sharan si alte modele de VW care au cutiile automate tiptronic japoneze (JF506 E) , filtrul nu se schimba decat in momentul in care se repara cutia asa ca nu mai lasati "specialistii" sa va desfaca cutia pt schimb ulei, si schimbati linistiti doar uleiul

La Passat se schimba filtrul de ulei la cutie de fiecare data cand schimbati uleiul

Foarte important in cutia dumneavoastra se baga doar ulei de generatie noua alb galbui, nu lasat din nou "specialistii" sa va bage ulei rosu, e mai scump dar nu va zgarciti ca reparatia reinnoirea costa mult mai mult ca o reparatie

Inca o chestie foarte importanta nu lasati sa va puna silicon pe baia de ulei la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce schimb(reinprospatare) e doar cu 4litri ? (intreb si eu asa retoric).

Pe de alta parte si eu m-am gandit mult la treaba asta, cum naiba sa pui filtrul de asa natura incat pt. schimb sa trebuiasca data jos cutia?

Cat despre silicon, ai vazut cutie virgina, sa vezi cu ce e data pe baia de ulei? Zic si eu......

Ps. eu mai am o varianta personala, de doua ori cate 4 litri, cu o pauza de un drum lung sau cateva sute de km.

Varianta ce o si practic.

Cum ajung in De, fac un schimb de ulei, sa vad ce procedeu are neamtul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva schimbul de ulei pentru un DSG ? Ma intereseaza costuri si service, pentru ca nici la Midocar nici la Porsche nu am reusit sa aflu exact la cati km. si care este procedura exacta pentru service la DSG si mi se pare penibil. Stiu ca subiectul asta s-a mai discutat pe forum, dar nu mai vreau sa aud pareri, vreau sa discut cu cineva care chiar a facut aceasta operatiune (cu succes).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ai nimerit gresit topic-ul; aici se discuta despre tiptronic. Poti sa deschizi un topic pe aceasta tema (schimb ulei DSG). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce faci tu cu doua schimburi de ulei la scurt interval e bine, dar e si mai costisitor totodata si nu sunt multi dispusi sa cheltuie suma aceasta de bani,

din cauza ca nu curge tot uleiul afar din cutie se numeste reinprospatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit aici

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...p;highlight=09a

si aici

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=365388

am verificat la mine si am codul 00001.

tot nu am inteles ce codific.

pt ca acolo spune ca 1 e pt EU si din cate inteleg eu 2 e pt state, si ca toti cu 2 au codificat cu 1?

sau sa codific cu 11 la coada? aia e fara DSP?

si a incercat cineva?

dar aici

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...p;highlight=09a

spune ca

00001 – Rest of the world (non north America - European mode)

00002 – North America

00011 – Rest of the world DSP off (non North America - European mode)

00012 – North America DSP off

pe cand aici spune ca

"00001" is supposed to be the North America setting, "00002" is the rest of the world (Europe).

adica exact invers.

si ce vrea sa spuna cu incheierea asta?

Be sure to restore the basic settings after the recode, though. It acted kind of funny until I did this.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc stiu ca intrebai (nu mai retin cand) care este cuplul suportat de 09a/09b...atasez un document care cred ca te'ar ajuta...

post-4943-1181140423_thumb.jpg

Modificat de bazil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merci. intre timp am aflat si eu. :(

eu vroiam sa urc puterea masinii catre 190-200 de cai si singura solutie ar fi sa limitez cuplu din soft. ceea ce nu prea ma incanta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un pasat din 2002 tiptronic si am o problema .cand o pun pe modul draiv se aprind toate beculetele ,ca si cum cutia ar fi selectat toate pozitiile .Iar la plecare zmuceste .Curios ca nu mereu face asa daca pe bord apare pozitia corecta an care e manete totul e k

merge normal nu zmuceste nu face nimic

Probabil trebuie schimbat uleiul ?? sau ce poate avea?

Am fost la autotest si nu a gasit nimic grav avea doar o eroare care a fost stearsa ,

Dar si dupa asta nu s-a rezolvat problema cand merge cand nu merge . am mai vazut problema asta dar nu stiu exact de la ce poate fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto :) nimic grav, doar o eroare...hmm. Care era acea eroare? In momentul in care se aprind toate "treptele de viteza" in bord, cutia cred ca intra in "safe mode". Era chiar foarte importanta acea eroare; daca zici ca s-a repetat fenomenul, mai fa o scanare si posteaza aici rezultatul. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spawn b93rlf

La ce foloseste recodatu cutie de viteze tiptronic?

Te ajuta cu ceva merge mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spwan citeste cateva posturi mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!