Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Laurentiu, rectificarea scaunului de injector inseamna incarcarea si alezarea lui la dimensiunile originale. Deci nu-ti fa probleme, nu trebuie oringuri mai groase.

Problema asta cu un singur punct de sprijin la 1.9tdi PD e arhicunoscuta dar nu ai ce-i face.

La motoarele de 2 litri parca si-au dat seama de greseala si injectorul e apasat in 2 puncte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura motor.

salut senzorul este acelas care imi si indica in bord?cel care indica in bord merge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este acelasi, dar daca ai fi citit un pic ai fi vazut ca sunt 2 senzori in unul, unul catre ceasuri si unul la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, rectificarea scaunului de injector inseamna incarcarea si alezarea lui la dimensiunile originale. Deci nu-ti fa probleme, nu trebuie oringuri mai groase.

Problema asta cu un singur punct de sprijin la 1.9tdi PD e arhicunoscuta dar nu ai ce-i face.

La motoarele de 2 litri parca si-au dat seama de greseala si injectorul e apasat in 2 puncte.

Cunosti cazuri care au facut asa ceva? Dupa rectificare tine macar 50-100k km?

Celor care au avut probleme la pornire strict din aceasta cauza de neetanseitate s-a rezolvat problema pornirii greoaie?

Eu cred ca si-au dat seama mai devreme de problema dar trebuia reconstruita toata chiulasa caci asa cum e acum nu ai unde sa mai pui si al doilea șurub de susținere. Nu ai loc nicicum. Plus modificarea construcției injectoarele pentru a putea pune si a doua pana de susținere. Si nu s-au mai complicat . Oricum , cam 200k au rezistat ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este acelasi, dar daca ai fi citit un pic ai fi vazut ca sunt 2 senzori in unul, unul catre ceasuri si unul la ecu.

si astea pot avea legatura cu incalzirea in masina?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, ia de citeste! Pricepe odata ca aici nu-i topic universal.

http://vwforum.ro/topic/12983-nu-baga-caldura-in-masina/page-36?hl=%2Bcaldura#entry2651080

http://vwforum.ro/topic/38363-pierd-antigel-nu-am-caldura/page-4?hl=%2Bcaldura#entry2647822

 

Laurentiu, nu cunosc pe nimeni care si-a reconidionat scaunele la injectoare. Dar cum nici aluminiul din chiulasa nu-i foarte dur, precis noul material va rezista cel putin cat a rezistat din fabrica.

Motorul asta a derivat din vechiul nonPD (care n-a fost gandit pentru ce a urmat), prin modificarea chiulasei si adaugarea unor tacheti si culbutori mai potenti. Evident ca se impunea reproiectarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu pe cineva care a refacut scaunele la injectoare - s-au montat bucse de bronz - cred ca a facut deja 100.000 km cu ea si nu are probleme.

 

Laurentiu - vb cu Lexy - el si-a facut, acum cativa ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bronz? Wow! Clar va fi diferenta.

Is curios la ce costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci.... vb de mai bine de doi ani (cred) - 800 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"42miticutza" am cumparat masina fara injectoare si jumatate de motor in portbagaj,nu am gasit injectoarelei cu AH sau AA nici nu le mai stiu care e era codul,astea (cu BA) au fost singurele care le-am gasit la bani ok si set de 4 bucati.Eu zic ca a facut totul ok,doar ca nu pot sa-mi dau seama ce o face sa porneasca greu...urmatoare piesa va fi o pompa tandem,sau daca stiti pe cineva care reconditioneaza( daca se reconditioneaza) lasa-ti un msj,o sa revin dupa ce pun mana pe o pompa tandem buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca-ti place asa..., cum sa faci asa ceva, nu ai destule probleme in viata de zi cu zi ? Ti-ai mai cumparat cateva. Faci asta cand esti pasionat si ai mecanica la degetul mic.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am,cu totii avem,nu aveam de unde sa stiu in ce stare e motorul,am mers pe incredere,chiar var...si mecanicul(fostul) prieten cu el...m-am invatat minte,dar dupa atatia bani bagati,nu vreau sa o dau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face depozit omul. :)

Lupta asta va fi lunga, dar cum spune si miticutza, daca-ti place asa...

Eu in locul tau as vinde-o bucati si mi-as lua o masina sanatoasa. Dar... nu toti gandesc ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa am observat in locașul unde intra injectorul in chiulasa acele "santuri" care se formează in timp si care nu mai permit oringurilor sa etanseze. Acele santuri se formează exact in partea opusa a surubului de susținere , semn ca acea prindere in chiulasa e insuficienta pentru susținerea injectorului, trebuiau macar 2 suruburi sa țină ca lumea injectorul.

Ce se poate face in cazul asta pentru a repara sau elimina acele santuri ce se formează in chiulasa?

Santurile in chiulasa NU se fac in dreptul oring-urilor ci sub ele si deasupra lor.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza. Tot se deplaseaza lateral injectorul, slabind etanseitatea oring-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu pornirea la ATJ 116CP acum cca 2 ani. Mecanicul care mi-a umblat la injectoare (trebuiau date jos pentru alta operatie) nu le-a mai strans, drept dovada, injectorul a jucat sus-jos, facand un sant in chiulasa destul de urat. Am facut la strung un bolt putin mai mic in diametru decat gaura pentru injector, am pus hartie abraziva de 2000 si am "frezat" santurile. Am cumparat oring-uri noi, Bosch plus suruburi NOI de prindere a injectorului si asa am scapat de problema. Tin sa cred ca micile santuri nu sunt in dreptul oringurilor, deoarece de aproape 2 ani si 50kkm nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza. Tot se deplaseaza lateral injectorul, slabind etanseitatea oring-ului.

Corect,ideea era sa stim exact unde e uzura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Revin cu informatii ,in sfarsit am scos masina din service ,mecanicul a schimbat o-ringurile plus suruburile de fixare Pd,acuma masina porneste la jumatate de cheie! mMultumesc pentru ajutorul vostru! Acuma ramane de vazut cat rezista o-ringurile fara alta chiulasa sau reparatie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am aflat si eu ca suruburile de fixare se schimba si ele odata ce schimb si oringurile...

Azi am cumparat kitul de reparatie( garnituri) pentru pompa tandem cu terminatia 209A,nu am timp zilele astea sa dau pompa jos sa le schimb,cel mai probabil weekendul viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Azi am cumparat kitul de reparatie( garnituri) pentru pompa tandem cu terminatia 209A,nu am timp zilele astea sa dau pompa jos sa le schimb,cel mai probabil weekendul viitor.

 

Este prima generatie de pompa tandem, cred ca n-o sa rezolvi nimic cu garniturile, s-au uzat si alte lucruri prin ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sunt sanse mari sa nu rezolvi problema cu kitul ala. Cel mai bine iei alta pompa buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa nu mearga daca fac stutsul sa nu mai aibe joc si schimb garniturile din ea?o pompa noua e scumpa si SH nu stii ce iei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai sus topicul cu pompele tandem. Vezi acolo ca nu la toata lumea a dat rezultate kitul ala.

Acum... de ce? Nu stiu. Pot exista uzuri invizibile ochiului, dar esentiale pentru hidraulica din pompa.

E scumpa una noua. Dar durerea de cap vine dupa ce inlocuiesti kitul fara rezultate, eventual mai iei o pompa sh si tot nu merge. Si constati ca tocmai ai depasit 50% din pretul unei pompe noi.

Discutia pe tema asta o continuam dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema cu pornitul greu doar cand e rece afara sub 8-10 grade si am schimbat si ecu cu unu de 131 si imi porneste mai prost de cat al meu de 116 nu stiu ce sa-i mai fac , cred ca ii dau foc si gata , asta vara a stat o luna in curte nu am avut permis si a pornit sfert deci nu cred ca se dezamorseaza , sa nu fie bun ecu de 131 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de codul injectoarelor. Ecu trebuie sa fie compatibil cu codul injectoarelor tale pentru a "lucra" bine.

Ori pui un alt ecu exact ca al tau ori il modifici pe acesta sa se "pupe" cu injectoarele tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!