Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Eu am desfăcut cu un imbus care are o prelucrare la cap care sa îi permită un grad de libertate . Dar merge și cu un imbus normal dar puțin fortat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update : am dat jos tubulatura aia de metal din spate (a curs putin antigel ) si apoi am putut sa desfac foarte usor .

 Am luat garnitura de metal noua , am gasit pe stoc la un magazin din Ploiesti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat pompa tandem ,frana este imbunatatita dar am limp mode ,am sters eroare si tot la fel se comporta .

 Ce ar putea sa fie ,am verificat furtunasele tot circuitul ....

am eroarea p1556 negative deviation 

 

este cineva din ploiesti priceputcare poate verifica toate valvele si supapele de la vacuum ,inclusiv actuatorul turbinei 

Modificat de cristi2106
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva ai pus furtunasele gresit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ai la varianta asta ,ai vreo poza cum ar trebui sa fie exact ? Supapa aia de unisens e cu partea altba spre egr sau invers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara mi am dat seama ca am montat 2 garnituri la etansarea dintre pompa si chiulasa cea metalica si cea de cauciuc (oring) , intrebarea mea este oare sa o demontez iarasi si sa o scot pe cea metalica ? ce spune ti ? momentan am mers vro  50 km si nu am vazut vro pierdere pe  zona aia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi spune m ca ai facut o tiganie. Daca pompa are loc de garnituri din cauciuc, de-alea pui. Nu metalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca pompa veche era cu garnituri de cauciuc si am montat pompa noua cu garnitura metalica noua ?  

Modificat de C o s m i n
Citat inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegului de sus ce i-am explicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, C o s m i n said:

Colegului de sus ce i-am explicat?

Am schimbat pompa ,pompa noua era prevazuta cu garnitura metalica .

 Te intreb si eu chiulasa nu e la fel la toate modelele ? Nu cred ca pe chiulasa este prevazut tipul de garnitura care sa fie la pompa tandem ,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am făcut a fost din greșeală pt ca pompa mea inițială avea garnitura de metal și cea luată de la SH era cu oringuri și nu mi am dat seama și am pus și pe cealaltă metalica crezând ca așa e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, cristi2106 said:

Am schimbat pompa ,pompa noua era prevazuta cu garnitura metalica .

 Te intreb si eu chiulasa nu e la fel la toate modelele ? Nu cred ca pe chiulasa este prevazut tipul de garnitura care sa fie la pompa tandem ,....

Acum am inteles ce vrei sa spui. Nu conteaza ce tip de pompa montezi. Chiulasa e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update asa cum am promis. Voi mai face unul in caz ca se strica, altfel inseamna ca inca merge sau am scapat in sfarsit de cazan.
Carpeala facuta de mine tine. Au trecut 1500km, majoritatea in oras.
La fel si vacuumul. Epoxy nu am mai pus, astept sa se strice apoi il bat iar si lipesc, daca e cazul.
Asadar, pe scurt ce am facut: 
- inlocuit surubul rupt de pe capac
- planat capacul si carcasa cu smirgel fin pus pe sticla.
- un pic de silicon pus sub garnitura, nu inafara (cred ca mai bine nu il puneti, ca probabil garnitura e destul de umflata)
- schimbat garnituri dintre pompa si chiulasa, vechile garnituri erau subtiate
- stutzul l-am ciocanit din lateral, in suportul lui pana cand a stat fix

Repet: alte defecte pompa nu avea, doar ca scapa motorina prin capacul din spate.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.05.2013 at 1:21, yesu_ro a scris:

Salut. Si eu am avut aceeasi problema cu pompa tandem: pierdea motorina ca la balamuc, practic era fleasca sub ea. Binenteles ca furtunul de apa de sub era franjuri. Am rezolvat-o la un service din Pitesti. Acolo au demontat pompa de pe masina, au desfacut-o pana la ultimul surub, au schimbat garniturile de cauciuc si inca ceva foarte important: au refacut planeitatea capacului pompei (cel de tabla). Nu a mai curs si inca un lucru pozitiv este ca pedala de frana reactioneaza mai bine- stutzul pompei a fost si el reconditionat insa nu am fost atent cum. Sper sa va ajute detaliile mele.

salut poti sa mi spui si mie adresa unde este service-ul in care ti ai rezolvat problema cu pompa tandem.multumesc poate poti sa mi trimiti un mesaj 0766270310

Modificat de sandu valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu banii care ii dai pe manopera iti iei pompa sh cu stut metalic....iar pt genul asta de reparatie nu cred ca da cineva garantie/factura

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

am si eu probleme cu vestita pompa tandem ,imi curge motorina sau ulei dar mai sigur motorina

eu am pompa luk ,si vreu una bosh si din cate am citit se potriveste dar nu sant sigur

ce ma sfatuiti ? motorul e atdpe golf 4 101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt compatibile. Dupa cum scrie si in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am un Bora, AJM 115CAI. când ii rezervorul sub jumătate și când fața ii mai sus pornește foarte greu. Am schimbat supapa de sens, am schimbat T-ul din filtru, am schimbat filtrul. Să fie problema din pompa tandem??? 

Nu am pompă în rezervor. 

Mersii pentru ajutor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. 

Ca sa te convingi 100% parchează mașina cu botul la vale, astfel încât spatele sa fie mai ridicat. Dacă îți pornește bine atunci pompa tandem e de vina, se dezamorsează.

Modificat de Laurentiu Utiu
Edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Laurentiu Utiu said:

Da. 

Ca sa te convingi 100% parchează mașina cu botul la vale, astfel încât spatele sa fie mai ridicat. Dacă îți pornește bine atunci pompa tandem e de vina, se dezamorsează.

Se poate repara?  exista ceva chit de reparație? Sau schimbat cu tatul? Ii LUK 038145209A cum se vede 

20180103_223005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am si eu, curge un pic de ulei pe la imbinarea care se vede in poza. Interesant e faptul ca picura doar la pornirea motorului cand e rece, dupa ce se incalzeste ramane uscata zona. Nu sunt probleme de pornire sau de vacum. Se gaseste doar acea garnitura sau trebuie cumparat tot setul? Trebuie  demontata pompa de pe motor pentru remediere sau merge desfacut doar acel "capac" ca sa poti schimba garnitura?

IMG_0047.JPG

IMG_0058.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti va trebui tot kit-ul de reparatie si garnitura dintre pompa si chiulasa, daca nu este prezenta in kit.

Evident, se da jos de pe motor.

Am avut si eu aceeasi problema cu aceasta pompa, dar la mine curgea ulei din partea de vacum pana jos pe asfalt. Am preferat sa o schimb cu totul, cu una Pierburg, si bine am facut, avea joc mare la ax si era uzata bine. Masina nu prezenta simptome de pompa defecta, doar dupa schimbare mi s-a parut pedala de frana mai moale, dar s-ar putea sa ma insel. De aceea evaluati bine starea pompei, daca merita doar garniturile schimbate sau ar trebui una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, vzsigmond said:

Se poate repara?  exista ceva chit de reparație? Sau schimbat cu tatul? Ii LUK 038145209A cum se vede 

 

Citesti topicul, ca scrie. Apoi intrebi daca nu-i clar ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!