Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Eu am -1 bar. Aveam, la fostul Passat, ca acum am actuator electronic.

Pierderea de vacuum o mai poti diagnostica si apasand pedala de frana dupa cateva ore de stationare.  Daca mai e moale la prima apasare, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o pompa tandem luk am înlocuit garniturile pt că erau scăpări de motorina la capac. In kitul respectiv există și un simering pe care de asemeni l-am înlocuit (cel vechi am remarcat că era uzat). Cei care au desfăcut acolo probabil au observat că axul care intra în acel simering prezintă două canale f fine . Eu am impins la montare acel simering 1 mm mai mult și astfel cele două canale ale axului nu vor fi exact pe profilul simeringului (mă refer la zona unde simeringul are contact cu axul). In această situație exista pericolul sa nu mai etanșeze bine?  Mulțumesc anticipat pt răspunsuri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ziua buna dragilor!

Am o scurgere la pompa tandem de ceva vreme.... :( Masina functioneaza impecabil....fără trepidatii sau alte chestii, doar curge pe undeva pe acolo. Sincer, ma deranjează doar mirosul de mirosul de motorină, atât. Unde as putea sa rezolv această problemă? Toti mecanicii cu care am discutat au zis ca pompa se schimba, nu se repara. Este cineva din București care sa ma ajute in vreun fel? Macar cu o constatare mai amănunțită.... Ca acum, sa schimb doar asa pompa...., ma cam doare inima, am inteles ca e vreo 1300 lei...., pe acolo...

ideea e ca marea majoritate a mecanicilor cu care am interacționa, decât au ridicat capota la motor si au zis: "aaaa...., e pompa tandem....alta la rând...." Ori...., nici macar sa dea la o parte fire....furtune....etc....sa.se uite mai atent....nu  au facut ? Mda, poate ...., cine stie....e doar un șurub de strâns....cine stie....???

Masina e un passat b6 din 2006, motor bkp, dsg cu aproximativ 260000 km la bord,  care repet, în afară de aceasta scurgere...., merge impecabil. 

Poate reușesc să dau si eu de un mecanic adevarat, care nu doar înlocuiește, ci mai si repara....ca acum....in zilele astea....e mult mai usor sa inlocuiesti.....

Multumesc!

Sorin - 0720.926.106.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai fericit caz, e garnitura dintre pompa si chiulasa. Daca nu, e pompa. Nu spera la suruburi desfacute.

Dar la tine motorul e transversal, ar trebui sa te uiti si tu la sursa scurgerilor, sa verifici cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat....., degeaba verific...., nu le am cu partea asta.... ? Cum am mai zis, am nevoie de cineva care sa se uite si sa "pună mâna pe problema".... atât. Bineinteles, sa o si rezolve :))))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mikiduta, scurgerile la pompa tandem se verifica in prima instanta de catre proprietar.

Iti cumperi un spray de curatat frane (15Lei) si speli frumos zona, apoi urmaresti zilnic sa vezi pe unde umezeste.

Scurgerile trebuie rezolvate pentru ca motorina in contact cu furtunul de cauciuc care trece pe sub pompa tandem, furtun prin care trece antigel sub presiune (in exploatare), este atacat chimic, se umfla si apoi crapa, cu costuri mult mai mari dupa...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.04.2019 at 7:16, mikiduta a scris:

Ziua buna dragilor!

Am o scurgere la pompa tandem de ceva vreme.... :( Masina functioneaza impecabil....fără trepidatii sau alte chestii, doar curge pe undeva pe acolo. Sincer, ma deranjează doar mirosul de mirosul de motorină, atât. Unde as putea sa rezolv această problemă? Toti mecanicii cu care am discutat au zis ca pompa se schimba, nu se repara. Este cineva din București care sa ma ajute in vreun fel? Macar cu o constatare mai amănunțită.... Ca acum, sa schimb doar asa pompa...., ma cam doare inima, am inteles ca e vreo 1300 lei...., pe acolo...

ideea e ca marea majoritate a mecanicilor cu care am interacționa, decât au ridicat capota la motor si au zis: "aaaa...., e pompa tandem....alta la rând...." Ori...., nici macar sa dea la o parte fire....furtune....etc....sa.se uite mai atent....nu  au facut ? Mda, poate ...., cine stie....e doar un șurub de strâns....cine stie....???

Masina e un passat b6 din 2006, motor bkp, dsg cu aproximativ 260000 km la bord,  care repet, în afară de aceasta scurgere...., merge impecabil. 

Poate reușesc să dau si eu de un mecanic adevarat, care nu doar înlocuiește, ci mai si repara....ca acum....in zilele astea....e mult mai usor sa inlocuiesti.....

Multumesc!

Sorin - 0720.926.106.

O sa te sun luni de dimineata,te ajut eu,se rezolva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Dolfin said:

@mikiduta, scurgerile la pompa tandem se verifica in prima instanta de catre proprietar.

Iti cumperi un spray de curatat frane (15Lei) si speli frumos zona, apoi urmaresti zilnic sa vezi pe unde umezeste.

Scurgerile trebuie rezolvate pentru ca motorina in contact cu furtunul de cauciuc care trece pe sub pompa tandem, furtun prin care trece antigel sub presiune (in exploatare), este atacat chimic, se umfla si apoi crapa, cu costuri mult mai mari dupa...

 

Într-adevăr,  asa este! Asta am si facut, dar intre timp mirosul de motorină a reapărut dar și un altul...., sper ca nu de antigel.... ?

Mulțam tare mult de informație, drumuri bune ?

3 hours ago, cenzura said:

O sa te sun luni de dimineata,te ajut eu,se rezolva.

 

Perfect, mulțam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/22/2019 at 3:42 AM, cenzura said:

O sa te sun luni de dimineata,te ajut eu,se rezolva.

 

Perfect, mulțam fain!

Ieri dimineață, mi-am luat inima-n dinți....si am purces la treabă singur singurel. Am desfăcut toate plasticele de pe acolo si am dat pompa jos. Am curățat cu bureti abrazivi zona si am lasat-o sa se usuce. Am desfăcut pompa bucatele si am.schimbat garniturile. de asemenea am curățat foarte bine cu alcol tehnic. Am.montat totul inapoi si....gata, am pus-o pe masina. Bineinteles ca am spălat după montare si motorul, cu Sano iar apoi l-am clătit bine. Acum...., vedem....si....speram sa nu mai curga.

Total costuri- set de garnituri pompa tandem-150 lei si antigel- 15 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate poze nu pot sa pun....ca sunt prea mari. Si....nici nu imi bat capul cu asta ? Nici usor nu e, dar nici greu tare. Ideea e să pui toate piesulicile la loc exact asa cum au fost.Si foarte important, sa cureti locul bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o intrebare, poate stie cineva. Motorul vibreaza cateodata in sarcina sau in ralanti, mecanicul a verificat presiunea din pompa si ce I s-a parut ciudat in ralanti presiunea era constanta de 3,5 bari parca dar cand am turat motorul presiunea oscila foarte mult. Este posibil ca pompa sa aibe probleme, in sensul ca nu poate sa mentina presiunea si debitul cerut la turatie mare ? Valorile pe injectoare pe 1, 2 , 3 aproximativ egale - 0,6 0,7 dar pe injectorul 4 +1,4.Mentionez ca aceste valori oscileaza tot timpul si in ralanti, adica pe 1,2,3 scade la -0,2 iar pe 4 la +0,66. Sau are probleme injectorul 4?

Motor 1.9 bkc.

 

Multumesc,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sărit de 1000 km...., coafura rezistă ? Pic de ulei sau motorină nu a dat ? Si...., am tot alergat-o cu rulota in spinare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am schimbat de ceva timp pompa de tandem la motorul 2.0 Bmm touran pentru ca baga motorina în ulei și tot se prelinge motorina pe pe garnitura de chiulasa și în dreptul bujiei 3si 4. 

Pompa este modelul recondiționat Pirsburg iar garnitura am schimbat o de 2 ori cu marca elring, cuplul de strângere pentru șuruburile mari a fost de 25nm și cele mici de 15nm. 

Trebuie strânsă la alte valori sau garniturile sunt proaste? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna domnule Cosmin. Te deranjez cu o întrebare si anume imi poti spune te rog câți milibari, sau bari trebuie sa scoata pompa tandem pentru vacumul la turbina, masina in cauza este un audi a4 b7 1.9 tdi, imi intra in limp mode (daca nu am gresut cu exprimarea)dupa 100/120 km si, as vrea sa vad de la ce intra. Am schimbat furtunele de vacuum, turbina a fost reconditionata la bucuresti (si reglata de dânșii cu tot cu actuator banuiesc), ar mai fi electrovalva din fața sau pompa. (egr-ul e electronic.) 

Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai in jur de -1bar. Dar lipsa vacuum-ului din pompa ar insemna si probleme la franare.

De obicei nu pompa e vinovata, ci traseul sau vreo electrovalva.

Sau joaca stutz-ul la iesire din pompa si pierzi acolo vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna Cosmin.

Am nevoie de ajutor sa pornesc un passat 2004 AVF la care am schimbat pompa tandem.

probleme legate de jocul intre corpul pompei si stutzul pentru vacuum.

desi baga motorina si invirte electromotorul nu porneste.

totul e la locul lui dar nu vrea så porneasca,

habar nu am unde sa må uit.

inainte de schimbarea pompei tandem a functionat impecabil.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adu la masina un mecanic cu tester vcds, care știe motoare diesel vw 1.9tdi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ EEXCALADE

functioneaza pompa din tank.

imi arunca motorina pe retur.

e modelul la care pompa din tanc porneste odata cu punerea contactului. AVF cod motor.

clapeta de la EGR e deschisa, bateria e vioaie (13,8V) invirte bine,

nu mai tin minte cind am desfacut contactul in ce pozitie era sigurantza aia( cea rosie mica) de blocare.

oare are mai multe pozitii de montare ??si acuma PD injectoarele lucra in contratimp cu compresia???

linga acea sigurantza e marcatå på piulita o linie allba care sa aliniaza la fix cu cea de på chiulasa.

deaia cred ca e bine asa cu e acuma.

tre sa fac poza si va arat.

@rafa6

nu pot sa chem mecanic pentru ca astia aicea stiu 2 lucruri:

1.piesa noua sau

2.arunca masina si ia alta noua in cazul in care nu sa descurca cu ea.

mai bine ca mine nu stie nimeni på aicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce faci procedura din materialul de mai sus, daca tot nu porneste verifica clapeta de shut-off sa fie deschisa cand vrei s-o pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, lupo_bv said:

Studiază puţin documentul ăsta

AVF tandem pump.pdf 221.64 kB · 2 downloads

@lupo_bv.

Mersi mult de informatie.

exact ce am facut eu.

singura lipsa e cea de la sfirsit. nu am stiut ca se stocheaza eroare daca se desface conectorul mufelor.

am sa intru cu VCDS-ul miine.

Mersi mult.

Ai facut fericit un batrin.

Craciun Fericit tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu plăcere. Nu cred că din cauza eventualelor erori stocate nu porneşte. Cred că problema ţine tot de amorsarea sistemului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2020 at 6:29 PM, EEXCALADE said:

Amorseaza din vcds sau manual 

 

On 12/12/2020 at 12:14 AM, lupo_bv said:

Cu plăcere. Nu cred că din cauza eventualelor erori stocate nu porneşte. Cred că problema ţine tot de amorsarea sistemului.

Buna.

Mersi de interes.

Oare chiar daca imi da motorina afarå din filtru så poate sa nu fie amorsata??asta cind dau la cheie...

Stie cineva cum sa face amorsare prin VCDS??

nu prea am experienta cu lucruri asa de detaliate.

Noi informatii:

Am o problema legata de conecterea la masina.

Oare ce tre sa-i fac sa fie CAN ok la fel ca celelalte.

Poza  e neclara dar asa aratå ecranul cind pun contactul

sper sa se inteleagå

B32CE3B2-959D-4F1C-931A-01529B69CEBF.jpeg

0621BC11-C988-443E-96A0-6864D04B62CF.jpeg

Modificat de dan66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fi pus invers furtunele de la iesirea din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!