Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

ecu l-am luat de unde am luat si injectoarele au zis ca este de avf cu injectoare cu terminatia AL cu am si injectoarele , cu ecu meu porneste sfert daca e cald cu asta inverte motorul de cateva ori nu stiu ce sa-i fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost reglate corespunzător? Avansul a fost verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul e verificat este 0,6 si injectoarele sunt reglate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema care se manifesta in felul urmator:

Cand masina are peste 1/4 din rezervor porneste la sfert de cheie

Sub 1/4 invarte ok dar nu porneste,abia la a 4a cheie tinuta 5secunde la automat pornesteca si cum ar fi infundata, dupa care motorul merge ok.

Imediat dupa daca opresc si pornescn,porneste din nou la sfert.

Uneori simt ca masina se scutura la relantiu interval de 3 secunde,uneori mai pronuntat ca si cum ar merge in 3 pistoane

Mai nou am observat ca in interval de 1000km antigelul ajunge de la nivel maxim la minim

Motorul accelereaza fluent fara sa simt vreo problema

Uneori imediat dupa pornire are un zgomot metalic ca si in momentul cand masina e pornita si dai din gresala la automat,dureaza o fractiune de secunda si numai imediat dupa pornire.

Am auzit variante de la bujii la pompa de vacuum oringuri injectoare insa mi'e teama sa incep din parte opusa problemei si pana ajung la rezolvare sa schimb masina.

Masina e un Polo 1.9 tdi 101cai cu 250000km.

S'a mai confruntat cineva cu aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,ma scuzati pentru deranj.Am un Vw Passat 1.9 tdi 90 cp,AHU,din anul 1998,am si eu urmatoarea problema cu masina,daca ma puteti ajuta cu un sfat.Am schimbat sonda de temperatura a motorului,am verificat bujiile si nu sunt probleme cu ele,se incalzesc.Problema sta in felul urmator:Spirala de la bujii cand pun contactul dispare imediat daca am mufa conectata la sonda de temperatura,cum scot mufa spirala bujiilor sta in jur de 15 secunde.Porneste la rece la prima cheie dar doar dupa ce invarte electromotorul mai mult timp,indiferent daca am mufa ptr sonda bagata sau nu.Imi cer scuze inca odata!Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se manifestă ca şi cum senzorul de temperatură este în scurt. Verifică cu un ohmetru ce rezistenţă are pe pinii 1-3 (vezi pdf) şi scrie aici cât este

senzor.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii am si eu o intrebare,

dupa lungi chinuri cu pornirea, ba la cald ba la rece, in cele din urma am reusit performanta sa gasesc pe cineva sa ii dea sentinta finala pompei de injectie : bye bye....

am gasit sa iau injectoare si pompa de 110 cai AFN...intrebarea mea este, se potriveste pompa de AFN in locul celei de AHU, cod AHU 028 130 110 H...daca ma puteti ajuta cu un raspuns pana dimineata la 7 ar fi ideal, apoi urmeaza sa achizitionez piesele mai sus mentionate...

 

Multumesc, si o seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 028130110H - pompa-injector - cod initial pentru motor AEY, AHU

- 028130110M - inlocuieste codul de mai sus din 31.05.1998

- 028130110MX - disponibil doar cu piesa la schimb, din 01.04.2004

 

La motorul AFN s-a folosit pompa injector cu cod:

- 028130115A - pompa injector - cod initial AFN

- 028130115AX - inlocuieste codul de mai sus din 01.03.2004

 

Totusi, vezi ca pompa de AHU poate fi reparata.

AHU.pdf

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazandu'l pe colegul lupo imi amintesc ca in urma cu ceva timp eram dator cu o explicatie...

Pe scurt, am pus ulei in rezervor avand aprox 3-4 litri motorina (mersesem cu becu aprins aprox 70 km)...a 2 zi da'i cheie..a pornit in 3, fum alb la esapament trepida masina de aveai impresia ca se rupe...

Am plecat un vacanta 2 saptamani, iar cand m'am intors nici urma de aceleasi simptome...daca anterior pornea greu la rece si usor la cald, acum situatia se inversase...pornea usor la rece si greu la cald, nu mai trepida si nu mai scotea fum (alb).

Intre timp pompa a inceput s curga la imbinarea dintre corpul pompei si partea superioara- unde e arcusorul acela..am crezut ca poate mecanicul sa schimbe garniturile, am insistat sa le schimbe, si nu a mai pornit...pe tester a dat asa:

1. 01268 quantity adjuster

35-10 intermitent

2. 01268 quantity adjuster

27-10 implusible signal - intermitent

3. 00765 modulating piston movement sensor

35-00

4. 01237 fuel shut-off valve

31-10 open or short to ground

5. 00668 suply voltage terminal 30

27-00 implusible signal

Dupa stergerea erorilor au ramas primele 2...adik pa pompa...sa dus partea electronica - pret reparatii 450- si am decis sa iau alta ....

Doar nesansa a facut sa nu imi trimita pompa de afn, primind tot de ahu...

Scuze fata de colegul lupo care ma ajutat la vremea respectiva si fata de care eram dator cu o postare referitor la cum a evoluat situatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si bateria pt ca m-a lasat dar tot greu porneste cu fum alb si miros de motorina nearsa sa incerc cu avansul mai pe minus sau pe plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile injectoarelor cum sunt ?

 

bujiile incandescente ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa iau valorile ca nu le tin minte si bujiile doar ce le-am schimbat acum o saptamana cu beru, parca ca valori erau toate cu 0 si ceva cu plus 2 si minus 2

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S va povestesc ce sa intamplat...dupa c s'a schimbat pompa, injectoarele sa ii dau cheie...nimic...se verifica fisa de la bujii si nu primea curent..cand puneam contactul se stingea imediat martorul bujii...se scoate mufa de la senzorul de apa, se verifica fisele de la bujii si surpriza aveam curent- in bord aparea si martorul bujii aprox 15 secunde...

Cand e motorul cald porneste la sfert

Cand scot mufa de la senzor si astept pana se stinge martorul din bord, porneste imediat...

Cu un senzor gasit prin service(de passat b5 benzina) aveam curent pe fise, cu mufa pusa dar se stingea martorul in bord imediat...si nu pornea...tot cu senzorul asta asta dar fara mufa pusa, tinea martorul in bord aprox 15 sec apoi pornea imediat????

Un sfat va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal. Eu as studia cantitatea injectata la pornire. Avansul cum e, ai incercat diferite reglaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că avansul nu este reglat. Cu sau fără curent pe bujii tot trebuie să pornească pe vremea asta. Cu mufa de la senzor scoasă se simulează o temperatură foarte scăzută şi se încinge bine camera de ardere astfel că porneşte chiar dacă momentul injecţiei nu este cel adecvat. Când bujiile stau foarte puţin (dacă temp. lichid răcire este peste 5 grade, mai deloc) este vital pentru pornire ca momentul injecţiei să fie cel care trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la nonPD bujiile intra mai devreme decat la PD pentru simplul fapt ca motorul clasic nu prea porneste la rece fara ele. Imi amintesc de un ALH pe care am incercat sa-l pornesc in luna mai fara releul de bujii. Nicio sansa.

Unul nou ppate ca porneste. Dar dupa 200-300.000km, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic, posibil să fie ceva şi cu bujiile. Eu ştiam că problema asta cu obligativitatea încălzirii camerei de ardere la rece este la motoarele cu injecţie indirectă datorită prezenţei camerei de turbulenţe sau cum îi zice (la 1Y sau AAZ).

A mea care are motorul foarte asemănător cu ALH a pornit şi la -20 grade cu bujiile arse, greu cu fum, dar a pornit chiar la prima cheie (a învârtit de vreo 6 ori).

Am mai avut discuţii cu colegi pe aici pe forum care au avut aceeaşi problemă şi după reglarea avansului s-a remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am umblat sa modific injectia- a fost timpul scurt...tind s cred ca e o problema cu senzorul, am dat 40 ron pe el nu e nici o firma...

Cu senzorul pus azi noapte la 2 grade afara, a tinut 4 secunde bujia si a luato dupa ce a invartit d 4-5 ori da greu cu balbaiala, exact ca si cu vechea pompa...

Dimineata am scos mufa la senzor a stat bujia 15 secunde si a pornit tremurat dupa ce a invartit de careva ori...a stat motorul pornit aprox 1 minut, dupa care l'am oprit am am pus mufa la senzor. A tinut bujia 4 secunde a pornit tot tremurat si tot dupa ce a invartit de careva ori...

Dupa ce se incalzeate putin apa porneste imediat, ceea ce cu vechea pompa nu se intampla..pana nu invartea macar de 2- 3 ori nu pornea..

Ma gandesc sa incerc cu un senzor de alh sambata, dar nici ala nu e original, insa macar porneste bine..

App 2,4 e cantitatea de motorina injectata..pe grupul 0 in casuta 4 e avansul la pornire nu? Era 170 acolo..

Acum sunt la scoala pana sambata nu pot incerca nimic..:(

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata e mica iar avansul trebuie sa fie pe undeva la valoarea de 60/70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AHU avansul trebuie sa fie între 0-88, dar te uiţi în casuta 2, nu 4 (în Basic settings)

Ce ai văzut tu în căsuţa 4 se referă la cantitatea injectată şi ar trebui să fie între 11 şi 45

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata o modific din vag dar avansul parca nu merge..se poate doar cu hammer mode, nu? dar in ce directie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avansul. Cantitatea injectată, cu hammer mode se reglează în limite mai largi şi din vagcom în limite mai mici.

Avansul se reglează prin rotirea pompei. Citeşte cu atenţie pdf ataşat şi dacă ai nedumeriri referitoare la această problemă postează în topicul cu importanta avansului

ahu reglare avans.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi prima data in Tdi Timing cum e avansul, dupa care poti sa iti faci o idee. La cantitatea de motorina injectata ideal ar fi un 5,0-5,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,imi cer scuze ca nu am fost mai prompt.Problema a fost remediata,s-a umblat putin la avansul pompei de injectie,cu un tester si o cheie s-a rezolvat problema,nu era in parametrii optimi de functionare.Acum porneste la sfert.Vw Passat 1.9 tdi,90 cp.Cod motor AHU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin....

ieri la pranz...a pornit de la a 2 a cheie balbait..

azi la pranz, cam aceeasi ora poate 2 grade mai jos...abia pe la a 7a cheie a luat-o...de fiecare data cand dadeam la automat iesea un nor de fum alb/gri de ziceai ca fac gratar...intr-un final a pornit...

 

valori in basic setings am asa..cu motorul cald-> apa 86 grade

1=043

2=255

3=0

4=018 (aceasta valoare cu motorul rece..era de 041 )

 

Am intrat pe Engine->Login->Adaptation si am modificat injection quantity la 32710...si mi-a crescut valoarea de la cat indica acolo, adica 1,8/2 la 3/3,2...

 

Dilema...

Cu motorul rece/ cald, de ce pe Measuring Blocks imi arata pe gr 01 = 3,2(injection quantity)  inainte sa fi facut modificarea in Adaptation...???

Pe gr 05 = 28,0 (start injection quantity), de ce e asa de mare valoarea ?

Pe gr 04 = 4 grade...in conditiile in care ar trebui sa fie intre -3 si +2...?

 

Valori pe injectoare am asa

0.47 - 0.89 - 1.67...

 

Tdi Timming am atasat poza

 

P.s.

cu noua pompa si injectoarele de AFN mi se pare mai vioaie...urca in turatii mai repede, ating viteza chiar si de 170 -175 mult mai repede decat cu pompa si injectoarele vechi..insa nene si in 450 km cu 5 persoane in masina si viteze rar de sub 140, demaraj in depasiri...consum apr0x 40 - 42 L???La punct este pusa, verificare facuta si de un al 2lea mecanic...

P.s. 2

am scanat pe engine si mia aparut g62,open or short to ground...eroare ce am sterso sapt trecuta...sarma tine cam 8 sec pe vremea asta..

 

Ce nu e ok,ce mai am de facut??

Maine am pe raza focsani buzau ploiesti pe cineva care sa stie sa ii dea de cap?

post-105026-0-16701500-1449867179_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!