Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Va multumesc frumos ! Vineri ma duc la mecanic pana atunci comand oringurile.

  Va tin la curent cu ce am rezolvat. O zii buna pentru toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 O probleme asemanatoare am si eu.Am VW Passat.1,9 tdi,din 2000.Pana acum cat au fost temperaturi mai ridicate nu a aparut problema,s-a facut putin mai rece(zero grade noaptea,3-4 grade dimineata,nu foarte frig) si da rateuri la pornire dimineata.Am crezut ca este bateria,am luat-o am pus-o pe redresor 5 ore dar a doua zi de dimineata aceeasi problema ,porneste greu ,dupa 2-3-4 chei si ultima mai lung.Dupa prima pornire nu am mai avut nici o problema,sau dupa amiaza nimic ,porneste la sfert de cheie.

 Ma intreb or fii bujiile sau altceva ? Help me !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile - le scoti si le verifici - daca nu-s ok, atunci le inlocuiesti si vedem cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o problema care nu reusesc sa o mai rezolv.... am un passat b5.5 1.9 131cp AVF 4motion.

la frig, pana in 2 grade sa zicem, motorul porneste foarte greu.

pana acuma am facut urmatoarele:

- schimbat bujii noi

-schimbat baterie noua

-schimbat bucsa si carbuni electromotor.

-schimbat supapa motorina pe conducta de sens

-schimbat pompa tandem

-schimbat garnituri injectoare

-verificat injectoare

-reglat injectoare

-chiulasa a fost rectificata cand am schimbat si garnitura de chiulasa.

-test de compresie, 34 bari pe toti cilindrii.

-marit timpul de expunere a bujiilor.

-schimbat filtre

-strans papucii la mufele de la injectoare

 

 

si cu toate astea nici o schimbare la pornire... daca pornesc greu, opresc motorul, si pornesc din nou, pornneste usor...

daca incalzesc motorul cu sirocoul pana pe la 30° porneste usor...

si asta numai la frig...

nu stiu de ce sa mai ma leg...

mai recomandati ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura lichid racire - G62 - l-ai schimbat ?

 

vezi cum porneste cu mufa scoasa la el - daca porneste bine, atunci schimba-l - cumpara Hella sau original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ajuta pe cineva informatiile: eu aveam probleme cu pornitul si am schimbat toate oring-urile de la injectoare,(baga si motorina in ulei) inclusiv saiba de cupru de jos SI,atentie! suruburile de reglaj de sus ce vin spre axa cu came ! ele erau mancate si doua sparte,astfel injectoarele nu mai aveau reglaj corect. Acum porneste aproape la sfert. Verificati piulitele alea nenorocite ca abia se vad chiar daca sunt sparte !

 si ca tot scriu pun intrebarea: la senzorul de temperatura motorina,pe mufa aveam o rezistenta montata si astfel primeam in calculator valoarea de 85 grade la motorina constant. nu stiu cine si de ce a facut asta. oare din cauza ca la pornire si cand e motorul rece pe baza senzorului,calculatorul baga mai multa motorina vazand ca motorul e rece? ma gandesc ca fostul proprietar a facut asta ca sa bage mai putina motorina in ulei si sa mai traga de el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta aia este tuningul calicului. Scapa de ea cat mai repede pana nu se topesc pistoanele, o sa traga motorul mai putin dar e mult mai safe asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... este power box ....  :winter:  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info baieti! Am scapat de ea instant ce am vazut-o! Chiar a avut castig de putere asa?!? Nu pot spune ca am simtit ceva... Oricum.. dragut,romaneasca clasica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e inventie romaneasca.

Romanesc e doar obiceiul de a ne blama singuri pentru orice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic  mi-a verificat bujiile si mi-a spus ca sunt bune.Am observat,din ce am citit pe aici,dimineata la rece daca pun contactul de trei ,patru ori si dupa aceea pornesc nu am mai avut probleme,porneste la sfert de cheie,plus ca s-a facut mai frig acum.

Sa fie coincidenta ?Sa fie alt defect ?Dar in ultimele doua dimineti cu temperaturi de zero grade nu am mai avut probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea cald ca sa pui bujiile de mai multe ori... Ar trebui sa porneasca instantaneu chiar si fara bujii. Problema e in alta parte daca se mai manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Dupa aproape doua saptamani sa apucat mecanicul de masina,azi m-a sunat sa ma anunte ca problema ii intradevar la o-ringuri ,trage aer fals la injectoare dupa parerea lui ar trebui sa schimb toata chiulasa plus PD-urile,sutine ca se vad urme de uzura in locasul de la pd-uri.....

Nu mai am ideie ce sa mai fac, mentionez ca masina dupa ce porneste functioneaza normal fara trepidatii , fum alb sau negru..

Astept sfatul vostru.  Va multumesc si o seara placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul are dreptate daca intradevar e uzura in chiulasa/indif.cate oringuri o sa pui ele nu o sa etanseze cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are pe dracu! Eu am avut fix aceeasi problema. Inclusiv uzura in chiulasa. Am rezolvat cu oring-uri noi. Chiar daca ai uzura mare consider ca e mai logic si ieftin sa incerci prima data cu oring-uri. Abia apoi daca mai ai probleme bagi bani in chiulasa. Nu arunca aiurea cu banii. Evident alegerea finala iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, mai ales ca o chiulasa second poate fi mai uzata decat a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Dupa aproape doua saptamani sa apucat mecanicul de masina,azi m-a sunat sa ma anunte ca problema ii intradevar la o-ringuri ,trage aer fals la injectoare dupa parerea lui ar trebui sa schimb toata chiulasa plus PD-urile,sutine ca se vad urme de uzura in locasul de la pd-uri.....

Nu mai am ideie ce sa mai fac, mentionez ca masina dupa ce porneste functioneaza normal fara trepidatii , fum alb sau negru..

Astept sfatul vostru.  Va multumesc si o seara placuta tuturor!

 

 

Are pe dracu! Eu am avut fix aceeasi problema. Inclusiv uzura in chiulasa. Am rezolvat cu oring-uri noi. Chiar daca ai uzura mare consider ca e mai logic si ieftin sa incerci prima data cu oring-uri. Abia apoi daca mai ai probleme bagi bani in chiulasa. Nu arunca aiurea cu banii. Evident alegerea finala iti apartine.

 

depinde de uzura.... e posibil sa ajute.... sau nu, daca are grad mare de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez o poza cu injectorul se vede o uzura pe partea de sus...sunt curios dupa ce schimba oringurile daca o sa mai aiba probleme cu pornitul.....

post-159975-0-07234000-1447345317_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede in poza si eu aveam aceeasi uzura. Dar,conteaza mai mult uzura din chiulasa,cum a zis si Florin daca e prea mare nu prea ai ce sa ii faci.. vezi cum e cu oring.uri si tine.ne la curent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,revin din nou cu pornirea grea, e vorba de un passat 1.9 tdi AJM injectoare 131( injectoare schimbate,turbo schimbat)recent am schimbat tot motorul,acum 2 luni,avea o bataie,undeva la filtru de aer,manca ulei,fum negru la greu.

Am schimbat motorul,am pus aceleasi injectoare de 131 oringuri noi,turbina de 131,insa am lasat ecu de 116(pe vechiul motor am avut si de 116,si de 131 la pornire nu era nici o diferenta,la consum si putere se simtea considerabil).

Dupa ce am schimbat motorul 2 saptamani a pornit ca noua,indiferent de vreme,e dupa 2 saptamani a inceput sa porneasca la fel ca vechiul motor,ma gandesc ca poate fi pompa tandem,am vazut ceva ulei pe acolo,bujiile-1 e arsa si e chiar  cea mai greu accesibila,nu cred ca o schimb curand ca imi ia ceva timp,nu cred ca poate fi doar de la o bujie,decand am schimbat motorul stiam ca e bujia arsa.

am pus testerul pe ea,nici o eraore,injectoarele sunt ok,aproape de 0,avansul este de 0 dupa 2 secunde iar e 0 dupa alte 2 secunde e 0.3 dupa alte 2 secunde este 0 si tot asa.

Motorina bag de la Petrom Mall Vitan.

Pornirea se manifesta altfel-dupa ce sta 10ore,o ia la prima cheie,dar tinuta undeva la 5-6 secunde,scoate fum albastru.Dupa ce merg cu ea 20 km ajunge motorul la 90 de grade,opresc sa iau paine (de exemplu) dau sa pornesc,electromotorul invarte dar parca in gol,si invarte si invarta abia dupa 10 secunde o iabateria e buna,nu are nici un an.

Mecanicul mia spus sa pun Ecu de 131,i-am spus ca nu vreau momentan sa vad cum se comporta asta de 116(al ei original)cred ca si daca il pun pe cel de 131 este la fel(am probat pe vechiul motor,noul motor este tot AJM)

Am observat pe VCDS si ca debitmetrul de aer la relanti imi baga mai mult aer,nu este in parametrii aia,doar la relanti,asta inseamna un consum mai mare de carburant in relanti.(nu cred ca are vreo vina odata ce a pornit bine primele 2 saptamani de la schimbarea motorului)

Intinzatorul de la distributie e cam pe duca,se aude un zgomot de la el.

Ce poate sa fie? bujia aia arsa ? pompa tandem?intinzatorul?sau sa pierd compresie si la motorul asta ? nu i-am facut teste de compresie.

Dupa sarbatori vreau sa modific ECU de 116 sa il mapez (doar partea de injectie) sa il fac de 131cp sa fie totul ok,dar nu vreau sa ajung sa ii dau cu spray de pornire si la motorul asta,am bagat in jur de 2500 de euro doar in motor,am dat 2500 euro pe masina...acum dupa toate asta mai fac un sacrificiu,si daca tot nu ii dau de cap o duc la dezmembrari...astept raspuns,Multumesc.

Modificat de ady archip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu intra la timpul asta, tandemul este posibil, intinzatorul n-are treaba, si nu stiu cum auzi ce fel face, si compresia nu se duce in 2 saptamani. Parerea mea, nu trebuia sa schimbi injectoarele, cine a facut-o, n-a facut tot ce trebuie, cred ca si-au facut joc si nu mai etanseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat preventiv oringurile la injectoare (bosch) plus suruburile de reglaj si cele care tin injectorul (oem). De cand am masina (6 ani) nu au fos schimbate niciodată, si unele oringuri erau ciupite si roase, aveau mai mult forma pătrată decat rotundă.

Insa am observat in locașul unde intra injectorul in chiulasa acele "santuri" care se formează in timp si care nu mai permit oringurilor sa etanseze. Acele santuri se formează exact in partea opusa a surubului de susținere , semn ca acea prindere in chiulasa e insuficienta pentru susținerea injectorului, trebuiau macar 2 suruburi sa țină ca lumea injectorul.

Ce se poate face in cazul asta pentru a repara sau elimina acele santuri ce se formează in chiulasa?

Am auzit ca la Tg Mures se pot rectifica. Merita?

Oringuri mai groase oare nu se gasesc pentru a acoperi neetanseitatile?

Daca se poate rectifica chiulasa atunci banuiesc ca o sa mărească gaura, nu o pot face mai mica. Dar atunci oringurile isi mai pot face treaba?

Sau poate se rectifica gaura prin umplere?

Alta chiulasa sh slabe șanse sa gasesti fara uzura, iar una noua are pret foarte mare.

Ce se poate face?

Off topic: nu reușesc sa corectez cuvântul chiulasa in "chiulasa" . Nu salvează forumul editarea.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor.vin cu o problema mai dificila.detin o skoda octavia 1.9 tdi(alh) 90 hp.masina este nationala de spania(sudul spaniei unde cea mai joasa temperatura este de 10gr )deci masina de noua a fost acolo si a stat 12 ani akolo.acum m-am mutat in germania unde intampin 0grade si masina face urmatoarele probleme:1 temperatura motorului nu urca la 90,ajungea pe la 70 doar cand era rece afara.acum are termostat nou si urca si se mentine la 90.2 bujiile incandescente nu pornesc si dimineata porneste greu.am verificat instalatia ,si nu le vine curent,am scos releul lor l-am probat si merge,am inchis circuitul releului cu un fir si bujiile s-au alimentat cu curent.acum pe circuitul bujiilor am curent.dar pe circuitul ce comanda releul nu am decat pozitivul (+) am tensiune pe el.dar negativul nimic.din cate stiu eu este un senzor termic care ar trebui sa comande acest releu.unde este acest senzor?si vreau sa mai stiu daca acest senzor ar avea oare vreo legatura cu caldura in habitaclu care la randul ei nu functioneaza.am verificat caloriferul tur retur sunt incinse,butonul de caldura angreneaza parghia de la aeroterma atat ca nu am caldura decat foarte putin....cat sa nu inghet.acum datimi un sfat ce sa fac?se face tot mai frig si masina mea porneste greu din cauza bujiilor si nu am caldura....in spania nu s-au folosit chestiile astea niciodata ca nu a fost nevoie.acum e nevoie si nu functioneaza!help mee!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!