Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

nu prea au treaba, ca nu e asa de frig afara.... un pd in mintile lui, porneste si la temperaturi negative, cu toate bujiile arse.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, nu am vazut asta... oricum, daca nu este sub 0.... cu mult - trebuie sa porneasca - mai lung - chiar daca bujiile sunt duse. Dar asta numai daca nu are alte probleme, uzuri mari, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pornit porneste, chiar daca invarte de 4,5,6 ori, in orice circumstante...

Temperaturi peste 5 grade... Incep sa inclin inspre bujii, atata timp cat de fiecare data porneste daca pun contactul de 2 ori, s-ar putea sa nu mai fie in mintile lor...

Modificat de Dan Gliga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le dai jos, le verifici direct pe baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe cand parea ca se rezolvase de la sine, problema mea a reaparut, de data asta dupa 8 ore de stationare, am reusit sa surprind simptomele intr-un video, il postez mai jos, mentionez ca a fost destul de cald afara astazi (18 Grade), dupa ce a pornit, a mers perfect pana acum. Nu stiu ce sa fac, pana acum nu am gasit niciun service mai rasarit cu VagCom pentru o testare...



https://www.youtube.com/watch?v=t8eAw5JSDXg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am si eu o problema la subiect :) am luat recent un passat din 2000 4 motion break,cod motor ATJ cu pompa electrica in rezervor. s-a intamplat de 2-3 ori de la achizitie sa porneasca f greu (dupa ce am dat de 6-7 ori la automat) si o data sa se opreasca in mers (iar pornit f greu ajutat cu spray). am banuit tot felul de chestii inclusiv pompa tandem pana cand azi am desfacut capacele din rezervor de sub bancheta si am vazut ca in locasu lcu pompa are 2cm de motorina ce nu acopera sorbul pompei aceasta la pornire tragand doar aer,iar in celalalt compartiment al rezervorului era aproape plin.. am tras motorina din cel plin si am turnat in celalalt. am dat la automat de 7-8 ori si in final a pornit. totul bine si frumos a mers ca m20min pana a ajuns la 90 grade,a mai mers 5min dupa care a inceput sa se balbaie,parca mergea in trei pana cand in final s-a oprit. Am dat iar la cheie dar nimic... desfac iar la pompa de motorina unde ramasese initial fara motorina si era iar gol... Returul curge direct peste motorasul pompei deci nu ajunge direct in celalalt corp de rezervor.. intrebarE: cum a ajuns motorina in celalalt corp dupa ce am "mutat-o" si de ce nu revine asa cum ar fi normal in corpul rezervorului cu pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai vazut tu acolo nu e sorbul.

Sorbul e pe fundul rezervorului, in contact permanent cu acesta. E normal sa aiba putina motorina in locasul ala, fara vreo legatura cu functionarea pompei.

Si spun ca e normal pentru ca am desfacut recent la mine si am constatat acelasi lucru. Iar motorul functioneaza perfect.

 

Cauza la tine e in alta parte.

Ai facut o diagnoza? Ai verificat functionarea injectoarelor? Tare mi-e ca de la ele ti se trage. Sau filtru infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4Motion - posibil sa nu mute carburantul, dintr-o parte in alta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aa, da. 4motion. Acum inteleg ce-a vrut sa zica prin cele 2 compartimente.

Are un sistem complex de supape prin rezervor. GSV, n-as vrea sa fiu in locul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pompa de transfer, plutitioare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mutat nu muta sigur.. dar motorina ajunge in compartimentul din spatele soferului dupa ce eu am mutat-o in partea opusa. nu inteleg cum.. returul curge fix deasupra pompei din dreapta soferului.. a fost scanata si nu are erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are cineva o schema de functionare diagrama ceva as fi mai mult decat recunoscator :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cand parea ca se rezolvase de la sine, problema mea a reaparut, ...

La motorul tau clapeta de shout off merge vacumatic sau electric ? Pe video arata ca un motor cu admisia inchisa, si spun asta pt. ca m-i se pare mai mare turatia demarorului decat in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau s-o spun intr-un ceas rau, insa problema a disparut acum, cred ca a fost de vina motoina, statia de la care alimentasem atunci cu aprox 15L era recunoscuta de mult timp cu probleme in ceea ce priveste carburantul (din pacate am cautat despre asta doar cand am avut probleme, adica prea tarziu)... Acum a venit putin frigul, insa masina pare ok...

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transferul se face printr-un tub cu efect venturi "actionat" de returul de motorina ,scoate afara "plutitorul" din stanga (partea sofer) si sufla bine conductele din rezervor ; cred ca ar fi indicat sa cureti fundul rezervorului de melma aia ce se formeaza in motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. nu e nimic complicat acolo atata timp cat intelegi principiul de functionare. pompa cu ajutorul presiunii facute aeriseste tubul ce face legatura intre rezervoare. daca acesta are aer pe el nu se mai face transferul. concluzia este ca nu e pompa buna , nu baga suficienta presiune. maine alta pompa. functionarea e f simpla: din pompa iese un furtun (tur) care trece printr-un "Y" la un capat pleaca direct spre motor iar la celalalt capat pleaca spre o valva T din care un capat vine inapoi sub pompa iar celalalt capat pleaca in rezervorul opus iar la finalul tevii aceasta este indoita avand o mica intrerupere prin care ramane motorina in compartiment, si se continua cu furtunul prin care motorina circula libera pe principiul vaselor care comunica. daca presiunea din capatul asta cu care vine motorina este prea mica nu se poate aerisi furtunul care balanseaza nivelul in cele doua rezervoare pe principiul vaselor comunicante. fara valve fara senzori doar un banal furtun care, atentie, trebuie sa nu aiba aer in el,iar de partea asta se ocupa pompa de motorina bagand presiune. nu e nici o pompa care sa traga dintr-un vas in altul totul se petrece fizic pe principiul vaselor care comunica. 

 

floro: la modelul asta de passat returul nu are nici un rol. e in cadere libera peste pompa de motorina. atat si nimic mai mult :)

Modificat de gsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema cu pornirea am schimbat garnitura de chiulasa de curand si acum am alta problema nu mai porneste cand se incalzeste. La rece porneste imediat motorul dar dupa vreo 20 km cand se incalzeste nu mai porneste deloc. O las sa se raceasca si porneste imediat ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

  As avea mare nevoie de ajutorul vostru!Am un Vw passat variant 2.0 tdi 136 cp motor BGW din 2005.Cu cateva luni in urma dupa un schimb de ulei plus filtre a inceput sa porneasca greu motorul cateodata,pana luna trecuta cand nu a mai pornit deloc.Locuiesc in Germania ,un cunoscut mi-a recomandat un mecanic sa nu ma mai lungesc am sunat la tractari si am dus masina in service.Mecanicul a constatat ca o supapa in forma de T era defect si probabil acolo primea aer.Am comandat piesa a costat 12 euro, l-a si schimbat!totul bine si frumos aproximativ 3 zile dupa care revine iar defectul...Am incercat sa parchez masina cu botul in jos intradevar pornea la cheie invers numa dupa 3 -4 chei.Dupa ce am citit parerile altora din forum am ajuns la concluzia ca ar putea fii pompa tandem,mecanicul a fost de aceeasi parere asa ca am si comandat o pompa noua Bosch 190 euro .A fost schimbata si pompa,vreo 2 zile m-am si bucurat ca am rezolvat problema pana ieri cand am parcat masina pe rampa.Am incercat sa o pornesc dar defectul a revenit,dupa 6-7 incercari a pornit cu greu parca nu primea destul combustibil!

   Mecanicul sutine ca nu poate fii de la O-ringurile injectoarelor deoarce in cazul acesta ar trebuii sa-se infiltreze motorina in ulei.

Nu mai am idee ce s-ar mai putea schimba mai grav ii ca nici mecanicul nu are cea mai vaga idee:)

    Atept parerile voastre si va multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa ajunga motorina in ulei, poate ajunge pe retur in rezervor. Depinde, care o-ring este praf.

Oricum, nu scapi de inlocuirea lor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat! Am sa-l conving sa verifice O-ringurile cand ajung la el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, defectul asta e mai greu de eliminat. Trebuie schimbate pe rand piesele suspecte.

- T-ul de pe retur l-ai schimbat

- pompa tandem ai schimbat-o

- uneori mai face probleme si senzorul G62 (dar la tine porneste bine cu botul in jos)

Mai raman oringurile. Si nu, nu e obligatoriu sa ai ulei in motorina sau invers.

Pe mecanic il convingi sa le schimbe, nu are ce sa verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca porneste bine cu botul in jos, problema este pe partea de alimentare - oringuri injectoare (incepe cu ele ca sunt cele mai ieftine) sau pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin.

Se poateverifica etanseitatea oringurilor, cu restul iti dau dreptate/depinde care oring e dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!