Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

120K km sau 4 ani (conform autodata)

 

Am vazut intr-un Serviceplan ptr. Caddy 150000 km la modelele TDI PD fabricate din 2007.Pana la urma care este adevarul, 120000 sau 150000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea dinţată - înlocuire la 120.000 km cu specificatia ca trebuie facuta verificare la fiecare 30.000km sau la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o nelamurire si anume:am de schimbat distributia pe un Golf V din 2008 TDI 88.450km

- am solicitat informatii despre acest aspect la doua reprezentante din Bucuresti : Porsche si Midocar. Raspunsul a fost urmatorul: - Porsche: "distrubutie o schimbati la 120.000km", iar Midocar(la ultima revizie) "distributia se schimba la maxim 5 ani sau 90.000 km"

Intrebare : eu cand schimb distributia? avand in vedere raspunsul primit de la cele doua reprezentante :))

In plus, oferta schiumbat distributie -curea, pompa de apa etc adica tot tacamul ma duce undeva la 2.700lei, ceea ce mie unul mi se pare foarte mult.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120.000km si maxim-maxim 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect si maxim-maxim 1500 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am nevoie de un sfat de la cunoscatori.

Am achizitionat acum 1 luna Audiul din semnatura. Masina are 170k+ km, desi pe bord sunt 132 in momentul de fata au fost dati inapoi in germania desi masina are numeroase intrari la reprezentanta. Fostul proprietar mi a comunicat  verbal si a insistat chiar ca a schimbat distributia in luna decembrie 2012 insa nu mi a putut prezenta nici un document in acest sens. Singura mentiune este pe capacul distributiei de la motor unde e trecut cu un marker albastru numarul de km si anul cand a fost schimbata asa sustine el.

Eu am desfacut acel capac care e prins doar in niste cleme, una mi a cazut chiar in scut zdrancane mereu, cureaua are inscriptionala VW AG Conitech si niste coduri, fara sigla de audi. De asemenea inscriptionarile par cam sterse, masina a parcurs de la presupusl schimb de distributie 10 mi de km.

Poate exista printre voi persoane care stiu cum arata o curea originala si cum arata una aftermarket. In momentul de fata nu mai dispun de 15 milioane sa o schimb, deci daca va trebuii schimbata asta se va intampla peste 3+4 luni.

 

In poza aveti o curea de distributie noua.

post-84165-0-68191200-1373006541_thumb.j

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu pare asa stearsa, poate daca faci o poza mai din avion si cu un telefon cu camera VGA ne dam si noi seama, asa din fata caclulatorului.

daca totutsi nu, intreaba la o reprezentanta/servis mai onest nu care urmaresc sa-ti ia banu' cu japca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa poate arata o curea la 119K km si 6 ani (am schimbat-o saptamana trecuta)

post-104305-0-75227800-1373057306_thumb.

sau asa la 121K km si 9 ani

post-104305-0-05661400-1373057439_thumb.

nu gasesc poze de la curele "cu scrisul inca pe ele" dar rupte .sunt curele la care dupa 15-20K km nu se mai poate citi nimic pe ele .pentru mine inscriptiile de pe curele nu sunt un punct de referiment al uzurii.

deci la minimul dubiu mai bine se schimba dacat sa astepti sa se rupa 

post-104305-0-60692300-1373057419_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

In sfarsit ieri m-am hotatat sa schimb distributia de unul singur la masina din semnatura. Dupa o luna de studiu m-am hotarat sa schimb si sistemul de distributie adica de la cel cu amortizor de vibratii la cel fara amortizor. Am cumparat noul capac de sub distributie adica 045 109 145 H in locul celui vechi 045 109 145 F  si bineinteles prezonul N 104 447 02 (acesta din urma nu este la distributia cu amortizor de vibratii). Am demontat rand pe rand toate piesele pentru a ajunge la distributie nu le mai enumar acum, am intampinat ceva greutati la un surub de la fulia auxiliate arbore motor, cele care se desfac cu imbus de 6, care nu s-a desfacut decat cu dalta si ciocanul, bineinteles suspendat motorul pe cric si toate cele. Ajuns la distributie am demontat rola intinzatoare, amortizorul de vibratii, pompa de apa, si capacul sus amintit 045 109 145 F care nu a iesit decat rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca am tras motorul la punct, am blocat arborele motor cu T 10050 si  fulia axa came cu o surubelnita.Dupa care am inceput sa montez. pentru inceput noul capac de plastic N 045 109 H care mi-a dat batai de cap aproximativ 2 ore. Dupa parerea mea acesta se monteaza pe bloc cu fulia axa came demontata, dar cum eu nu am vrut sa demontez fulia sa nu se miste axa cu came si asa am ajuns sa decupez putin din acest capac de plastic din partea de sus a acestuia si anume o portiune in semicerc care intra sub axa fulia axa came  lucru care mi-a permis asezarea corecta a acestui capac pe blocul motor.

In continuare am cautat acea gaura in blocul motor unde trebuia sa insurubez prezonul N 104 447 02  si spre fericirea mea am gasit-o. Am infiletet prezonul in bloc.

Mentionez ca eu nu comandasem kitul de distributie cel fara amortizor de vibratii deoarece nu stiam daca pot infileta acel prezon necesar rolei mici, dar am avut un rola intinzatoare si cea mica   uzate de la un mecanic (pentru probe) . In caz ca nu mergea comandam kitul cu amortizor. Am montat rolele, cureaua pompa de apa noua, am intins cureaua si totul este perfect. Cureaua s-a strans totul este ok. Am facut cateva poze pe care le atasez.

Maine comand kitul de distributie fara amortizor de vibratii si il montez.

 SI UITE  ASA  AM  SCAPAT  DE  ACEL  AMORTIZOR DE  VIBRATII SI  AM  INVATAT  SA SCHIMB  SINGUR  DISTRIBUTIA  LA  GOLFULETUL MEU. ECONOMIE DE APROXIMATIV 550 LEI LA FIECARE SCHIMB DE DISTRIBUTIE  300 amortizor + 250 manopera.

maine seara sper sa fac o tura cu masina.

Urati-mi succes sa nu fie nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa le atasez ca pozele sunt cam mari. O sa incerc maine sa le pacalesc cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca-le pe imageshack.

Felicitari pentru conversia la sistemul fara amortizor de vibratii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si pana la urma ,in afara de eliminarea amortizorului ,cu costul aferent ,aduce vreun beneficiu motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar ca ai un element mai putin cand faci distributia. Cu conditia sa stii ce ai pe masina. Ca dupa VIN, la magazin iti vor da tot kitul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat sapt. trecuta kitul distributie, pompa apa, cureaua de transmisie cu rola intinzatoare aferenta (scumpa aproape 200 lei) + cureaua trapezoidala. Toata afacerea a costat aproape 1000 de lei. Motorul 1,9Tdi 90CP (1Z, AHU) aveam 80000km de la ultima distrib. - ! Preturile sunt de distribuitor, nu de magazin. Manopera inclusa in pret (300 lei).

Modificat de luck33ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, maine merg si eu cu golfu meu sa schimb distributia...

Am cumparat tot chit-ul si ma costat 620 lei....pompa de apa 2 curele si 3 role.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera, si ajungi tot la 1000 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200  lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4 1.4 16v BCA 2002, am schimbat distributia la 135.000, am pus originala VW, acum la ce interval trebuie schimbata? 90.000 sau 120.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90.000 se face verificare si daca necesita se schimba.

Maxim 110.000 poti merge cu distributia si daca distributia actuala o sa aiba km putini poti merge maxim 6 ani.

Perfect este 90.000km sau 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90.000 se face verificare si daca necesita se schimba.

Maxim 110.000 poti merge cu distributia si daca distributia actuala o sa aiba km putini poti merge maxim 6 ani.

Perfect este 90.000km sau 5 ani.

 

Cum vi se pare vizual cureaua de la distributie dupa 60.000? mai tine 30.000?

 

b7z1.th.jpg xker.th.jpg w88k.th.jpg 8vob.th.jpg trpy.th.jpg

5k3k.th.jpg  poxp.th.jpg 3n29.th.jpg uxkt.th.jpg 1nlm.th.jpg

7fy9.th.jpg 38ta.th.jpg l37t.th.jpg

6f1u.th.jpg 9zgr.th.jpg u216.th.jpg e245.th.jpg 6d1a.th.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce draq e semnul ala pe cureaua mica?prima poza,stanga,din cele de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare deja dusa cureaua ta... :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!