Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Da, este antrenata de distributie. Dar totusi, o pompa OEM, numai dupa 70 k ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au vazut destule pompe OE care au cedat la 100.000 km. sia fost nevoie sa fie schimbata pompa si minim cureaua de distributie.

Este mai ieftin sa previi, decat sa repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi,

Am schimbat astazi distributia si sunt oarecum foarte suparat. Am nevoie de putin ajutor.

Am fost la reprezentanta.

1) Aveau curele care expirau in 2015, adica peste 2 ani si 5 luni, Continental, Germany si Dayco in 2017. Am fost sfatuit sa pun Dayco, nu stiu cat de bune sunt in timp. Sunteti de aceeasi parere ?

Cureaua originala care a fost pe masina Conti, dupa 7.5 ani era ca si noua.

2) Consumul la relanti a crescut cu 0.1-0.2 l/h si in mers cu apoximativ 1.5 l. Nu stiu daca este o impresie sau nu dar si galagia motorului este mai mare, inainte parca nici nu se deosebea de o masina pe benzina.M-am dus inapoi la ei si mi-au spus ca consumul pe care il am acum este cel al masinii, de parca eu nu stiam cat consuma. Nerusinare. Pe tester arata, in blocul 4 de memorie (singurul vericat) -0.6 - 1.7 grad KW. Ce pot face ?

3) Codul VAG al curelei mele era 038109119N Conti, acum este Dayco 038109119P, Sunt diferente ? Pot folosi pe motor AMF ?

4) Am mers cu pompa HEPU, mi-au spus ca daca o monteaza nu pierd garantie la distributie. Am acceptat o pompa OEM reconditionata cu peste 320 RON.

Inclusiv garantia. Am discutat initial pe 2 ani si 120000 km. In acte 90 zile manopera si 2 ani piese. Pot face 120 k. Peste 2 ani nu ii mai intereseaza.

Cost "kit OEM al PoRo" si curea trapezoidala Conti Romania, pompa de apa reconditionata si manopera aprox 1280 RON.

Rog ajutor cu consumul de carburant si compatibilitatea curelei, daca ma poate ajuta cineva. Multumiri multe.

Modificat de Nicky2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea distributiei motorul este putin mai zgomotos pina se mai ruleaza cureaua pe noile role.Mai mergi cateva sute de km ca dispare acel zgomot.Cu referire la avans erau obligati sa-l verifice cu Vag-com si apoi sa-l regleze in limitele corespunzatoare.Vezi ce valori ai dupa 1000km si daca nu este corect mergi sa-l regleze corect ca ai garantie la lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au vericat cu VAG com dar nu au mai reglat nimic. Au spus ca e normal.

Acesta arata

01 Engine-> Meas.Blocks-08 -> Grup 004 -> Torsion value >>> cand - 0.6°KW cand - 1.7°KW, cu o intermitenta de apoximativ 3 secunde. Intreb pe un specialist daca sunt valori normale si daca e normal aceasta afisare intermitenta ?

Reamintesc ca motorul este TDI PD tip AMF.

Am mers deja 100 km, zgomotul e la fel de mare, nu pare a fi din curele ci parca ar fi compresiile altfel.

Consumul este in continuare mai mare atat la relanti cat si in mers.In plus, daca uneori scoteam motorul din viteze, la viteza mica, consumul scadea in cateva secunde la valori mici. Acum trebuie sa astept foarte mult, consumul este la fel de mare un timp mai lung ca si cand as accelera. La accelerare, pentru a trece intr-o treapata superioara, consumul de carburant este ca si iarna, cu motorul rece, adica semnificativ mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut initial sa schim distributia la reprezentanta Skoda din Cluj...dar tot asa imi dadeau si mie garantie, 120.000 km...dar defapt numai 2 ani. Cum in 2 ani nu fac 120.000 km am renuntat sa o schimb la reprezentanta pt ca costa mai mult, si nici nu prea am avut incredere in pompa de apa OEM reconditionata. Una noua, nereconditionata era peste 600 ron.

Acum si mecanicul la care am schimbat distributia, desi este renumit in Cluj sa se pricepe la masini VW, nu a verifcat cat era valoarea avansului inainte de a schimba distributia si nici dupa ce a schimbat distributia nu mi-a reglat deloc avansul si m-am trezit si eu cu un consum marit cam cu 1 L. Citind aici pe forum despre reglajul avansului am mers din nou la el si aveam +1.7 la avans, si cu greu l-a adus la -0.5. Din cate am inteles la Skoda Octavia 2, valorile cu + dau un consum marit si cele cu - un consum mai redus.

Ideea e ca si acum mi se pare ca am consum mai mai mare decat inainte de schimbul distributiei si deja am 3000 de km facuti cu distributia noua. Azi am sunat dealerul Skoda din Cluj sa intreb cat costa un reglaj de avans si am vorbit cu un consiler de service cu care am mai discutat si alta data si zis ca la motorul meu 1.9 TDI BKC ei nu regleaza avansul. Ca probabil nu e montata bine distributia, ca probabil nu e pusa bine la punct. Ca ei cand monteaza distributii folosesc blocatoare originale si nu au reglat nici un avans. Au zis ca ei pot sa faca o verificare a distributiei daca e montata bine, care m-ar costa 190 RON. Nu stiu daca sa am incredere in ei sau nu, caci dupa cum vad din experienta colegului Nicky2000 nici reprezentantele nu monteaza mai bine distributiile. Ma gandesc ca daca nu ar fi fost montata bine cureaua s-ar fi rupt in cei 3000 km in care i-am facut.

P.S. Pt moderatori... scuze ca am postat mai devreme cam acelasi lucru pe topicul despre reglajul avansului...poate e mai potrivit post-ul aici. Daca se considera potrivit, se poate sterge postul celalalt. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Razvan_Razvann

Salut!!am vrut sa plec cu masina pana in oras dau cu spatele sa ies din parcare si imi moare motorul brusc..o repornesc cu greutate si motorul incepe sa ruleze foarte zgomotos asa ca am bagat-o inapoi in parcare si am oprit motorul repede si nu l-am mai pornit gandindu-ma sa nu fie distributia.A mai patit cineva asa mai poate fi alta cauza??martorul la bord nu mi s-a aprins cum ca as avea vreo defectiune,iar distributia am verificat-o acum vreo 1000 de km rolele + cureaua aratau foarte bine din ceea ce mi-a zis mecanicu cureaua actuala nu avea rulat mai mult de 30000 de km...!!Sa se fi desprins intinzatorul..Oricum zilele astea o sa imi fac timp sa o duc la doctor insa ma gandeam ca poate ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit intinzatorul de la cureaua de distributie desfacut..e posibil sa se fi distrus motorul sa fi dat in supape??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. se paote verifica cu un endoscop pe la gaura bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul meu 1.9 TDI BKC ei nu regleaza avansul.

ce consum ai la relantiu? si eu tot bkc am si nu am skimbat distributia de cand am luat-o, eu fiind al doilea proprietar pe carte. la mine e 0,6 fara A/C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa aveam si eu cu avansul setat la -0.5. Am modificat avansul la -2.5 si acum in VCDS am 0.4 l/h...pe bord oscileaza 0.4 - 0.5. Cand am farurile oprite atunci e 0.4 l/h si pe bord.

Poti citi mai multe despre experienta mea pe topicul despre reglajul avansului aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine trage bine masina. iar in gol la relantiu nu pare sa dea in nas. . o sa am in vedere experienta ta mai ales ca ma paste o schimbare de distributie. eu am 165k km.

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara! Ce parere aveti de pompa de apa Airtex , pentru un Passat de 101 cp? Si de unde pot face rost de schema pentru punere la punct a distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Airtex sunt suficient de bune.

La distributie trebuie cateva dispozitive speciale. Sau macar cunostinte despre asa ceva. Daca nu ai asa ceva, mai bine apeleaza la cineva priceput.

passat.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!

dar poti merge cu o pompa , modelul Aitex, rola Inna , intinzator canadian, curea Contitech, 90 000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce lumea nu mai citeste, doar intreaba???

S-a mai spus ca NU poti merge 90.000 cu piese aftermarket, mai ales Airtex.

Chiar eu am dat un exemplu de pompa Airtex blocata la ~70.000 de km. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu pompa si rolele oem 170k :D, tare sau ce(aflasem cand le-am dat jos de pe masina)? iar daca avea si km dati inapoi atunci si mai mult de atat, piese AM dar bune, cred ca totusi trebuie sa tina cat scrie la carte. Conform cartii de service s-a schimbat la 90k doar intinzatorul si cureaua ceea ce coincidea cu realitatea. Piesele nu erau nici macar OEM,ci Litens si Bosch.

Rolele nu aveau nici o treaba, pompa curgea, insa eu nu a trebuit sa adaug antigel si nici nu stiam ca, curge pana nu am dat jos aparatorile de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

As avea nevoie de un sfat.

In urma cu putin timp am fost la un service de cartier pentru schimbul de ulei si filtre, in timpul schimbului mecanicul de acolo mi-a atras atentia ca am distributia facuta praf si ca trebuie urgent schimbata.

S-a oferit sa se apuce el de schimb insa am ezitat tinand cont ca distributia actuala a fost schimbata acum 18 luni si s-au facut doar 5000 km.

Am facut cand am ajuns acasa cateva poze, problema principala vizual cred ca este guma fixata pe una din role.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

post-19928-0-72250300-1356356811_thumb.j

post-19928-0-19805200-1356356840_thumb.j

post-19928-0-26702000-1356356859_thumb.j

Modificat de nou_pe_aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos rola aia de ghidare si verific o ,daca e buna curat o si pune o inapoi daca nu schimb o .Operatiunea o poti face fara sa strici distributia de la punct .Ai schimbat tot kitul? Ce curea ai montat?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal am si eu o intrebare sunt nou pe forum si nu ma prea pricep am schimbat distributia de doua zile si acuma am un suierat intre 1000 si 2000 de ture poate ma ajuta si pe mine cineva

Modificat de SB 79 LEU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este specific distributiei noi,pana se aseaza cureaua pe role are putin fasait dar cu timpul dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un suierat pina in 2000 de ture cineva mia zis ca din cauza la curea respect scuze ptr greseli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

As avea nevoie de un sfat.

In urma cu putin timp am fost la un service de cartier pentru schimbul de ulei si filtre, in timpul schimbului mecanicul de acolo mi-a atras atentia ca am distributia facuta praf si ca trebuie urgent schimbata.

S-a oferit sa se apuce el de schimb insa am ezitat tinand cont ca distributia actuala a fost schimbata acum 18 luni si s-au facut doar 5000 km.

Am facut cand am ajuns acasa cateva poze, problema principala vizual cred ca este guma fixata pe una din role.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

cam asa arata si la mine,putin mai curata, dupa 32mii. totul pare sa fie in regula asa la curea, ma gandesc ca o fi mizerie adunata in timp ca rola nu are joc. Curea conti, role ina, intinzator litens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ajuns si eu la 5 ani de cand am schimbat distriutia si 60 de mii de km,si m-am gandit sa i-mi schimb distributia(nu stiu daca mai merge sau nu).Acuma intrebarea e urmatoarea?kit conti,gates sau dayco?pompa de apa merg pe hepu.Amortizorul de vibratii se schimba sau nu?sau se decide la fata locului?

Ultima data am pus bosch de care sunt f multumit dar acuma a dat criza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!