Jump to content

Bucse punte spate


Gorillaz_Doktor
 Share

Postare recomandată

luigisky

Nu trebuie decat sa introduci seria de sasiu in programul numit ETKA si ai sa afli ce fel de bucse ai nevoie.Eu am intalnit cazul ca doua golf-uri din 2002, motor ALH, sa aibe bucse diferite la puntea spate si anume unul avea de 69 mm iar celalalt de 72mm.Cand am verificat in ETKA dupa seria de sasiu asa era.

marius1982.11

De ce il chinui pe om cu aparatul foto pe sub masina cand sunt atatea alte metode de a afla ce anume ii trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da? poi asa mi le-a gasit mie in ETKA de 72, si ghici ce? nu erau de 72, my 2000

ce sa zic, mare chinuiala, d'apoi sa le schimbi atunci? :)

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care la o masina i se schimba puntea, i se poate pune alta cu alt tip de bucse (69 in loc de 72 si invers)? doar o intrebare, ca daca da, poate la unii de asta nu da catalogul si seria de sasiu cu realitatea de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu unu din cite stiu nu prea merge sa te apuci sa modifici dimensiunile la bucse dupa ureche la o masina. numai dupa niste cercetari facute. greseala apare de la producator. ca sa faci modificarile astea e mai complicat si sincer nu vad rostul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna

Am si eu o mica problema. Trebuie sa schimb bucsele la puntea spate la golful din semnatura si nu stiu pe ce producator sa ma bazez de aceea va rog sa-mi recomandati care ar fi mai bun (febi, swag..) si la ce trebuie sa fiu atent cand le cumpar sa fiu sigur ca nu sunt contrafacute(particularitati, serii...). Va multumesc pentru atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sincer, din pacate tind sa cred tot mai mult ca, caliatea pieselor OEM nu mai e ce cea care a fost odinioara.

Eu am pus SWAG, pt ca OEM nu mai sunt de 69mm, pana acum nu sunt probleme... au cam un an de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Lemforder (aceeaşi treabă ca OEM);

2. Boge (destul de greu de găsit);

3. Meyle;

4. Swag;

5. Monroe.

Astea ar fi mărci bune pentru bucşile punte spate.

Febi NU s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate se pare ca pe 69 mm nu se gasesc numai SWAG si FEBI. Deci din toate astea inteleg ca cele mai bune(trainice) pe 69 mm sunt SWAG. In final ca sa nu mai am probleme cu bataile, pe spate mai exista alte bucse care ar fi bine sa le verific si eventual sa le schimb(pe spate inca nu am lucrat de aceea va intreb), si pot aceste bucse sa cauzeze uzura usoara a cauciucurilor pe spate(uzura este usoara si se cunoaste pe toata suprafata de rulare a cauciucului si la ambele roti)? Trebuie sa mentionez ca privita din spate masina este putin inclinata pe partea stanga(arcurile sunt OK si anterior am avut suspensie sport si tot la fel se vedea o diferenta de inaltime pe stanga) sa fie un suport de arc defect(indoit)?, Daca da se poate suda(remedia problema)? Trebuie sa mentionez ca masina nu a suferit nici un accident si nici nu am lovit puntea sa zic ca e stramba(oricum daca era stramba se simtea uzura doar la o roata...). Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salut,

Uzura de care vorbesti tu este datorata faptului ca amortizoarele nu lucreaza cum trebuie. Am vazut asta si pe golf si pe Audi A4 din 2008. Este o uzura in forma de zimti dar nu pronuntati, intelegi de vreau sa zic. Uzura este pe partea exterioara a pneului. Toata lumea zicea bucse, punte, etc. La test de amortizoare a fost dovedit. Aveam dreptate.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai o explicatie cat de cat cum se manifesta fenomenul asta? adica ce relevanta au telescoapele uzate cu uzura pe exterior a pneului?

Intreb asta pt ca telescoapele mele vechi (OEM) eram ca duse dar cauciucurile n-aveau nici o treaba., mai degraba pe interior era mai uzata.Trebuie sa precizez ca ulterior am vazut ca si o bucsa de la punte era cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor Aveti idee ce ar trebui sa scrie pe bucsele de 69 mm de la swag? Eu am comandat un set si....surpriza.....pe bucse apare: feby GERMANY 19928 620 Pe ambalaj(punga in care au fost impachetate) apare scris SWAG\FEBI 19928 30919928. Eu ce sa inteleg de aici : am cerut SWAG am platit SWAG si am primit FEBI? Sau fiind la baza aceeasi firma(bilstein) nu s-au mai deranjat sa inscriptioneze 2 ambalaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Vreau sa imi schimb bucsele de la puntea spate pentru ca imi bat deja. Am sunat la un service si au zis ca alea ies foarte greu si ca doar manopera ar fi 400 RON. Mi s-a parut foarte mult si am impresia ca ii jaf la drumul mare :cheers: . Poate cineva din Timisoara sa ma indrume catre un service ok sa fac operatiunea asta si sa nu coste in halul asta de mare?

Multumesc mult si astept raspuns.

daca erai din bacau, iti puteam recomanda un service unde am schimbat eu bucsele spate. per total a costat 340 lei incluzand piese (2 bucse punte spate lemforder - aproximativ 150 lei, 2 mansoane protectie amortizor - 60 lei ), manopera (110 lei) si 20 lei la mester ca a lucrat frumos, cu presa si toate alea. am mai fost pe la ei si mereu s-au comportat foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am reusit intr-un final sa schimb aceste bucse dar mai am o intrebare: Stie cineva cand se fixeaza puntea(se strang cele 2 suruburi incare sunt fixate bucsele) trebuie ca masina sa stea pe roti sau pot fi stranse si daca masina e suspendata?

Multumesc pentru atentie si toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Se strang la cuplu de 80Nm cu masina lasata pe roti, altfel se tensionaeaza din start bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am ajuns si eu la aceasi problema ca si alti colegi de pe forum. Comandat bucse punte spate conform talon si cand s-a ajuns sa le monteze mecanicul surpriza, nu alea erau. Conform talonului mi-au dat bucse de 72 si eu am nevoie de 69. Problema ii ca eu le-am luat de ceva timp si acuma cei de la magazin nu mai vor sa mi le ia inapoi ca cica trebuia sa fie cumparate in luna in curs. Daca ii vreun coleg de prin Timisoara care are nevoie de ele (sunt ceva marca nemteasca cu "Lemforder" ceva, nu mai stiu exact) sa imi dea un PM.

Va multumesc!

Modificat de cristi_xtr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aveti idee cam cat ar fi manopera corecta la un service pentru schimbarea bucselor punte spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stiti cumva,se schimba si aici ceva,exista bucse cumva,eu am localizat o bataie aici,exact in capatul de jos al amortizorului,cand misc de el se vede.Amorizoarele au 10000 km,Sachs,ulei.

post-53246-1287082029_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar amortizorul cu totul, nu cred ca o sa gasesti asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spune si colegul horia,trebuie schimbat amortizorul ca acolo e o bucsa dim cauciuc care face parte din amortizor,

verifica sa nu fie piulita de la surub slabita ca s-ar putea ca de la aia sa provina bataia

sau poate ti-a schimbat mecanicul surubul de prindere si ti-a pus unul mai subtire

Modificat de eftimie cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu trebuie sa schimb bucsele pe spate. cam cat costa amandoua? un pret estimativ ca sa pot sa imi fac si eu o idee va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vazut eu pe autokarma costa vreo 50-60 de lei bucata depinde de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: de curand am schimbat bucsele la punte, am curatat totul , am gresat si tot mi se aude un troncanit gros pe spate. Aveti idee ce ar putea sa mai fie ??? Am verificat si telescoapele (nus in cea mai buna stare dar merg) . Sa fie oare faptul ca am presiune in anvelope 2.5 !! Help !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat de mult ar putea sa se auda troncanitul de la presiunea din anvelope, dar cel mai bine lasa presiunea la 2.2 si vezi apoi daca se mai aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten cu un Golf 4 1,6 a schimbat amortizoarele si bucsele spate( Lemforder) pentru a inlatura un troncanit care se auzea pe partea dreapta spate la denivelari foarte mici. Dupa ce s-a efectuat schimbul nu numai ca nu a disparut zgomotul , dar acesta s-a accentuat si acum se aude pe ambele parti dupa ce se incalzeste. ( Zgomotul se aude de undeva de deasupra rotii. Mentionez ca nu este de la presiunea in roti). Aveti idee de la ce poate aparea aceasta problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!