Jump to content

Bucse punte spate


Gorillaz_Doktor
 Share

Postare recomandată

sa inteleg ca bucesle alea simple sunt mai bune........eu aveam de astea pe ulei si am schimbat tot cu unele pe ulei, SWAG.......nu m-a spus nimeni ca se pot pune de alea fara ulei......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu asa intelesesem cand mi le-am schimbat, ca nu merg schimbate intre ele, dar uite ca in filmarea de mai sus e dovada ca merg interschimbate.

Acum vreo 3 ani returnasem piesa OEM in schimbul unei SWAG din acest motiv.

Mai bune sau nu, nu stiu, cert e ca din astea de 72mm nu are ce sa curga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bucsele oem acestea noi ( au camasa din plastic si nu o mai au din metal) sunt pline si nu mai contin ulei.

Cel putin asa mi-au spus mie cei de la reprezentanta cand le-am schimbat, citisera ce le spusese lor programul cand am dat comanda acum aproape 5 ani in urma

Ca si stare si acum sunt fara nici un fel de crapatura pe ele ( verificate in toamna lui 2012).

Referitor la filmuletul postat, e de vis cum au lucrat mecanicii acolo, dar si faptul ca masina " a cooperat".

Eu cand le-am schimbat a fost chinul de pe lume sa scoata bucsele. Mai mult de jumatate de zi le-au luat mecanicilor sa le scoata.

Erau asa de bine fixate pe punte ca a trebuit data puntea jos si folosita o presa mai puternica dar si asa, camasa era parca sudata de punte. Au reusit sa-i faca mai multe crestaturi pe ea, pana cand a cedat si a iesit. Fiind metalica ruginise la contactul cu puntea si asta a tinut-o pe loc. Cea noua, precum se vede si in film are partea de contact cu puntea din plastic ceea ce usureaza demontarea ulterioara.

Oricum, vw a schimbat reteta bucselor dupa anii 2001-2002 deoarece au avut plangeri cu privire la longevitatea lor.

Dar vreau sa va atrag atentia asupra unui aspect deosebit de important: pe langa faptul ca bucsele trebuie montate intr-o pozitie anume, bucsele trebuie sa fie gresate inainte de montare. Daca nu se face acest lucru vor deveni zgomotoase si probabil ca se vor uza mai repede.

Ale mele aveau intre gaurile din bucsa vaselina. Nu stiu daca asa au venit din fabrica sau cei de la reprezentanta au pus vaselina, insa mi-au atras atentia ca nu cumva sa scot vaselina din bucsa.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au venit ele, cu vaselina acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si eu ce a pocnit prima data cand a vrut sa scoata bucsa.Nu stiam ca sunt pline cu ulei.

Sculele care le foloseste ii usureaza foarte mult munca, nu mai da puntea jos, nu se chinuie sa scoata arcul. Problema este ca sunt destul de scumpe, doar pistonul hidraulic este 500-600$.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

si totusi bucsa cu ulei are diametrul 69mm iar cea noua are 72mm. merge comprimata 3mm cu o presa cu surub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dacă citeai o pagina în urma vedeai ca da!

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am interesat acum la reprezentanta, bucse punte spate 6R0501541A 117.55 lei bucata cu discount. Merita ?

 

LE: Merci Gabi. Deci nu se aplica discount-ul ala la masinile cu vechimea peste 8 ani ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 LEMFORDER 27627 01  Set bucse punte spate (contine 2buc) 140 lei.

 LEMFORDER 21236 01 (1 bucata) 65 lei.

Nu ai nici un fel de discount la bucsele pe original pretul lor la magazin este mai mic decat la reprezentanta 110 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, ar trebui ca cei de la reprezentanta sa-ti acorde 20% discount. Dute si intreaba-i, poate au omis sa-ti acorde discountul.

 

Oricum ar fi, bucsele oem sunt mai scumpe decat cele aftermarket.

Insa teoretic si mai bune calitativ, chiar daca sunt facute tot de firmele ce fabrica si atfermarket ( Lemforder spre exp). Si asta cred eu ca se datoreaza in primul rand controlului de calitate superior la care sunt supuse piesele oem.

 

Desi parerile sunt impartite legat de calitatea bucselor, eu te sfatuiesc astfel:

 

Daca ai bani si nu te strangi la buzunar, pt siguranta maxima mergi pe oem.

Daca nu, cumpara Lemforder insa din sursa sigura, sa nu te alegi cu vre-un produs contrafacut vandut prin cine stie ce magazin de la colt de strada.

 

Eu am ales la timpul respectiv varianta oem, desi daca cumparam toate bucsele pe aftermarket ( Lemforder ) ieseam cu 200 lei mai ieftin. Practic, in cazul meu, toate bucsele de pe fata+spate cumparate de la reprezentanta in anul 2008 m-au costat 700 lei, iar aftermarket ajungeau 500 aceleasi bucse.

 

Insa, si acum dupa atatia ani, la ultima inspectie vizuala din toamna anului trecut aratau impecabil.

 

Si ca nota finala, in service-ul unde am montat bucsele era si un alt golf care-si schimba bucsele pe fata.

 

Nu stiu exact producatorul bucselor respectivului, insa mecanicii injurau de mama focului ca bucsele de la bara stabilizatoare si nu mai stiu care de la brat nu se potriveau perfect.

 

Cu cele oem a fost floare la ureche schimbarea lor, s-au potrivit perfect din prima, mai mult a durat sa le dea jos pe cele vechi decat restul montajului.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Azi am observat ca imi picura ceva ulei in partea dreapta spate si am vazut bucsa de la punte umeda!  Sunt cu ulei acele bucse? Banuiesc ca va trebui sa le schimb, masina nu scartaie in nici un fel deocamdata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, au ulei.

 

Nici eu cand le aveam duse, desi nu erau scurse, nu-mi scartaia nimic. De obicei bucsele de la bara stabilizatoare scartaie cand sunt duse.

Cele de pe punti transmit socuri in caroserie cand nu-si mai fac treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine se pricepe la schimbul bucselor la golf 6 , pe spate ? sper sa fie cineva printre forum-isti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa schimbi bucsele spate la o masina relativ noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am dat comanda de codul 1J0505203 - bucsa brate spate (golf 4 4motion), dar piesa care mi-a venit pe acest cod difera de ce am eu pe masina.Tipul de unde am cumparat bucsele mi-a spus ca s-a schimbat codul si nu mai vine bucsa hidraulica cum am eu din fabrica.S-a lovit cineva de acesta problema? http://vwts.ru/forum...hp/t115738.html - aici se poate vede diferenta dintre bucsa din fabrica (stanga) si bucsa care vine acum pe acest cod (dreapta)

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cea noua pare mai solida, e vreo problema cu asta in mod special, nu intra in punte? are diametru diferit asta? 

 

daca nu, da- bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diametrul este identic numai ca cea de pe masina este hidraulica si cealalta este este o bucsa simpla de cauciuc, nu stiu cum se va comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

S-a trecut la acesta solutie si la FWD, stiu ei de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silau, nu stiu ce sa zic la 4motion, insa daca ti-a comandat bucsa pe baza vin-ului, nu ar trebui sa ai pbme.

 

E ceva normal sa se schimbe dealungul timpului unele coduri de piese, mai ales la cele ce au fost revizuite, precum e si cazul bucselor pt puntea spate de pe platforma golf 4.

 

Cele originale erau cu ulei inauntru si cedau mai repede decat era de asteptat.

Astfel, s-a trecut la alta formula care nu contine ulei sau daca contine, nu mai e in cantitate asa de mare si sunt mult mai longevive.

 

Deci, daca ele au fost comandate in baza vin-ului, chiar daca arata diferit, nu au voie sa nu se potriveasca in locul celor vechi.

 

Bucsele noi nu le poti compara cu cele vechi, deoarece cele din urma sunt moi (uzate) sau poate chiar rupte si e normal sa existe diferente de duritate fata de cele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare ! de ceva vreme se aude un scartait pe partea cu  soferul spate. ce ar putea avea? bucse sau amortizor?

Modificat de rac24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi a dat Gabi cod si dimensiuni la bucse spate ,ele fiind de 72 diam exterior, din cate am citit oem sunt de 69 cu camasa de metal,acestea de 72 se comprima putin,presa de cat sa fie ,72 sau 69 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul exterior al bucselor e la fel, altfel nu ti-ar incape in gaurile special dedicate bucselor din punte.

Adevarat insa, bucsa cea propriuzis din cauciuc, s-a schimbat de-a lungul timpului, iar camasa s-a inlocuit, trecand de la cea de metal la una din plastic.

Acest lucru s-a efectuat deoarece bucsele originale, cele folosite pe timpul fabricarii modelului, au avut ceva pbme de fiabilitate, ele fiind ulterior revizuite.

Daca noua bucsa are diametrul exterior de 72, atunci presa de 72 va trebui sa folosesti, altfel vei apasa pe cauciuc, deteriorand bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pt scos pe cea veche presa de 69 ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!