Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Imi fac totusi curaj sa intreb ca nu-s lamurit 100%. Surubul/piulita aceea din capul ambreiajului/compresorului, ar trebui sa se invarta impreuna cu fulia si cu ambreiajul in timpul functionarii? Al meu sta pe loc desi ambreajul se invarte. e vorba de surubul incercuit in poza. Daca vrea careva cu compresor functional sa se uite cum merge al lui si sa-mi dea de stire ii raman recunoscator

 

 

New_Bitmap_Image.png

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva erori stocate?

Nu am avut timp sa fac diagnoza cu vcds.

Ce am mai observat este ca stand pe loc pornesc motorul, dau drumul la clima baga aer rece, turez motorul si gata nu mai baga aer rece. Fulia de la compresor se invarte dar aer rece nu mai baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Mie acum ceva timp imi dadea eroarea V71 la Climatronic,i-am demontat torpedoul iam inchis o clapeta de acolo sters eroarea cu VCSD-ul si nu ma tin minte daca reaparuse iar eroarea aia.

Ieri am scanat masina de 2 ori si nu mai imi aparea nici o eroare.

Voi ce spuneti sa o duc in service ca sa nu ma trerzesc in iarna ca iar imi ramne clepeta de recirculare blocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stiti cumva de ce daca dau drumul la AC nu imi mai face rece in masina?

Ventilatoarele pleaca amandoua,compresorul la fel,pe tester nu am nici o eroare bine nici nu cred ca ar avea ce sa stocheze daca am ac manual.

Am observat cum te uiti la motor in partea stanga prin zona unde se afla compresorul ca am ceva urme de ulei si nu stiu de la ce poate fi.

Posibil sa fie radiatorul spart?Cum poit verifica daca mai am freon in instalatie??

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu folosesti functia recirculare, pozitioneaza manual clapeta - pt a permite intrarea aerului prin filtru- si scoate mufa- pt evita o pozitionare intermediara a clapetei.

De preferat ar fi inlocuirea, cu unul nou, insa avand in vedere pretul....

Referitor la o eventuala reparatie, eu nu prea am reusit - rotita crapata si potentiometru cu pinii metalici rupti.

L.E. - postarea mea este pt dragomirica, (in timp ce scriam a mai postat un coleg)

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Recircularea o folosesc numai vara atat.

cand am fost ultima data in service cu alte probleme cei de acolo mi-au spus ca se gaseste kit de reparatie

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza se vede ceea se se strica de obicei la V71. Daca pt. fisura se mai gasesc solutii, in cazul pinilor nu stiu cum se pot reface. Despre kit de reparatie nu am auzit si nici nu am gasit vreo discutie pe forum. Daca rezolvi sau gasesti un astfel de kit pune un link ca sigur mai sunt si altii interesati.

Atasez si poza

post-99041-14343482468103_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesc la SH, in stare ok - nou este un pic cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu ma poate lamuri la intrebarea de mai sus? Va rog mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am sa fac un efort sa ma uit la mine cand plec acasa, am sa revin.

Desi nu stiu daca se vede de sus, pt. ca am scut, de jos sigur nu vad nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi fac totusi curaj sa intreb ca nu-s lamurit 100%. Surubul/piulita aceea din capul ambreiajului/compresorului, ar trebui sa se invarta impreuna cu fulia si cu ambreiajul in timpul functionarii? Al meu sta pe loc desi ambreajul se invarte. e vorba de surubul incercuit in poza. Daca vrea careva cu compresor functional sa se uite cum merge al lui si sa-mi dea de stire ii raman recunoscator

 

 

New_Bitmap_Image.png

La mine se invarte impreuna cu ambreiajul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. La mine nu se invarte cand e aerul pornit. Inseamna ca a facut "buba" compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu ma poate lamuri la intrebarea de mai sus? Va rog mult.

DA, trebuie sa se invarta dupa ce cuplezi AC. daca nu se invarte ori ai axul blocat ori e ceva rupt in ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ kretu: pt moment problema mea e rezolvata. Aveam un fir intrerupt (un minus, din cate mi-am dat seama) pe traseu de la mufa intermediara din zona EGR spre baterie/releul de climatronic. Am inlocuit si releul pt orice eventualitate deoarece imi parea ca nici el nu mai era chiar atat de OK, probabil din cauza firului intrerupt. Posibil sa fi primit ceva socuri in releu si nu mai lucra, dupa parerea mea, la parametrii normali. Releul a costat 100 lei la SH, luat pe cod. De atunci si pana acum nu am mai avut probleme cu climatronicul. Sper ca te-a ajutat cu ceva raspunsul meu. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu probeme cu climatronicul.Nu mai baga aer rece. Am mers la o cunostinta sa verifice daca mai am freon si a trebuit completat foarte putin. Dar de bagat,tot nu baga aer rece.In timp ce facea completarea cu freon,a inceput sa intre un aer sloi in masina,apoi tipul m-a pus sa acelerez si de acolo s-a rupt filmul,a inceput sa vina iar ca inainte,calai.El mi-a spus apoi ca ar fi de vina compresorul,ca nu ar mai face presiunea necesara.Instalatia are freon,ventilatoarele functioneaza(am facut si verificare la ele separat),compresorul porneste cand actionez clima,doar ca nu baga aer rece.Cand pornesc clima,aerul vine foarte putin rece pe LOW,iar daca o accelerez ,aerul vine mai calai spre caldut si asa ramane. Cu motorul si clima pornite,am verificat si conducta care duce in caloriferul din habitaclu si este rece sloi. Fiind singur,nu am avut cum sa o tin accelerata si sa tin mana pe conducta sa vad daca se incalzeste in turatie.Am dat torpedoul jos,sa vad pana unde duce rece. Duce pana in calorifer,doar ca,caloriferul se raceste doar in jurul conductei care intra in el.Gandul ma duce la 2 lucruri: ori compresorul nu face presiunea necesara,ori caloriferul din habitaclu are ceva. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul de habitaclu e infundat, asa pare din descrierea ta... Are ceva urme de indoituri pe el in jurul conductei de admisie freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cateva urme de indoituri pe el,minore. Dar ma gandesc totusi ca nu asta ar fi cauza in conditiile in care el se afla in starea asta din 2009 de cand am masina.Clima a functionat normal pana vara trecuta,inclusiv.Acum a inceput sa o ia razna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferul/radiatorul este cel care este responsabil cu caldura, evaporatorul cu aerul rece.

 

este foarte posibil sa fie de la compresor - uzura - si sa nu mai faca presiune - care sunt presiunile masurate in sistem ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu.Tipul care a verificat nu mi-a spus la ce presiune lucreaza. Daca pun diagnoza pe ea,imi arata? Sau in meniu ascuns al climatronicului? Si care ar trebui sa fie valorile normale de lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu aceeasi problema. Am ajuns azi la un alt nene frigotehnist.A pus pe instalatie acel aparat cu 2 ceasuri si mi-a spus ca nu imi face rece in masina din 2 motive.

Primul motiv : este dus filtru din supapa expansiune

Al doilea motiv : Teava de tur este calda si cea de retur este rece. Adica tocmai pe invers.

Am cateva dubii din ceea ce a spus.S-a exprimat ca este dus filtrul de pe instalatie si a aratat ca se afla acolo unde este supapa de expansiune.Mi-a spus ca se desface si inauntru este o sita care se schimba.Din ce am mai citit pe paginile anterioare si pe alte topic-uri cu probleme climatronic,am inteles ca filtru se afla in unul din locurile unde am incercuit.

post-53668-0-96062600-1434740342_thumb.j

 

 

Atasez si o poza  la supapa de expansiune :

post-53668-0-28299500-1434739248_thumb.j  

Unde este incercuit cu albastru,aceea este supapa de expansiune. Si pe conducta subtire care este trasata o dunga rosie,aceea este rece si cea de sub ea,cea groasa,este calda.

Acum va intreb si pe voi......A avut dreptate tipul? Inauntrul supapei se afla vreo sita/vreun filtru care poate crea probleme? Si care conducta trebuie sa fie rece?,cea subtire sau cea groasa? Multumesc!

Modificat de Cristian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cel mai de jos din prima poza este filtrul. se schimba intr-adevar, dar doar pt ca instalatie sa nu ai umezeala(un fel de silicagel). Nu cred ca se infunda, avand in vedere ca al meu nu a fost schimbat inveci.

A 2-a poza  o valva de expansiune si e posibil sa fie defecta.

Ti-am atasat un doc util sa te dumiresti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este defecta valva expansiune,simptomele sunt cele cu care ma confrunt eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva unde gasesc piesa asta cu urmatorul cod: H35 133741Q,  este o clapeta de la clima cu 2 picioruse care s-au rupt si care nu-mi mai permite deschiderea aerului rece cu cel cald .

multam fain .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala nu e cod de piesa VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!