Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Am facut si eu un test la climatronic si mi-a aparut aceasta eroare: 25b 02. Este ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engleza mea nu este prea buna dar parca zice ceva de picioare :). Sa fie clapeta care baca aer spre picioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de servomotorul v85 - cel care actioneaza dirijarea aerul la picioare sau catre dezaburire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire: daca vreau sa tin de exemplu pe 28 de grade si 3 liniute la ventilatie nu ma lasa decat pe moment apoi urca singura la ultima sau penultima. Sau altfel spus: urca in ventilatie odata cu cresterea gradelor. E normal? La un moment dat e prea cald si ori scad din liniute ori din grade si e cam incomod. Am vazut la Bora acelasi climatronic ca nu facea asa. Se poate seta din vag sau e ceva defect? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este normal sa faca asa, atat timp cat tu stai pe Auto cu ea.... nu ai ce sa setezi din VCDS. Stai linistit, lucreaza cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu climatronicul. Mai exact, baga aer haotic. :tuktuk:

 

Daca dau pe treapta maxima de ventilatie, aeroterma sufla la maxim, dupa care scade in intensitate (fara ca pe unitatea de clima sa scada vreo unitate), dupa care iar sufla maxim si tot asa. Problema se manifesta pe orice treapta de ventilatie (mai putin pe 1 si 2 - sau poate nu sesizez eu). Nu pot sa va spun ca devin foarte enervante la drum aceste fluctuatii. :angry:

 

Am luat unitatea de clima de pe masina fratelui meu (Golf 4) si problema a disparut pe moment. De aici trag concluzia ca unitatea de clima nu functioneaza corect .

 

Acum va intreb : a mai intampinat cineva problema asta si a rezolvat-o fara sa schimbe unitatea de clima ? Ce ar putea sa se defecteze la ea sau ce ar putea sa determine acest "comportament" ? Se poate repara cumva ? :sly:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu climatronicul la golf 4 1.6 16v azd. Am observat ca porneste compresorul chiar sub 4 grade ( si la 1 grad si la 1,5 grade si la 2 grade si la 4 etc). Este ceva normal sau am vreun senzor ceva defect? Precizez ca pe diagnoza am doar eroare la motorasul v71 ( cel responsabil de recircularea aerului ) si am mai observat cand am schimbat filtrul de polen ( cel de sub stergatoare ) ca acea clapeta de sub filtru care cred ca e controlata de acel motoras v71 este inchisa, ca si cum recircularea aerului este mereu pornita. Multumesc.

Modificat de vibrate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

postasem unde nu trebuia.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Salut.Ai rezolvat problema?Si la mine porneste compresorul la frig.Nu a pornit pana acum,dar am umblat cu Vag-Com-ul la el si de atunci porneste.Acel V71 face figuri si la mine in sensul ca nu mai actioneaza acea clapeta de sub filtru.Se aburesc si la tine geamurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aburesc geamurile inseamna ca clapeta este blocata pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Ca sa plece compresorul la temperaturi mai mici de 4 grade cu climatronic pe canalul 04 mariti temperatura de la senzorul care va da temperatura de afara pe sageata cu care se micsoreaza viteza ventilatorului pana la o temperatura de peste 6°.Asa putet scoate aburul din masina.

Salut.Eu am incercat procedura de mi-au sarit ochii.Nu se modifica nici o valoare la temp.senzorului.La mine este invers,pleaca compresorul si la -10 grade.Daca ai procedura exacta,ca eu am incercat cu combinatia tastelor Temp(albastru)+Econ+sageata in jos la vent.,am mers pe canal 04,dar cu sagetile vent.nu pot modifica nimic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cu VCDS-ul si ai constatat ca iti porneste compresorul la -10 grade ?

 

ma indoiesc, ca ti-ar deteriora instalatia de AC,,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba crede ca rotindu-se compresorul acesta si functioneaza la temp negative.

De rotit se roteste si la -10 de grade daca climatronicul nu e pe econ, insa atat, nicidecum nu circula freonul prin instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Mai degraba crede ca rotindu-se compresorul acesta si functioneaza la temp negative.

De rotit se roteste si la -10 de grade daca climatronicul nu e pe econ, insa atat, nicidecum nu circula freonul prin instalatie.

Se roteste compresorul sau ansamblul ambreiaj-fulie.In 8 ani este prima iarna cand,la temp. mici,cupleaza ambreiajul electromagnetic.Vorbesc in cunostinta de cauza,nu "cred"nimic.Pe ce te bazezi cand zici ca nu circula freonul?

ai verificat cu VCDS-ul si ai constatat ca iti porneste compresorul la -10 grade ?

 

ma indoiesc, ca ti-ar deteriora instalatia de AC,,,,,,

Florin,am verificat si cu clima oprita la Shutoof imi apare cifra 6.Daca pornesc clima si motorul,la Shutoof imi apare cifra 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu decand am masina,iarna, cand activez clima, deci nu sunt pe econ, imi cupleaza ambreiajul compresorului. Insa simt ca compresorul nu pune nici un sters pe motor. Nu e ca vara cand se simte umpic ca motorul mami are un sters suplimentar.

De aici trag conclizia ca acest compresor nu se mai chinuie sa faca nici o compresie al agentului frigorific. Ar fi si ilogic, eu vreau sa incalzesc habitaclul, nu sa-l racesc.

Apoi, la temp f scazute, condensul aparut daca ar functiona compresorul, ar ingheta si ar forma dop de gheata. Posibil insusi compresorul sa fie afectat.

 

Insa, cert e un lucru: iarna cand activezi clima, deci nu esti pe econ, instalatia se comporta ca un dezumidificator, pt ca geamurile se dezaburesc mult mai repede.

Cu o face sincer nu stiu, posibil sa aiba de-a face cu functionarea instalatiilor de climatizare pt cladiri tip inverter, care stiu cu siguranta ca pot furniza aer rece si iarna, spre deosebire de sistemele clasice care sub -5 grade nu mai dau decat caldura prin rezistenta incorporata.

Stiu asta sigur deoarece camerele cu servere au instalatii de tip inverter tocmai pt a fi racite si iarna.

 

Sa fie climatronicul o instalatie inverter? Pt ca daca este, atunci compresorul funct si iarna, insa daca nu e de tip inverter atunci sigur la temp scazute nu mai functioneaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Aseara am facut proba si la golful unui prieten.La el nu a pornit compresorul.S-a modificat turatia cum ca ar fi cuplat,a crescut putin consumul instant,dar atat.El are AC simplu.Ei,la mine a pornit.Nu ar fi o mare pb. ca porneste dar mi-e teama sa nu am necazuri cu instalatia.Il dau pe Econ si am terminat povestea,dar ce fac cu sotia?sa ma apuc sa-i explic ca daca pleaca cu masina sa aiba grija sa nu porneasca compresorul?

Ar mai fi ael senzor de langa mecanismul stergatoarelor.Poate Al Bundy sau Florin stiu mai multe despre acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ai verificat cu VCDS-ul si ai constatat ca iti porneste compresorul la -10 grade ?

 

ma indoiesc, ca ti-ar deteriora instalatia de AC,,,,,,

Florin,am verificat si cu clima oprita la Shutoof imi apare cifra 6.Daca pornesc clima si motorul,la Shutoof imi apare cifra 0.

 

 

ok. 

 

temperatura exterioara afisata, cat era ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clima e facuta sa mearga pe Auto si iarna si vara, daca nu sunt defectiuni cu motorasele n-ar tb sa fie nici o pb iarna pe AUTO.

 

Acum vin si eu cu o intrebare, ieri am facut un drum de 6 ore, si cu clima setata la 22 de grade pe AUTO tot drumul a scartait ventilatorul din bord de m-a disperat efectiv. Normal ca daca inchid ventilatia nu se mai aude.

 

Aveti idee cum se poate remedia problema ? Se pot unge cu ceva lagarele de la ventilator ? Este greu de ajuns la ventilator ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da jos torpedoul, dupa care ai acces la ventilator.

 

il dai jos, cureti bine cu spray de contacte, gresezi, montezi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

 

 

ai verificat cu VCDS-ul si ai constatat ca iti porneste compresorul la -10 grade ?

 

ma indoiesc, ca ti-ar deteriora instalatia de AC,,,,,,

Florin,am verificat si cu clima oprita la Shutoof imi apare cifra 6.Daca pornesc clima si motorul,la Shutoof imi apare cifra 0.

 

 

ok. 

 

temperatura exterioara afisata, cat era ?

 

-1.5 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am facut proba si la golful unui prieten.La el nu a pornit compresorul.S-a modificat turatia cum ca ar fi cuplat,a crescut putin consumul instant,dar atat.El are AC simplu.Ei,la mine a pornit.Nu ar fi o mare pb. ca porneste dar mi-e teama sa nu am necazuri cu instalatia.Il dau pe Econ si am terminat povestea,dar ce fac cu sotia?sa ma apuc sa-i explic ca daca pleaca cu masina sa aiba grija sa nu porneasca compresorul?

Ar mai fi ael senzor de langa mecanismul stergatoarelor.Poate Al Bundy sau Florin stiu mai multe despre acesta.

 

Daca dai tu clima pe econ, climatronicul tine minte setarea si daca nu mai umbli la butoane gen recirculare aer sau aer la parbriz, nu va dezactiva econ-ul.

Fa tu setarile, sa-i bage aer pe unde ii place sotiei, lasa clima pe econ si opreste motorul.

Astfel nu mai ai nici un stres.

Desigur, sa nu apeze ea pe recirculare, parbriz, auto sau econ.

Se poate juca doar la temperatura si turatia ventilatorului. Sigur si la dirijarea aerului catre piept si picioare insa deja e prea multa informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

pe clima ?

Pe BC

 

Aseara am facut proba si la golful unui prieten.La el nu a pornit compresorul.S-a modificat turatia cum ca ar fi cuplat,a crescut putin consumul instant,dar atat.El are AC simplu.Ei,la mine a pornit.Nu ar fi o mare pb. ca porneste dar mi-e teama sa nu am necazuri cu instalatia.Il dau pe Econ si am terminat povestea,dar ce fac cu sotia?sa ma apuc sa-i explic ca daca pleaca cu masina sa aiba grija sa nu porneasca compresorul?

Ar mai fi ael senzor de langa mecanismul stergatoarelor.Poate Al Bundy sau Florin stiu mai multe despre acesta.

 

Daca dai tu clima pe econ, climatronicul tine minte setarea si daca nu mai umbli la butoane gen recirculare aer sau aer la parbriz, nu va dezactiva econ-ul.

Fa tu setarile, sa-i bage aer pe unde ii place sotiei, lasa clima pe econ si opreste motorul.

Astfel nu mai ai nici un stres.

Desigur, sa nu apeze ea pe recirculare, parbriz, auto sau econ.

Se poate juca doar la temperatura si turatia ventilatorului. Sigur si la dirijarea aerului catre piept si picioare insa deja e prea multa informatie.

 

Am inteles.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

De cand cu ploile astea si racirea vremii am inceput sa am probleme cu dezaburirea geamurilor:parbriz+geamurile laterale.Luneta se dezabureste bine.

Filtrul de polen este schimbat in septembrie.In permanenta trebuie sa sterg gemurile cu o carpa.

Am lasat clima sa mearga atat pe AUTO unde nu se vede nici o schimhbare cat si pe modul economic ,aici dezabureste cateodata dar putin


Acum vin de la masina .Am tinut-o pornita 20 de minute cu,clima reglata la 24 de grade atat pe Economic cat si pe Auto ,iar din ventiloaratoare data la maxim.Am tinut-o si sa imi bage aer cald numai pe la parbriz si degeaba are draci pe ea parbrizul este aburit in draci ,usa de la sofer este dezaburita,celelalte geamuri sunt pline de aur cu exceptia lunetei.La picioare nu vrea sa-mi bage deloc cald.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!