Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Ce e cu ea?

Trebuie schimbat servomotorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat firele respective pt G17 si sunt ok.

 

Am incercat si inca un climatronic, la fel.

 

Ceea ce ma face sa cred ca problema mi-e semnalata de eroarea: 

01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-00 - No Communications
 
In legatura cu aceasta ce ar fi de facut/verificat?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu urmatoarele erori, ce sfat imi dati:

 

- 0214 Supply Voltage

- 04F9 Fresh Air Blower

 

Mutlumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica motorasul de la aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am verificat gresat curatat suflat cu aer comprimat si tot asa face am ars 3 sigurante :D

Nu inteleg urmatoarea chestie cum dracu poate sa mearga motorul (ventilatorul) daca are supra consum nu trebuia sa se arda bobinajul.

L-am pus si pe direct nu sa incalzit motorul, l-am masurat sa vad cat consuma intre 18.3- 19.8V variaza consumul.

Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva si sa rezolvat prin schimbarea ventilatorului.

Sa nu dau banii degeaba pe unul nou. Precizez ca numai in turatie mare face acest scurt sau supra alimentare. Carbunii sunt ok au contact bun, ventilatorul nu are joc in lagare arata ca nou :D

MA POATE AJUTA CINEVA CU UN VENTILATOR DE PROBA?

MULTUMESC

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul se measoara in Amperi, si daca aia sunt amperi, inseamna ca e prea mare consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dragomiricacristinel

Mie imi apare veroarea asta pe Vag.com: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-10 - Faulty - Intermittent

Astazi am desfacut torpedoul,am scos acel ventilator si in spate am observat ca am 2 clapete una care lucreaza si una care era blocata pe deschis,am apasat pe cea blocata sa vad daca isi da drumul si acum este blocata pe inchis.

De scos de tot nu am reusit pentru ca are niste surubuyri la care efectiv nu am putut sa ajung cu nimic.

Astazi am cerut oferta de pret la autokarma pentru clapeta de recirculare care imi baga aer cand de afara inauntru si ei miau trimis oferta pentru :

Supapa expansiune clima

AVA .Are legatura oferta trimisa de ei cu ce am eu blocat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU . nu are. Ar fi trebuit sa-ti dea pret pentru motorasul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

V-am mutat discutia in Aria Skoda

Am rugamintea sa nu le mai amestecati si sa postati unde trebuie...nu unde vi se pare ca se primesc mai repede raspunsuri...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum ca a dat caldura, am vazut ca nu mai primesc aer rece in masina. Setez 18 grade si primesc tot temperatura aerului de afara. 

Erori:

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N
Dobrin
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C  
  Component and/or Version: CLIMATRONIC     C 0.7.0
           Software Coding: 01000
            Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
        37-10 - Faulty - Intermittent
 
 
Dupa resetare, eroarea nu o mai aparut. Dar tot aer cald intra in masina.
 
Si acum am cateva intrebari:
1. Daca nu mai am freon in instalatie, nu ar fi trebuit sa am eroare legata de asta?
2. Daca nu mai am freon in instalatie, compresorul mai porneste sau nu? (tin minte ca la Sharan era o chestie de genul: Nu mai ai freon compresorul nu mai porneste).
3. Daca am totusi freon si nu primesc aer rece, atunci cred ca ramane compresorul sau ambreiajul de la compresor. Voi ce parere aveti? 
 
Astept ideile voastre si va multumesc pentru timpul acordat! 
 
Hristos a inviat! 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat vizual daca iti cupleaza compresorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la el, dar din ce am vazut fulia se invarte (cred ca e si normal ca nu avea cum sa stea pe loc) . Trebuia sa vad altceva?

Cand apas pe Auto, nu aud ca ar cupla compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e pe econ, fulia compresorului nu trebuie sa se invata, cand nu e pe econ, aceasta trebuie sa se invarta si la 1 sec de la scoaterea de pe econ ar trebui sa auzi si cum acesta e cuplat.

Daca iti decupleaza, atunci posibil sa nu mai ai suficient freon in instalatie.

Daca nu ai deloc freon, compresorul se va opri pt ca exista un senzor ce masoara presiunea si daca nu se intrunesc conditiile de presiune minima, climatronicul iti va deconecta compresorul.

Daca ai presiune insa nu ai foarte mult freon, iti va da putin aer rece, oricum ar fi, nici diferenta de temperatura (dintre atmosfera si setarea dorita de tine) nu e f mare, astfel incat va dura ceva timp si pt o instalatie incarcata insa ce nu a mai fost folosita de mult timp sa inceapa sa de-a aer rece.

 

Iti recomand sa mergi la o firma ce incarca instalatii de racire auto sa iti verifice presiunea in instalatie.

Astfel vei sti daca e de la lipsa freonului sau de la compresor ( poate fi vorba fie de bobina ambreiajului electromagnetic, fie in ultima instanta de la compresor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pareri. Voi trage pe dreapta la un service care poate verifica insalatia .

Acum, fiindca am vazut fulia aceea ca se invarte, cred ca ceva nu am vazut bine:

1. Fulia e in contact permanent cu cureaua de accesorii deci nu are cum sa stea pe loc.

Din asta rezulta ca o parte din fulie se invarte si alta nu si eu nu am vazut asta.

Cum arata fulia de la compresor ? Care parte trebuie sa se invarta cand e activat ambreiajul electromagnetic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia trebuie sa se invarta dar ambreiajul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, ai vreo poza ca sa ma prind la ce sa ma uit? O sa ma mai uit o data sa vad daca se invarte si ambreiajul (sper sa imi dau seama care este).

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu...cum vezi compresorul fulia e cea actionata de catre curea...iar ambreiajul este cel din centrul fuliei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat si eu eronat, scuze. Fulia, cea cu caneluri pe care vine cureaua trebuie sa se invarta tot timpul, practic nu are cum sa stea fixa pt ca este antrenata de curea. Insa ce se vede in interiorul ei, capacul acela rotund cu nituri este de fapt ambreiajul. Acela trebuie sa-l auzi cumpland, el fiind atras de o bobina ce e in spatele fuliei, bobina ce se poate si ea defecta.

 

Uite aici in postul 6 cum arata fulia cu tot cu ambreiaj:

http://vwforum.ro/topic/40535-compresor-ac-probleme/

 

Aici in postul 67 este modalitatea de demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema cu climatronicul in sensul ca pe cupla din compresor am 6V in loc de 12V. Totusi ventilatorul climei porneste normal deci releul ar fi bun. Totusi de unde imi vin cei 12V?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu urmatoarea problema la climatronic: la temperaturi normale exterioare clima functioneaza normal, daca ma fatzai prin oras si afara e cald, se opreste compresorul, clar nu mai baga rece dar incearca sa mai porneasca si se opreste imediat, se simte o trepidatie cand incearca sa porneasca. Facute toate verificarile in afara de pasii postati de Al_Bundy, da acei pasi nu prea pot sa ii verific deoarece cand incerc sa fac asta compresorul functioneaza. Spuneti-mi va rog ce ar putea fi. Freon este cat trebuie, ventilatoarele pornesc, erori nu sunt... Help please. Mentionez ca am un Seat Toledo 1.6 AZD din 2002. Va multumesc anticipat. Si o solicitare de ajutor pentru Al_Bundy, ai ajutat un coleg forumist cu un Golf 4 si aproximativ aceeasi problema, era un pin desprins la releul de comanda, cum pot verifica acest lucru? Vizual am verificat si am curatat cuplele. Help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu un golf 5 1.4 2005.Atunci cand dau climatronicul la peste 20 grade se aude un sunet ca un borborosit,clocotit.

Daca scad sub, gen 18-19 nu mai face nimic.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil servomotor cu probleme - se vede la o scanare cu VCDS-ul si verificare in blocurile de masura - daca pentru moment instalatia lucreaza corect, nu trebuie inlocuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

subscriu si eu problemelor raportate la climatronic si anume faptul ca al meu nu reuseste sa bage volum de aer in habitaclu indiferent de viteza setata, temperatura aleasa. se simte o oarece adiere de aer la gurile de ventilatie insa insuficienta de a raci/incalzi. nu imi arata nici o eroare nici pe modul nici la scarea cu vcds-ul. sa fie oare compresorul dus? sau doar motorasele/clapetele care nu se mai deschid cat a fi trebuit?

 

o zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti face la fel si pe aer cald si pe aer rece? Daca da, atunci clapetele nu se mai deschid cat ar trebui. Sau, radiatorul din interior e plin de praf si nu mai face schimbul de temperaturi. Verifica motorasele si traseele conductelor de aer sa nu fie obturate cu ceva (cum am gasit eu un card de fidelitate in conducta care mergea spre spatele masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!