Jump to content

Sistemul de ventilatie si A/C la Fabia


vicu
 Share

Postare recomandată

E bine atunci . Ne-ai lamurit pe amandoi. Mersi :)

...

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema cu acest senzor(g 263) si vreau sa stiu daca pot sa merg cu masina fara el.Vreau sa-l dau jos si sa iau altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul lucru pe care-l afecteaza e lipsa AC... daca poti merge fara aer rece atunci poti merge linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un accident in iarna, si am inlocuit radiatoru`, dar nu am mai pus si freon in el, ca nu aveam bani. aveti idee cat ma costa sa pun niste freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva la un 70-80RON. Suna de exemplu la reprezentanta si intreaba inainte de a merge acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproximativ 90 ron am platit eu anul trecut in iulie la un service "no name". se cupleaza un agregat la instalatia de AC a masinii , care goleste instalatia, verifica etanseitatea, introduce freon si ulei.

Modificat de lucrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. O sa sun vreundeva si o sa intreb.. si va zic pe urma ce am facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat si eu problema cu AC-ul la un service recomandat de un amic. Au conectat o masinarie la sistemul de AC, care a recuperat freonul din instalatie si a incercat sa recupereze si uleiul (care nu mai exista insa), dupa care a vidat instalatia si a facut un test de etanseitate. Din fericire testul l-a trecut, nu avea nici o "gaura", asa ca mi-a umplut instalatia cu 560g de freon si 30ml de ulei. AC-ul functioneaza acum ca nou, si toata operatiunea a durat o ora si a costat 150 de lei.

Din cate am inteles este normal ca dupa 4-5 ani sa nu mai ai freon in instalatie, pentru ca se pierde prin diverse locuri si prin porii conductelor, fara ca asta sa fie o defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de unde pot cumpara un compresor pt fabia 1.4 mpi .sau cineva care sa repare asa ceva.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

salutare,

Am si eu o problema cu AC-ul de la fabia mea, nu cupleaza compresorul cand temperatura este peste 20 grade, pus pe direct merge, raceste daca este dat pe 18 grade, daca incerc sa ridic temperatura cu cateva grade in loc de aer rece baga aer cald,

in afara de senzorul g263 pe care as vrea sa l schimb ziele astea, aveti vreo idee ce ar mai putea fi

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e posibil ca din cauza ca afara sunt de exemplu 19 grade...tu vrei sa faci 20 de garade la tine in masina si sa nu porneasca pentru ca nu are de ce pornii iar cand dai 18 grade (mai putin ca afara) sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

problema e ca afara sunt 30-35 de grade si AC setat pe orice temperatura nu porneste...

dupa cateva tel am aflat ca ar fi 2 senzori de fapt, va dau codurile de la furnizor

4B0820539

6Q0907543D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul e senzor temperatura picioare G191sau G192, celalalt senzor temperatura evaporator G263

De unde stii ca la tine e unul din astia defecti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

de la o scanare cu vag-com facuta acum aprox 1 an, atunci pornea mai greau dar pornea, iar acum din primavara nu mai vrea deloc, daca il pun pe direct merge,

diseara o sa ma duc la brady in militari sa faca si ei o scanare sa mi zica daca sunt acei senzori sau altceva (in afara de compresor care a fost schimbat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,aveti idee pe unde se afla scurgerea de la AC ?pe unde se scurge condesul sub masina?multumesc la fabia

Modificat de kryss782001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin in lateral spre stanga dar dedesupt la cele doua conducte de freon... se da la o parte protectia fonica dinspre habitaclu(atentie e posibil sa fie inca nedesfacuta) deci va trebui sa tragi putin de ea, dar daca se vede uda nu are rost sa o mai tragi acela fiind un indiciu ca scurgerea nu este infundata.

scurgerel.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,mai bine de atat nu se putea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare punctuala: si-a montat cineva instalatie de aer conditionat "aftermarket"? Pe masina din semnatura (6y2 , an 2000 motor 1.4 mpi atz) se poate monta instalatie AC? DIn cite am studiat atit masina(locuri de prindere componente) cit si documentatia de service ar trebui compresorul,radiatorul ac,tubulatura in compartiment motor si evap-ul+unitate de control in habitaclu. Inainte sa ma apuc de asa ceva asa vrea sa stiu daca a mai facut cineva si daca mai sunt si alte complicatii... (in afara de recodari pe la unele module, la astea ma descurc).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
stanmcristian

Am schimbat si eu astazi senzorul G263, cel de la evapotator, durata de lucru (home made) 2 ore, cu pauza de cafea si tigara.

Daca are cineva nevoie de ajutor, il pot ajuta cu placere. Senzorul a fost achizitionat de la Open Service Iasi (Dealer Skoda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eu pe un var de-al sotiei care si-a montat la o Fabia 1.2 Praktik o instalatie AC, after market. Operatiunea l-a costat aproape 1800 sau 1900 EUR cu manopera cu tot. Montajul l-a efectuat la dealer. e drept, ca masina e pe firma, deci nu a contat cat a costat. Masina merge bine, instalatia merge bine. Problema e ca motorul la verisunea lui are numai 54 CP. Iar AC functioneaza ca o frana de motor. Adica .... acum are 2 viteze .. incet si fooarte incet..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma lamureste cineva despre ce e vorba.Nu merge aerul conditionat in prima treapta,respectiv nu se aprinde ledul care indica functionarea.In celelalte functioneaza normal cu ledul aprins.Are cineva idee despre ce e vorba? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul functioneaza pe prima treapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare scurta?

La Fabia pe unde ar trebui sa se evacueaza apa de pe urma condensului (in situatia in care merg cu aerul conditionat pornit pe vremurile astea toride de la Buc pana la Cta)?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fabia cu pachet drumuri grele se observa scurgerea condensului printr-un orificiu in partea fata-dreapta al aparatorii de plastic (aparatoare care incepe din dreptul rotii fata si se termina dincolo de rezervor). Scurgerea se observa abia dupa vreo 30 minute de mers cu aer conditionat. Intai se uda capitonajul de pasla din spatele motorului undeva chiar pe mijloc sub cele doua conducte de aluminiu care ies din habitaclu.

Modificat de burga_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul functioneaza pe prima treapta?

Nu pare sa mearga nici ventilatorul pe prima treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!