Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

Eroarea este ''25b 02''. Repet clima pare sa mearga ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25B - actuator for Fussr/Defrost flap 0x25 , asta e la tine.in traducere;actuator pentru Fussr / Defrost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din nou am ajuns la PBV1. Masina a fost pusa pe tester si nu s-a descoperit nimic.Parca vad ca dau acum sa scaneze si iar o gaseste.Numai la service nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare legata de climatronic. E normal ca atunci cand e frig afara, adica pana in 10 grade si pun climatronicul pe 22 grade, el sa dea aer prin fantele laterale si pe geam, si sa nu dea prin mijloc? In rest cand se incalzeste da si prin mijloc fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pe AUTO, da.

In modul AUTO, climatronicul alege locul optim unde sa sufle cald sau rece, in functie de ceea ce doreste utilizatorul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e pe Auto. Deci e normal ok. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au venit vremuri mai calde am pus Climatronicul pe AUTO. Toate bune si frumoase numai ca, cand opresc motorul se aude un fasait (pierdere de presiune) la una din capacelea acelea negre cu gaura care sunt montate pe conductele de la clima si se afla in compartimentu motor plus un sunet ciudat (ca si cum ar fierbe uleiul) in bord. Dureaza cca 1-2 minute pana reteaua se descarca de presiune.

Este normal sau am problema la una din acele supape?

Mentionez ca asa face de cand am masina si nu am probleme cu aerul rece, baga de tremur in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au fasaitul ala dupa ce opresti motorul, defapt face asa cand opresti clima. Motivul nu-l stiu exact dar este normal. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pierde nimic. Fasaitul ala apare din cauza ca vaporizatorul e plin de gheata si "sfaraie" pana isi mai ridica temperatura. S-a mai discutat pe forum. N-are nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Eu nu am nici o eraroare la climatronic "meniu ascuns" si am 3 probleme:

1. Nu baga in spate decat f putin cand dau la maximum ventilatorul si sa bata numai jos.

2. Daca dau doar dezaburire se aude un fasait foarte tare chiar si in treapta 1 al ventilatorului.

3. Daca dau sa bata aerul la "mijloc" nu se mai simte nimic nici la picioare (fata si spate) nici la dezaburire, acestea din urma fiind si ele selectate chiar toate 3 odata sau pe rand jos-mijloc; parbriz-mijloc.

Iarna asta pe la Intorsura Buzaului la -20gr era frig in masina, tinand selectat ventilatorul la max pe picioare si parbriz (daca dadeam pe mijlocse aburea si parbrizul) si temp la Hi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geamurile se aburesc numai daca ai dat pe recircularea aerului din interior, sau e posibil sa ai filtrul infundat si nu trage aer de afara, poate daia nu face cald ca nu ajunge aer in uinterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este dat pe recilcularea aerului in interior, filtru nou (cca 30 zile inainte de faza cu aburitul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade nivelul antigelului in vasul de expansiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca are vreo legatura sau nu, dar acum vreo 2 zile am observat ca atunci cand opresc clima, tremuratul motorului devine muuult mai insesizabil.

In comparatie cu Octavia (2) care atunci cand decuplam clima vedeam doar o scadere a consumului instant e o diferenta destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand va mai creste temperatura afara vei simti mai tare vibratiile cu clima pornita pentru ca va lucra compresorul la capacitate mare. La mine diferenta e de 0,1-0,2 litri/h. 0,5-0,6 fara si 0,6-0,8 cu clima ---afara 20*C. Am un coleg cu AVF si are 0,8 fara si 1,2 cu clima. ciudat. Nici nu ne-am uitat la motor sa vedem daca are vreo ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turometrul ce-ti arata? In mod normal cand dai drumul la clima ar trebui sa ai o scadere a relantiului dar dupa 1 secunda trebuie sa revina la normal. Consumul creste fiindca ECU mentine motorul la aceeasi turatie, compenseaza sarcina prin ardere unei cantitati suplimentare de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Si la mine se simte putin cand pornesc compresorul. Nu am gasit explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specialistul

Pai explicatia este simpla compresorul este legat la arborele de la motor. Cand pornesti compresorul, acesta trebuie rotit, de aia scade turatiile, dar nu cu mult, la masinile astea straine ati vazut ca se tureaza si singure, asta face ECU cand vede ca scad turatiile mareste cantitatea de combustibil ars. Normal consumul creste cu 0.1 max.0.3 daca creste cu mai mult inseamna ca compresorul este uzat (trebuie curatat) sau cureaua este prea intinsa, oricum asta depinde de fiecare situatie in parte.

Eu am probleme cu senzorul de la clima, cand temperatura de afara creste peste 25 de grade, climatronicul nu mai raceste cum trebuie, daca il dai pe LO el iti baga cum ar fi la 19-20 grade :( Vara e cel mai enervant :)) dar la incalzit nu face probleme. Aveti ceva idei? :D Am incercat sa curat radiatorul de la climatronic dar tot asa face, in vacanta asta o sa-l dau jos si o sa-l spal :D poate asa o sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Asta stiam si eu de ce tremura mai tare.

Problema era ca n-am gasit explicatia de ce la unele se simte diferenta, la altele nu. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot citit topicul asta de la inceput si tot nu am gasit o problema pe care o am eu:

se arde siguranta de 40A de la electroventilatorul de AC, dar nu imediat ce se schimba siguranta dupa o perioada....sa inteleg ca este de la acel releu ce se afla sub volan? nu baga frig de loc in masina (nomal ca nu este pornit electroventilatorul si creste presiunea in inst. de AC si imi da si eroare de 318 comutator pres AC si opreste compresorul, nu ?) ......daca se pricepe cineva ......sa imi dea un sfat ...........sau un service (in afara de reprezentanta).....incarcare cu freon abia am facut acum vreo 2-3 luni

va multumesc anticipat

Modificat de v_gimmy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca siguranta se arde din cauza ca electroventilatorul da semne de oboseala adica fie incepe sa se blocheze electroventilatorul,fie sunt terminati carbunii.Releul nu vad cum ar influenta siguranta!Incearca si loveste electroventilatorul cu ceva sa vezi daca iti mai arde siguranta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaju de la electroventilator sa nu fie dezizolat si sa de-a la masa, invarte de electroventilator cu mana sa vezi daca nu merge greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru rapunsuri.....elctroventilatorul este nou montat in momentul cand am incarcat instalatia cu freon......astazi am verificat siguranta nu este arsa...nu vine plus pe cablul de la electroventilator am pus pe direct , functioneaza electroventilatorul , am verificat daca vine plus pe firul de la compresor si nici pe acela nu vine ....cu motorul pornit am dat plus la compresor si a pornit ...am tinut maxim 10 sec ca am inteles ca nu e bine sa tii mai mult...logic se creaza presiune in instalatie.........intrebarea mea acum este ...daca e devina comutatorul de presiune(eroare 318 pe climatron) sau releul acela de sub volan sa fie blocat pe deschis si sa nu mai dea plus in intalatie?.......daca stie cineva cum se schimba comutatorul de presiune ?.....va rog sfaturi...poze ...mi-ar fi de ajutor.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specialistul

uite ce am gasit sper sa fie cam la fel in mare perte cred ca nu s-a schimbat :( tot ce am putut gasi http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2279969

sunt si niste scheme acolo:(

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema am un golf 16 16 v azd cand dau drumu la climatronic ,nu mai merge motoru rotund ,merge intrerupt ,si evacueaza noxele itrerupt ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!