Jump to content

Sistemul de climatizare - probleme, teste, setari...


alex
 Share

Postare recomandată

minune sau nu, uite ca s-a gasit cineva sa reclame functionarea climatronicului pe timp de iarna :lol: .

Dupa ce asta vara am reparat ventilatorul (mda... carbunii) si am facut si o reumplere cu freon+ulei, iata cum in mijlocul toamnei, climatronicul meu a inceput sa clipoceasca. Pun frumusel vag-ul si capat urmatoarea eroare (alaturi de prostiile ale inofensive cu monitor flap etc):

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

64-10 - not currently testable - Intermittent

Petrec 30 min sa caut pe aici raspunsuri si aflu doar ce stiam deja.

Intrebare: ce draqu' inseamna de fapt 64-10 ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta in vara, iar ca simptome, la temperaturi foare mari afara (peste 40 grade), nu mai baga aer rece, dupa circa 15 sec isi revenea si tot asa.

Am facut test cu vag com-ul si mi-a dat exact aceeasi eroare.

M-am dus la porche, am cumparat senzorul (300 RON) l-am montat si gata.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema...Azi circuland prin oras, vazand ca e cam rece afara pornesc caldura. Dar in loc sa vin cald, venea rece. Incep eu sa modific setarile (picioare, parbriz, mai rece mai cald), tot asa. Incerc sa l pun pe HI, iar momentul acela incepe si baga foarte cald. Zic bine, si a revenit.Cand dau o treapta mai jos pe 29, 28 de grade, a inceput sa bage iar rece. Nu pot sa mi dau seama ce are. A mai patit cineva? Please help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Caut si eu de ceva timp doua piese de pe climatronic :

Am un deviz cu codurile pieselor

1.8D1820511A servomotor de clapeta regulator de temperatura.

2.8A1820511C servomotor de aspirare asta ar fi pe duca.

Problemele provin de la 1.Servomotor clapeta de temperatura -V68 (Blocat sau scurcircuitat)si

2. Potentometru -servomotor pentru dechiderea clapetei G92 si Potentiometru -servomotor pentru clapeta presiune dinamica G 113

Poate a mai avut cineva asa o problema. Cunoaste cineva vreun magazi on line ptr asa ceva? (desigur excluzand reprezentantele VAG)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot se vorbesteste de clima pe aici..am si eu o problema cu ea :-s...saptamana trecuta am fost la munte..toate bune si frumoase cand intr-o dimineata pornesc masina iar climatronicu incepe sa o ia razna(o sa fac o poza) dar dupa cateva secunde isi revine.Oare de la ce e ?Mentionez ca masina trebuie dusa la revizie(imi apare pe bord chestia cu Service Jets)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

la mine nu cupleaza cand pun clima low.

ce fir trebuie sa pun la + sa fac o verificare a compresorului?

multumesc.

sau poate o recomadare la un service cu oameni priceputi si corecti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul verde alimenteaza ambreiajul de la compresor. Il demufezi si alimentezi doar partea ce merge spre compresor.

post-8441-1209470806_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

odata cu venirea caldurii este "normal" sa-mi apara si mie urmatoarea eroare

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

spuneti-mi va rog unde este situat acest switch si daca se poate schimba "in parcarea din spatele blocului" ;)

astept un raspuns, va rog...pana vine canicula... :D

...sau imi cumpar o bicicleta :)

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pai daca tu crezi ca ajungi la el in parcare, e ok. :D

Doar sa ai scule.

post-8441-1211171879_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AC iti merge?Eroarea asta apare in majoritatea cazurilor cand ai lipsa freon in instalatia de aer conditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

odata cu venirea caldurii este "normal" sa-mi apara si mie urmatoarea eroare

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

Pe topicul "Climatronicul afiseaza toate..." vei gasi ca am postat exact eroarea ta si vei afla si cauza, adica lipsa freon in instalatie. posibile motive gasesti tot pe acelasi topic. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am o eroare 0313 -> Senzor temp aer aspirat.

As dori sa stiu unde este localizat senzorul si mai ales daca are mufa de conectare.

Deoarece dopul de scurgere al apei de sub baterie s-a infundat, am avut apa in compartimentul bateriei pana la nivele "ametitoare".

Cum goarna de la alarma a avut contactele oxidate (si ca urmare alarma suna in continuu la fiecare ciclu de testare al prezentei goarnei) banuiesc ca si senzorul de temperatura aer aspirat ar fi avut de suferit daca s-ar gasi in zona compartimentului bateriei.

Din pacate nu l-am depistat, si mi-ar prinde bine localizarea lui, sau mai bine a mufei sale de conectare (in cazul in care exista aceasta mufa).

Multumesc!

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

stie cineva codul de la dryier? scuze de modul in care pun intrebarea, dar e urgent!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sunt curios unde sunt situate exact toate sigurantele si releele pentru climatronic.

Am aceasi problema (cupleaza si decupleaza compresorul), mentionez ca nu am curent in mufa ventilatorului, dar acesta functioneaza daca este pus pe direct sau este cuplat compresorul. Parerea mea este ca la gropi face figura, merge pana la urmatoarea groapa.

Freon am bagat si este verificata si instalatia, presiunea este ok.

Ma intereseaza sa verific eu releele si sigurantele dar nu stiu care sunt pentru clima.

Passat B5, an 2000, Ajm motor amplasat longitudinal.

Pana una alta voi incerca sa alimentez azi firul verde care duce la compresor sa vad ce se intampla. Voi reveni cu lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, exista un releu sub volan [(parca N20) daca nu cu N...20 simplu]. El este responsabil cu cuplarea/decuplarea compresorului cand masina se afla in miscare.La relanty nu cupleaza, dar in momentul in care pui masina in miscare pentru a nu pierde din puterea motorului incepe acest releu sa isi faca treaba. Este un releu care are o forma patrata.Si eu l-am schimbat la a mea acum un an si de atunci nici un fel de problema. :P Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumirii cipos am rezolvat si eu problema asta cu ventilatoru de la clima....oricum urmeaza sa schimb carbunii. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul climei si a aparut numai eroarea 4Fa care a fost resetata si in aceasta dimineata nu mai avea nici o eroare, scria 444.00.

In acest timp clima mergea fara probleme.

Am inlocuit si acel releu de dupa sigurante si chiar am mers prin gropi sa vad daca mai decupleaza, se pare ca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil :offtopic: dar am si eu o intrebare cu privire la meniul din climatronic.

cand activez dezaburirea parbriz porneste ventilatorul la maxim si este foarte enervant - stie cineva daca din meniu se poate baga in memorie o viteza mai mica cu 2, 3 trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la mine nu imi raceste climatronicul baga aer cald am fost la service cu ea si mi-a zis ca are freon avea 850 bar cam asa mi-a zis ca poate are radiatorul de la aer conditionat infundat am mers la spalatorie l-am spalat si suflat cu aer a inceput sa raceasca dar iar nu mai baga imi mai zice mesterul ca s-ar putea sa fie de la sonda ca atunci cand a dat cu in ea a inceput sa mearga. Spuneti si voi parerile va rog.

A si chiar daca e rece afara baga aer cam la o temperatura de 19 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa-nteleg ca climatronicul, spre deosebire de AC, nu porneste compresorul decat daca temperatura de afarae pete 9 grade? Poate ar fi mai bine sa ne lumineze cineva cu o documentatie, ca eu nu mai stiu ce sa cred.

Nici la Ac normal nu pleaca compresorul la mai putin de 3 grade, pentru a nu ingheta.

Pages_from_25_Climatronic.pdf

Pages_from_208_Air_Conditioner_System.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea, @Specialistul vezi ca presiune mare in instalatie inseamna un pic de apa(condens) in ea.Dute la cei care baga freon si roaga-i sa iti faca o vacuumare completa(cine e meserias stie ca trebuie tinut ceva timp,5-10 minute din momentul in care a ajuns la 0 atm in instalatie) si vezi daca dupa aia merge. Condensul il poti avea din faptul, ca poate ai fost ultimul la care s-a bagat freon din butelia aproape goala :( Spun asta ca anul trecut am patit-o si eu.Aveam presiune mare in instalatie si asta dupa ce schimbasem freonul (la 2 ani). M-am intors la mecanic si acesta a recunoscut ca poate fi asta cauza..... si a fost asta :angry: :) Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce sa ma cred :) daca bat in radiatorul de la clima incepe sa bage aer rece. Meseriasul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la sonda sau poate am radiatorul infundat de la mizerii. O sa intreb sa vad daca este din cauza asta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cobor acu si eu sa bat in radiator :)). sper sa fie infundat si sa se poata curata cu aer sau apa. la mine se infunda si filtrul de langa baterie, deci as avea mizerie in radiator, nu?

BR

BogyM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand ma confrunt cu urmatoarea problema.In timp ce functioneaza climatizarea se aude fluxul de aer ba mai intens ,ba mai scazut ca si cand ba se inchide clapeta de recirculare, ba se deschide.Banuiala mea este ca ori e blocata,ori se misca aiurea desi clima este setata pe recirculare.S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si eu am problema asta dar nu stiu de la ce poate fi :) eu cred ca atunci porneste compresorul o sa inregistrez sunetul poate stie cineva ce poate fi :hainoroc:. La mine nu porneste compresorul doar asa in reprize :) si cand vrea el :(

Modificat de Specialistul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!